SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Memleketler (coğrafi bölgeler)!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Je moeder
De jongen heeft wel gelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:44 schreef Blocko het volgende:
Is dit nou je TT
Gast
ga je huiswerk eens maken.
Eerst was hij : Kapsalon eten in turkse kapsalon.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:44 schreef Blocko het volgende:
Is dit nou je TT
Gast
ga je huiswerk eens maken.
Kijk eerlijk is eerlijk, Arcadia snap ik wel. Maar waarom Julis?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:47 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Eerst was hij : Kapsalon eten in turkse kapsalon.
Maar sinds het paupergehalte hier sterk is gestegen deze maar...
Het is de bedoeling dat degene die de lapo heeft een nieuw topic opent.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:47 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Als lil wayne Meedoetquote:
Had ik die dan niet ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat degene die een lapo heeft een nieuw topic opent.
Waarom hoofdletter na een dubbele punt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:47 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Omdat zij niemand basht, uitscheld, beledigd, flamet, virtueel verkracht, irriteert, uitsluit et cetera en ze is super aardig.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:48 schreef Blocko het volgende:
[..]
Kijk eerlijk is eerlijk, Arcadia snap ik wel. Maar waarom Julis?
ik hou er normaal gesproken ook niet van, totaal niet zelfs. maar deze vind ik echt een mooie tekst hebbenquote:
JaleesaJoia is toch ook super aardig en lief? Waarom sluit je haar dan buiten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:51 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Omdat zij niemand basht, uitscheld, beledigd, flamet, virtueel verkracht, irriteert, uitsluit et cetera en ze is super aardig.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:53 schreef Blocko het volgende:
[..]
JaleesaJoia is toch ook super aardig en lief? Waarom sluit je haar dan buiten?
Doe ik niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:53 schreef Blocko het volgende:
[..]
JaleesaJoia is toch ook super aardig en lief? Waarom sluit je haar dan buiten?
wellus, nu ben ik verdrietigquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
ik hou er normaal gesproken ook niet van, totaal niet zelfs. maar deze vind ik echt een mooie tekst hebben
Wat zeg jij nouquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:57 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]![]()
Volgens mij heeft zij een vriend ?
Als iemand je topicopenrecht kaapt kun je alsnog zelf een topic openen. De meeste posters zullen het topic van de kaper negeren, waardoor die het afleert.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat degene die de lapo heeft een nieuw topic opent.
Nasilsin Bilge.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als iemand je topicopenrecht kaapt kun je alsnog zelf een topic openen. De meeste posters zullen het topic van de kaper negeren, waardoor die het afleert.
Hey, mijn recht werd ongv 3 keer gekaaptquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
Als iemand je topicopenrecht kaapt kun je alsnog zelf een topic openen. De meeste posters zullen het topic van de kaper negeren, waardoor die het afleert.
Dat kon dus niet. Of nja het kan wel maar dan zit hij niet in de reeks.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:59 schreef Bilge het volgende:
[..]
1x keer maar hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:00 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hey, mijn recht werd ongv 3 keer gekaapt
Om eerlijk te zijn slecht. Ik heb bakken huiswerk, maar geen motivatie.quote:
Ja dan is wel logisch dat je ook andermans topic kaapt, ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:00 schreef SpikedPsych het volgende:
[..]
Hey, mijn recht werd ongv 3 keer gekaapt
Oh, dan hebben we andere sancties nodig...quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat kon dus niet. Of nja het kan wel maar dan zit hij niet in de reeks.
Jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
wisten jullie al dat ik heel lief ben?
Nee dit weet ik niet. Ik lieg niet zomaar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:08 schreef Bilge het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn slecht. Ik heb bakken huiswerk, maar geen motivatie.![]()
Hoe gaat het met jou?
[..]
Ja dan is wel logisch dat je ook andermans topic kaapt, ja.![]()
Ook nog eens liegen dat je het niet wist, zo treurig.
[..]
Oh, dan hebben we andere sancties nodig...
Wetboek van Turkentopic
Artikel 1;
Met sociale uitsluiting gedurende 1 topic wordt bestraft hij die onrechtmatig andermans of -vrouws recht kaapt op opening van een nieuw topic. Voor elke herhaling verdubbelt de straflengte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |