haha, who knows! Echt he, gewoon op zn bek gaan, want dat gaat toch wel gebeuren. Het is alleen vervelend voor jullie op dit moment...quote:Op donderdag 12 april 2012 18:05 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Juist.. Ken je mn ex??fuck it lol hij doet maar, maar dan ook niet komen huilen bij mij als hij op zijn bek gaat. Next!
Ja gaat sowieso gebeuren, bij jouw ex ook en oh wat gaan we daarvan genieten.quote:Op donderdag 12 april 2012 18:37 schreef sawadie het volgende:
[..]
haha, who knows! Echt he, gewoon op zn bek gaan, want dat gaat toch wel gebeuren. Het is alleen vervelend voor jullie op dit moment...
Ik heb dat ook hoor, kan niet wachten totdat ze van haar voetstuk valt..(ik weet het, wraakgevoelens zijn niet goed, maar ach)
Ja, dat samendelen en doen mis ik ook hoor. Ik hoefde ook niet superveel verantwoording af te leggen aangezien ik de financien regeldequote:Op donderdag 12 april 2012 17:31 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
Ja das idd heerlijk niet meer verantwoording afleggen, maar toch heb ik wel een gwmus. Oh well... Ga ook meer eens op zoek naar een lieve man ooit
Ik bedoelde laks in verantwoording afleggen.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:11 schreef LaLouchi het volgende:
Als jij de financien doet moet je dat wel goed doen vind ik.
Ik haat haar ook niet, vind alleen dat zij er zo bizar mee omgaat...Ze heeft heel lang (doet ze nog) een spelletje met me gespeeld, niet echt fijn...quote:Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef QEX het volgende:
'We 'haten' enkel een ex omdat we nog met een hart vol onbeantwoorde liefde blijven zitten. '
Jawel hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef QEX het volgende:
Ziet nou niemand dat het woord haten tussen aanhalingstekens staat...
Oh zo, okquote:Op donderdag 12 april 2012 21:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoelde laks in verantwoording afleggen.
Meer van, niet bellen als ik later kom
Financien heb ik altijd op orde, geen schulden of achterstallige dingen, buffertje opgebouwt etc
quote:
Sterkte, dat is heel erg naar, ken het maar al te goedquote:Op vrijdag 13 april 2012 02:34 schreef QEX het volgende:
Voor de zoveelste keer een droom gehad die er voor zorgt dat ik in huilen uitbarst en eigenlijk niet meer in slaap wil vallen, maar ja wakker blijven veroorzaak piekeren over die droom.
Dikke knuffff meisquote:Op vrijdag 13 april 2012 02:34 schreef QEX het volgende:
Voor de zoveelste keer een droom gehad die er voor zorgt dat ik in huilen uitbarst en eigenlijk niet meer in slaap wil vallen, maar ja wakker blijven veroorzaak piekeren over die droom.
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:58 schreef Mickeys het volgende:
Vandaag beauty dagje dus heerlijk onder de pannen
Geniet ervanquote:Op vrijdag 13 april 2012 07:58 schreef Mickeys het volgende:
Vandaag beauty dagje dus heerlijk onder de pannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |