quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:26 schreef NightH4wk het volgende:
Gelijk vertellen, de ander heeft het recht dit te weten.
Misschien is zijn vriendin wel met de vriendin van die gozer vreemd gegaan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:25 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik zou hen verlinken
Of zelf dan vreemdgaan met de vriendin van die jongen
Terugpak seks als het ware
Nouja, in mijn geval wel, hij wist dat ze een vriend had (ik dus).quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:31 schreef Wootism het volgende:
Ligt eraan of dat degene waarmee ze is vreemdgegaan ook weet dat ze een relatie had met mij. Zo ja dan sla ik hem op z'n bek. Zo nee, dan laat ik hem links liggen en boeit me zijn relatie niet.
Volgens is dit gewoon wraak, met als excuus dat de ander (die je misschien niet eens kent) er recht op heeft om het te weten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:26 schreef NightH4wk het volgende:
Indien je wraak wil nemen dan zijn er betere mogelijkheden. De informatie komt ooit toch wel bij de ander terecht, en dan kan je hem/haar beter nu al de kans geven om iemand te vinden die beter voor hem/haar is.quote:Volgens is dit gewoon wraak, met als excuus dat de ander (die je misschien niet eens kent) er recht op heeft om het te weten.
Precies. Alsof je in elk ander geval een wildvreemde over zoiets zou inlichten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:13 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Volgens is dit gewoon wraak, met als excuus dat de ander (die je misschien niet eens kent) er recht op heeft om het te weten.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:30 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Misschien is zijn vriendin wel met de vriendin van die gozer vreemd gegaan.
Succes met je terugpak seks
Jouw partner zit zeker fout dan ja, maar de ander ook, ze zijn beide fout want ze hebben beide een relatie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:03 schreef Lovefoxxy het volgende:
Ik zou het niet vertellen, zijn niet jouw zaken.
Ook vind ik dat als mijn partner vreemdgaat dat het dan zijn fout is, en niet die van degene met wie hij mij bedriegt. Dus ik zou ook geen wraak willen nemen op die manier.
Wat voor een relatie heb je als je partner te pas en te onpas vreemdgaat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:39 schreef fathank het volgende:
Lekker boeiend. Je eigen relatie is toch al naar de knoppen, waarom dan ook nog een andere relatie naar de knoppen helpen? Alsof je je beter gaat voelen daardoor.
dan nog verlaag jejezelf met het wraak nemen, en laten we eerlijk zijn, heb jij je partner echt door de relatie van de gene waarmee hij vreemd ging te verpesten? Die vrouw is niet met jouw vriend vreemd gegaan dan vanuit jouw standpunt, jouw vriend is zelf vreemd gegaanquote:Op woensdag 11 april 2012 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, als het verder een onbekende voor me is zou ik me niet met hun zaken bemoeien. Al hangt het een beetje af van de omstandigheden waarin het zich heeft afgespeeld of ik wel of niet wraak zou willen nemen.
Zelf neuken, dat mag wellicht nog wraak heten.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dan nog verlaag jejezelf met het wraak nemen, en laten we eerlijk zijn, heb jij je partner echt door de relatie van de gene waarmee hij vreemd ging te verpesten? Die vrouw is niet met jouw vriend vreemd gegaan dan vanuit jouw standpunt, jouw vriend is zelf vreemd gegaan
Mwah zo zie ik het toch niet. De relatie was al verpest, je brengt het dan enkel aan het licht. Of je de partner er echt mee hebt is ook persoons-en situatieafhankelijk. Fijn zal het nooit zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dan nog verlaag jejezelf met het wraak nemen, en laten we eerlijk zijn, heb jij je partner echt door de relatie van de gene waarmee hij vreemd ging te verpesten? Die vrouw is niet met jouw vriend vreemd gegaan dan vanuit jouw standpunt, jouw vriend is zelf vreemd gegaan
dan nog, ik vind het niet mijn taak zo iets aan het licht te stellen, ik zou eerder bezig zijn met die trut die vreemdging te vergetenquote:Op woensdag 11 april 2012 17:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah zo zie ik het toch niet. De relatie was al verpest, je brengt het dan enkel aan het licht. Of je de partner er echt mee hebt is ook persoons-en situatieafhankelijk. Fijn zal het nooit zijn.
Zo denk ik er nu ook over, maar ik kan nu niet voorspellen hoe ik zou handelen mocht ik emotioneel zijn. Helemaal uitsluiten of ik het wel of niet zou doen kan ik niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dan nog, ik vind het niet mijn taak zo iets aan het licht te stellen, ik zou eerder bezig zijn met die trut die vreemdging te vergeten
Sinds wanneer verlaag je jezelf door wraak te nemen?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:50 schreef Frag_adder het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |