Jij mag altijd posten.quote:
Nou is Guinness ook niet echt mijn ding.quote:
quote:
Correct, hebben ze inderdaad ook.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou is Guinness ook niet echt mijn ding.
Maar ze hebben er ook Kilkenny, wat ik wel aardig vind.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zou wel een snakebite and black lustenNog maar een dik half jaar wachten
Heb je de aflevering van de Keuringsdienst van Waarde gezien over filet americain?quote:
Kun je het niet inpassen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Helaas heb ik al wat anders in de planning. Toevallig wel in Amsterdam...
Ach, met een kwartiertje sta je weer buiten, kun je best naar de meet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Helaas heb ik al wat anders in de planning. Toevallig wel in Amsterdam...
We gaan samen eten bij een vriendin, dus mijn vrouw is helaas ook al bezetquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kun je het niet inpassen?
Of jouw vrouw als vervanging sturen?
Kwartiertje? Sta jij zo snel al weer buiten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, met een kwartiertje sta je weer buiten, kun je best naar de meet.
We beginnen om 16:00quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:30 schreef Bart het volgende:
We gaan samen eten bij een vriendin, dus mijn vrouw is helaas ook al bezet. Tenzij je er vanaf begin van de middag al zit, dan kunnen we vooraf misschien nog even langs komen
.
heb je zelf een open haard?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:29 schreef iamredleader het volgende:
Boompje is verworden tot een stapel takken die naar de dump zijn gebracht, en een stapel blokken die binnenkort tot openhaard-blokjes teruggebracht gaan worden
Kom jij wel TM?quote:
Ik ga het wel eens even overleggen met de directie.quote:
Nee, geen geld voorquote:
Ik ben er nooit naar binnen geweest dus neequote:Op dinsdag 10 april 2012 15:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Kwartiertje? Sta jij zo snel al weer buiten?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:38 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ga het wel eens even overleggen met de directie.
Je kijkt alleen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ben er nooit naar binnen geweest dus nee
Niets mis met window shoppingquote:
je kijkt in de winkel wat je wilt hebben en vervolgens bestel je het thuis via de computer?quote:
Absoluut, je moet toch een beetje weten wat er op de markt te koop huur is.quote:
Het management heeft bepaald dat we wel een uurtje langskomen.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Het management heeft bepaald dat we wel een uurtje langskomen.
Op de kop van de Zeedijk, Oudezijds kolk 9. 3 minuten lopen vanaf Amsterdam CS.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:47 schreef MaJo het volgende:
Ik kijk nog even cobra, zoals ik al eerder zeiMaar lijkt me wel gezellig
Waar zit dat café?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:47 schreef MaJo het volgende:
Waar zit dat café?
Ik ga naar een jeugdvriendin die ik toevallig weer eens tegenkwam in dezelfde tent als waar we zondag heengaanquote:En wat ga jij daarna doen Bart waar je volgens Nem binnen een kwartier mee klaar bent?
Dat is goed te doenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op de kop van de Zeedijk, Oudezijds kolk 9. 3 minuten lopen vanaf Amsterdam CS.
Ah dat is toevalligquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:50 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Ik ga naar een jeugdvriendin die ik toevallig weer eens tegenkwam in dezelfde tent als waar we zondag heengaan. En daar gaan we zondag bij dineren
.
Ja zeker! Had haar echt al tijden niet meer gezien. Stond ik op de ABO-meet een biertje te doen, zag ik haar opeens daar ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is goed te doen
[..]
Ah dat is toevalligLeuk
Oh, die dame.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja zeker! Had haar echt al tijden niet meer gezien. Stond ik op de ABO-meet een biertje te doen, zag ik haar opeens daar ook. Kleine wereld
.
Ja diequote:
een meet voor abo houders, dat gok ik tenminste hoorquote:
Wat ik bedoelde was wel duidelijk toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:47 schreef MaJo het volgende:
Waar zit dat café? En wat ga jij daarna doen Bart waar je volgens Nem binnen een kwartier mee klaar bent?
Zijn die er dan echt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een meet voor abo houders, dat gok ik tenminste hoor
Ik snap het nu pasquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was wel duidelijk toch?
Zelfde als een AKQ meet, maar dan voor ABO in plaats van AKQquote:
Ja, daar komt de Fok!elite samenquote:
Ja, zo zou je het ook kunnen noemen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, daar komt de Fok!elite samen
Je ziet die sterretjes niet achter de nick van een hoop users staan?quote:
laat ik het netjes houdenquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, zo zou je het ook kunnen noemen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, daar komt de Fok!elite samen
Ik snap echt niet dat mensen zich storen aan reclame. Ik zie het gewoon niet eensquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Je ziet die sterretjes niet achter de nick van een hoop users staan?
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Zijn een man of 300-400 met een abonnement. Geen reclame meer
.
ik snap het ook niet, zie er de meerwaarde niet van in.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen zich storen aan reclame. Ik zie het gewoon niet eens
Tja, ik welquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik snap echt niet dat mensen zich storen aan reclame.
Toch geen addblocker hequote:Ik zie het gewoon niet eens
ongetwijfeld, hier ook, en in de andere hoeken van fok waar ik met enige regelmaat kom heb ik het ook naar m'n zin, daar heb ik geen abo voor nodigquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar het is wel heel gezellig in ABO hoor. Kan C4 wel over meepraten denk ik
.
Nee, en als ik die wel had, dan had je nog pech gehad.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja, ik wel.
[..]
Toch geen addblocker he.
Die sterretjes zijn me alleen bij jou opgevallen, verder nooit gezienquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:00 schreef Bart het volgende:
[..]
Je ziet die sterretjes niet achter de nick van een hoop users staan?
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Zijn een man of 300-400 met een abonnement. Geen reclame meer
.
Daar heb je ook gelijk in hoor. ABO-forum is er ook nog niet zo lang, had daarvoor al een abo. Maar ik sta er echt van te kijken hoe gezellig het is in ABO, echt een hele leuke groep mensen, heel gezellig en sociaal, geen gebagger of gezeik, er zijn ook helemaal geen mods in ABO want die zijn gewoon niet nodigquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ongetwijfeld, hier ook, en in de andere hoeken van fok waar ik met enige regelmaat kom heb ik het ook naar m'n zin, daar heb ik geen abo voor nodig
Oh ik heb er geen last van als jij een addblocker gebruikt hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, en als ik die wel had, dan had je nog pech gehad.
Grootste voordeel is voor mij geen reclame. Al die onzin van meer foto's in je fobo enzo, dat boeit me ook niet echtquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die sterretjes zijn me alleen bij jou opgevallen, verder nooit gezienEn ik heb ook geen last van reclames dus zie er de meerwaarde niet van in
![]()
Jaquote:Maar is er een speciaal forum voor abo-houders waar wij niet bij kunnen ofzo?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij mag altijd posten.
En zelfs bij de meet zijn.
De enige reclame die fok heeft is helemaal onderaan toch? Valt me nauwelijks opquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Grootste voordeel is voor mij geen reclame. Al die onzin van meer foto's in je fobo enzo, dat boeit me ook niet echt. Maar als je dus geen last hebt van reclame, dan heeft het idd weinig zin om een abo te nemen ja
. Tenzij je FOK! graag steunt, dat is voor mij ook wel gedeeltelijk een reden hoor
.
[..]
Ja.
http://forum.fok.nl/ABO
Alles kan en alles mag daar, zolang je maar normaal doet.
Nee, maar conform de algemene voorwaarden kun je wel een ban krijgen. Sowieso zijn die banners gewoon nodig voor het voortbestaan van FOK!, dus het zou wel jammer zijn als je gebruik maakt van deze gratis site, en daar een hoop plezier van beleeft zonder dat je iets terug wil doen in de vorm van het zien van bannersquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:04 schreef TradeMarkie het volgende:
gaan ze me eigenlijk laten verdwijnen van deze planeet als ik een addblocker heb?
quote:
Tegenwoordig zijn er zelfs al ads in de posts zelf, en je hebt de banners links van het forum.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
De enige reclame die fok heeft is helemaal onderaan toch? Valt me nauwelijks opMaar prima als mensen dat willen
Nee maar ik weet dat hier een "verboten"-policy heerst waar get ad-blockers betreftquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh ik heb er geen last van als jij een addblocker gebruikt hoor.
Logisch toch? De boel moet ergens van betaald wordenquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee maar ik weet dat hier een "verboten"-policy heerst waar get ad-blockers betreft
Maar die krijg je ook met aboquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er zelfs al ads in de posts zelf,
Vrijwel alles wat ik wil zien overlapt. Ik kan je vertellen dat ik NIETS meer ga proberen te ontdekken want dan wordt dat probleem alleen maar ergerquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:08 schreef MaJo het volgende:
Nem in het kader van Motel Mozaique: the Antlers klinken ook tof! Alleen wel tegelijk met Lisa Hannigan
Ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Logisch toch? De boel moet ergens van betaald worden.
Ik zie ze niet hoor? Nooit gezien ook. Is het niet iets van spyware ofzo die je hebt? Bepaalde woorden waar een linkje achter zit? Dat is bekende spyware.quote:
Ah ja, dat is natuurlijk een slimme upsell techniek.quote:
Alleen woorden als Bol en wehkamp waar een linkje van gemaakt wordt, en dat klopt wel degelijk. Last heb ik er niet van hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zie ze niet hoor? Nooit gezien ook. Is het niet iets van spyware ofzo die je hebt? Bepaalde woorden waar een linkje achter zit? Dat is bekende spyware.
Enige waarbij ik het gemerkt heb: als je ibood intikt maakt ie er automatisch een link van.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zie ze niet hoor? Nooit gezien ook. Is het niet iets van spyware ofzo die je hebt? Bepaalde woorden waar een linkje achter zit? Dat is bekende spyware.
Ik zie geen banners links en ook geen ads in de postsquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:08 schreef Bart het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn er zelfs al ads in de posts zelf, en je hebt de banners links van het forum.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Enige waarbij ik het gemerkt heb: als je ibood intikt maakt ie er automatisch een link van.
Haha snap ikquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vrijwel alles wat ik wil zien overlapt. Ik kan je vertellen dat ik NIETS meer ga proberen te ontdekken want dan wordt dat probleem alleen maar erger
Ik ken ze trouwens wel dacht ik.
Als ik the Antlers zo hoor ga ik denk ik daarheen, klinkt echt tofquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:11 schreef Nembrionic het volgende:
@MaJo: daarbij staat Amatorski ook tegelijkertijd met Hannigan. Ik denk dat het Hannigan wordt.
Bij bol was het eerst ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Enige waarbij ik het gemerkt heb: als je ibood intikt maakt ie er automatisch een link van.
Dat klopt. bol.comen wehkamp worden linkjes van gemaakt. Dat komt doordat iemand dat geopperd had ergens in http://forum.fok.nl/topic/1766022 volgens mij. Of in die reeks in ieder geval. (crewtopic)quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Alleen woorden als Bol en wehkamp waar een linkje van gemaakt wordt, en dat klopt wel degelijk. Last heb ik er niet van hoor
Zou vreemd zijn als hij het bij bol ook doet, dan zeg je dat iemand een bol hoofd heeft en wordt er naar bol.comgelinktquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij bol was het eerst ookOf moet je dan bol.com zeggen?
Je weet zeker dat je geen addblocker hebt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zie geen banners links en ook geen ads in de postsMaar ik heb volgens mij nog de alleroudste layout
Ja, want de zon is een bol, daar moet geen linkje van worden gemaaktquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:15 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij bol was het eerst ookOf moet je dan bol.com zeggen?
Alleen een bugje bij bol.comgeloof ik, de spatie verdwijnt bij het toevoegen van de link.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn als hij het bij bol ook doet, dan zeg je dat iemand een bol hoofd heeft en wordt er naar bol.comgelinkt
Zit nu bij mijn ouders op het werk maar kan me niet voorstellen dat zij dat hebbenquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet zeker dat je geen addblocker hebt?
Nou ja, weet ik ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zit nu bij mijn ouders op het werk maar kan me niet voorstellen dat zij dat hebben
Maar is dat ook zo bij de andere lay-outs?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, weet ik ook niet.
[ afbeelding ]
Zo ziet het eruit als je geen abo hebt. Banner links, banner onder de eerste post, en onderaan de pagina zit er ook nog een.
Blaudzun overlapt met Soap & Skin maar dat wordt hopelijk Blaudzun(indien binnen kunnen komen)quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha snap ik
[..]
Als ik the Antlers zo hoor ga ik denk ik daarheen, klinkt echt tofKeuzes maken wordt wel moeilijk ja
Ik zie dat er onder de eerste post en helemaal onderaan inderdaad ads staan, links aan de zijkant zie ik nog net een stukje advertentie die bijna helemaal wegvalt op deze PC. Zal wel aan IE liggenquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, weet ik ook niet.
[ afbeelding ]
Zo ziet het eruit als je geen abo hebt. Banner links, banner onder de eerste post, en onderaan de pagina zit er ook nog een.
Ik heb het even gemeld bij de devsquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Alleen een bugje bij bol.comgeloof ik, de spatie verdwijnt bij het toevoegen van de link.
Er is nog maar een layout tegenwoordig...quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar is dat ook zo bij de andere lay-outs?
Dat zijn er tweequote:Op dinsdag 10 april 2012 16:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Er is nog maar een layout tegenwoordig...
Als je text-only niet meetelt tenminste.
Blaudzun moet ik sowieso heen, als ik dat mis dan ga ik echt huilenquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Blaudzun overlapt met Soap & Skin maar dat wordt hopelijk Blaudzun(indien binnen kunnen komen)
Dan Rachel Sermanni maar dat is een stuk lopen dus afgekapte optredens en dan hopen binnen te kunnen komen. Gelukkig zit Fink in het zelfde gebouw.
Maar Fink en Sermanni overlappen met Bowerbirds.
Dan hebben we zaterdag Hannigan tijdens Amatorski. Vervolgens Anu Brun tegenover Boy & Bear(daar ga ik heen) en vervolgens overlappen Julia Stone en Patrick Watson. Dat vind ik het allerergste.
Alleen zie je volgens mij sowieso geen ads in text-onlyquote:
Ik ga denk naar Sermanni ipv Fink of Bowerbirds. Fink heb ik inderdaad al vaak gezienquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blaudzun moet ik sowieso heen, als ik dat mis dan ga ik echt huilenDat is voor mij nu al het hoogtepunt van MM
Voor de rest hobbel ik achter jou aan, hoewel ik denk ik voor Bowerbirds ga in plaats van Fink omdat ik die nu al best vaak gezien heb
En de zaterdag weet ik echt nog niet wat ik dan ga doen
Sowieso Moss
Ik ken Sermanni niet en twijfel of ik nog in ga luisteren om diezelfde reden dat jij the Antlers niet meer wil checkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga denk naar Sermanni ipv Fink of Bowerbirds. Fink heb ik inderdaad al vaak gezien
Preciesquote:En wat betreft Blaudzun: gewoon zorgen dat we een uur van tevoren aanwezig zijn. Niet treuzelen, niet moeilijk doen, niet nog even dit, even dat en zeker niet te laat komen
Het is één van de eerste acts dus populair.
Die ken je wel. Daar hebben we doorheen staan praten toen we naar Fink gingen en G even ergens anders ging staanquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken Sermanni niet en twijfel of ik nog in ga luisteren om diezelfde reden dat jij the Antlers niet meer wil checken
Doen wequote:Preciesik moet daar gewoon heen dus dat wordt een kwestie van bivakkeren
Aha, dat was wel tof jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die ken je wel. Daar hebben we doorheen staan praten toen we naar Fink gingen en G even ergens anders ging staan
Maar misschien is de tijd te kort om heen en weer te lopen, dan wordt het ook Bowerbirds.
[..]
Doen we
Is MaJo zo'n treuzelkont?quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:25 schreef Nembrionic het volgende:
En wat betreft Blaudzun: gewoon zorgen dat we een uur van tevoren aanwezig zijn. Niet treuzelen, niet moeilijk doen, niet nog even dit, even dat en zeker niet te laat komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |