SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Nicequote:Op dinsdag 10 april 2012 17:16 schreef DeJori het volgende:
Ik heb vannacht 12 uur geslapen en zojuist weer 1,5 uur
Haha, aan dat grapje had nog niemand gedacht.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:26 schreef Kutstudent het volgende:
Een amandelstaaf of een "amandelstaaf"?
Dan hadden we nu grapjes gemaakt over shifto waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Als ik pizza had gezegd was het niet eens raar geweest.
Die moet ik onthouden dan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dan hadden we nu grapjes gemaakt over shifto waarschijnlijk.
Gaat dat lukken?quote:
Heb het vorige topic niet gelezen dus vast wel, maargoed, boeiend.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Haha, aan dat grapje had nog niemand gedacht.
Dat is vet, ga je gaten in je geheugen invullen met dingen die je zietquote:
Herkenbaar zit ik aan het water voor een kater en dan denk ik wtf ik kan me toch echt alleen maar water herinneren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:34 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat is vet, ga je gaten in je geheugen invullen met dingen die je ziet
Dat bedoel ik dan maar. Vodka lijkt ook wel een beetje op water.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Herkenbaar zit ik aan het water voor een kater en dan denk ik wtf ik kan me toch echt alleen maar water herinneren.
Zullen ze dat misschien expres hebben gedaan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:44 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dan maar. Vodka lijkt ook wel een beetje op water.
gaten of ''gaten''?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:48 schreef Kutstudent het volgende:
Je weet dat korsakov letterlijk gaten in je hersens maakt he.
Bitch dat is vertrouwelijke info.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Volgende tt; bijdehand heeft een shopverslaving.
Je wordt oudquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:16 schreef DeJori het volgende:
Ik heb vannacht 12 uur geslapen en zojuist weer 1,5 uur
NIETquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stond ook al in het topic hoor.
Oke niet dé details maar wel dat je ging winkelen.quote:
BDH winkelt niet, hij bestelt bij zalando.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:59 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke niet dé details maar wel dat je ging winkelen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
BDH winkelt niet, hij bestelt bij zalando.
En dan zo'n schreeuw, voor wanneer ze het thuisbezorgen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:02 schreef DeJori het volgende:
[..]
BDH winkelt niet, hij bestelt bij zalando.
Daar doet ie het voor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dan zo'n schreeuw, voor wanneer ze het thuisbezorgen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:09 schreef Muisraket het volgende:
Gemeen!Leave bijdehand alone!
![]()
ramaqueenmodus*
Ik ben je zo dankbaar voor deze post dat je van mij een ronddraaiknuffel krijgt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:09 schreef Muisraket het volgende:
Gemeen!Leave bijdehand alone!
* Dramaqueenmodus *
quote:Oh ja tfm, toen ik dat zag over mijn dramaqueenheid las ik eerst 'dragqueen'._!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:13 schreef DeJori het volgende:
Even mijn boosmodus.http://www.nzbtvseeker.com/ Doet het ALTIJD.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Al opgelost. http://www.free-tv-video-(...)php?id=f34511704379aquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
http://www.nzbtvseeker.com/ Doet het ALTIJD.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:13 schreef DeJori het volgende:
Even mijn boosmodus.Denk aan je hartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Dat kan ik dus niet hequote:Op dinsdag 10 april 2012 18:14 schreef DeJori het volgende:
[..]
Al opgelost. http://www.free-tv-video-(...)php?id=f34511704379a :p
Ach, de meeste zijn best te kijken. Ik doe het alleen niet bij series die je gewoon in HD moet kijken. Zoals GOT.quote:
Sowieso download ik alles in HD. Die afleveringen zijn toch zo klaar!quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ach, de meeste zijn best te kijken. Ik doe het alleen niet bij series die je gewoon in HD moet kijken. Zoals GOT.
Behalve als je een wachtwoord nodig hebtquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Sowieso download ik alles in HD. Die afleveringen zijn toch zo klaar!
Daarom http://www.nzbtvseeker.com/quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:18 schreef DeJori het volgende:
[..]
Behalve als je een wachtwoord nodig hebtHet stomste is dat het normaal gesproken vermeld staat bij de nzblinks.
Volgende keerquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daarom http://www.nzbtvseeker.com/
nzbindex gebruik ik niet vaakquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:20 schreef DeJori het volgende:
[..]
Volgende keer
nzbindex.com werkt normaal gesproken prima. Spotnet functioneert niet op het moment, ik kan geen spots openen.
I got you Nutellaaaa!quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:32 schreef shifto het volgende:
torrentbytes, altijd super snel online en altijd max download snelheid(Hier 6 MB/s
)
Smakelijk...?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:33 schreef MohMi het volgende:
Fok! DB topic; waar MohMi een machtig fijn lente-ui soepie op het vuur heeft staan
Spannend!!quote:
Doesn't matter, still got him Nutellaquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:38 schreef bijdehand het volgende:
Omg ik kreeg die spam van shifto, staat er in de lijst <sexspellen@hotmail.com<sexspellen@hotmail.com>; die heeft hij dus in zijn lijst met contactpersonen
Hahahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:38 schreef bijdehand het volgende:
Omg ik kreeg die spam van shifto, staat er in de lijst <sexspellen@hotmail.com<sexspellen@hotmail.com>; die heeft hij dus in zijn lijst met contactpersonen
Jij moet niet zeuren want jij gaat binnenkort meisje bijles wiskunde gevenquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij moet niet zeuren want jij gaat binnenkort meisje bijles wiskunde geven
quote:
I feel ya, broquote:
what the... xDquote:
Ik dacht dat iedereen het vergeten wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je verjaardag gaat zo maar niet voorbij
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen het vergeten was
Je bent toch niet echt jarig..?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen het vergeten was
Op jouw rekening he.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:06 schreef bijdehand het volgende:
![]()
![]()
Taart voor iedereen! Afhalen bij de bakker!
Jawelquote:
Neen.quote:
Go Baldy!quote:
We gonna sip Bacardi like it's your birthdayquote:
Dankjequote:
Barrie komt ermee aanzettenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:11 schreef MohMi het volgende:
Je liegtOf je Facebook liegt
Mij een beetje een schuldgevoel geven.
Onzin, jij weet dat wij zijn ontstaan uit het laatste restje awesome wat na de Big Bang over was geblevenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:30 schreef DeJori het volgende:
BDH is zo awesome dat hij twee geboorte datums heeft. Zijn moeder was 10 april begonnen met bevallen, en was pas in september klaar.
...noem je hem nou dik?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:30 schreef DeJori het volgende:
BDH is zo awesome dat hij twee geboorte datums heeft. Zijn moeder was 10 april begonnen met bevallen, en was pas in september klaar.
Ja, en zij maar zeggen dat ik mijn broek aan moet houdenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Altijd die vervelende muisraket ook he
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, en zij maar zeggen dat ik mijn broek aan moet houden
Nja de zin was anders maar ik hoopte dat je die ninja-edit zag zodat je wist wie er hier aan het typen is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]_!
Laat ik deze aan Shifto over om te beantwoorden, of....
It's the only way.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Blame it on MR, that's the easy way
Ja. We hadden het op een gegeven moment over voethaarquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:34 schreef DeJori het volgende:
Ze gelooft het niet van mijn hobbitvoeten. Ik neem aan dat dit over de haargroei daar gaat?
Ik heb bijna nooit koude voeten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. We hadden het op een gegeven moment over voethaar_!
Ze geloof het nog steeds nietquote:
Ik ga geen foto's uploaden, maar ik zal het de volgende keer in de terminus wel laten zien.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ze geloof het nog steeds nietMaar serieus hoe komen we op dat onderwerp?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar serieus hoe komen jullie op dat onderwerp?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:40 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik ga geen foto's uploaden, maar ik zal het de volgende keer in de terminus wel laten zien.
quote:Niets liever dan dat
Muisraket, 2012
He bah, en dan vertel jij net dat je van MR je broek aan moet houdenquote:
Jij snapt 'm. Dat was de tekst ook niet want mr heeft 'm veranderd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
He bah, en dan vertel jij net dat je van MR je broek aan moet houden
Zeer begrijpelijk!
Iets voor Shifto? Is volgens mij wel spannend om te roken, al zal het na een hijs op zijn.quote:In een graf bij het Gelderse Hattemerbroek is zeer waarschijnlijk cannabis van ruim 4200 jaar oud aangetroffen. Deze eeuwenoude nederwiet is indertijd medicinaal gebruikt wegens de pijnstillende werking.
Een woordvoerder van ProRail stelt dat "het vrijwel zeker om cannabispollen gaat". Die zouden dan voor het eerst in Nederland in een archeologisch graf zijn gevonden. Het graf werd ontdekt bij de aanleg van de Hanzelijn, de spoorverbinding die de Randstad met het noordoosten van Nederland verbindt.
Dat gebeurde vijf jaar geleden, maar het duurde jaren voor wetenschappelijk was vastgesteld van welke planten de grote hoeveelheden pollen in de kuil waren. Dat bleek behalve cannabis ook moerasspirea te zijn, een plant met een koortsverlagende werking. De archeologen denken om die reden dat de destijds begraven persoon misschien ziek was.
quote:
Wij zijn aan het werk jonguh!!! Zalk vanavond ff peukie komen doen? (op voorwaarde dat ik nog zin heb, 1e echte werkdag voor mijquote:Op woensdag 11 april 2012 10:41 schreef MohMi het volgende:
Wat een dood topic!![]()
Hallo allemaal!Het is woensdag ipv dinsdag, jeuj!
Spam idd maar ekkes van tevoren, wil ook nog hardlopen maar ligt ff aan het weer :quote:Op woensdag 11 april 2012 10:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Wij zijn aan het werk jonguh!!! Zalk vanavond ff peukie komen doen? (op voorwaarde dat ik nog zin heb, 1e echte werkdag voor mij)
Scherp geheugenquote:Op woensdag 11 april 2012 11:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
A_T! Was jij niet met je lief een weekend weg? Hoe was het??
Wij zijn idd nog behoorlijk kwiek!quote:Op woensdag 11 april 2012 11:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Scherp geheugen
Ondanks wat ze zeggen over ons oudjes, hebben wij met ons geheugen nog geen probleem, he Mohmi?
Maar yep, was een paar dagen Luxemburg. Was erg gezellig!
Geluk gehad met het zonnetje, en even lekker actief gedaan. De beweging daarna meteen weer tenietgedaan door 'savonds volkomen tonnetje rond te eten, maar dat mag met Pasen
Natuurlijk, maar dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 11 april 2012 11:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
Wij zijn idd nog behoorlijk kwiek!(goed woord, kwiek!)
Wat heb je gerookt?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:30 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
eigelijk is deze gewoon kk lief
Goewd goewd. Bietjuh aan het werk. Nouja, nu even nietquote:Op woensdag 11 april 2012 14:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
maar hoe is het mijn favoriete afroman
Wat voor project?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik ben gelukkig allang thuis, nu maar aan project werken dan..
Vet! Steampunk is coolquote:Op woensdag 11 april 2012 14:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
3d modeleren
steampunk iets
Voorproefje?quote:Op woensdag 11 april 2012 14:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
jawel he
Ben al een heel eind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door telefoonmaatschappij op 11-04-2012 15:02:32 ]If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
quote:Op woensdag 11 april 2012 14:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd naar het eindresultaat!
Thinking about thinking of you. ♫
Was het een interessant gastcollege?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:45 schreef Muisraket het volgende:
Lolwhut, toen ik het introcollege geskipt had en niet wist dat het normale (gast)college al eerder begonnen was werd ik door iemand aangesproken. Aangezien diegene nogal jong leek, dacht ik dat het gewoon een 2e jaars herkanser was of zo, blijkt dat het de reguliere docent is.
Hoi Barrie btw!Allesgoeie? En TFM laat je het eindresultaat zien als je klaar bent? Want steampunk is tof.
Mjawel, wel erg 'beleid'-achtig en dat vind ik wat minder interessant dan hoe dingen precies werken.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was het een interessant gastcollege?
Moet naar de apotheek voor hoestdrank en andere zooi maar zoek het niet.
Hoe bedoel je beleid?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mjawel, wel erg 'beleid'-achtig en dat vind ik wat minder interessant dan hoe dingen precies werken.En ik snap het, met deze pokkeregen. Moet ook nog naar de AH maar zoek het ook niet. Maar ben je ziek dan?
Zo ja, beterschap!
Beleid: regeltjes, mogelijk oplossingen en preventie voor problemen. Vooral preventie vind ik niet zo boeiend omdat dat vaak gewoon logisch nadenken is.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe bedoel je beleid?Wel jammer dat je dit minder vond.
Ja en de laatste keer dat ik me zo voelde was een maand geleden. Normaal ben ik nooit ziek.
En gewoon gaan MR, je smelt niet![]()
Haha en jij bent niet zo van het logisch nadenken?quote:Op woensdag 11 april 2012 16:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Beleid: regeltjes, mogelijk oplossingen en preventie voor problemen. Vooral preventie vind ik niet zo boeiend omdat dat vaak gewoon logisch nadenken is.En misschien niet goed uitgeziekt dan? Of heb je de laatste tijd niet liggen kwakkelen?
En kan wel zijn maar het regent echt hard hier en ik heb geen capuchon. (Daarnaast ben ik ook gewoon lui).
Haha nou hoewel ik er geen heldin in ben, is het meer dat dit dat gewoon echt te makkelijk is. Ik zie mezelf echt niet voor de rest van mijn leven aan mensen vertellen dat als ze af willen vallen, ze gezonder moeten gaan eten en meer moeten bewegen, dat kunnen ze zelf ook wel bedenken.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haha en jij bent niet zo van het logisch nadenken?Hm oke groot gelijk dan
Tot sinas
Beleid is inderdaad een saaier onderdeel.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mjawel, wel erg 'beleid'-achtig en dat vind ik wat minder interessant dan hoe dingen precies werken.En ik snap het, met deze pokkeregen. Moet ook nog naar de AH maar zoek het ook niet. Maar ben je ziek dan?
Zo ja, beterschap!
Ik kom niet verder dan paint dus kudosquote:Op woensdag 11 april 2012 17:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
einresultaat is er over ongeveer 6 weken
En verwacht niet al te veel, ik ben eerste jaars
Om daar nou inderdaad universiteit voor te doen jaquote:Op woensdag 11 april 2012 17:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha nou hoewel ik er geen heldin in ben, is het meer dat dit dat gewoon echt te makkelijk is. Ik zie mezelf echt niet voor de rest van mijn leven aan mensen vertellen dat als ze af willen vallen, ze gezonder moeten gaan eten en meer moeten bewegen, dat kunnen ze zelf ook wel bedenken.
Die 6 pagina's?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:22 schreef bijdehand het volgende:
En ik denken dat het de moeite was om terug te lezen
Vanaf mijn post van vanochtend. Niet boeiend om zo terug te lezenquote:
Oh zoveel was het niet toch?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vanaf mijn post van vanochtend. Niet boeiend om zo terug te lezenben je al beter? En DJ, ben jij al beter?
Niet zozeer dat het veel is maar het gaat nergens overquote:Op woensdag 11 april 2012 18:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh zoveel was het niet toch?Nee. Heb vanochtend wel bedacht om gewoon naar stage te gaan en dan in mei, een paar dagen ziek te melden.
Gaat het hier ooit ergens over?quote:Op woensdag 11 april 2012 18:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet zozeer dat het veel is maar het gaat nergens overEn cool dat je toch gegaan bent, het was toch rotweer
Truequote:Op woensdag 11 april 2012 18:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gaat het hier ooit ergens over?
Ja ofnietquote:
Dat weet iedereen tochquote:Op woensdag 11 april 2012 19:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja ofniet
Wist jij dat eenden kunnen vliegen?
Fuck yeah Barrie Batsbakquote:
Dankzij jou noemt mr mij irl krantjequote:
MRquote:Op woensdag 11 april 2012 19:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dankzij jou noemt mr mij irl krantje
Mrs. Awesomequote:
Helaas. Heb de ring alweer verkochtquote:
Ah kut ditquote:Op woensdag 11 april 2012 19:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Helaas. Heb de ring alweer verkocht
Maar niet geheel onverwacht natuurlijk.quote:
Nou.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar niet geheel onverwacht natuurlijk.
quote:
Dat gaat 'm ook niet worden helaasquote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat gaat 'm ook niet worden helaas
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat gaat 'm ook niet worden helaas
Ja gewoonquote:
Niet hosselbaas genoegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Ja, maar met zekerheid bedoel ik niet 'een vermoeden' heaquote:
Huh?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar met zekerheid bedoel ik niet 'een vermoeden' hea
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:31 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ja jonge
mietjeEn wat zei A. toen jij haar aansprak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:
Ze zei: 'Ik vind iemand anders leuk'quote:Op woensdag 11 april 2012 19:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En wat zei A. toen jij haar aansprak?
Heb haar vandaag gesproken hoor. Peptalk is niet meer nodig.quote:
Dus je gaat ervoor?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heb haar vandaag gesproken hoor. Peptalk is niet meer nodig.
En toen zei de wekker: 'TTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIINNNNNNNNNNNGGGGGGGGGG'quote:Op woensdag 11 april 2012 19:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ze zei: 'Ik vind iemand anders leuk'
Nee juist nietquote:
En toen zei ik: 'oh'quote:Op woensdag 11 april 2012 19:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En toen zei de wekker: 'TTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRIIIIIIIIINNNNNNNNNNNGGGGGGGGGG'
Ja toch alleen als vrienden enzoquote:
Slechte 11 april grap mag ik hopen?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja toch alleen als vrienden enzoPrecies waar ik al bang voor was.
Nou was dat maar zoquote:Op woensdag 11 april 2012 19:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Slechte 11 april grap mag ik hopen?
Ze heeft je gefriendzoned?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja toch alleen als vrienden enzoPrecies waar ik al bang voor was.
Ik weet niet, gesprek duurde niet bijzonder lang. Sta je daar op het station te bellen...quote:Op woensdag 11 april 2012 19:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ze heeft je gefriendzoned?
Zat zij te belle dan?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet niet, gesprek duurde niet bijzonder lang. Sta je daar op het station te bellen...
Ja, met mij. Maar ik stond op het station.quote:
Ja met die gangs?quote:Op woensdag 11 april 2012 19:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Die Bosschenaren en de Kruiskamp bij rtl.
Eens.quote:Op woensdag 11 april 2012 19:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja wat een tokkie zooi ook eigenlijk.
quote:
Ja kut héquote:
Daarom fok, dan kan je erover typenquote:Op woensdag 11 april 2012 20:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja kut héwordt er alleen maar witter op. En die vlekken zijn ook niet echt sexy. Word er zo onzeker van, ik praat er liever niet over en dat weet shifto ook.
xDD
Eigenlijk moet ik er een topic over beginnen in R&P xDDquote:Op woensdag 11 april 2012 20:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Daarom fok, dan kan je erover typen
Ja dan geloven hun het allemaal mooi.quote:Op woensdag 11 april 2012 20:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik er een topic over beginnen in R&P xDD
DOEN!quote:Op woensdag 11 april 2012 20:06 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik er een topic over beginnen in R&P xDD
Huh vertel?quote:Op woensdag 11 april 2012 20:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Godverdomme ik krijg even onverwachts verzoek. Vriend en een vriendin beginnen over een actie en ik mag gelijk de komende weken niet meer uit.
Ja shit ik heb een probleem.quote:
Wat een kutvrienden.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja shit ik heb een probleem.Over dat kotsincident. Ik heb me eruit proberen te lullen maar het mislukte.
Niet hun schuld. Hij zat hier al en toen kwam die vriendin binnen en begon gelijk te lachen. Dus mn ouders zaten al van wtf. Dus toen zei de een van wat een bazenactie. En de ander ging van ja hoogte en dieptepunt blabla. En toen werden ze helemaal nieuwschierig. En toen zei ik heel serieus van ja wat een gekkerd he die karel, kotst gewoon over mensen heen. Waarop die vriend zegt; hun dat was jij toch?!quote:
Edit: zie dat het al gemeld was..quote:Ouders van basisschoolleerlingen in de Bossche wijk Kruiskamp zijn vorige week geïnformeerd over signalen dat kinderen gewelddadige rituelen van de gewelddadige Amerikaanse jeugdbende MS-13 kopiëren.
Foto: Thinkstock
In een brief beschrijven schooldirecties en welzijnswerk het inwijdingsritueel van de jeugdbende. Een groepje kinderen slaat een kind 13 seconden in elkaar of dwingen om iets te stelen.
Dit is een voorwaarde om bij de groep te horen. ''De kinderen passen deze methode toe als spel en noemen het MS-13'', staat in de brief.
''Op internet is te zien dat deze methode in Midden-Amerikaanse landen een zeer gewelddadige manier van groepsvorming is.''
Op straat
Kortgeleden zijn incidenten van pestgedrag, afpersing en bedreigingen op school voorgekomen. Dit gedrag signaleren we ook op straat, aldus de brief. ''Een aantal kinderen zegt bang te zijn."
Weekblad Panorama verschijnt deze week met een reportage uit de wijk en laat leraren aan het woord die zeggen dat kinderen vanaf groep 5 worden geronseld.
'Signaaltjes'
Een gemeentewoordvoerder liet woensdag weten dat het gaat om ‘signaaltjes’ van verkeerd gedrag. Aangiften of meldingen van slachtoffers van geweld zijn bij de politie tot dusver niet bekend, aldus de gemeente. Ouders is gevraagd om gewelddadig gedrag tussen kinderen te melden aan de wijkagent of op school.
De wijk Kruiskamp kwam eerder negatief in het nieuws toen de beoogde locatie voor een daklozenopvang in brand werd gestoken en toen er een dode viel bij een massale vechtpartij. In 2010 kwamen berichten uit de wijk over een groep jongens die fietsende scholieren aanviel.
Had je geen eeuwige student kunnen blijven?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Meh, vanochtend om 7.30 weg naar werk..
En nu net een kwartiertje thuis..
Leve het werkende leven![]()
In mijn ogen is dit niks nieuws. Dit soort dingen gebeurde bij mij op school tien jaar geleden ook. Maar toen had het nog geen naam.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En wtf, we kunnen weer trots zijn op onze stad?
[..]
Edit: zie dat het al gemeld was..
ach, blijft natuurlijk belachelijk
Echt hé. Kruisboelijn is dicht dus moest wel Paus Johannes zijn, stelletje ongelooflijk DOM tuig.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik heb gelukkige grotere ambities dan KKquote:Op woensdag 11 april 2012 21:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Had je geen eeuwige student kunnen blijven?
[..]
In mijn ogen is dit niks nieuws. Dit soort dingen gebeurde bij mij op school tien jaar geleden ook. Maar toen had het nog geen naam.
Spuit 11quote:Op woensdag 11 april 2012 21:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee Boschveldquote:Op woensdag 11 april 2012 21:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik heb gelukkige grotere ambities dan KK
Maar wat een gezelligheid dus weer daar in de Kruiskamp.. daar woonde Tuxxx toch ook?
Jup.quote:
Nou, vertel dat eensquote:Op woensdag 11 april 2012 21:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jup.
Als je wil weten hoe je daarheen moet fietsen...
Nee, wel hoe ik naar Rosmalen moet fietsen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jup.
Als je wil weten hoe je daarheen moet fietsen...
?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:35 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hee meisje! Wil jij op mijn bangalijstje?
Ballon.quote:
Ik ben serieusquote:Op woensdag 11 april 2012 21:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, wel hoe ik naar Rosmalen moet fietsen.
[..]
?Super kut trouwens van je uitgaansverbod!
Gewoon de borden volgenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gewoon fietsen en dan stilstaan op het spoor. Dat doet maar eventjes pijn maar bespaart je veel ellende.quote:
Wanneer wil je daar dan heen fietsen?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:37 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha hoe oud ga jij worden denk je?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
godverdomme, op de fitness zon gek goedje gekregen van een maat van mij, gewoon achterover gegoten ik.
'er is niks betrouwbaarders als gek spul dat je van een vriend op de fitness krijgt'
nou ik sta te springen
the fuckquote:Op woensdag 11 april 2012 21:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
godverdomme, op de fitness zon gek goedje gekregen van een maat van mij, gewoon achterover gegoten ik.
'er is niks betrouwbaarders als gek spul dat je van een vriend op de fitness krijgt'
nou ik sta te springen
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha hoe oud ga jij worden denk je?_!
PRECIES DEZELFDE TIJD 21:39:38quote:
bron?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
volgens het fok post regelement that is
Fietsborden zijn er niet zoveel als autoborden.quote:
Nee, want dan moet ik alweer omreizen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon fietsen en dan stilstaan op het spoor. Dat doet maar eventjes pijn maar bespaart je veel ellende.
Ooit, zodat ik niet per se de trein moet halen.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wanneer wil je daar dan heen fietsen?
Is ook niet slim hè.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:39 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
nou ik sta te springen
Stel je gaat nu fappen, komt het er dan ook springend uit?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:40 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
volgens het fok post regelement that is
Ik moest gniffelen door het mental image.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stel je gaat nu fappen, komt het er dan ook springend uit?
Ik nietquote:Op woensdag 11 april 2012 21:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen door het mental image.
Ik zie eerder tm zo springend door de kamerquote:Op woensdag 11 april 2012 21:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen door het mental image.
Ok, we fietsen het wel een keer samenquote:
Mijn topicquote, wat doe je?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok, we fietsen het wel een keer samen
TMIquote:Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Myn piemel, waarom krimp je door dat spul
Je bent gemeen aan het doen tegen mij, in deze zware tijden. Wtf.quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:44 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Myn piemel, waarom krimp je door dat spul
quote:Op woensdag 11 april 2012 21:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha hoe oud ga jij worden denk je?_!
Echte liefdequote:Op woensdag 11 april 2012 21:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ok, we fietsen het wel een keer samen
Je durft die chick niet aan te spraken. Spannend!quote:Op woensdag 11 april 2012 21:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik leef gelukkig en spannend en jij?
Mij hoor je het niet ontkennenquote:
Daar haal ik mijn spanning uitquote:Op woensdag 11 april 2012 21:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je durft die chick niet aan te spraken. Spannend!
haha, want ik zou niet gelukkig en spannend leven omdat ik geen vreemde drankjes opdrink waar ik van sta te springen?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ben je boos?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
haha, want ik zou niet gelukkig en spannend leven omdat ik geen vreemde drankjes opdrink waar ik van sta te springen?
Kom maar terug tegen de tijd dat je iemand van het andere geslacht durft aan te spreken
BURNquote:Op woensdag 11 april 2012 21:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
haha, want ik zou niet gelukkig en spannend leven omdat ik geen vreemde drankjes opdrink waar ik van sta te springen?
Kom maar terug tegen de tijd dat je iemand van het andere geslacht durft aan te spreken
We weten allebei dat het gewoon zo isquote:Op woensdag 11 april 2012 21:48 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je kan het niet eeuwig op MR blijven blamen hoor![]()
Waar deed ik vandaag gemeen?quote:Op woensdag 11 april 2012 21:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je bent gemeen aan het doen tegen mij, in deze zware tijden. Wtf.
Geloofwaardig.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Mij ook niet.quote:
In mijn hartje.quote:
Ik mag je niet eens kussenquote:[..]
Mij ook niet.
Dan heb ik in ieder geval een plekje in je gedachtenquote:Op woensdag 11 april 2012 21:48 schreef Muisraket het volgende:
Geloofwaardig.Sorry ben in een bitchbui.
Dus bij dezen: sorry A_T, als jij op het spoor stil blijft staan, is vertraging wel het laatste waar ik aan denk.
Dat komt omdat S. me anders gaat slaan.quote:Op woensdag 11 april 2012 21:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
In mijn hartje.
[..]
Ik mag je niet eens kussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |