abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110213860
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 00:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat ontken ik niet. Ik geef alleen antwoord op je vraag.
En je negeert wat ik hier daadwerkelijk stelde in reactie op wat iemand anders dus als voorbeeld noemde...begint te zeiken over winstpercentages etc, ga dat lekker in de economie afdeling doen op t forum, dit gaat over mensen ;)

Uitkeringstrekkers, luie asociale parasieten!

daar kun je ook dat soort totaal irrelevant economisch gelul kwijt, veel plezier :W
pi_110213911
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 00:18 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Geef de rosbief weg en ze hoeven het niet meer te kopen.
Rosbief en haring zijn snel aan bederf onderhevig OK,

maar...., als je 1e klas topkwaliteit rosbief niet kunt verkopen dan is er iets goed mis op de markt voor vlees.

het getuigt ook voor disrespect voor het geslachte dier, door het vlees maar door te draaien a.g.v. een veel te hoge prijssetting. :( :( :(
pi_110213931
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 00:25 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

En je negeert wat ik hier daadwerkelijk stelde in reactie op wat iemand anders dus als voorbeeld noemde...begint te zeiken over winstpercentages etc, ga dat lekker in de economie afdeling doen op t forum, dit gaat over mensen ;)
Je vroeg waarom de AH die zooi niet weggeeft, ik geef slechts de reden :) snap je het nog?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_110213986
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 00:27 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je vroeg waarom de AH die zooi niet weggeeft, ik geef slechts de reden :) snap je het nog?
Ik ga niet 100x uitleggen dat ik veel meer zei dan dat, waar je nog steeds niet 1 fatsoenlijke reactie op hebt gegeven, bespaar me dat ook maar, ik hoef het niet te horen... leer aub lezen en kom dan terug op dit forum ;)
pi_110214074
quote het dan ff :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_110214119
quote:
"discussie beëindigd"
:W
pi_110214148
Yoghurt, kwark, yoghurtdrankjes of karnemelk is vaak nog 10 dagen na uiterste verkoop=houdbaarheidsdatum gewoon eetbaar.

Er wordt moedwillig gezond voedsel vernietigd.
pi_110214160
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 00:33 schreef DontGiveAFok het volgende:

[..]

:W
zo deed ik ook toen ik tien was en een discussie verloor!
pi_110214347
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 00:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

zo deed ik ook toen ik tien was en een discussie verloor!
laatste keer dan ;)

Dat doen mensen die wel wat beters te doen hebben dan met irritante kleuters discussies voeren terwijl ze niet ingaan op wat er gezegd wordt...

jij bent zo'n typ dat alleen maar kan praten/typen, en errug veel moeite heeft met luisteren/lezen, prima, maar dat doe je overal, en dit is voor zover ik weet het serieuze gedeelte van het forum ;)

dan hoef je ook niet niet te verwachten dat mensen nog ingaan op je kinderachtige irrelevante gekakel, dit was dus ook de laatste keer voor mij :W
pi_110214659
Ok,jammer dan; het is inmiddels 12 april

10.000 kg rosbief deze dag naar de Filistijnen.

Gewoon bij Albert Heijn. :(
pi_110214708
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 00:52 schreef Bankfurt het volgende:

En nog X-aantal kilo ander voedsel....achja :|W
pi_110214713
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 00:52 schreef Bankfurt het volgende:

Da's veel rosbief!
pi_110214753
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2012 00:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Da's veel rosbief!
:Z
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_110214782
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2012 00:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Da's veel rosbief!
Jawel, op zich; maar ik vindt het moeilijk te accepteren voor het geslachte dier.

Kijk, als tomaten of sla wordt doorgedraaid, heb ik veel minder moeite mee.
pi_110214845
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 00:56 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Jawel, op zich; maar ik vindt het moeilijk te accepteren voor het geslachte dier.

Kijk, als tomaten of sla wordt doorgedraaid, heb ik veel minder moeite mee.
Zolang het vlees nog zo goedkoop is zal het blijven gebeuren hoor.
pi_110214877
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2012 00:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zolang het vlees nog zo goedkoop is zal het blijven gebeuren hoor.
Maar ik mag toch wel aannemen dat jij je ook ongemakkelijk voelt bij het vernietigen van zoveel heerlijke kgs kwaliteitsvlees ?
pi_110214942
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 01:00 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Maar ik mag toch wel aannemen dat jij je ook ongemakkelijk voelt bij het vernietigen van zoveel heerlijke kgs kwaliteitsvlees ?
Jup. Maar er zijn zoveel dingen waarbij ik me ongemakkelijk voel dat het niet meer uitmaakt. Er moet van de top af iets veranderen en wat ik/jij/wij ervan vinden doet er eigenlijk niet meer toe.
pi_110215064
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2012 01:03 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jup. Maar er zijn zoveel dingen waarbij ik me ongemakkelijk voel dat het niet meer uitmaakt. Er moet van de top af iets veranderen en wat ik/jij/wij ervan vinden doet er eigenlijk niet meer toe.
Het enige wat ik kon doen vanavond uit redelijkheid, was het opkopen van 4 haringen en 1,5 ons rosbief tegen 35% korting, maar dan moet ik het allemaal opeten voor het weekend.

Zit ik mezelf vol te proppen en dan het idee dat al die lui van de voedselbank er net zo goed van hadden kunnen genieten. Dat moet jou toch ook raken of niet ?
pi_110215065
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 01:00 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

De verspilling erachter is walgelijk, de economie niet echt, en de marketing kan ik sowieso begrijpen. (Onderdeel van de marketing zijnde het aanprijzen van vlees aan klanten, niet gratis weggeven aan voedselbanken.)
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_110215105
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 01:08 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Het enige wat ik kon doen vanavond uit redelijkheid, was het opkopen van 4 haringen en 1,5 ons rosbief tegen 35% korting, maar dan moet ik het allemaal opeten voor het weekend.

Zit ik mezelf vol te proppen en dan het idee dat al die lui van de voedselbank er net zo goed van hadden kunnen genieten. Dat moet jou toch ook raken of niet ?
Nee, dat raakt me totaal niet. Als de AH het allemaal gratis weg gaat geven en hoeven die mensen geen rosbief meer te kopen en gaat er net zoveel, of zelfs meer, verspild, worden. Gelukkig kijken ze de laatste tijd steeds meer naar de vraag en stemmen ze het aanbod daar op af en zodoende krijgen de voedselbanken zo steeds minder.
pi_110215197
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2012 01:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, dat raakt me totaal niet. Als de AH het allemaal gratis weg gaat geven en hoeven die mensen geen rosbief meer te kopen en gaat er net zoveel, of zelfs meer, verspild, worden. Gelukkig kijken ze de laatste tijd steeds meer naar de vraag en stemmen ze het aanbod daar op af en zodoende krijgen de voedselbanken zo steeds minder.
Die 35% kortingstikkers bij AH is alvast een stap in de goede richting;

AH is wat dat betreft wel innovatief; als ze nou ook eens 70% kortingstikkers gaan gebruiken voor rosbief of haring e.d. voor last-minute situaties, wedden dat dat een win-win situatie wordt en bovendien ethisch meer acceptabel ... ? :)
pi_110215252
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 01:13 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Die 35% kortingstikkers bij AH is alvast een stap in de goede richting;

AH is wat dat betreft wel innovatief; als ze nou ook eens 70% kortingstikkers gaan gebruiken voor rosbief of haring e.d. voor last-minute situaties, wedden dat dat een win-win situatie wordt en bovendien ethisch meer acceptabel ... ? :)
Of dat ethisch beter is heeft de ah weinig mee te maken (of er moet een grootschalige protestactie worden opgezet). Wat gebeurt er trouwens met het vlees? Gaat dat in hondenvoer ofzo?
pi_110215284
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2012 01:16 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Of dat ethisch beter is heeft de ah weinig mee te maken (of er moet een grootschalige protestactie worden opgezet). Wat gebeurt er trouwens met het vlees? Gaat dat in hondenvoer ofzo?
Ik denk gedeeltelijk naar het eigen personeel en voedselbank.

En wat resteert, vooral met vis: de afvalcontainer.
pi_110215328
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 01:17 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ik denk gedeeltelijk naar het eigen personeel en voedselbank.

En wat resteert, vooral met vis: de afvalcontainer.
Voor zover ik weet krijgt personeel niets.
pi_110215355
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2012 01:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Voor zover ik weet krijgt personeel niets.
Hmmm, zeker weten van wel; hangt af van individuele winkels/gevallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')