dan nog verlaag jejezelf met het wraak nemen, en laten we eerlijk zijn, heb jij je partner echt door de relatie van de gene waarmee hij vreemd ging te verpesten? Die vrouw is niet met jouw vriend vreemd gegaan dan vanuit jouw standpunt, jouw vriend is zelf vreemd gegaanquote:Op woensdag 11 april 2012 17:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Nee, als het verder een onbekende voor me is zou ik me niet met hun zaken bemoeien. Al hangt het een beetje af van de omstandigheden waarin het zich heeft afgespeeld of ik wel of niet wraak zou willen nemen.
Zelf neuken, dat mag wellicht nog wraak heten.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dan nog verlaag jejezelf met het wraak nemen, en laten we eerlijk zijn, heb jij je partner echt door de relatie van de gene waarmee hij vreemd ging te verpesten? Die vrouw is niet met jouw vriend vreemd gegaan dan vanuit jouw standpunt, jouw vriend is zelf vreemd gegaan
Mwah zo zie ik het toch niet. De relatie was al verpest, je brengt het dan enkel aan het licht. Of je de partner er echt mee hebt is ook persoons-en situatieafhankelijk. Fijn zal het nooit zijn.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dan nog verlaag jejezelf met het wraak nemen, en laten we eerlijk zijn, heb jij je partner echt door de relatie van de gene waarmee hij vreemd ging te verpesten? Die vrouw is niet met jouw vriend vreemd gegaan dan vanuit jouw standpunt, jouw vriend is zelf vreemd gegaan
dan nog, ik vind het niet mijn taak zo iets aan het licht te stellen, ik zou eerder bezig zijn met die trut die vreemdging te vergetenquote:Op woensdag 11 april 2012 17:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mwah zo zie ik het toch niet. De relatie was al verpest, je brengt het dan enkel aan het licht. Of je de partner er echt mee hebt is ook persoons-en situatieafhankelijk. Fijn zal het nooit zijn.
Zo denk ik er nu ook over, maar ik kan nu niet voorspellen hoe ik zou handelen mocht ik emotioneel zijn. Helemaal uitsluiten of ik het wel of niet zou doen kan ik niet.quote:Op woensdag 11 april 2012 17:56 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dan nog, ik vind het niet mijn taak zo iets aan het licht te stellen, ik zou eerder bezig zijn met die trut die vreemdging te vergeten
Sinds wanneer verlaag je jezelf door wraak te nemen?quote:Op woensdag 11 april 2012 17:50 schreef Frag_adder het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |