Leek me niet gepast?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:02 schreef Joene het volgende:
De titel staat me wel aan J , kon er geen jesters bij in ?
Sorryquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:04 schreef Ticootje het volgende:
Ja, J. heeft een echt zeikwijf..
Anyhow, lijstje voor vandaag:
(Mn andere beleg is dus op.)
Hoi Frankquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
mannen die vinden dat zittend pissen voor homo's is, moeten ook maar staand poepen.
En ook aandoenlijk: mannen die hard roepen dat 'anderen' zeuren en 'wijven' zeiken, reageren zelf altijd het emotioneelst op dit onderwerp
dat is mijn eindconclusie en daar mogen jullie het mee doen
Nee natuurlijk niet want poepen doe ik uit een gat en plassen uit een slurf(je).quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
mannen die vinden dat zittend pissen voor homo's is, moeten ook maar staand poepen.
Joh als SQ nou wil dat jij ff staand poept prima , maar dan niet zeiken als alles onder de stront zit ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet want poepen doe ik uit een gat en plassen uit een slurf(je).
U riep?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:02 schreef Joene het volgende:
De titel staat me wel aan J , kon er geen jesters bij in ?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
pissen doe je ook uit een gat. Dat daar een stompje vlees voor zit is niet relevant.
Natuurlijk wel want met een gat kan ik niet mikken. Met een slurfje wel. Ergo, met het ene kan ik een lichamelijke functie wél staande uitoefenen, met het andere niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
pissen doe je ook uit een gat. Dat daar een stompje vlees voor zit is niet relevant.
Hoi jij !quote:
Dat mikken valt meestal wel flink tegen...quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Natuurlijk wel want met een gat kan ik niet mikken. Met een slurfje wel. Ergo, met het ene kan ik een lichamelijke functie wél staande uitoefenen, met het andere niet.
En overdrijven is een vak.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat mikken valt meestal wel flink tegen...
Waarom zijn die wc's ook zo klein he!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat mikken valt meestal wel flink tegen...
Zodat je er precies goed op kan zitten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |