jep een bx break zelfs, wij hadden er thuis ook een. nu heeft ons pap een C5.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:50 schreef 2cv het volgende:
Wat leuk om te horen dat jij ook rij-ervaring in een BX hebt
de eerste was een korte met een 1.4 benzine, toen een break met 1.9 diesel, xantia 1.9 turbo diesel en nu een C5 HDI met automaat.quote:
Noop, misschien op een lege kruising, met een citytrailertje als je de hele kruising kunt gebruiken om een flinke uithaal te maken, maar niet 'even' a la U-bocht, kun je shakenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:35 schreef 2cv het volgende:
Met een U-bocht kan je daar toch keren ?* )
* ) Disclaimer: ik ben GEEN vrachtwagenchauffeur ! ! !
Goedzo, dieselbreaks zonder turbo zijn echte racewagens !quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:56 schreef densmee het volgende:
[..]
de eerste was een korte met een 1.4 benzine, toen een break met 1.9 diesel, xantia 1.9 turbo diesel en nu een C5 HDI met automaat.
en hij heeft het nog niet geleerd
nee het zijn ellendige hobbelbakkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:59 schreef 2cv het volgende:
[..]
Goedzo, dieselbreaks zonder turbo zijn echte racewagens !
gelukkig ben je trots op je bak ellendequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:03 schreef 2cv het volgende:
En zonet beweerde je nog in een BX gereden te hebben ... !
Het leven kan zo simpel zijn hequote:Op dinsdag 10 april 2012 22:06 schreef densmee het volgende:
[..]
gelukkig ben je trots op je bak ellende
oi!quote:
Je whatsapp doet het weer niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:10 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, vandaag eens kijken waarom de T-top van de ZX ineens lekt als een mongool![]()
En als hij lief is was ik hem misschien ook nog effe, da's dan voor het eerst sinds ik hem heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |