Heb dan wel geen scooter, maar toch....hoi!quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:54 schreef mstx het volgende:
[..]
hey een filmpje van heady met z'n m5, die hadden we nog niet
Doelgroep klopt wel trouwens, typische nustyle/happy hardstyle luisteraars.

Heb je wel een bontkraag en petje?quote:Op woensdag 11 april 2012 08:26 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb dan wel geen scooter, maar toch....hoi!

Nhoop....val ik nou helemaal niet onder de doelgroep van HHZ???quote:

leuk he, Australiequote:Op woensdag 11 april 2012 01:33 schreef Levitas het volgende:
Godnakende nondeju. Dacht dat een limiet van 50 gb per maand wel genoeg was voor mijn internet gebruik. Na 5 dagen zit ik weer op een 64 kbps verbinding omdat ik dat limiet verbruikt heb
YouTube, en laat staan 1gabba is onbegonnen werk. Hoe moet ik nu verder met m`n leven?

). Ik houd me aanbevolen (bij voorkeur 2 maar 1 is ook al lekker).
). Ik houd me aanbevolen (bij voorkeur 2 maar 1 is ook al lekker). .
.

Geen zin om het hele weekend te gaan?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:11 schreef Voltreffer het volgende:
Trouwens, mocht er nog iemand defqon 1 zaterdag tickets over hebben (liefst normale prijs). Ik houd me aanbevolen (bij voorkeur 2 maar 1 is ook al lekker).
Zaterdag helaas misgegrepen.

mstx heeft nog 2 gewone kaartjes over geloof ikquote:Op woensdag 11 april 2012 12:11 schreef Voltreffer het volgende:
Trouwens, mocht er nog iemand defqon 1 zaterdag tickets over hebben (liefst normale prijs). Ik houd me aanbevolen (bij voorkeur 2 maar 1 is ook al lekker).
Zaterdag helaas misgegrepen.

Helaas zit ik met stage.. kan helaas geen vrij krijgen donderdag / vrijdag.quote:Op woensdag 11 april 2012 12:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Geen zin om het hele weekend te gaan?
120 euri per ticket...
 !
!

Geen woord aan gelogen!quote:Op woensdag 11 april 2012 18:16 schreef 16meter het volgende:
Maar ik behoorde tot de kern verzuurden hier, he. Zo zegt men.

)
  )

Ik moest even wennen, maar na de tweede keer luisteren (met koptelefoon voor het laag) vond ik 'm al vetquote:
 Contrast tussen het fijne stemmetje en die lompe kick
  Contrast tussen het fijne stemmetje en die lompe kick   

Zat net de line-up van dreamfields te bekijken, heb je goed voor elkaarquote:Op woensdag 11 april 2012 18:19 schreef DjThera het volgende:
Hahaha! Nou daar wil ik toevallig nog wel eens een plaatje voor maken. Krijg je wel weer dat 99% van t normale publiek dr geen bal van begrijpt
Maar goed, zo hou je altijd wel iets, als ik t zelf maar leuk vind (heerlijk egoïstisch dat produceren altijd)

De enige juiste insteek.quote:Op woensdag 11 april 2012 18:19 schreef DjThera het volgende:
Maar goed, zo hou je altijd wel iets, als ik t zelf maar leuk vind (heerlijk egoïstisch dat produceren altijd)
quote:

Yepquote:
 Op de een of andere manier beginnen producers wel met die instelling maar meestal gaat her dan ergens fout en dan gaat het gelijk goed fout;
 Op de een of andere manier beginnen producers wel met die instelling maar meestal gaat her dan ergens fout en dan gaat het gelijk goed fout; 

Ik vind hem wel nice.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:14 schreef slvrbld het volgende:
Klinkt wel lekker. Benieuwd naar de andere track van de release.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |