Leek me niet gepast?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:02 schreef Joene het volgende:
De titel staat me wel aan J , kon er geen jesters bij in ?
Sorryquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:04 schreef Ticootje het volgende:
Ja, J. heeft een echt zeikwijf..
Anyhow, lijstje voor vandaag:
(Mn andere beleg is dus op.)
Hoi Frankquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
mannen die vinden dat zittend pissen voor homo's is, moeten ook maar staand poepen.
En ook aandoenlijk: mannen die hard roepen dat 'anderen' zeuren en 'wijven' zeiken, reageren zelf altijd het emotioneelst op dit onderwerp
dat is mijn eindconclusie en daar mogen jullie het mee doen
Nee natuurlijk niet want poepen doe ik uit een gat en plassen uit een slurf(je).quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:05 schreef Stormqueen het volgende:
mannen die vinden dat zittend pissen voor homo's is, moeten ook maar staand poepen.
Joh als SQ nou wil dat jij ff staand poept prima , maar dan niet zeiken als alles onder de stront zit ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet want poepen doe ik uit een gat en plassen uit een slurf(je).
U riep?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:02 schreef Joene het volgende:
De titel staat me wel aan J , kon er geen jesters bij in ?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
pissen doe je ook uit een gat. Dat daar een stompje vlees voor zit is niet relevant.
Natuurlijk wel want met een gat kan ik niet mikken. Met een slurfje wel. Ergo, met het ene kan ik een lichamelijke functie wél staande uitoefenen, met het andere niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
pissen doe je ook uit een gat. Dat daar een stompje vlees voor zit is niet relevant.
Hoi jij !quote:
Dat mikken valt meestal wel flink tegen...quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Natuurlijk wel want met een gat kan ik niet mikken. Met een slurfje wel. Ergo, met het ene kan ik een lichamelijke functie wél staande uitoefenen, met het andere niet.
En overdrijven is een vak.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat mikken valt meestal wel flink tegen...
Waarom zijn die wc's ook zo klein he!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zodat je er precies goed op kan zitten?quote:
Niet als je zo een enorme aars hebt als ik ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Zodat je er precies goed op kan zitten?
rodeklatsbuddy!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:13 schreef Sjeen het volgende:
ennieweej, bonkjes en sliertjes he... ik doe weer mee
Ach als je zo anal bent dat je je aan elk druppeltje op je marmeren tegeltjes kunt irriteren, tsja, dan snap ik het wel.Wij maken gewoon af en toe de plee schoon (om beurten nog wel) en ergeren ons in de tussentijd gewoon niet zo aan een druppeltje urine links of rechts en gaan door met ons leven.quote:
Lopen is goed !quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb het hem gevraagd, hij zei nee.
En de bril naar beneden doet hij ook niet aan.
Tot zover mijn overwicht.En iedereen maar denken dat ik de baas ben in huis.
Anyway... Ik heb net *tromgeroffel* gelopen!![]()
Tempo sloeg nergens op, maar ik heb gewoon wel lekker een klein half uurtje, met intervallen, 'hard'-gelopen.
En nu aan de sla!Ben alleen mijn pecorino vergeten.
Gadverquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:13 schreef Sjeen het volgende:
ennieweej, bonkjes en sliertjes he... ik doe weer mee
Joh, denk om je hartslag.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach als je zo anal bent dat je je aan elk druppeltje op je marmeren tegeltjes kunt irriteren, tsja, dan snap ik het wel.Wij maken gewoon af en toe de plee schoon (om beurten nog wel) en ergeren ons in de tussentijd gewoon niet zo aan een druppeltje urine links of rechts en gaan door met ons leven.. Het is steriel spul he?
Hoezo ik vermaak me prima?quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ademen Jarno, ademen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach als je zo anal bent dat je je aan elk druppeltje op je marmeren tegeltjes kunt irriteren, tsja, dan snap ik het wel.Wij maken gewoon af en toe de plee schoon (om beurten nog wel) en ergeren ons in de tussentijd gewoon niet zo aan een druppeltje urine links of rechts en gaan door met ons leven.. Het is steriel spul he?
wat een onzin, je kan je aars toch ook positioneren? Of ben je rigide op je pen0r na?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Natuurlijk wel want met een gat kan ik niet mikken. Met een slurfje wel. Ergo, met het ene kan ik een lichamelijke functie wél staande uitoefenen, met het andere niet.
Ik heb graag dat ook de deksel dicht is.. Dus ik doe vrijwel dezelfde handelingen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik heb een tijdje geleden gezegd dat ik de wc op zijn kantoor niet meer schoonmaak. Toen hij dat na verloop van tijd toch maar zelf ging doen, ging ie ineens thuis zittend plassen omdat ik dat zo graag zou willen. Ik klaag niet hoor, maar ik heb m zeker niet gedwongen.
Toen we net samen gingen wonen hebben we het even over het bril omlaag-gedoe gehad. De afspraak was toen gewoon dat hij die niet naar beneden hoefde te doen omdat ik hem ook niet voor hem omhoog doe. Simpel.
Haha mooie logica wel. Like!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Toen we net samen gingen wonen hebben we het even over het bril omlaag-gedoe gehad. De afspraak was toen gewoon dat hij die niet naar beneden hoefde te doen omdat ik hem ook niet voor hem omhoog doe. Simpel.
Lang leve de hygiene doekjes, dan kun je er zelf ff langs vegen als je gespetterd hebt. Scheelt een hoop ergenissenquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:15 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ademen SQ, ademen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een onzin, je kan je aars toch ook positioneren? Of ben je rigide op je pen0r na?
ik heb gewoon lol?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ademen SQ, ademen!
Oh wacht. Dan geldt het niet zeker..
Met kids is het andersquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik heb graag dat ook de deksel dicht is.. Dus ik doe vrijwel dezelfde handelingen?
Mag niet.quote:
JA handig, waar wij altijd gingen camperen die hadden van die toileten, wc bril werd ook automatisch gereinigdquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
wat ik nog wel eens graag zou hebben is een zelfreinigend toilet
Of een zelfreinigende kattenbak. Of dat m'n kat op m'n zelfreinigende plee ging!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:20 schreef Stormqueen het volgende:
wat ik nog wel eens graag zou hebben is een zelfreinigend toilet
Het is amper bij te houden idd.quote:
Ik krijg het gewoon ook niet bijgelezen dus.quote:
*kijkt naar de drol op de deurmat*quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of een zelfreinigende kattenbak. Of dat m'n kat op m'n zelfreinigende plee ging!
Zo een hekel aan dat slowchatten he.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik krijg het gewoon ook niet bijgelezen dus.
Er was gisteren iets over zelfreinigende kattenbakken op Amimal Planet HD. Ik hou het toch maar bij mijn normale kattenbak en litterlocker. Ik hoef toch zelf niet te sjouwen met kattengrit, daar heb ik een man voor. Is ook goed voor zijn ego, voelt ie zich sterk enzoquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Of een zelfreinigende kattenbak. Of dat m'n kat op m'n zelfreinigende plee ging!
Zoals ik al zei, mooi die selectieve emancipatie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Er was gisteren iets over zelfreinigende kattenbakken op Amimal Planet HD. Ik hou het toch maar bij mijn normale kattenbak en litterlocker. Ik hoef toch zelf niet te sjouwen met kattengrit, daar heb ik een man voor. Is ook goed voor zijn ego, voelt ie zich sterk enzo.
Deurmat of kat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die van ons plast op de deurmat. Moet morgen weer een nieuwe gaan halen. Kutbeest.
Preciesquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, mooi die selectieve emancipatie..
ohja. Dat herken ik nog wel van mijn broertjes jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
Weet je wat pas ranzig is? Kleine jongetjes die zittend plassen, waarvan het piemeltje precies tussen pot en bril door gericht is.![]()
![]()
Dán heb je pas wat te dweilen!
Beide als het zou kunnen. Ah nee, ik zou echt niet zonder ons Piepje kunnen. Maar t is wel een kutbeest. Ze werkt helemaal niet voor dr brokjes.quote:
Ik roep dus nu standaard, helemaal naar achter he Jen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohja. Dat herken ik nog wel van mijn broertjes ja
meisjes kunnen dat ook hoor, als ze maa wijdbeens genoeg gaan zitten. En aangezien vrijwel alle kleine kinderen bang zijn dat ze door de bril zakken, zitten ze dus meestal in een soort spagaat op de pot
Wij doen dat ook alweer... samen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:28 schreef Stormqueen het volgende:
hier doet mijn vriend ook altijd de kattenbak, maar da's meer omdat ik al een paar keer bijna dood ben geweest omdat ik van de trap af flikkerde met dat ding
ik breng 'm met alle liefde naar boven, maar als ik een dwarslaesie krijg kan ik soberso geen kattenbak meer van boven halen.quote:
quote:
haha, net als dat kindje van kennissen, dat d'r handjes in de WC moest gaan wassen omdat er chloor in de gootsteen zat. Waarbij ze het fonteintje bedoelden natuurlijk. En niet de pot.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:31 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en een van mijn meestmomenten van mijn oudste:
Mama, ik had een beetje geknoeid met plassen, maar... ik heb het met mijn mouw schoongemaakt!![]()
Dan smelt je toch?![]()
Zo, sla is bijna op, dan nu maar eens aan het werk. Ik zit hier al vanaf 07.30 en ik heb nog maar bedroevend weinig gedaan.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha, net als dat kindje van kennissen, dat d'r handjes in de WC moest gaan wassen omdat er chloor in de gootsteen zat. Waarbij ze het fonteintje bedoelden natuurlijk. En niet de pot.
hier drie conference calls, tussen twee en vijf.... maar ik vind mezelf zielig met m'n buikquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier boekhouding. Altijd leuk. Jullie zijn leuker.
Je bent ook retezielug hoor!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier drie conference calls, tussen twee en vijf.... maar ik vind mezelf zielig met m'n buik
Mn peuken... Zelfs die ben ik vergeten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:35 schreef Stormqueen het volgende:
maar ik pak nog een koffie en een peuk en dan ga ik maar even wat backoffice werkjes doen
Whehehehehehequote:Op dinsdag 10 april 2012 13:41 schreef Vicky het volgende:
Goedzo BE!
Och ik heb een meisjw die, terwijl zw in in dr blote hol in de kinderstoel zit, je aankijkt, gaat staan, lacht, perst en zo een drol draait in de kinderstoel en de keukenvloer onder schijt en zeikt...
Enniweej...
Ik zou dus best boos worden dan..quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:41 schreef Vicky het volgende:
Goedzo BE!
Och ik heb een meisjw die, terwijl zw in in dr blote hol in de kinderstoel zit, je aankijkt, gaat staan, lacht, perst en zo een drol draait in de kinderstoel en de keukenvloer onder schijt en zeikt...
Enniweej...
T: volkorenontbijtkoek
L: 2 bruine bammen. 1 met vruchtenhagel en 1 met rauwe ham. 1 bekertje optimel
Ach die van ons gaat zelf, was binnen 2 keer knipperen met je ogen zindelijk én poetst zelf eventuele druppels van de wc.quote:
ja, maar er kunnen maar zoveel wonderkinderen op de wereld zijn he.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ach die van ons gaat zelf, was binnen 2 keer knipperen met je ogen zindelijk én poetst zelf eventuele druppels van de wc..
Kennelijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar er kunnen maar zoveel wonderkinderen op de wereld zijn he.
knappe ontbijt tijd btw.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit me hier met m'n ontbijtje af te vragen waarom ik dit topic in godsnaam lees als ik aan het eten ben.
Jullie doen het expres hè, zodat de eetlust je vergaat. Geheime afslankmethode
Ik werk 's nachts en ben om 8 uur vanmorgen gaan slapen. En jij?quote:
ik werk overdag en stond vanmorgen om 5 uur naast mn bedquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik werk 's nachts en ben om 8 uur vanmorgen gaan slapen. En jij?
Ieeeeeeeeeeeuw!quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:49 schreef Isabeau het volgende:
Shit, zaterdag harinkjes gekocht en ze helemaal vergeten![]()
Die kan ik dus weggooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |