Bron: IGNquote:Mass Effect 3 is an upcoming action role-playing game developed by BioWare and published by Electronic Arts for Microsoft Windows, Xbox 360 and PlayStation 3.[4] Officially announced on December 11, 2010,[5][6] the game is scheduled for a March 6, 2012 release[7] and will mark the final chapter in the Mass Effect trilogy of videogames, completing the story of Commander Shepard.[8][9]
Gameplay in Mass Effect 3 will be influenced by decisions from Mass Effect and Mass Effect 2 and have settings throughout the galaxy, including Earth and Mars. Combat has been changed and refined; in particular, the cover system has been improved, there will be more options for moving around the battlefield, instant melee kills and more conventional grenades will be introduced as well as improved artificial intelligence.
Mass Effect 3 will follow from the events of the Mass Effect 2 DLC expansion Arrival and follow Commander Shepard as he/she tries to save the galaxy from the Reapers by rallying civilizations of the galaxy together, while also having to deal with Cerberus, who have decided to turn against him/her.
SPOILER: Trailers:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ScreenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reviews:
* IGN!
* Gamespot!
* Edge!
* Eurogamer!
* Gamekings!
FOK!kers met net zoveel swag op Origin:
Drizzt - Moredhel83
Hans1988 - Fluffeltje
ElmarO - EcVo
jebentzelfeenfiets. - Wubcake
Smoofie - Smoofiee
Athcom - Verzijl
PirE - Kaiaiaia
Aight, klinkt goed genoeg. Even wat bestanden verwijderen en danquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:05 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Sentinel is wel aardig ja. Human Sentinel heeft dezelfde biosplotions als Asari Adept. Warp -> Throw. Alleen een andere 3e ability. Asari Adept heeft Stasis en Sentinel heeft die armor shit. Levelen gaat heel snel, dus je kunt er ook meerdere levelen en dan zien waar je op dat moment zin in hebt, doe ik ook.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Aight, klinkt goed genoeg. Even wat bestanden verwijderen en danOrigin
downloaden
Koop dan echt internetquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef 2Happy4U het volgende:
oh bij mij wou hij niet updaten
traag kutinternetgodverdomme
Knul het is mijn schuld nietquote:
Ik kan KPN geen 10 cent per minuut betalen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:18 schreef Daeron het volgende:
[..]
Jonguh, jij loopt te klagen, los dan zelf je probleem op
Dan moet je maar een provider nemen die wél het fatsoen heeft om een normaal nummer te gebruiken voor de helpdesk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kan KPN geen 10 cent per minuut betalen.
Ik kijk liever naar Excelsior - NEC (vanavond) dan naar sterrenteams á la Barca en Real enzoquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:18 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik moet kinders leren dansen. En daarna Barcelona kijken. Gr gr.
Voeg me toe op Origin, 2Happy.
Zal wel rond 12:00 Edmonton time zijn en dat is 20:00 voor ons.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:35 schreef Sinji het volgende:
Wat is dit, waar zijn de nieuwe classes/maps/wapens
quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:00 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Zal wel rond 12:00 Edmonton time zijn en dat is 20:00 voor ons.
Als je wilt mag je mij ook toevoegen.quote:
Even de goedkoopste zoeken maar sowieso gaat 't nog wel even duren voordat ik goed kan spelen want mijn internet is echt aidsquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:39 schreef AthCom het volgende:
[..]
Als je wilt mag je mij ook toevoegen.
Wanneer wilde je het spel legitiem binnenhalen dan?
Ik zie op Origin dat je ME3 speelt; dat wordt vroeger of later dus weer Fok!-MP.quote:
Even een testpotje doen dus.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Even de goedkoopste zoeken maar sowieso gaat 't nog wel even duren voordat ik goed kan spelen want mijn internet is echt aidsTenzij ik beneden ga zitten dan is 't nog wel te doen maar alsnog slecht.
Hmhm, ik ga zometeen ook nog KPN bellen want mijn internet deed het laatst niet, hebben ze het 'gefixed' en het is nu slechter dan daarvoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:46 schreef AthCom het volgende:
[..]
Even een testpotje doen dus.Al kan ik je dan hoogstwaarschijnlijk afraden je eigen lobby te hosten (als ik dat doe lagt het ook als de pleuris, ook al is mijn internetverbinding helemaal niet slecht
).
"Ah yes, KPN service ..."quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hmhm, ik ga zometeen ook nog KPN bellen want mijn internet deed het laatst niet, hebben ze het 'gefixed' en het is nu slechter dan daarvoor
"Reminds me of a misson. Me and my boys were..."quote:
Dat is dan weer jammer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:00 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Zal wel rond 12:00 Edmonton time zijn en dat is 20:00 voor ons.
Mij mag je ook toevoegen.quote:
Verzonden.quote:
Vanguard is gewoon te doen op gold je moet alleen wel hosten anders kun je wel wat problemen ervaren. Om een atlas en prime kun je heen dansen, banshee chargen moet je niet aan beginnen tenzij je geen andere keuze hebt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Denk niet dat het lukt. Je zou het even vol kunnen houden, maar je bent je shield zo weer kwijt. 1 rocket is al genoeg. Met een paar kogels is het ook weg. Ik heb tot nu toe nog geen Vanguard gezien in gold omdat het gewoon niet lukt. Zelf silver is al lastig. Vooral als je "boss" mobs hebt zoals Atlas/Banshees/Primes.
In gold zijn de meest voorkomende classes toch wel Adept, Infiltrator en als Geth de vijand is, Engineer. Die hebben veel CC en explosions en kunnen toch op afstand blijven.
http://social.bioware.com/forum/1/topic/343/index/11250707/1quote:Hi Everyone
The new Maps are now live, but we’re currently dealing with an internal server that’s gone down. As soon as we can resolve that, the new Resurgence content will become available in the Reinforcement Packs.
The new weapons and races are on the way. I'll post an update as soon as I have one. Thanks for your patience.
Inderdaad handig om te weten, dank je.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef PirE het volgende:
[..]
http://social.bioware.com/forum/1/topic/343/index/11250707/1
Misschien handig voor de mensen die net als mij credits hebben opgespaard om die nieuwe content zo snel mogelijk te unlocken. Ze staan nog niet in de store.
Ditto, heb niks gespaard omdat ik vrij dichtbij ben met alle goude zooi op X te hebben, en toch 2 N7 wapens binnen gehaald.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:09 schreef AthCom het volgende:
[..]
Inderdaad handig om te weten, dank je.Dat wordt gewoon even credits binnenharken.
Schijnbaar krijg je dat spul ook uit de spectre packsquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:34 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Mensen op het BSN zijn echt een stelletje idioten. Spectre Packs kopen en dan hopen op DLC stuff, alleen omdat ze geen geduld hebben voor die Resurgence Packs.
Staat bij de beschrijving dat je het na de update via Spectre Packs kan krijgen. Heb zelf net een Spectre Pack gekocht; helaas geen DLC-spul, maar wel een Paladin II.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef Moro het volgende:
[..]
Schijnbaar krijg je dat spul ook uit de spectre packs
Ach, komt later deze week wel en ik wilde het uitproberen. Was toch maar één pack.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:53 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Maar waarom credits verneuken als je niet zeker bent van DLC stuff?
Black Widow of nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:03 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
Die kunnen we van de lijst afstrepen.
Nee, da's de patch. Bij het hoofdmenu moet je op downloadable content klikken en dan verschijnt-ie vanzelf. Ik moest wel alt-tabben om te bevestigen dat-ie moest installeren, dus wacht niet 10 minuten in-game, zoals ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:46 schreef Sinji het volgende:
Hoort de DLC automatisch te gaan downloaden? Heb in ieder geval niets gemerkt, alleen een update van 40MB
Eigenlijk belachelijk dat de keuze er niet in zit, hetzelfde geldt voor een ingame chat-functie. Zo moeilijk kan dat toch niet zijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:14 schreef padlarf het volgende:
Ik zou al die nieuwe shit inruilen voor een mute knop
Die chatfunctie vind ik belangrijker, maar het is vreemd dat beide opties niet aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:15 schreef Sinji het volgende:
[..]
Eigenlijk belachelijk dat de keuze er niet in zit, hetzelfde geldt voor een ingame chat-functie. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn
Het ontbreken van textchat komt omdat het gewoon een XBOX-port is. Op de XBOX heb je niks aan textchat dus het zit er niet in.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:24 schreef AthCom het volgende:
[..]
Die chatfunctie vind ik belangrijker, maar het is vreemd dat beide opties niet aanwezig zijn.
Dan kunnen ze die alsnog voor de PC makenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Het ontbreken van textchat komt omdat het gewoon een XBOX-port is. Op de XBOX heb je niks aan textchat dus het zit er niet in.
Inderdaad. Er zijn ook gewoon keybindings gemaakt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan kunnen ze die alsnog voor de PC maken
PC Gamers betalen niet voor hun games, die downloaden alles volgens EAquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Misschien was dat iets voor de Gold-versie, maar daar zijn ze nog niet aan toegekomen toen ze deze beta op de markt gooiden.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:27 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Inderdaad. Er zijn ook gewoon keybindings gemaakt.
Ik heb soms ook een app crash. Net nog, maar toen was ik net bij het scorebord voor een potje gold, dus dat geld had ik nog net binnen. Als die een minuutje eerder was opgetreden ...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:25 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
En zien wie er praat ingame.
En een kick/invite knop ingame.
En ook meteen live credits/xp. Belachelijk dat je dat pas aan het eind krijgt terwijl de servers vaak niet stabiel zijn.
Ik had hem in wave 9 toen ik een bericht op Origin binnenkreeg. Stopte gewoon met reageren. Zware frustratie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:29 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik heb soms ook een app crash. Net nog, maar toen was ik net bij het scorebord voor een potje gold, dus dat geld had ik nog net binnen. Als die een minuutje eerder was opgetreden ...
Nou kan dat muten soms handig zijn. Ik zat een keer met een Rus in een groep, gozer ging alleen melee doen met Krogans en serieus steeds I'm Krogaan! schreeuwen na een melee. Op een gegeven moment ging hij te vaak dood en liet iedereen hem liggen. Vervolgens begon hij te jammeren: Please guys, help me... please.. Niemand reageerde. Toen besloot hij iedereen maar uit te scheldenquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:24 schreef AthCom het volgende:
[..]
Die chatfunctie vind ik belangrijker, maar het is vreemd dat beide opties niet aanwezig zijn.
Ja, ik kan het me zeker voorstellen. Ik heb datzelfde probleem ook wel eens gehad.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:30 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik had hem in wave 9 toen ik een bericht op Origin binnenkreeg. Stopte gewoon met reageren. Zware frustratie.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:33 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nou kan dat muten soms handig zijn. Ik zat een keer met een Rus in een groep, gozer ging alleen melee doen met Krogans en serieus steeds I'm Krogaan! schreeuwen. Op een gegeven moment ging hij te vaak dood en liet iedereen hem liggen. Vervolgens begon hij te jammeren: Please guys, help me... please.. Niemand reageerde. Toen besloot hij iedereen maar uit te schelden
Hoiquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:30 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Ik had hem in wave 9 toen ik een bericht op Origin binnenkreeg. Stopte gewoon met reageren. Zware frustratie.
Sorryquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:27 schreef PirE het volgende:
[..]
PC Gamers betalen niet voor hun games, die downloaden alles volgens EA
Beter neem je een andere username voor je je game eraan linked.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Sorry [ afbeelding ]
Voeg mij trouwens eens toe aan de OP dan, heb 't spel nog niet maar spoedig wel.
Dit iddquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:07 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Beter neem je een andere username voor je je game eraan linked.
Ik moet toch echt eerlijk zeggen dat ik het één van de slechtste namen vind die ik ooit gezien heb.
Je kan je naam toch gewoon telkens veranderen? En daarnaast gebruik ik ook altijd een andere naam maar die was bezet. En het is een parodie jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:07 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Beter neem je een andere username voor je je game eraan linked.
Ik moet toch echt eerlijk zeggen dat ik het één van de slechtste namen vind die ik ooit gezien heb.
pak gewoon een microfoon, kost geen drolquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Irrelevant, niet iedereen houdt ervan om te praten of kan niet praten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
pak gewoon een microfoon, kost geen drol
Bullshitquote:HELAAS
Je kunt de Origin ID maar eens in de 7 dagen wijzigen.
dan praat je toch niet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Irrelevant, niet iedereen houdt ervan om te praten of kan niet praten.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Irrelevant, niet iedereen houdt ervan om te praten of kan niet praten.
Daar zou je dan gewoon textchat voor moeten hebben.quote:
dan moet iedereen de hele tijd zo'n chat in de gaten houden omdat er mensen te lam of te mieterig zijn om gewoon te praten in een microfoon.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Daar zou je dan gewoon textchat voor moeten hebben.
Dat is absoluut geen probleem tenzij je een mongool bent of omdat jequote:Op dinsdag 10 april 2012 23:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan moet iedereen de hele tijd zo'n chat in de gaten houden omdat er mensen te lam of te mieterig zijn om gewoon te praten in een microfoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
hoe kan ik dan zien wat voor belangrijke tactische dingen mietjes ana het typen zijn?quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:16 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Simpel: text chat disablen voor mensen die een mic aangesloten hebben.
Ik bedoel niet kunnen typen zolang je een mic hebt. Had ik misschien duidelijker moeten zeggen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe kan ik dan zien wat voor belangrijke tactische dingen mietjes ana het typen zijn?
Sowieso vreemd dat dat er niet in zin, dat is een vereiste voor wat voor multiplayer game dan ook.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:20 schreef AthCom het volgende:
Tekstchat in-game, à la, maar ik vind chat in de lobby toch wel een vereiste.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is absoluut geen probleem tenzij je een mongool bent of omdat jeVanwaar de consolehaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
Denk dat je een week aan je naam vastzit nu.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:23 schreef 2Happy4U het volgende:
Maar mocht ik nu ME3 gaan kopen zit ik permanent vast aan de naam die ik nu heb? Dat zou wel een beetje flauw zijn aangezien ik 'm toch wel verander. Wat minstens een week duurt
Als ik 3 meter van mijn TV vandaan zit zie ik de tekst niet zo heel goed, kan zijn omdat mijn ogen niet 100% werken maar 't is wel waar.quote:
Ik heb hier al BF3 op. Had al Origin op een andere PC maar wou 't niet op m'n nieuwerequote:Op dinsdag 10 april 2012 23:23 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Denk dat je een week aan je naam vastzit nu.
En anders maak je toch een nieuwe gratis account aan?
Bij Steam is het zo dat je een key van een product kan toevoegen en dan krijg je 't legaal in je steamlijst te staan. Zou denk ik hetzelfde zijn bij Origin.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zijn tegenwoordig die games van EA, die je op DVD koopt ook gewoon weer gratis via Origin te downloaden. Dus als je de key hebt, dat je em gewoon legaal kan dowloaden? Of zijn het nog steeds aparte distributiekanalen met aparte serienummers?
Geen idee, in die video hadden ze het erover, maar is er eigenlijk wel een officieel statement geweest dat het in speciale packs zou komen?quote:Op woensdag 11 april 2012 08:17 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Zou er nou nog een speciale pack komen met alleen DLC shit? Want ik lees dat iedereen maar gewoon spectre packs koopt en er wordt door bioware gezegd dat het gefixed is, maar ik zie nog niks.
Ja, ik heb bij vanguards ook een beetje ambivalente gevoelens. Vanguards die slecht spelen – en daar heb je er jammer genoeg veel van – haat ik met een passie, vanguards die goed spelen ... dan voel ik me o zo nutteloos.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:40 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Tof om te horen dat ze Vanguards meer viable hebben gemaakt. Alhoewel ik ze schijt irritant vind want ik kan niks meer doen als ze bezig zijn. Stelen al mijn detonates.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |