Mijn ring ligt ook ergens in een vijver. Spijt dat ik van er heb! Kreng koste heel wat duitenquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:07 schreef wc-eendjuh het volgende:
Ik zou het ook nog bewaren, straks gooi je het weg en heb je spijt!
Mensen die zich weg laten jagen doordat jij niet goed in je vel zit zijn het niet waard om over in te zitten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 09:18 schreef Axel1988 het volgende:
Even keihard in mijn gezicht dat niet goed in je vel zitten mensen wegjaagd. Hoe kan ik het zo ver laten komen... ik begrijp mezelf niet.
Die zijn er niet in mijn leven. Daarom klamp ik me ook zo wanhopig vast.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:28 schreef Nies het volgende:
[..]
Mensen die zich weg laten jagen doordat jij niet goed in je vel zit zijn het niet waard om over in te zitten.
Degenen die juist op zo'n moment je handje pakken om je er doorheen te trekken kun je je beter op focussen.
Je wanhopig vastklampen aan je ex-vriendin gaat je niets goeds brengen....quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Die zijn er niet in mijn leven. Daarom klamp ik me ook zo wanhopig vast.
Redelijk. Ben er nog wel veel mee bezig, ook omdat ik haar vanavond zie...Maar ja, dat hoort er ook bijquote:
Je kunt het ook weggooien en dan kan het nog terugkomen... Ik had een knuffeltje dat ik van mijn ex had gekregen in de grijze kliko gedaan. Op een gegeven kwam mijn zus terug van de hond uitlaten, en zei ze dat precies dat knuffeltje buiten ergens in een vijver lag. Toen ben ik gaan kijken, en het was inderdaad dat knuffeltje. En ik weet zeker dat het hetzelfde knuffeltje is, omdat het een speciaal knuffeltje uit Zweden is. Echt heel erg raar. Vond het wel symbolisch zoals dat knuffeltje daar vies en met de rug naar boven in het water lag, klinkt misschien raar, maar toen dacht ik echt; dit is dus wat er van onze relatie is overgebleven. Verdriet en een vies knuffeltje in een vijver.quote:Op zaterdag 14 april 2012 01:07 schreef wc-eendjuh het volgende:
Ik zou het ook nog bewaren, straks gooi je het weg en heb je spijt!
Doe maar! Wel in een emmer.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:20 schreef Nies het volgende:
Ik mag schijnbaar heerlijk via facebook volgens hoe gelukkig ex en zijn 'nieuwe'-oude vriendinnetje zijn.
Hoe schattig....
Mag ik even kotsen?
Op Facebook heb je ook zo'n superhandige blokkeerknop.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:20 schreef Nies het volgende:
Ik mag schijnbaar heerlijk via facebook volgens hoe gelukkig ex en zijn 'nieuwe'-oude vriendinnetje zijn.
Hoe schattig....
Mag ik even kotsen?
Die emmer haal ik bij tijd en wijle niet....quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:39 schreef Faerie het volgende:
[..]
Doe maar! Wel in een emmer.
Maar hoezo kan jij dat allemaal zien dan? Laat ze maar lekker, hij is niet meer degene met wie jij een relatie had. Zo probeer ik ook maar steeds te denken bij mijn ex, hij heeft nu gewoon een ander leven met zijn nieuwe vriendin en is nu eigenlijk net als een vreemde voor me. Ik ga me ook niet rot voelen als ik een willekeurige foto zie van een ander stelletje. (tuurlijk vind ik het toch nog een beetje naar om iets van hem en zijn nieuwe vriendin te zien, maar die gedachte helpt me wel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |