SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Je moeder
De jongen heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:44 schreef Blocko het volgende:
Is dit nou je TT
Gast
ga je huiswerk eens maken.
Eerst was hij : Kapsalon eten in turkse kapsalon.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:44 schreef Blocko het volgende:
Is dit nou je TT
Gast
ga je huiswerk eens maken.
Kijk eerlijk is eerlijk, Arcadia snap ik wel. Maar waarom Julis?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:47 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Eerst was hij : Kapsalon eten in turkse kapsalon.
Maar sinds het paupergehalte hier sterk is gestegen deze maar...
Het is de bedoeling dat degene die de lapo heeft een nieuw topic opent.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:47 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Als lil wayne Meedoetquote:
Had ik die dan niet ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat degene die een lapo heeft een nieuw topic opent.
Waarom hoofdletter na een dubbele punt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:47 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Omdat zij niemand basht, uitscheld, beledigd, flamet, virtueel verkracht, irriteert, uitsluit et cetera en ze is super aardig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:48 schreef Blocko het volgende:
[..]
Kijk eerlijk is eerlijk, Arcadia snap ik wel. Maar waarom Julis?
ik hou er normaal gesproken ook niet van, totaal niet zelfs. maar deze vind ik echt een mooie tekst hebbenquote:
JaleesaJoia is toch ook super aardig en lief? Waarom sluit je haar dan buiten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:51 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Omdat zij niemand basht, uitscheld, beledigd, flamet, virtueel verkracht, irriteert, uitsluit et cetera en ze is super aardig.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:53 schreef Blocko het volgende:
[..]
JaleesaJoia is toch ook super aardig en lief? Waarom sluit je haar dan buiten?
Doe ik niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:53 schreef Blocko het volgende:
[..]
JaleesaJoia is toch ook super aardig en lief? Waarom sluit je haar dan buiten?
wellus, nu ben ik verdrietigquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik hou er normaal gesproken ook niet van, totaal niet zelfs. maar deze vind ik echt een mooie tekst hebben
Wat zeg jij nouquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:57 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heeft zij een vriend ?
Als iemand je topicopenrecht kaapt kun je alsnog zelf een topic openen. De meeste posters zullen het topic van de kaper negeren, waardoor die het afleert.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat degene die de lapo heeft een nieuw topic opent.
Nasilsin Bilge.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als iemand je topicopenrecht kaapt kun je alsnog zelf een topic openen. De meeste posters zullen het topic van de kaper negeren, waardoor die het afleert.
Hey, mijn recht werd ongv 3 keer gekaaptquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als iemand je topicopenrecht kaapt kun je alsnog zelf een topic openen. De meeste posters zullen het topic van de kaper negeren, waardoor die het afleert.
Dat kon dus niet. Of nja het kan wel maar dan zit hij niet in de reeks.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
1x keer maar hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:00 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hey, mijn recht werd ongv 3 keer gekaapt
Om eerlijk te zijn slecht. Ik heb bakken huiswerk, maar geen motivatie.quote:
Ja dan is wel logisch dat je ook andermans topic kaapt, ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:00 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hey, mijn recht werd ongv 3 keer gekaapt
Oh, dan hebben we andere sancties nodig...quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat kon dus niet. Of nja het kan wel maar dan zit hij niet in de reeks.
Jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
wisten jullie al dat ik heel lief ben?
Nee dit weet ik niet. Ik lieg niet zomaar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:08 schreef Bilge het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn slecht. Ik heb bakken huiswerk, maar geen motivatie.![]()
Hoe gaat het met jou?
[..]
Ja dan is wel logisch dat je ook andermans topic kaapt, ja.![]()
Ook nog eens liegen dat je het niet wist, zo treurig.
[..]
Oh, dan hebben we andere sancties nodig...
Wetboek van Turkentopic
Artikel 1;
Met sociale uitsluiting gedurende 1 topic wordt bestraft hij die onrechtmatig andermans of -vrouws recht kaapt op opening van een nieuw topic. Voor elke herhaling verdubbelt de straflengte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoor er ook nog bij he?quote:
Terecht ook. Alleen ik was Jaleesa vergetenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
TS probeert sommige users te verheffen boven de rest.
Bölücü, fitneci alles.
Ayca, zarGon, Wammes, Weissman, Blocko, Bilge, moet ik nog doorgaan ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:30 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Terecht ook. Alleen ik was Jaleese vergeten
Slecht, ik ben volgens mij zonder reden van de FP geband.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:08 schreef Bilge het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn slecht. Ik heb bakken huiswerk, maar geen motivatie.![]()
Hoe gaat het met jou?
Gebeurd wel vaker, welkom op de FPquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Slecht, ik ben volgens mij zonder reden van de FP geband.
zarGon is niet zovaak actief meer, ayca heb ik niks tegen maar ook niks voor, blockoquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ayca, zarGon, Wammes, Weissman, Blocko, Bilge, moet ik nog doorgaan ?
En dan heb ik het nog niet over die oldskool bazen zoals wik, Levolution, msnk etc.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:36 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
zarGon is niet zovaak actief meer, ayca heb ik niks tegen maar ook niks voor, blocko, Bilge
Wie zijn datquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet over die oldskool bazen zoals wik, Levolution, msnk etc.
Dit bedoel ik nou, je post pas 3 delen mee en denkt dat je mag bepalen wie er een onmisbare bijdragen hebben.quote:
Ik zit hier veel langer dan 3 delen. Ik zit hier sinds het meest recente deel van arcadiaquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou, je post pas 3 delen mee en denkt dat je mag bepalen wie er een onmisbare bijdragen hebben.
je hoeft me niet te troostenquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:51 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Ga jij nou reageren op wat ik nog moet doen om jou te troosten ?
Terechte beslissing van ze.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:57 schreef Arcadia het volgende:
Ik ben geband van de FP, waarom?
[FP] Moderaties: vragen, klachten en andere opmerkingen
Banmeldtopic voor FP, sport, games, film en weblog
Dit is zowat het grootste stukje stront dat ik in tijden heb gelezen.
Overdreven reactie van de beheerders.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:57 schreef Arcadia het volgende:
Da's een standaardprocedure op Fok. Als je de site op welke wijze dan ook schade probeert te berokkenen, dan hoef je er ook niet meer te komen. Lijkt me niet onredelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:57 schreef Arcadia het volgende:
Maar ik wil het welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder
En jij was wie? Ik heb je nog nooit gezien in deze reeks en nu reageer je hier? Lijkt me net alsof die Ferdo zijn vriendjes over de hele site verspreid om mensen die hem niet zinnen of met hem eens zijn in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Da's een standaardprocedure op Fok. Als je de site op welke wijze dan ook schade probeert te berokkenen, dan hoef je er ook niet meer te komen. Lijkt me niet onredelijk.
Ferdo's ogen en oren reiken ver. Mensen die met de CGB dreigen zijn daarentegen nog een stuk triester.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En jij was wie? Ik heb je nog nooit gezien in deze reeks en nu reageer je hier? Lijkt me net alsof die Ferdo zijn vriendjes over de hele site verspreid om mensen die hem niet zinnen of met hem eens zijn in de gaten te houden.
Neuh, ik lees het moderatietopic vrijwel altijd. Daar werd je van botte dingen beschuldigd, dus ik was wel eens benieuwd. Postgeschiedenisje erbij en de eerste post van je die ik tegenkwam was een vraag waar ik het antwoord wel op weet. Vandaar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:15 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En jij was wie? Ik heb je nog nooit gezien in deze reeks en nu reageer je hier? Lijkt me net alsof die Ferdo zijn vriendjes over de hele site verspreid om mensen die hem niet zinnen of met hem eens zijn in de gaten te houden.
"Dreigen met CGB", dat is geen justitieel orgaan, maar een onafhankelijk meldpunt. Tevens is dat niet dreigen, als je in hoger beroep gaat, dan dreig je ook niet, je zoekt gewoon een andere instantie die je wel kan helpen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ferdo's ogen en oren reiken ver. Mensen die met de CGB dreigen zijn daarentegen nog een stuk triester.
Aha en als ik mijn beklag wil doen, dan moet ik dat dus doen bij de persoon die gaat over de FP, dus Ferdo. Dus al zou ik er degelijk over praten, beargumenteren met zuivere argumenten, het zou alleen dovemansoren bereiken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Neuh, ik lees het moderatietopic vrijwel altijd. Daar werd je van botte dingen beschuldigd, dus ik was wel eens benieuwd. Postgeschiedenisje erbij en de eerste post van je die ik tegenkwam was een vraag waar ik het antwoord wel op weet. Vandaar.
Je dreigde toch om een mailtje naar de CGB te sturen? Los gezien van het feit dat ik überhaupt niet snap waar je je druk om maakte. Die hele heisa om een reactie van iemand op de Frontpage.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:17 schreef Arcadia het volgende:
[..]
"Dreigen met CGB", dat is geen justitieel orgaan, maar een onafhankelijk meldpunt. Tevens is dat niet dreigen, als je in hoger beroep gaat, dan dreig je ook niet, je zoekt gewoon een andere instantie die je wel kan helpen.
Dat klopt. Als men het niet eens is met jouw redenering, dan heb je als user pech gehad. Fok is geen democratie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Aha en als ik mijn beklag wil doen, dan moet ik dat dus doen bij de persoon die gaat over de FP, dus Ferdo. Dus al zou ik er degelijk over praten, beargumenteren met zuivere argumenten, het zou alleen dovemansoren bereiken.
Dat is ook niet wat ik insinueerde, Nederland is ook een democratie, maar hier stem je ook niet wie wel en niet aan de wet onderworpen wordt, ik eis gewoon een neutraal persoon die een neutrale kijk heeft op de zaak.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat klopt. Als men het niet eens is met jouw redenering, dan heb je als user pech gehad. Fok is geen democratie.
Neutrale moderators op Fok! bestaan niet en dat is maar goed ook. Het is geen sociale instantie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:20 schreef Arcadia het volgende:
Dat is ook niet wat ik insinueerde, Nederland is ook een democratie, maar hier stem je ook niet wie wel en niet aan de wet onderworpen wordt, ik eis gewoon een neutraal persoon die een neutrale kijk heeft op de zaak.
Die wil ik je wel geven hoor, maar ik weet niet of je daarop zit te wachten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:20 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat is ook niet wat ik insinueerde, Nederland is ook een democratie, maar hier stem je ook niet wie wel en niet aan de wet onderworpen wordt, ik eis gewoon een neutraal persoon die een neutrale kijk heeft op de zaak.
Niet om het punt heen draaien, of ik mij druk maak of niet, dat is allang de discussie niet meer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je dreigde toch om een mailtje naar de CGB te sturen? Los gezien van het feit dat ik überhaupt niet snap waar je je druk om maakte. Die hele heisa om een reactie van iemand op de Frontpage.
Helaas ben jij niet kredietwaardig en na het bekijken van jouw postgeschiedenis kan ik dat alleen maar onderschrijven.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die wil ik je wel geven hoor, maar ik weet niet of je daarop zit te wachten.
Dat wilde ik wel even zeggen. Je maakt je druk om een reactie van één of andere figuur op de Frontpage, vervolgens doe je je beklag en dreig je met de CGB. Je obsessie met de islam en al haar vertakkingen beginnen wel trieste vormen aan te nemen. Dat is ook het laatste wat ik erover te zeggen heb.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Niet om het punt heen draaien, of ik mij druk maak of niet, dat is allang de discussie niet meer.
Nou nou. Zo erg?quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Helaas ben jij niet kredietwaardig en na het bekijken van jouw postgeschiedenis kan ik dat alleen maar onderschrijven.
Ga je het nu weer op de islam gooien? Denk je nu echt dat ik in een doosje van alleen islam zit? Jij bent dan ignoranter dan jij denkt dat ik ben.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat wilde ik wel even zeggen. Je maakt je druk om een reactie van één of andere figuur op de Frontpage, vervolgens doe je je beklag en dreig je met de CGB. Je obsessie met de islam en al haar vertakkingen beginnen wel trieste vormen aan te nemen.
Jouw Islamofobie en Islamhaat is pas triest.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:23 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat wilde ik wel even zeggen. Je maakt je druk om een reactie van één of andere figuur op de Frontpage, vervolgens doe je je beklag en dreig je met de CGB. Je obsessie met de islam en al haar vertakkingen beginnen wel trieste vormen aan te nemen. Dat is ook het laatste wat ik erover te zeggen heb.
hahaha was in het verkeerde topic gepoooostquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik BA in beeld zou krijgen.
Ik draag die last tenminste niet overal met mee. Zo af en toe wat berichten plaatsen op Fok! is voor mij voldoende. Je druk maken om een reactie die een zeloot als Enait 'beledigd' is pas triest. En dan vervolgens de mods opzoeken en dreigen met de CGB is nog triester.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jouw Islamofobie en Islamhaat is pas triest.
Nope, nooit van gehoord. Ik zal ze zodadelijk wel even bekijken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:24 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Tof.Ken je ook Lotfi en Shajarian?
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ayca, zarGon, Wammes, Weissman, Blocko, Bilge, moet ik nog doorgaan ?
Hm.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet over die oldskool bazen zoals wik, Levolution, msnk etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik mis nog heel wat namen. Later maar eens beter classificeren.
Tof. Laat maar weten wat je ervan vindt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nope, nooit van gehoord. Ik zal ze zodadelijk wel even bekijken.
Last ondervind ik niet van geloof, maar van mensen. Als je het topic had gelezen, dan had je beseft dat het niet alleen om de onjuiste beschuldiging ging, maar vooral om de achterliggende gedachte. Nogmaals, ik dreigde niet met CGB.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik draag die last tenminste niet overal met mee. Zo af en toe wat berichten plaatsen op Fok! is voor mij voldoende. Je druk maken om een reactie die een zeloot als Enait 'beledigd' is pas triest. En dan vervolgens de mods opzoeken en dreigen met de CGB is nog triester.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |