SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Je moeder
De jongen heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:44 schreef Blocko het volgende:
Is dit nou je TT
Gast
ga je huiswerk eens maken.
Eerst was hij : Kapsalon eten in turkse kapsalon.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:44 schreef Blocko het volgende:
Is dit nou je TT
Gast
ga je huiswerk eens maken.
Kijk eerlijk is eerlijk, Arcadia snap ik wel. Maar waarom Julis?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:47 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Eerst was hij : Kapsalon eten in turkse kapsalon.
Maar sinds het paupergehalte hier sterk is gestegen deze maar...
Het is de bedoeling dat degene die de lapo heeft een nieuw topic opent.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:47 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Als lil wayne Meedoetquote:
Had ik die dan niet ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat degene die een lapo heeft een nieuw topic opent.
Waarom hoofdletter na een dubbele punt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:47 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Omdat zij niemand basht, uitscheld, beledigd, flamet, virtueel verkracht, irriteert, uitsluit et cetera en ze is super aardig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:48 schreef Blocko het volgende:
[..]
Kijk eerlijk is eerlijk, Arcadia snap ik wel. Maar waarom Julis?
ik hou er normaal gesproken ook niet van, totaal niet zelfs. maar deze vind ik echt een mooie tekst hebbenquote:
JaleesaJoia is toch ook super aardig en lief? Waarom sluit je haar dan buiten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:51 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Omdat zij niemand basht, uitscheld, beledigd, flamet, virtueel verkracht, irriteert, uitsluit et cetera en ze is super aardig.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:53 schreef Blocko het volgende:
[..]
JaleesaJoia is toch ook super aardig en lief? Waarom sluit je haar dan buiten?
Doe ik niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:53 schreef Blocko het volgende:
[..]
JaleesaJoia is toch ook super aardig en lief? Waarom sluit je haar dan buiten?
wellus, nu ben ik verdrietigquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik hou er normaal gesproken ook niet van, totaal niet zelfs. maar deze vind ik echt een mooie tekst hebben
Wat zeg jij nouquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:57 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heeft zij een vriend ?
Als iemand je topicopenrecht kaapt kun je alsnog zelf een topic openen. De meeste posters zullen het topic van de kaper negeren, waardoor die het afleert.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat degene die de lapo heeft een nieuw topic opent.
Nasilsin Bilge.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als iemand je topicopenrecht kaapt kun je alsnog zelf een topic openen. De meeste posters zullen het topic van de kaper negeren, waardoor die het afleert.
Hey, mijn recht werd ongv 3 keer gekaaptquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als iemand je topicopenrecht kaapt kun je alsnog zelf een topic openen. De meeste posters zullen het topic van de kaper negeren, waardoor die het afleert.
Dat kon dus niet. Of nja het kan wel maar dan zit hij niet in de reeks.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
1x keer maar hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:00 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hey, mijn recht werd ongv 3 keer gekaapt
Om eerlijk te zijn slecht. Ik heb bakken huiswerk, maar geen motivatie.quote:
Ja dan is wel logisch dat je ook andermans topic kaapt, ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:00 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hey, mijn recht werd ongv 3 keer gekaapt
Oh, dan hebben we andere sancties nodig...quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat kon dus niet. Of nja het kan wel maar dan zit hij niet in de reeks.
Jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
wisten jullie al dat ik heel lief ben?
Nee dit weet ik niet. Ik lieg niet zomaar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:08 schreef Bilge het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn slecht. Ik heb bakken huiswerk, maar geen motivatie.![]()
Hoe gaat het met jou?
[..]
Ja dan is wel logisch dat je ook andermans topic kaapt, ja.![]()
Ook nog eens liegen dat je het niet wist, zo treurig.
[..]
Oh, dan hebben we andere sancties nodig...
Wetboek van Turkentopic
Artikel 1;
Met sociale uitsluiting gedurende 1 topic wordt bestraft hij die onrechtmatig andermans of -vrouws recht kaapt op opening van een nieuw topic. Voor elke herhaling verdubbelt de straflengte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoor er ook nog bij he?quote:
Terecht ook. Alleen ik was Jaleesa vergetenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
TS probeert sommige users te verheffen boven de rest.
Bölücü, fitneci alles.
Ayca, zarGon, Wammes, Weissman, Blocko, Bilge, moet ik nog doorgaan ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Terecht ook. Alleen ik was Jaleese vergeten
Slecht, ik ben volgens mij zonder reden van de FP geband.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:08 schreef Bilge het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn slecht. Ik heb bakken huiswerk, maar geen motivatie.![]()
Hoe gaat het met jou?
Gebeurd wel vaker, welkom op de FPquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Slecht, ik ben volgens mij zonder reden van de FP geband.
zarGon is niet zovaak actief meer, ayca heb ik niks tegen maar ook niks voor, blockoquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ayca, zarGon, Wammes, Weissman, Blocko, Bilge, moet ik nog doorgaan ?
En dan heb ik het nog niet over die oldskool bazen zoals wik, Levolution, msnk etc.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:36 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
zarGon is niet zovaak actief meer, ayca heb ik niks tegen maar ook niks voor, blocko, Bilge
Wie zijn datquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet over die oldskool bazen zoals wik, Levolution, msnk etc.
Dit bedoel ik nou, je post pas 3 delen mee en denkt dat je mag bepalen wie er een onmisbare bijdragen hebben.quote:
Ik zit hier veel langer dan 3 delen. Ik zit hier sinds het meest recente deel van arcadiaquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou, je post pas 3 delen mee en denkt dat je mag bepalen wie er een onmisbare bijdragen hebben.
je hoeft me niet te troostenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:51 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ga jij nou reageren op wat ik nog moet doen om jou te troosten ?
Terechte beslissing van ze.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:57 schreef Arcadia het volgende:
Ik ben geband van de FP, waarom?
[FP] Moderaties: vragen, klachten en andere opmerkingen
Banmeldtopic voor FP, sport, games, film en weblog
Dit is zowat het grootste stukje stront dat ik in tijden heb gelezen.
Overdreven reactie van de beheerders.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:57 schreef Arcadia het volgende:
Da's een standaardprocedure op Fok. Als je de site op welke wijze dan ook schade probeert te berokkenen, dan hoef je er ook niet meer te komen. Lijkt me niet onredelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:57 schreef Arcadia het volgende:
Maar ik wil het welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
En jij was wie? Ik heb je nog nooit gezien in deze reeks en nu reageer je hier? Lijkt me net alsof die Ferdo zijn vriendjes over de hele site verspreid om mensen die hem niet zinnen of met hem eens zijn in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Da's een standaardprocedure op Fok. Als je de site op welke wijze dan ook schade probeert te berokkenen, dan hoef je er ook niet meer te komen. Lijkt me niet onredelijk.
Ferdo's ogen en oren reiken ver. Mensen die met de CGB dreigen zijn daarentegen nog een stuk triester.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En jij was wie? Ik heb je nog nooit gezien in deze reeks en nu reageer je hier? Lijkt me net alsof die Ferdo zijn vriendjes over de hele site verspreid om mensen die hem niet zinnen of met hem eens zijn in de gaten te houden.
Neuh, ik lees het moderatietopic vrijwel altijd. Daar werd je van botte dingen beschuldigd, dus ik was wel eens benieuwd. Postgeschiedenisje erbij en de eerste post van je die ik tegenkwam was een vraag waar ik het antwoord wel op weet. Vandaar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En jij was wie? Ik heb je nog nooit gezien in deze reeks en nu reageer je hier? Lijkt me net alsof die Ferdo zijn vriendjes over de hele site verspreid om mensen die hem niet zinnen of met hem eens zijn in de gaten te houden.
"Dreigen met CGB", dat is geen justitieel orgaan, maar een onafhankelijk meldpunt. Tevens is dat niet dreigen, als je in hoger beroep gaat, dan dreig je ook niet, je zoekt gewoon een andere instantie die je wel kan helpen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ferdo's ogen en oren reiken ver. Mensen die met de CGB dreigen zijn daarentegen nog een stuk triester.
Aha en als ik mijn beklag wil doen, dan moet ik dat dus doen bij de persoon die gaat over de FP, dus Ferdo. Dus al zou ik er degelijk over praten, beargumenteren met zuivere argumenten, het zou alleen dovemansoren bereiken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Neuh, ik lees het moderatietopic vrijwel altijd. Daar werd je van botte dingen beschuldigd, dus ik was wel eens benieuwd. Postgeschiedenisje erbij en de eerste post van je die ik tegenkwam was een vraag waar ik het antwoord wel op weet. Vandaar.
Je dreigde toch om een mailtje naar de CGB te sturen? Los gezien van het feit dat ik überhaupt niet snap waar je je druk om maakte. Die hele heisa om een reactie van iemand op de Frontpage.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
"Dreigen met CGB", dat is geen justitieel orgaan, maar een onafhankelijk meldpunt. Tevens is dat niet dreigen, als je in hoger beroep gaat, dan dreig je ook niet, je zoekt gewoon een andere instantie die je wel kan helpen.
Dat klopt. Als men het niet eens is met jouw redenering, dan heb je als user pech gehad. Fok is geen democratie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Aha en als ik mijn beklag wil doen, dan moet ik dat dus doen bij de persoon die gaat over de FP, dus Ferdo. Dus al zou ik er degelijk over praten, beargumenteren met zuivere argumenten, het zou alleen dovemansoren bereiken.
Dat is ook niet wat ik insinueerde, Nederland is ook een democratie, maar hier stem je ook niet wie wel en niet aan de wet onderworpen wordt, ik eis gewoon een neutraal persoon die een neutrale kijk heeft op de zaak.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat klopt. Als men het niet eens is met jouw redenering, dan heb je als user pech gehad. Fok is geen democratie.
Neutrale moderators op Fok! bestaan niet en dat is maar goed ook. Het is geen sociale instantie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:20 schreef Arcadia het volgende:
Dat is ook niet wat ik insinueerde, Nederland is ook een democratie, maar hier stem je ook niet wie wel en niet aan de wet onderworpen wordt, ik eis gewoon een neutraal persoon die een neutrale kijk heeft op de zaak.
Die wil ik je wel geven hoor, maar ik weet niet of je daarop zit te wachten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat is ook niet wat ik insinueerde, Nederland is ook een democratie, maar hier stem je ook niet wie wel en niet aan de wet onderworpen wordt, ik eis gewoon een neutraal persoon die een neutrale kijk heeft op de zaak.
Niet om het punt heen draaien, of ik mij druk maak of niet, dat is allang de discussie niet meer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je dreigde toch om een mailtje naar de CGB te sturen? Los gezien van het feit dat ik überhaupt niet snap waar je je druk om maakte. Die hele heisa om een reactie van iemand op de Frontpage.
Helaas ben jij niet kredietwaardig en na het bekijken van jouw postgeschiedenis kan ik dat alleen maar onderschrijven.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die wil ik je wel geven hoor, maar ik weet niet of je daarop zit te wachten.
Dat wilde ik wel even zeggen. Je maakt je druk om een reactie van één of andere figuur op de Frontpage, vervolgens doe je je beklag en dreig je met de CGB. Je obsessie met de islam en al haar vertakkingen beginnen wel trieste vormen aan te nemen. Dat is ook het laatste wat ik erover te zeggen heb.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet om het punt heen draaien, of ik mij druk maak of niet, dat is allang de discussie niet meer.
Nou nou. Zo erg?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Helaas ben jij niet kredietwaardig en na het bekijken van jouw postgeschiedenis kan ik dat alleen maar onderschrijven.
Ga je het nu weer op de islam gooien? Denk je nu echt dat ik in een doosje van alleen islam zit? Jij bent dan ignoranter dan jij denkt dat ik ben.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat wilde ik wel even zeggen. Je maakt je druk om een reactie van één of andere figuur op de Frontpage, vervolgens doe je je beklag en dreig je met de CGB. Je obsessie met de islam en al haar vertakkingen beginnen wel trieste vormen aan te nemen.
Jouw Islamofobie en Islamhaat is pas triest.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat wilde ik wel even zeggen. Je maakt je druk om een reactie van één of andere figuur op de Frontpage, vervolgens doe je je beklag en dreig je met de CGB. Je obsessie met de islam en al haar vertakkingen beginnen wel trieste vormen aan te nemen. Dat is ook het laatste wat ik erover te zeggen heb.
hahaha was in het verkeerde topic gepoooostquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik BA in beeld zou krijgen.
Ik draag die last tenminste niet overal met mee. Zo af en toe wat berichten plaatsen op Fok! is voor mij voldoende. Je druk maken om een reactie die een zeloot als Enait 'beledigd' is pas triest. En dan vervolgens de mods opzoeken en dreigen met de CGB is nog triester.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jouw Islamofobie en Islamhaat is pas triest.
Nope, nooit van gehoord. Ik zal ze zodadelijk wel even bekijken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tof.Ken je ook Lotfi en Shajarian?
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hm.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet over die oldskool bazen zoals wik, Levolution, msnk etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik mis nog heel wat namen. Later maar eens beter classificeren.
Tof. Laat maar weten wat je ervan vindt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nope, nooit van gehoord. Ik zal ze zodadelijk wel even bekijken.
Last ondervind ik niet van geloof, maar van mensen. Als je het topic had gelezen, dan had je beseft dat het niet alleen om de onjuiste beschuldiging ging, maar vooral om de achterliggende gedachte. Nogmaals, ik dreigde niet met CGB.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik draag die last tenminste niet overal met mee. Zo af en toe wat berichten plaatsen op Fok! is voor mij voldoende. Je druk maken om een reactie die een zeloot als Enait 'beledigd' is pas triest. En dan vervolgens de mods opzoeken en dreigen met de CGB is nog triester.
Dat je Arcadia als referentie gebruikt is nog wel het ergstequote:Op dinsdag 10 april 2012 17:47 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ik zit hier veel langer dan 3 delen. Ik zit hier sinds het meest recente deel van arcadia
Ik weet niet wat hij gedaan heeft of waar je het over hebt, maar je zit al dagenlang de Islam zwart te maken zodra je de kans hebt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik draag die last tenminste niet overal met mee. Zo af en toe wat berichten plaatsen op Fok! is voor mij voldoende. Je druk maken om een reactie die een zeloot als Enait 'beledigd' is pas triest. En dan vervolgens de mods opzoeken en dreigen met de CGB is nog triester.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:14 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Maar ik wil het wel
ohhhh deze post bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOT NECESARRY!Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door SpikedPsych op 10-04-2012 19:32:36 ]Je moeder
best interessante muziekquote:
Sowieso dat mensen naar een achterlijk land als Egypte gaanquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:08 schreef Bilge het volgende:
Griekenland uit de gratie
Vakantieland Griekenland heeft afgedaan voor Nederlanders. De negatieve geluiden over geld en voortdurende stakingsdreiging doen de ooit zo populaire reisbestemming de das om.
„Griekenland heeft nu een slecht imago. De consument vindt het er even niet zo gezellig en cool meer. Dat vertaalt zich onverbiddelijk in twintig tot dertig procent minder boekingen”, leert navraag bij reisbureaus.
Topman Steven van Nieuwenhuijzen van marktleider D-reizen bevestigt de Griekse malaise. „Ook al is een weekje Kreta in mei al te krijgen vanaf 200 euro, er is weinig belangstelling voor.” Volgens de ANVR-GfK Travelscan lijkt ook Frankrijk deze zomer uit de gratie bij Nederlandse toeristen.
Er is wel een run ontstaan op all-inclusive vakanties aan de Turkse en Rode Zee Rivièra. Turkije staat met stip bovenaan, maar ook de badplaatsen in Egypte zijn ineens weer gewild. „Dat komt door de lage prijzen. Voor 400 tot 500 euro kan men een week in een luxehotel verblijven, inclusief vliegreis, maaltijden en drankjes. Toeristen kiezen voor zekerheid rond bestedingen, negentig procent boekt alles inbegrepen”, zegt Van Nieuwenhuijzen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)uit_de_gratie__.html
Sowieso dat er mensen als jij bestaanquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Sowieso dat mensen naar een achterlijk land als Egypte gaan
Marokko was al genoeg voor mij. Nooit meer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Shajarian is de beste.quote:
Had je uberhaupt nog iets terug mee kunnen nemen ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Marokko was al genoeg voor mij. Nooit meer.
[..]
Shajarian is de beste.![]()
Ja daar moet je toch echt over klagen bij die almachtige god van je, hij heeft mij toch bedacht? als almachtigequote:Op dinsdag 10 april 2012 19:38 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Sowieso dat er mensen als jij bestaan
is best mooi hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:37 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Haha, niet veel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:42 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Had je uberhaupt nog iets terug mee kunnen nemen ?
Uhh, nee. Hij heeft jou bedacht omdat iemand de sletten toch liefde moet gevenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja daar moet je toch echt over klagen bij die almachtige god van je, hij heeft mij toch bedacht? als almachtige
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:16 schreef SpikedPsych het volgende:
Nouja hier isie [ afbeelding ]
Im sorry if i made you cry,
I never ment to hurt the wings of a butterflyWat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
Standaard lan, heen met een bir wagen, naar bir dorp, jongeren en ouderen die je bir mobiel bewonderen, je schoenen respecteren, mooie birdin met gladde benen zouden willen en alle verhalen over je kast van een huis in Holland gelovenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:39 schreef Weissman het volgende:
BIR-land![]()
Turkaij altijd bir lan, altijd.
Werken bir, soldaat bir, vakantie bir, alles bir.
Dit dusquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Standaard lan, heen met een bir wagen, naar bir dorp, jongeren en ouderen die je bir mobiel bewonderen, je schoenen respecteren, mooie birdin met gladde benen zouden willen en alle verhalen over je kast van een huis in Holland geloven![]()
![]()
De zomer in BIR-land, de bergen, de geuren, het eten, het respect
Niemand heeft een cent van mij 'gestolen'. Behalve dan als je al die taxichauffeurs en andere gajes meerekent.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:45 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
A mattie ik heb jou geld gestolen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:44 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Uhh, nee. Hij heeft jou bedacht omdat iemand de sletten toch liefde moet gevenLiefde en lust vereenzelvigen, hoe jong ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar het landschap is ook niet achterlijkquote:
de turken zijn inderdaad wel beter georganiseerdquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, maar het landschap is ook niet achterlijk
Turken doen eigenlijk alles dat goed is beter dan Egyptenaren
Die kamelen daar in Egypte... een beetje Turkse kameel worstelt ze zo onder het zand
Ik denk dat hij mentaal niet zoveel van de jouwe zou wijken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Liefde en lust vereenzelvigen, hoe jong ben je?
Je zin klopt niet en kan dus het punt er niet uithalen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik denk dat hij mentaal niet zoveel van de jouwe zou wijken.
Meestal willen zij ook wel centjes of een ritje in mijn Civic, maar voor niks gaat de zon op zeg ik altijd tegen Stacey.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:57 schreef SpikedPsych het volgende:
Ik vereenzelvig niks, ik zeg dat jij hun liefde moet geven in de vorm van een worst. je wormvormig aanhangsel is ook het enige van jou wat een slet zou willen
Contextloos niet, maar ik doelde dus op een "leeftijd". Met context klopt hij perfect.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:59 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Je zin klopt niet en kan dus het punt er niet uithalen.
Veel Kurdische muziek klinkt precies hetzelfde in Noord-Oost Irak. Klopt natuurlijk wel aangezien dat dicht bij Iran ligt.quote:
Tja ach geen kinderen en ben econoom dus dan heb je best een centje te besteden, misschien dat jij met subsidie een aantal lessen Engels kan volgen want dit lijkt nergens op... Dunglishquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:10 schreef SpikedPsych het volgende:
Alsof jij centjes heb om uit te geven aan sletten
maar : I dont know you and i dont owe you
Nee, nog altijd niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Contextloos niet, maar ik doelde dus op een "leeftijd". Met context klopt hij perfect.
Tegen de zomer denk ik ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:15 schreef Blocko het volgende:
Weet iemand van jullie wanneer Fetih 1453 op dvd uitkomt?
Op de middelbare school haalt iedereen een 9 voor Engelsquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:17 schreef SpikedPsych het volgende:
Wammes, ik sta trouwens een 9 voor english. ik ben goed in engels dus niet komen lullen
Aha, oke thanksquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vast wel. Zal anders vanavond ff kijken voor je
Ja, dat bleek wel uit je rap.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:17 schreef SpikedPsych het volgende:
Wammes, ik sta trouwens een 9 voor english. ik ben goed in engels dus niet komen lullen
Op Play.com staat er nog niks over.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:15 schreef Blocko het volgende:
Weet iemand van jullie wanneer Fetih 1453 op dvd uitkomt?
Ik ben al bijna onder de indrukquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:22 schreef SpikedPsych het volgende:
Blocko ik praat dagelijks engels, vaak met grammar nazis dus ik ben wel goed in engels. IK ken mezelf beter dan jullie mij kennen
Het is toch normaal 9 weken na de release in de bios? Maar die bios release is al lang geweest én er is ook nog geen datum bekend voor de dvd :/. Weer wazig geregeld hoor daarzo in Istanbul.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:22 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op Play.com staat er nog niks over.
Ik vind de promotie van de film echt waardeloos. En dan met name in de landen waar een redelijk Turkse gemeenschap zit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:29 schreef Blocko het volgende:
[..]
Het is toch normaal 9 weken na de release in de bios? Maar die bios release is al lang geweest én er is ook nog geen datum bekend voor de dvd :/. Weer wazig geregeld hoor daarzo in Istanbul.
Ik denk dat je daarom deze quote van Shakespeare wel kan waarderen:quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:29 schreef SpikedPsych het volgende:
Blocko kkkr lekker op man. Ik kan beter engels dan 90 procent van de suckers hier.
How do you do?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:29 schreef SpikedPsych het volgende:
Blocko kkkr lekker op man. Ik kan beter engels dan 90 procent van de suckers hier.
Shakespeare.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:33 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarom deze quote van Shakespeare wel kan waarderen:
"The fool doth think he is wise, but the wise man knows himself to be a fool."
wat voor tel heb je?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:14 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn tel kan panorama foto's maken kwam ik vandaag achter.
wat ga je doen dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:25 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
nee bedankt, vast genoeg andere meiden voor je!
Welke universiteit studeer je rechten en welk jaar?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:25 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
nee bedankt, vast genoeg andere meiden voor je!
he snotaap, ik zit met die chick te lullen..quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Welke universiteit studeer je rechten en welk jaar?
UVA, laatste jaar van mijn bachelorquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Welke universiteit studeer je rechten en welk jaar?
Sorry man, maar ik heb niet dezelfde soort interesse als jij.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:28 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
he snotaap, ik zit met die chick te lullen..
weet ik, jij bent een nerd..quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Sorry man, maar ik heb niet dezelfde soort interesse als jij.
Netjes, een vriend van mij studeert op de UvA psychologie, maar volgens hem is hij toch echt de enige allochtoon op die school. Is dat verschillende campus ofzo?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:28 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
UVA, laatste jaar van mijn bachelor
Heeft hij wel gelijk in, bijna alle allochtonen studeren op de VUquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Netjes, een vriend van mij studeert op de UvA psychologie, maar volgens hem is hij toch echt de enige allochtoon op die school. Is dat verschillende campus ofzo?
Goed om te horen dat er ook succesvolle allochtonen zitten op de UvA. Ik begeef me hier heel erg op glad ijs, maar durf ik te vragen of je moslima bent?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:31 schreef Irakeesje het volgende:
[..]
Heeft hij wel gelijk in, bijna alle allochtonen studeren op de VU
Je mist mijquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
jezus wat ben jij voor een fucking schijterd, senin gibi tipler hep Friendzone'a belanden yapiyor haberin olsun..quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Goed om te horen dat er ook succesvolle allochtonen zitten op de UvA. Ik begeef me hier heel erg op glad ijs, maar durf ik te vragen of je moslima bent?
jazekerquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:33 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Goed om te horen dat er ook succesvolle allochtonen zitten op de UvA. Ik begeef me hier heel erg op glad ijs, maar durf ik te vragen of je moslima bent?
Waarom denk je dat ik erop uit ben om een vriendinnetje te zoeken?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:34 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jezus wat ben jij voor een fucking schijterd, senin gibi tipler hep Friendzone'a belanden yapiyor haberin olsun..
WTFquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben je naar het Islamcongres geweest? Dat was ook in Amsterdam.
Feto?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:37 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
WTFben jij ook zo een Feto aanhanger als die Trigger.. burayi da infiltreren yaptiniz..
Hij scheelt maar 1 cijfer met mijn echte nummerquote:
Nee, kende ik eerlijk niet. Bedankt voor de tip. Maar om je vraag te beantwoorden. Zo'n type ben ik dus niet. Nog niet misschien.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:38 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Fetullah.. don't act stupid, you know what I mean.
nee, niks van gehoordquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben je naar het Islamcongres geweest? Dat was ook in Amsterdam.
jij zit in de I've-Got-No-Land zone.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:39 schreef SpikedPsych het volgende:
el presidente is officieel verklaard voor faal hosselaar. oh en ik heb nog een melding voorje. je zit in de friendzone
15-jarigen uit de tent lokken. Collateral damage incoming.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:40 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij zit in de I've-Got-No-Land zone.
****************** ja duidelijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:41 schreef SpikedPsych het volgende:
ja omdat een of andere ottomaanse **************** groep dat heeft ingepikt
quote:
quote:
U Mad?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:41 schreef SpikedPsych het volgende:
ja omdat een of andere ottomaanse **************** groep dat heeft ingepikt
Die hebben wij welll! Zie je dat kleine strookje zand rechts in de foto? Daar verbouwd mijn moeder haar maydonoz etc.quote:
kiz ik wil in je hangmat liggen..quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die hebben wij welll! Zie je dat kleine strookje zand rechts in de foto? Daar verbouwd mijn moeder haar maydonoz etc.
Die is nu helemaal nat door de regen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:44 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
kiz ik wil in je hangmat liggen..![]()
maakt niet uit, nat word je toch al met mijquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Die is nu helemaal nat door de regen.
quote:
Het is wel echt "me against the world" ofniet SpikedPsych?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:45 schreef SpikedPsych het volgende:
el presidente is officieel verklaard voor loser. Gvd, heb jij wel een huis afgezien op je doos dat je meisjes uitnodigd zodat ze in je gezicht spugen
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]![]()
Door te appen met jallesa zeker..
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat voor domme persoon ben jij? Dus als je Koerd bent ben je geen moslim? Sukkeltje
Wees puur in het spreken mijn broeder, met dit soort antwoorden bereik je niemand, maar creëer je diversiteit.quote:"What is Islam" a man asked the prophet sws, he replied "purity of speech and charity".
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:47 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]tegenwoordig alles mogelijk bro
quote:
Soms is het moeilijk om je in te houden...quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:48 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Wees puur in het spreken mijn broeder, met dit soort antwoorden bereik je niemand, maar creëer je diversiteit.
hahahaha sukkel begint ie over moeders..quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:48 schreef SpikedPsych het volgende:
el presidente enige persoon die nat word door jou is je moeder
quote:
Inek, doe eens normaal.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:51 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wheheheheh wat een faalnerd..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ROFLMAO
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:51 schreef Turquaz52 het volgende:
OMG..
Psych, maak 150,- eypo over naar mijn Paypall account en je mag haar nummer hebben van mij...
Maar niks zeggen tegen Jaleesa.
Ik zou jou echt kunnen plaatsen in een verhaal van Nasreddin Hodja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik moest lachen man.. cant help it
ik ben de ezel zekerquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zou jou echt kunnen plaatsen in een verhaal van Nasreddin Hodja.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik zou jou echt kunnen plaatsen in een verhaal van Nasreddin Hodja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |