Bron: IGNquote:Mass Effect 3 is an upcoming action role-playing game developed by BioWare and published by Electronic Arts for Microsoft Windows, Xbox 360 and PlayStation 3.[4] Officially announced on December 11, 2010,[5][6] the game is scheduled for a March 6, 2012 release[7] and will mark the final chapter in the Mass Effect trilogy of videogames, completing the story of Commander Shepard.[8][9]
Gameplay in Mass Effect 3 will be influenced by decisions from Mass Effect and Mass Effect 2 and have settings throughout the galaxy, including Earth and Mars. Combat has been changed and refined; in particular, the cover system has been improved, there will be more options for moving around the battlefield, instant melee kills and more conventional grenades will be introduced as well as improved artificial intelligence.
Mass Effect 3 will follow from the events of the Mass Effect 2 DLC expansion Arrival and follow Commander Shepard as he/she tries to save the galaxy from the Reapers by rallying civilizations of the galaxy together, while also having to deal with Cerberus, who have decided to turn against him/her.
SPOILER: Trailers:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ScreenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reviews:
* IGN!
* Gamespot!
* Edge!
* Eurogamer!
* Gamekings!
FOK!kers met net zoveel swag op Origin:
Drizzt - Moredhel83
Hans1988 - Fluffeltje
ElmarO - EcVo
jebentzelfeenfiets. - Wubcake
Smoofie - Smoofiee
Athcom - Verzijl
PirE - Kaiaiaia
Aight, klinkt goed genoeg. Even wat bestanden verwijderen en danquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:05 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Sentinel is wel aardig ja. Human Sentinel heeft dezelfde biosplotions als Asari Adept. Warp -> Throw. Alleen een andere 3e ability. Asari Adept heeft Stasis en Sentinel heeft die armor shit. Levelen gaat heel snel, dus je kunt er ook meerdere levelen en dan zien waar je op dat moment zin in hebt, doe ik ook.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Aight, klinkt goed genoeg. Even wat bestanden verwijderen en danOrigin
downloaden
Koop dan echt internetquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef 2Happy4U het volgende:
oh bij mij wou hij niet updaten
traag kutinternetgodverdomme
Knul het is mijn schuld nietquote:
Ik kan KPN geen 10 cent per minuut betalen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:18 schreef Daeron het volgende:
[..]
Jonguh, jij loopt te klagen, los dan zelf je probleem op
Dan moet je maar een provider nemen die wél het fatsoen heeft om een normaal nummer te gebruiken voor de helpdesk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik kan KPN geen 10 cent per minuut betalen.
Ik kijk liever naar Excelsior - NEC (vanavond) dan naar sterrenteams á la Barca en Real enzoquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:18 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Ik moet kinders leren dansen. En daarna Barcelona kijken. Gr gr.
Voeg me toe op Origin, 2Happy.
Zal wel rond 12:00 Edmonton time zijn en dat is 20:00 voor ons.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:35 schreef Sinji het volgende:
Wat is dit, waar zijn de nieuwe classes/maps/wapens
quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:00 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Zal wel rond 12:00 Edmonton time zijn en dat is 20:00 voor ons.
Als je wilt mag je mij ook toevoegen.quote:
Even de goedkoopste zoeken maar sowieso gaat 't nog wel even duren voordat ik goed kan spelen want mijn internet is echt aidsquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:39 schreef AthCom het volgende:
[..]
Als je wilt mag je mij ook toevoegen.
Wanneer wilde je het spel legitiem binnenhalen dan?
Ik zie op Origin dat je ME3 speelt; dat wordt vroeger of later dus weer Fok!-MP.quote:
Even een testpotje doen dus.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Even de goedkoopste zoeken maar sowieso gaat 't nog wel even duren voordat ik goed kan spelen want mijn internet is echt aidsTenzij ik beneden ga zitten dan is 't nog wel te doen maar alsnog slecht.
Hmhm, ik ga zometeen ook nog KPN bellen want mijn internet deed het laatst niet, hebben ze het 'gefixed' en het is nu slechter dan daarvoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:46 schreef AthCom het volgende:
[..]
Even een testpotje doen dus.Al kan ik je dan hoogstwaarschijnlijk afraden je eigen lobby te hosten (als ik dat doe lagt het ook als de pleuris, ook al is mijn internetverbinding helemaal niet slecht
).
"Ah yes, KPN service ..."quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hmhm, ik ga zometeen ook nog KPN bellen want mijn internet deed het laatst niet, hebben ze het 'gefixed' en het is nu slechter dan daarvoor
"Reminds me of a misson. Me and my boys were..."quote:
Dat is dan weer jammer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:00 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Zal wel rond 12:00 Edmonton time zijn en dat is 20:00 voor ons.
Mij mag je ook toevoegen.quote:
Verzonden.quote:
Vanguard is gewoon te doen op gold je moet alleen wel hosten anders kun je wel wat problemen ervaren. Om een atlas en prime kun je heen dansen, banshee chargen moet je niet aan beginnen tenzij je geen andere keuze hebt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Denk niet dat het lukt. Je zou het even vol kunnen houden, maar je bent je shield zo weer kwijt. 1 rocket is al genoeg. Met een paar kogels is het ook weg. Ik heb tot nu toe nog geen Vanguard gezien in gold omdat het gewoon niet lukt. Zelf silver is al lastig. Vooral als je "boss" mobs hebt zoals Atlas/Banshees/Primes.
In gold zijn de meest voorkomende classes toch wel Adept, Infiltrator en als Geth de vijand is, Engineer. Die hebben veel CC en explosions en kunnen toch op afstand blijven.
http://social.bioware.com/forum/1/topic/343/index/11250707/1quote:Hi Everyone
The new Maps are now live, but we’re currently dealing with an internal server that’s gone down. As soon as we can resolve that, the new Resurgence content will become available in the Reinforcement Packs.
The new weapons and races are on the way. I'll post an update as soon as I have one. Thanks for your patience.
Inderdaad handig om te weten, dank je.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef PirE het volgende:
[..]
http://social.bioware.com/forum/1/topic/343/index/11250707/1
Misschien handig voor de mensen die net als mij credits hebben opgespaard om die nieuwe content zo snel mogelijk te unlocken. Ze staan nog niet in de store.
Ditto, heb niks gespaard omdat ik vrij dichtbij ben met alle goude zooi op X te hebben, en toch 2 N7 wapens binnen gehaald.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:09 schreef AthCom het volgende:
[..]
Inderdaad handig om te weten, dank je.Dat wordt gewoon even credits binnenharken.
Schijnbaar krijg je dat spul ook uit de spectre packsquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:34 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Mensen op het BSN zijn echt een stelletje idioten. Spectre Packs kopen en dan hopen op DLC stuff, alleen omdat ze geen geduld hebben voor die Resurgence Packs.
Staat bij de beschrijving dat je het na de update via Spectre Packs kan krijgen. Heb zelf net een Spectre Pack gekocht; helaas geen DLC-spul, maar wel een Paladin II.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:45 schreef Moro het volgende:
[..]
Schijnbaar krijg je dat spul ook uit de spectre packs
Ach, komt later deze week wel en ik wilde het uitproberen. Was toch maar één pack.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:53 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Maar waarom credits verneuken als je niet zeker bent van DLC stuff?
Black Widow of nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:03 schreef PirE het volgende:
[ afbeelding ]
Die kunnen we van de lijst afstrepen.
Nee, da's de patch. Bij het hoofdmenu moet je op downloadable content klikken en dan verschijnt-ie vanzelf. Ik moest wel alt-tabben om te bevestigen dat-ie moest installeren, dus wacht niet 10 minuten in-game, zoals ik.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:46 schreef Sinji het volgende:
Hoort de DLC automatisch te gaan downloaden? Heb in ieder geval niets gemerkt, alleen een update van 40MB
Eigenlijk belachelijk dat de keuze er niet in zit, hetzelfde geldt voor een ingame chat-functie. Zo moeilijk kan dat toch niet zijnquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:14 schreef padlarf het volgende:
Ik zou al die nieuwe shit inruilen voor een mute knop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |