abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110304560
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:07 schreef wc-eendjuh het volgende:
Ik zou het ook nog bewaren, straks gooi je het weg en heb je spijt!
Mijn ring ligt ook ergens in een vijver. Spijt dat ik van er heb! Kreng koste heel wat duiten :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 14 april 2012 @ 08:37:04 #277
103012 Nies
Die hekse
pi_110306965
Ik heb mijn ex alles terug gegeven, tot aan het laatste potje parfum an toe.
Vond hij niet leuk....
Dat hij het nodig vond een ander achterin de auto te bewerken vond ik ook niet leuk.
Geen seconde spijt van overigens.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_110307322
Gisteren toen mijn ex mijn dochter kwam halen, heb ik eindelijk iets van emotie gezien. Hij kon zich mijn.zorgrn over mijn dochter voorstellen, en zei daar ook op in te gaan spelen. Verder had ik wat dingen via via gehoord, die.blijken dus niet waar of compleet uit hun porportie gerukt.

Ik heb hem gevraags hoe het kon dat ik voorheen alles voor hem was, en nu ineens niks meer. Hij zei dat ik dat nog steeds was. Ik heb gevraagd om een adempauze, nog niks officieel regelen, daar ging hij.over nadenken. Heb daarom.gevraagd omdat ik nu het ermee mee eens ben dat we uit elkaar zijn, maar nog steeds niet kan zeggen voor altijd.

Hij zegt niet anders tegen.mij als persoon aan te kijken, maar wel tegen ons huwelijk. Dat gevoel herken ik want dat voel ik ook. Maar ik weet ook hoe dat anders zou kunnen, of ik.die weg ook wil bewandelen weet ik niet.

Hij zegt nog steeds achter zijn besluitvte staan, vroeg me ben ik ooit weleens op een besluit terug gekomen. Na lang nadenken.kwam het antwoord, ja.1 keer en ook.die beslissing ging over mij..

Ik geloof in de liefde, en die is er nog..

Heb hem gezegd dat hij het los moet laten, en dat ik dat ook aan het doen ben. Dat we daarna om de tafel gaan zittrn, hoe en wat en waarom, als alles een plekje heeft gekregen. Ik vind dat belangrijk. Niet omdat ik terug wil naar het oude. Want ergens is het goed dat dit is gebeurd, henb geleerd dat ik hem niet persee nodig heb maar dat het een aanvulling kan zijn. Dat ik ook dingen zelf kan.

Het heeft nu gewoon tijd nodig om tr beseffen wat ik echt wil, en wat hij echt wil. Als dit de oplossing is heb ik daar vrede mee, willen we toch niet scheiden dan gaan we ervoor vechten.

Zo sta ik er nu in. geen ja of nee, enkel rust en er niet teveel bij stilstaan. Werken aan mezrlf. Dat voelt goed.
In life, every ending is a new beginning..
pi_110307427
Blah, na 1.5 maand contact te hebben gehad, noemt mijn ex me gisteren "veel te negatief"; ze voelt zich net een psycholoog als ze met me praat zegt ze. Ze zegt dat ze zo niet verder wil....

Even keihard in mijn gezicht dat niet goed in je vel zitten mensen wegjaagd. Hoe kan ik het zo ver laten komen... ik begrijp mezelf niet.
  zaterdag 14 april 2012 @ 10:28:31 #280
103012 Nies
Die hekse
pi_110308385
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 09:18 schreef Axel1988 het volgende:
Even keihard in mijn gezicht dat niet goed in je vel zitten mensen wegjaagd. Hoe kan ik het zo ver laten komen... ik begrijp mezelf niet.
Mensen die zich weg laten jagen doordat jij niet goed in je vel zit zijn het niet waard om over in te zitten.
Degenen die juist op zo'n moment je handje pakken om je er doorheen te trekken kun je je beter op focussen.
pi_110308404
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 10:28 schreef Nies het volgende:

[..]

Mensen die zich weg laten jagen doordat jij niet goed in je vel zit zijn het niet waard om over in te zitten.
Degenen die juist op zo'n moment je handje pakken om je er doorheen te trekken kun je je beter op focussen.
Die zijn er niet in mijn leven. Daarom klamp ik me ook zo wanhopig vast.
pi_110309224
@ mickey's; ga je de ring dan weer dragen, om een ketting of zo?

@ lalouchi; goed van je, dat gesprek. Hoop dat het wat opleverd, gevoelsmatig dan, welke kant het ook op gaat.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_110309410
Ja ben blij dat er nu enigszins een beetje iets bepraat is. Het duurde maar een kwartiertje, maar hij gaat iig nadenken over wat dingen en dat lijkt me wel zo verstandig.
Hoe is het met je QEX?
pi_110309565
niet zo goed als ik zou willen. Had een idee over een komende vakantie, die is eenbeetje de soep in gelopen.
Opnieuw veel te realistiche dromen. Mijn verjaardag is volgende maand, zie ik op tegen, net als koninginedag.
pi_110309739
Jammer.. Ik hoop zo dat het over een poosje wat beter met je Gaat. Die vakantie, kan je die niet op eigen houtje organiseren? Of zie je dat niet zitten?
pi_110309907
@lalouchi; was juist bezig die op eigen houtje te organiseren, maar komt voor 1 persoon zoveel duurder uit.
  zaterdag 14 april 2012 @ 11:52:00 #287
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110309924
@QEX Ik denk gewoon als ring. Vrouwen kunnen altijd ringen dragen om wat voor reden dan ook.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_110310020
@mickeys, dat is waar, al is die van mij wel erg overduidelijk een trouwring dus die zou
ik stevig moeten laten verbouwen. Mis het gevoel van ring om mijn vinger nog steeds, al draag ik hem al 6 mnd niet meer. soort fantoomgemis.
  zaterdag 14 april 2012 @ 12:36:02 #289
103012 Nies
Die hekse
pi_110310861
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 10:29 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Die zijn er niet in mijn leven. Daarom klamp ik me ook zo wanhopig vast.
Je wanhopig vastklampen aan je ex-vriendin gaat je niets goeds brengen....
pi_110311149
Inderdaad. Dit is een uitgelezen kans om dingen eens anders aan te pakken.
  zaterdag 14 april 2012 @ 14:08:29 #291
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_110313299
Iedereen een fijn weekend toegewenst!

@LaLouchi,
Klinkt goed dat gesprek, hopelijk heb je nu ook voor jezelf wat meer rust :)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zaterdag 14 april 2012 @ 19:04:53 #292
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_110321635
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:01 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

En hoe voel je je NU?

;-)
Redelijk. Ben er nog wel veel mee bezig, ook omdat ik haar vanavond zie...Maar ja, dat hoort er ook bij ;) Voor de rest probeer ik het af te sluiten. Ik heb alles geprobeerd, de rest ligt bij haar..
  zaterdag 14 april 2012 @ 22:20:53 #293
103012 Nies
Die hekse
pi_110330201
Ik mag schijnbaar heerlijk via facebook volgens hoe gelukkig ex en zijn 'nieuwe'-oude vriendinnetje zijn.
Hoe schattig....

Mag ik even kotsen?
pi_110333239
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 01:07 schreef wc-eendjuh het volgende:
Ik zou het ook nog bewaren, straks gooi je het weg en heb je spijt!
Je kunt het ook weggooien en dan kan het nog terugkomen... Ik had een knuffeltje dat ik van mijn ex had gekregen in de grijze kliko gedaan. Op een gegeven kwam mijn zus terug van de hond uitlaten, en zei ze dat precies dat knuffeltje buiten ergens in een vijver lag. Toen ben ik gaan kijken, en het was inderdaad dat knuffeltje. En ik weet zeker dat het hetzelfde knuffeltje is, omdat het een speciaal knuffeltje uit Zweden is. Echt heel erg raar. Vond het wel symbolisch zoals dat knuffeltje daar vies en met de rug naar boven in het water lag, klinkt misschien raar, maar toen dacht ik echt; dit is dus wat er van onze relatie is overgebleven. Verdriet en een vies knuffeltje in een vijver.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_110333759
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 22:20 schreef Nies het volgende:
Ik mag schijnbaar heerlijk via facebook volgens hoe gelukkig ex en zijn 'nieuwe'-oude vriendinnetje zijn.
Hoe schattig....

Mag ik even kotsen?
Doe maar! Wel in een emmer. ;)

Maar hoezo kan jij dat allemaal zien dan? Laat ze maar lekker, hij is niet meer degene met wie jij een relatie had. Zo probeer ik ook maar steeds te denken bij mijn ex, hij heeft nu gewoon een ander leven met zijn nieuwe vriendin en is nu eigenlijk net als een vreemde voor me. Ik ga me ook niet rot voelen als ik een willekeurige foto zie van een ander stelletje. (tuurlijk vind ik het toch nog een beetje naar om iets van hem en zijn nieuwe vriendin te zien, maar die gedachte helpt me wel)
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_110334454
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 22:20 schreef Nies het volgende:
Hoe schattig....

Mag ik even kotsen?
Op Facebook heb je ook zo'n superhandige blokkeerknop.

Dat gezeur over Facebook steeds. Als je dat soort dingen niet wil zien moet je hem gewoon blokkeren of ontvrienden. Klaar. Als je iemand op FB blokkeert dan zie jij diegene niet en vice versa en je ziet elkaar ook niet meer via updates.
  zaterdag 14 april 2012 @ 23:58:02 #297
103012 Nies
Die hekse
pi_110334537
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2012 23:39 schreef Faerie het volgende:

[..]

Doe maar! Wel in een emmer. ;)

Maar hoezo kan jij dat allemaal zien dan? Laat ze maar lekker, hij is niet meer degene met wie jij een relatie had. Zo probeer ik ook maar steeds te denken bij mijn ex, hij heeft nu gewoon een ander leven met zijn nieuwe vriendin en is nu eigenlijk net als een vreemde voor me. Ik ga me ook niet rot voelen als ik een willekeurige foto zie van een ander stelletje. (tuurlijk vind ik het toch nog een beetje naar om iets van hem en zijn nieuwe vriendin te zien, maar die gedachte helpt me wel)
Die emmer haal ik bij tijd en wijle niet....
Dat ik het kan volgen..... via via..... vrienden van zijn kant heb ik er zelfs al volledig afgetiefd, schijnbaar was er een reunie van het een of ander, met prachtige foto's van de lovebirds na tien jaar weer hand in hand. :r
Degeen waarvan de foto was ook maar van facebook afgetieft, ik zit daar toch wel zo ontzettend niet op te wachten...
pi_110343017
Een dierbare is overleden van mijn ex, en nu dacht ik een paar dagen geleden, om een heel lief bericht terug te schijven, aangezien we dan op een positievere manier afsluiten met onze relatie dan met ruzie..

Maar toen kreeg ik weer een mail terug, die ik ook heb beantwoord en nu krijg ik er weer een...

Ze zei er wel bij:
Nogmaals bedankt voor de steun!
Als je het erg vind dat ik zo praat, dan zal ik het niet meer doen, maar ik vind het best fijn om het tegen iemand te zeggen.. aangezien mijn eigen ''vrienden'' me nieteens steunen, tja.. sommige mensen zijn gewoon zo hard, van ja.. het leven gaat door, blabla .. maar ik zag mijn oom elke dag, behalven maandag, want dan moest ik tenissen... maargoed!

''Aan iemand vertellen'' klinkt ook niet echt, dat ze het speciaal aan mij verteld, maar het kon net zo goed aan iemand anders geschreven zijn, geen idee of ik het nog wel moet beantwoorden..
Ik heb nog steeds gevoelens voor haar, en aan haar zinsopbouw is aan alles te lezen, dat ze me niet meer ziet als een ander iemand.. en die pijn wil ik juist niet meer
pi_110345275
Ze is lekker slachtoffertje aan het spelen en jij tuint er met open ogen in.
  zondag 15 april 2012 @ 13:02:07 #300
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_110346518
Net gesproken met D. ivm de aanstaande afwikkeling voor het scheidingsconvenant. Zowaar was het een redelijk goed gesprek. Reden waarom ik belde was wat minder maar goed... en ja, ik verlies mijn baan miv 1 juni dus best wel zuur. Is een leuke werkgever die veel voor mij heeft betekend en waar ik altijd met plezier naar toe heb gereden
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')