abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110187893
Ik zou het vertellen, uiteraard puur uit wraak. Ik ben enorm wraakzuchtig. Uiteraard op een moment waarop je de vreemdganger de meeste schade kan toebedelen.

Eigenlijk heb je de morele plicht om de partner van de hypocriete vreemdganger in te lichten. Die relatie is gebaseerd op leugens. Kortom, je doet alleen datgene wat juist is :)
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_110188688
Andersom, als ik er achter zou komen dat een vriend van mij wist dat mijn vriendin vreemd ging, ik hem ook geen vriend meer zou gaan noemen.
pi_110188989
Dat hangt nogal van de omstandigheden af.

Als ik contact met hem heb gehad en hij mij het leven zuur maakt, omdat hij het allemaal prima vindt dat hij met mijn vriendin rotzooit, dan doe ik ook mijn best zijn leven tot een hel te maken. En dan licht ik uiteraard zijn vriendin in.

Doet hij dit echter allemaal niet en wist hij niet eens van mijn bestaan, omdat mijn vriendin alles bij elkaar loog, dan zou ik het niet doen. Dan moet hij zelf maar kijken wat hij met zijn vriendin doet en ben ik daar helemaal niet mee bezig. Dan heb ik alleen een appeltje te schillen met mijn vriendin, niet met hem en eventuele aanhang.

Ik ben ook niet zo wraakzuchtig in het algemeen.. schiet je toch niks mee op.

De enige situatie waarin ik meteen zou ontploffen, is als hij een vriend van mij zou zijn (geweest)..
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_110190131
nvm
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110190333
Nee, als het verder een onbekende voor me is zou ik me niet met hun zaken bemoeien. Al hangt het een beetje af van de omstandigheden waarin het zich heeft afgespeeld of ik wel of niet wraak zou willen nemen.
  woensdag 11 april 2012 @ 17:50:04 #31
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_110190902
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, als het verder een onbekende voor me is zou ik me niet met hun zaken bemoeien. Al hangt het een beetje af van de omstandigheden waarin het zich heeft afgespeeld of ik wel of niet wraak zou willen nemen.
dan nog verlaag jejezelf met het wraak nemen, en laten we eerlijk zijn, heb jij je partner echt door de relatie van de gene waarmee hij vreemd ging te verpesten? Die vrouw is niet met jouw vriend vreemd gegaan dan vanuit jouw standpunt, jouw vriend is zelf vreemd gegaan :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_110190959
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:50 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

dan nog verlaag jejezelf met het wraak nemen, en laten we eerlijk zijn, heb jij je partner echt door de relatie van de gene waarmee hij vreemd ging te verpesten? Die vrouw is niet met jouw vriend vreemd gegaan dan vanuit jouw standpunt, jouw vriend is zelf vreemd gegaan :P
Zelf neuken, dat mag wellicht nog wraak heten.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_110191120
quote:

[..]

Mwah zo zie ik het toch niet. De relatie was al verpest, je brengt het dan enkel aan het licht. Of je de partner er echt mee hebt is ook persoons-en situatieafhankelijk. Fijn zal het nooit zijn.
  woensdag 11 april 2012 @ 17:56:51 #34
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_110191153
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mwah zo zie ik het toch niet. De relatie was al verpest, je brengt het dan enkel aan het licht. Of je de partner er echt mee hebt is ook persoons-en situatieafhankelijk. Fijn zal het nooit zijn.
dan nog, ik vind het niet mijn taak zo iets aan het licht te stellen, ik zou eerder bezig zijn met die trut die vreemdging te vergeten :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_110191352
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 17:56 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

dan nog, ik vind het niet mijn taak zo iets aan het licht te stellen, ik zou eerder bezig zijn met die trut die vreemdging te vergeten :P
Zo denk ik er nu ook over, maar ik kan nu niet voorspellen hoe ik zou handelen mocht ik emotioneel zijn. Helemaal uitsluiten of ik het wel of niet zou doen kan ik niet. :N
pi_110266978
Het hangt er vanaf of ik dat andere stel zou kennen. Maar ik gok dat ik het simpelweg uit zou maken en mezelf er volledig van zou afsluiten (dus niet meer ermee bemoeien). Zie niet zo snel het nut ervan in. Ik onttrek me liever aan drama dan dat ik mezelf erin gooi.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2012 10:21:44 ]
pi_110268635
quote:
Sinds wanneer verlaag je jezelf door wraak te nemen?
Ja, ik generaliseer.
pi_110268885
Mijn ex ging vreemd en dat werd mij verteld door een vreemde. Ik heb daar wel veel aan gehad en heeft mijn ogen geopend. Ik zou het daarom wel vertellen als ik zoiets tegenkom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')