quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:26 schreef Keshet het volgende:
Ik heb een vraagje aan de ouders van de net 2 jaar oude kindjes.
Hoeveel praat jouw kind? En hoeveel daarvan is ook echt verstaanbaar voor een buitenstaander? Met behulp van Google vind ik veel verschillende lijsten en antwoorden op deze vraag. Als iemand een linkje heeft naar een betrouwbare site dan zie ik die ook graag.
E. kent al best veel woordjes maar ze lijkt de meeste een keer of drie te gebruiken en daarna op te slaan in haar geheugen; zonder het woord opnieuw te gebruiken. Alles is vervolgens deze, deze, of die. Liefst in befehlvorm: DEZEDEZEDIE!
Sinds afgelopen weekend zijn we een klein offensief gestart; ik begrijp dezedezedie niet meer. Als je wilt puzzelen dan vraag je maar om een puzzel.
Hoe denken jullie daar over?
Weettikookwel maar ik heb zo'n uitslover die met 1,5 al in volzinnen praatte. Daar moet je gewoon niet mee vergelijken, ik vind het eigenlijk nog vrij normaal klinken wat ik lees van Emma. Haar passieve taalbeheersing is wel goed, maar ze heeft gewoon nog niet zoveel zin om er ook echt werk van te maken... althans, zo komt het op mij over.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:00 schreef Keshet het volgende:
Sorbo, ook jouw input wordt gewaardeerd he!
ik ga er vanavond verder op in maar een goede tip die wij krijgen van de hennen cursus is Kijken Wachten en Luisteren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:00 schreef Keshet het volgende:
Chan, als ik het op die manier aanpak, dus zo:
E: DEZEDEZEDIE!
Ik: Emma, wil je je puzzel?
E. JA!
Ik: Hier is je puzzel. Kun je dat ook zeggen? Puzzel?
E: JA! DEZE!
dan eindigen we dus weer met een deze.![]()
Het is ook niet zo dat ze helemaal niet praat hoor! Ik hoor regelmatig: Kanniebij en Makkikmee (mag ik mee) voorbijkomen bijvoorbeeld.![]()
Sorbo, ook jouw input wordt gewaardeerd he!
D'r broer wel behoorlijk vlot. En haar vader ook, die was precies zo. Die spreekt acht talen, dus het zal wel een goed taalgevoel zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:33 schreef Keshet het volgende:
Even uit nieuwsgierigheid: Waren de broer en zussen van Isabeau ook zo vlot met praten?
Perfect! Ze is vrolijk, lief, gewoon echt een heel leuk kind. En ik weet dat ik niet objectief ben, maar het is HEUS!quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:03 schreef Keshet het volgende:
Helemaal prima!![]()
Hoe gaat het met De Beau eigenlijk? Op de aankleeddrama's na?
Hoe durf je?!quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:43 schreef Stiemie het volgende:
Mijn peuter zit in onderbroek met luier boos te zijn. Ze is om het extra kracht bij te zetten op haar vloerpuzzel gaan zitten en heeft haar net aangetrokken pyjamabroek uitgetrokkenEn dat allemaal omdat het ik het 4 uur oude restje roosvicee heb weggegooid en vroeg of ze wat anders wilde drinken
Ja.... dat is te verwachten ook hèquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:43 schreef Stiemie het volgende:
Mijn peuter zit in onderbroek met luier boos te zijn. Ze is om het extra kracht bij te zetten op haar vloerpuzzel gaan zitten en heeft haar net aangetrokken pyjamabroek uitgetrokkenEn dat allemaal omdat het ik het 4 uur oude restje roosvicee heb weggegooid en vroeg of ze wat anders wilde drinken
Hahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 16:49 schreef Stiemie het volgende:
Ik was vanmorgen in Kruidvat ook al stom omdat ze geen skippybal mochtStomme mama!
Pff ik ga maar alvast sparen voor de therapiekosten denk ik
net als Elin.quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:48 schreef Sorbootje het volgende:
Die van mij stampvoet en dat zet ze kracht bij met een diepe frons en zo'n Lee Towers armpje
Vandaar ook dequote:Op dinsdag 10 april 2012 17:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Dat zegt niks hoor Ymme, Mika zegt meerdere keren per dag dat hij nooit meer met me wil spelen. En tegenwoordig ook dat hij hier niet meer wil wonen en dat ik heel stom ben ed.
Helemaal waar... Jij bent nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerder aan de beurtquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:31 schreef Gerberaatje het volgende:
Lamb, jij hoort hier nog langgggg nietik ben in ontkenning, ik ben in ontkenning
![]()
Hier ook een zoon, die ineens met het volgende verhaal kwam als hij zijn zin niet kreeg of iets niet mocht, dat hij wilde.quote:
Fijn nieuwsquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:09 schreef Spewey het volgende:
Oh Keshet, zo herkenbaar, Zoë praat ook nauwelijks, 'die', 'deze' en 'daar' zijn favoriet, daarmee krijgt ze alles wat ze wil. Ik weet inmiddels wel dat ze álles opslaan, Ryan ging met bijna 2.5 naar logopedie want hij praatte dus nauwelijks, nu heb ik er spijt van
Even heel egoïstisch jompelen maar Ryan heeft 'gewoon' maar 1 nier, geen rudiment van nr. 2 gevonden dus geen operaties!Voor m'n jochie de best mogelijke uitslag dus, wat een opluchting. Zijn nier is iets vergroot maar dat is logisch aangezien die het werk voor 2 doet en z'n nierfunctie is perfect.
Goed, alles wordt nog opgestuurd naar het Wilhelmina Kinderziekenhuis maar z'n kinderarts verwacht geen afwijkende diagnose. Komende 6 maanden mag hij gewoon lekker mijn ondeugende peuter zijn zonder ziekenhuisbezoeken..![]()
![]()
Speweyquote:Op dinsdag 10 april 2012 18:09 schreef Spewey het volgende:
Even heel egoïstisch jompelen maar Ryan heeft 'gewoon' maar 1 nier, geen rudiment van nr. 2 gevonden dus geen operaties!Voor m'n jochie de best mogelijke uitslag dus, wat een opluchting. Zijn nier is iets vergroot maar dat is logisch aangezien die het werk voor 2 doet en z'n nierfunctie is perfect.
Goed, alles wordt nog opgestuurd naar het Wilhelmina Kinderziekenhuis maar z'n kinderarts verwacht geen afwijkende diagnose. Komende 6 maanden mag hij gewoon lekker mijn ondeugende peuter zijn zonder ziekenhuisbezoeken..![]()
![]()
"Ik ben nu klaar met praten mama" heb ik al voorbij horen komen, dus ja ik denk het wel.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:17 schreef Cooki het volgende:
Timer, goed idee Freecell (ook voor de niet-peuters hier in huis)
Sorbo, hier vraagt oudste "hoeveel vragen er nog volgen", jouw Isabeau komt daar vast ook binnenkort mee
Freecell, heb je die Time Timer recent gekocht? De orginele gaan op mijn werk niet zo lang mee. Als er eentje van 5 euro kapot gaat is dat niet zo erg..quote:Op woensdag 11 april 2012 09:08 schreef freecell het volgende:
Whaha Sorbo, dat wordt zo'n:
'hoe was het vandaag op school'
'ja goed hoor!'
'Wat heb je gedaan dan?'
'niks'
Als ze ouder is
Fijn dat aankleden beter ging.
Ik heb voor mijn oudste een time timer (maar dan van de blokker voor 5 piek) Als die afgaat moet hij zijn pyjama uit en kleren aan. (of naar bed, of dan komen opa en oma enz)
Werkt hier heel goed! Zodra dat ding gaat doet hij ineens allerlei dingen helemaal vrijwillig die normaal strijd kosten
Als het goed is ontstaat er een rood vlak als je hem op draait en verdwijnt dat met de minuut een stukje. Daardoor zie je hoeveel tijd je ongeveer nog over hebt, het is dus duidelijker als een 'gewone' kookwekker.quote:Op woensdag 11 april 2012 09:41 schreef Sorbootje het volgende:
Wat maakt zo'n ding anders dan een kookwekker?
Ja!quote:Op woensdag 11 april 2012 09:08 schreef freecell het volgende:
Whaha Sorbo, dat wordt zo'n:
'hoe was het vandaag op school'
'ja goed hoor!'
'Wat heb je gedaan dan?'
'niks'
Als ze ouder is
Ja, nou! Dat staat me nog zo goed bij van Lena's eerste dagen in het ziekenhuis. Er waren wat dingen niet in orde, maar ze was gewoon een gezond meisje. Dat zagen we en het was vrij frustrerend dat er elke keer wat gevonden werd, puur doordat ernaar gekeken werd. We waren blij dat we daar al gauw vanaf waren. Emma is zo'n succesverhaal dat ik wel eens vergeet dat jullie de nasleep van haar vroeggeboorte nog steeds doormaken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:10 schreef Keshet het volgende:
Moeilijk onderwerp; dat praten!
Eind van deze maand moeten we inderdaad weer naar de kinderarts. Tot nu toe is de kinderarts meer dan tevreden over haar ontwikkeling.
Ik denk soms ook wel dat ze zó onder een vergrootglas ligt door haar vroeggeboorte dat er altijd wel iets te vinden is; als je maar lang genoeg zoekt.
Ik zou er maar niet zo zeker van zijn!quote:Op woensdag 11 april 2012 14:11 schreef Claudia_x het volgende:
En hij heeft er geen trauma aan overgehouden.
Hij is er hooguit bijdehanter door geworden. Maarja, hij was al erfelijk belast.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:17 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik zou er maar niet zo zeker van zijn!
Keshet sinds wij zo met die cursus bezig zijn, merken we ook dat dit Roy echt goed doet, nu maakte Roy wel wat sprongen door in zijn ontwikkeling maar niet die ontwikkelingen waar we stiekem op hopenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:10 schreef Keshet het volgende:
Moeilijk onderwerp; dat praten!
Eind van deze maand moeten we inderdaad weer naar de kinderarts. Tot nu toe is de kinderarts meer dan tevreden over haar ontwikkeling.
Ik denk soms ook wel dat ze zó onder een vergrootglas ligt door haar vroeggeboorte dat er altijd wel iets te vinden is; als je maar lang genoeg zoekt.
Het taalbegrip is absoluut aanwezig trouwens. Volgens mij is het op dit moment ook meer een patroon dat we moeten doorbreken dan dat er echt sprake is van een probleem.
Want, waarom zou je gaan praten als je vader en moeder voor je rennen als je DEZEDEZEDIE zegt?
Sinds vorige week kan ze trouwens heel prima aangeven dat er een nieuwe aflevering van Het Zandkasteel () gestart moet worden. 'Noch EIN'.
![]()
Echt, wij falen ergens heel hard in die opvoeding.
Tot ie de katten uit de buurt dood begint te knijpenquote:Op woensdag 11 april 2012 14:11 schreef Claudia_x het volgende:
Ohja, Keshet, wat ik nog wou zeggen. Ik herken een aantal dingen in de taalontwikkeling van Ivan:
- hij gebruikte woorden die daarna maandenlang de ijskast in gingen;
- hij weigerde om woorden te herhalen;
- als we eens streng waren voor hem pikte hij dat verbazingwekkend goed op.
Om een voorbeeld van dat laatste te geven. Hij noemde zichzelf "Evienah". Ik heb hem 2 dagen lang systematisch (en tegen elk advies in) gecorrigeerd. Sindsdien noemt hij zichzelf gewoon "Ivan". En hij heeft er geen trauma aan overgehouden.
ik weet niet meer precies wat wij deden. Misschien toch eens proberen met haar alleen een onderbroekje aan te doen? Dat vangt in ieder geval wel wat op. Zou wel kunnen zijn, dat het bij een plasje toch nog (deels) op de grind belandt.quote:Op woensdag 11 april 2012 16:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Even zonder verder terug te lezen een vraag over Aviva en haar zindelijkheid.
Ze roept dus al een tijdje (paar weken inmiddels) dat ze moet plassen. Luierbuit, op de wcverkleiner en er gebeurt niets. Ze heeft nog nooit op het potje of de wc geplast.
[quote]Op woensdag 11 april 2012 16:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Ze roept dus al een tijdje (paar weken inmiddels) dat ze moet plassen. Luierbuit, op de wcverkleiner en er gebeurt niets. Ze heeft nog nooit op het potje of de wc geplast.
En dus ook vandaag weer, madam trekt gewoon haar luier uit en wenst op de wc te plassen. Waarbij er dus niets gebeurt. Ik heb haar voor een filmpje gezet, op het potje, gebeurde niets. Dus op de vloer geplast. Een half uur later zag ik ook een drol liggen. (ze houdt het dus iig niet binnen, dat is wel fijn.)
Wat is nu wijsheid? Luier uitlaten en een paar dagen dweilen? Of toch - in protest - luier aan doen. Ze wil zelf de luier aandoen, wil geen luierbroekje, is dus altijd strijd op de commode om die luier aan te doen. We doen erger nu staand en dat lijkt ze te accepteren.
Moeten we nu doorpakken of toch nog even wachten? Wat vinden jullie?
(ze is nu 27mnd, dus ik vind het best jong, maar ze begint er echt zelf mee)
Daarbij, ze is nu tot maandag thuis, dus dat komt goed uit.
Wat is nu wijsheid? Luier uitlaten en een paar dagen dweilen? Of toch - in protest - luier aan doen.
Ik zeg: dweilenquote:Op woensdag 11 april 2012 16:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik was het helemaal vergeten, maar dat is idd wat wij ook aan het begin deden.quote:Op donderdag 12 april 2012 12:07 schreef octopussy het volgende:
Ik heb de tip gekregen om eerst een onderbroekje en daarover een luier aan te doen. Dan voelen ze namelijk wel wanneer ze in de broek geplast hebben, maar de luier vangt het nog wel op. Scheelt misschien dweilen en natte overkleding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi, die L!![]()
Bar, ik kan de filmpjes niet openen. Wrsch afgeschermde FB..![]()
Simmu, succes met je nieuwe beleid.![]()
Epilepsie en ziek zijn is geen fijne combi, op de een of andere manier zijn de temperatuurschommelen en of nu is hij bv iets verkouden dan gaat dat toch niet helemaal goed in zijn hoofd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:36 schreef Asyniur het volgende:
pfff Bar, dat is inderdaad steeds maar weer schrikken zeg! Vreemd dat het hem ook steeds zo 'vervalt', dat ziek zijn bedoel ik en dat hij er dan meteen ook zo heftig op reageert...
Beterschap voor je mannetje in elk geval
quote:Wie nog naar een leuke voorstelling wil met zijn/haar kleuter:
POEP! (naar het bekende boek van de mol die wil weten wie er op zijn kop heeft gepoept) http://www.hetblauwehuis.nl/
Werkelijk gé-ni-aal! Wij zijn vanmiddag geweest en zowel Thies als ik hebben genoten.
Wij gaan zeer regelmatig naar het theater, maar zo super als deze voorstelling zijn er maar weinig... Écht een aanrader!
Niet misselijk en ook geen evenwichtsprobleem.quote:Op zondag 15 april 2012 20:03 schreef Tinuviel het volgende:
Jeetje wat schrikken Ymme! Ik kan me voorstellen, dat het heel erg is als je kind ineens bewusteloos of totaal geestelijk afwezig lijkt. Hij heeft later geen misselijkheid of evenwichtsproblemen gehad? Mocht dat wel het geval zijn, misschien toch even langs de hap? Hopelijk was het niets en vergeten jullie het heel snel weer
Inderdaad dit denk ik ook ja!quote:Op zondag 15 april 2012 20:30 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Is dat niet eerder een breath holding spell? Hij raakte toch niet 'out' vanwege de val, maar eerder door het huilen? Maar bellen is altijd een goed idee bij zo'n lelijke val.
en als je het via een erkende organisatie doet, en t zit in je pakket van de zorgverzekeraar, krijg je het ook vergoedquote:Op maandag 16 april 2012 08:32 schreef Troel het volgende:
http://www.iedereenehbo.nl/
Daar kan je hem in ieder geval online doen. En anders bij het lokale RodeKruis/EHBO vereniging of hoe dat heet vragen wat de mogelijkheden zijn
(En anders: via de psz oudercommissie iets proberen te laten regelen. Er zijn vast veel meer ouders die dat willen doen!)
Ik moet zeggen: ergens vond ik het echt gewoon verdiend. Dat joch was al zo ontzettend grof/druk aan het doen in de winkel, keihard tegen ballen aantrappen, niet uitkijken voor de andere 2 kinderen in de kamer, dat ik toch stiekem zoiets had van: serve you rightquote:Op zondag 15 april 2012 20:58 schreef Tinuviel het volgende:
Waren vandaag bij een winkel met automatisch opende deuren. 2 jongens/ broers waren daar erg wild aan het doen, rennen enzo. Toen wilden ze naar buiten rennen en 1 van de twee schatte of niet goed in, dat de automatische deur niet zo snel open zou gaan of zag het glas totaal over hoofd. In ieder geval botste hij met een noodvaart tegen de deur aan. Gelukkig leek er niet veel aan de hand.
Misschien ben ik toch wel de zachtaardigere van ons tweeën. Ik had toch een beetje medelijjden.quote:Op maandag 16 april 2012 12:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik moet zeggen: ergens vond ik het echt gewoon verdiend. Dat joch was al zo ontzettend grof/druk aan het doen in de winkel, keihard tegen ballen aantrappen, niet uitkijken voor de andere 2 kinderen in de kamer, dat ik toch stiekem zoiets had van: serve you right![]()
Dan breng je je kind toch met plezier naar de creche. Morgen mag ik dat plezier hebbenquote:Op dinsdag 17 april 2012 11:58 schreef iamredleader het volgende:
Vanochtend ons mannetje weer naar de creche gebracht. Hij had er heel veel zin in! Na anderhalve week was hij wel weer toe aan de aandacht van zijn vriendjes
Hij kon nog net "dag papa!" roepen/zwaaien, en ik was niet langer nodig![]()
Zondagsarmpje of Zondagsarmpjequote:Op dinsdag 17 april 2012 18:11 schreef ymme het volgende:
Och Harry. Beterschap!
(wat is een zondagsarmpje?)
kun je niks met de bonnen van de c1000?quote:Op dinsdag 17 april 2012 17:27 schreef ymme het volgende:
Wellicht dat iemand hier dit weet:
As weekend gaan wij een weekend weg. We willen dan ook naar de dierentuin in Emmen gaan.
Maar voor zover ik kan zien zijn er geen acties op dit moment? Voor kortingen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanochtend was het vrijwel hetzelfde scenario. Een van zijn beste vrienden en zijn vriendin waren er gisteren niet. Dus er kon alleen een snelle kus tussendoor vanaf en toen ging hij ook alweer ervandoor. Hij heeft het duidelijk naar zijn zin.quote:Op dinsdag 17 april 2012 11:58 schreef iamredleader het volgende:
Vanochtend ons mannetje weer naar de creche gebracht. Hij had er heel veel zin in! Na anderhalve week was hij wel weer toe aan de aandacht van zijn vriendjes
Hij kon nog net "dag papa!" roepen/zwaaien, en ik was niet langer nodig![]()
Dat is fijn om te horenquote:Op woensdag 18 april 2012 09:44 schreef Tinuviel het volgende:
Vanochtend was het vrijwel hetzelfde scenario. Een van zijn beste vrienden en zijn vriendin waren er gisteren niet. Dus er kon alleen een snelle kus tussendoor vanaf en toen ging hij ook alweer ervandoor. Hij heeft het duidelijk naar zijn zin.
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:03 schreef Tinuviel het volgende:
Oh ik kom er wel overheen hoor.
Na alles wat ik zoal van mijn zoon te horen krijg. Zoals het gesprekje vanochtend in de auto.
Zoon: Mama, kun jij alles?
Mama: Nee lieverd, niemand kan alles.
Zoon: Ik kan wel alles en papa kan ook alles!
Nou Sorbo dan maar snel een pilotenpakje inslaan. Wat dragen helikopter piloten eigenlijk, lijkt dat op een vliegtuig piloot? Aan de andere kant als je gevlogen wordt, hoeft dat ook weer niet. Misschien dan maar je mooiste maatpakje van Armani of zo doenquote:Op woensdag 18 april 2012 10:12 schreef Sorbootje het volgende:
Isabeau vertelde op het kdv vanmorgen dat ik morgen met de helikopter naar mijn werk ga, Toch fijn om te weten, kan ik me er even op kleden.
Komt vast omdat ik gisteren zei, dat ik de Thomas de trein figuur niet in elkaar kon zetten zonder handleiding en had gezegd, dat jij dat vast wel kon. En het is je gelukt ook. Ik had het vast ook gekund, alleen was het eten dan tekort gekomenquote:
Ik herken het welquote:Op vrijdag 20 april 2012 11:45 schreef _Bar_ het volgende:
Beterschap voor je mannetje Freecell.
Roy is de laatste tijd nogal moe, in eerste instantie verdenken wij de instult hiervan.
Maar omdat Roy nu best grote sprongen doormaakt, en veel indrukken meekrijgt, hebben we nu ook zoiets van zou dit het niet gewoon kunnen zijn.
Door de weeks ligt hij er om half 8 in en word om 7 uur gewekt.
En in de weekenden wederom om half 8 op bed maar slaapt nu met gemakt tot smorgen 9.30 uur uit....
Na 2 uur spelen kunnen we Roy met gemak op bed leggen en maakt hij zo 1,5 uur slapend door.
Tussen de middag vanaf half 2 slaapt hij tot half 5...
Hebben jullie peuters dit op jongere leeftijd ook gehad een periode snel moe?
Wil niet gelijk de ha hiervoor opbellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ons duo is trouwens ook voor het eerst in hun leven in een (binnen)zwembad geweest en ze blijken niet waterbang
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:37 schreef Asyniur het volgende:
Grote broer
[ afbeelding ]
Altijd bereid om zijn Duplo te delen met zijn babybroertje
[ afbeelding ]
dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:17 schreef -Spring het volgende:
Hij staat altijd op de handrem en in zn vrij. Dus ik theorie kan ze weinig. Maar toch schrok ik best.
alle kindjes die geboren worden voor de 32 weken komen op de neo en krijgen dit onderzoek allemaal. het heeft een duaal doel:quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:54 schreef Asyniur het volgende:
Maaruh ligt het aan mij of worden de mini's waar 'ooit wat mee was' wel heel erg door de mangel gehaald qua testen? In de zin van onder een vergrootglas want wie kijkt mijn Harry na op zulke kunstjes?
Echoooo?quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:08 schreef -Spring het volgende:
Zitten we vanavond aan tafel, zegt L: 'Papa?' Dus ik, gedachtenloos: 'Ja?' L valt even stil, kijkt me aan en vraagt: 'Heet jij papa?'
Hoe kom je erbij!quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:54 schreef Asyniur het volgende:
Maaruh ligt het aan mij of worden de mini's waar 'ooit wat mee was' wel heel erg door de mangel gehaald qua testen? In de zin van onder een vergrootglas want wie kijkt mijn Harry na op zulke kunstjes?
zo doen wij het ookquote:Op woensdag 25 april 2012 13:11 schreef mefke79 het volgende:
maar ymme, heeft hij last van dat plekje in de knieholte? Want als ie er geen last van heeft zou ik het op vette zalf houden en verder niets. Mijn instelling is dan dat het erbij hoort. Ik heb zelf ook plekjes genoeg en doe er weinig aan, tenzij ik last heb. Voor Driekus geldt hetzelfde.
nah, 's zomers dan in rokjes/jurken/shorts maakt geen zak uitquote:Op woensdag 25 april 2012 13:51 schreef _Bar_ het volgende:
Uhmm maar kan het ook niet zo zijn dat het komt door schurende broeken in de knieholtes?
Oei, eczeemquote:Op woensdag 25 april 2012 15:03 schreef ymme het volgende:
En in de knieholtes zit eczeem, hiervoor een zalf mee gekregen.
Misschien is dat nog een idee Iamredleader. Zou ik even navragen bij je Dermatoloog of hij het kan voorschrijven?quote:Op donderdag 26 april 2012 08:32 schreef Troel het volgende:
Ik heb een hormoonzalfje via de huisarts, dat smeer ik een keer in de tig maanden twee keer per dag, ongeveer twee dagen en dan ben ik er voor de rest van die tig maanden weer vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |