Ik verslikte me bijna in m'n boterham!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:46 schreef Ffleamig het volgende:
Foodseks, heeft iemand hier ervaring mee, zoals ik ooit al eerder stelde heb ik het ooit samen met een vrouw uiteraard gedaan met een Bossche Bol (elkaar ingesmeerd) en met garnalen, die garnalen had ik mee laten kijken op de bedrand en dat was best surrealistisch met die zwarte kraaloogjes, liever gezegd bizar.
Dit alles uiteraard onder invloed van drank anders verzin je zoiets niet, iemand hier meer ervaring mee?
deze zinquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:46 schreef Ffleamig het volgende:
Foodseks, heeft iemand hier ervaring mee, zoals ik ooit al eerder stelde heb ik het ooit samen met een vrouw uiteraard gedaan met een Bossche Bol (elkaar ingesmeerd) en met garnalen, die garnalen had ik mee laten kijken op de bedrand en dat was best surrealistisch met die zwarte kraaloogjes, liever gezegd bizar.
Dit alles uiteraard onder invloed van drank anders verzin je zoiets niet, iemand hier meer ervaring mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Die Bossche bol werd akelig zuur na een paar dagen ja, geen aanrader.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:47 schreef Knofl00k het volgende:
ah smerig.
als je die slagroom te lang laat zitten gaat je chick nog zuurder ruiken, lekker met die garnalen erbij.
is poepsex niets voor je?
Misschien t filmpje van 2 girls 1cup ook wel wat voor je
Ik was nog niet klaar ermee, bovendien heb ik weinig andere verhalen terug gekregen, ik weet zeker dat er meer mensen hiermee te maken hebben gehad, ik heb ook ooit gehad dat iemand met kaarsvet bezig ging trouwens, goede blouse naar de klote en blaren op mijn heiligdom, ook al geen aanrader.quote:
We hadden toevallig garnalen in knoflooksaus als hapje op bed terwijl we een film aan het kijken waren, echter de geilheid won het van de film en de honger.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Slagroom, aardbei en chocolade enzo lijken me wel wat
Maar waarom garnalen?!!!
Even onthouden dit.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:58 schreef Angel-Joy het volgende:
Slagroom, aardbei en chocolade enzo lijken me wel wat
Dusquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:04 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
We hadden toevallig garnalen in knoflooksaus als hapje op bed terwijl we een film aan het kijken waren, echter de geilheid won het van de film en de honger.
De garnalen vielen uit een kom tijdens de enigszins wilde seks en belandden in bed dus heb ik ze opzij gezet op de bedrand met hun snuitjes naar ons toe.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus
'schat, ik ben geil'
'ja, ik ook'
'laten we dan de garnalen ophangen'
'oh ja geil'
Jouw verhaal klopt niet echt hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:22 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
De garnalen vielen uit een kom tijdens de enigszins wilde seks en belandden in bed dus heb ik ze opzij gezet op de bedrand met hun snuitjes naar ons toe.
Ja maar ik kan op zijn tijd best 'n beetje vreemd zijn, zeker terwijl ik geil en aangeschoten ben, kostte me maar een paar minuten om ze daar neer te zetten daarna zijn we gewoon verder gegaan, een garnaal in je bilspleet, of erger, lijkt me ook niet echt lustopwekkend of niet dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw verhaal klopt niet echt hoor.
Je gaat toch niet zo maar tijdens 'wilde seks' garnalen ophangen en dan ook nog allemaal met hun snuitjes naar jullie toe terwijl je dronken was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Nou, dat lijkt me gewoon smerig en niet hygiënischquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:34 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja maar ik kan op zijn tijd best 'n beetje vreemd zijn, zeker terwijl ik geil en aangeschoten ben, kostte me maar een paar minuten om ze daar neer te zetten daarna zijn we gewoon verder gegaan, een garnaal in je bilspleet, of erger, lijkt me ook niet echt lustopwekkend of niet dan?
Alhoewel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:42 schreef 2Happy4U het volgende:
a-j doet allemaal vieze dingen met haar vriendMaar kibbeling kan je niet ophangen gekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet vies en doe ook geen vieze dingen![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:46 schreef 2Happy4U het volgende:
let jij maar eens op tijdens de mei vakantie
ja dat hoef je dan niet te laten zien
PtR weet alles, en heeft mijn msnquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:52 schreef Dimens het volgende:
Mensen die niet de echte naam van A-J weten.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:54 schreef 2Happy4U het volgende:
Omdat jij niet net zo swag bent als ik dat ben.
Aha oké.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:54 schreef 2Happy4U het volgende:
Omdat jij niet net zo swag bent als ik dat ben.
Blijkbaar is de rest heel wat braver hier.quote:Op woensdag 11 april 2012 07:52 schreef Lastpost het volgende:
Inderdaad, je gaat me toch niet vertellen dat niemand voedsel (of drank) als 'extra' gebruikt tijdens de seks.
![]()
Hier wel een liefhebber (inclusief vriendin) in ieder geval.
Champagne, ben ooit begonnen om een heel bad ermee te vullen tot het 5-sterrenhotel me kwam vertellen dat ze geen champagne meer in huis hadden.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:37 schreef Kper_Norci het volgende:
Slagroom![]()
Thee (zij een slok thee nemen en je dan gaan pijpen, of afwisselend met een koude en warme drank)
Stukjes fruit (ergens instoppen en er dan weer uit eten, of gewoon een complete komkommer in je reet, dat kan ook natuurlijk)
Champagne, maar dat is wel een beetje decadent hoor
Misschien had je beter cider kunnen nemen, niet zo duur en hetzelfde prikkelende gevoelquote:Op donderdag 12 april 2012 11:40 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Champagne, ben ooit begonnen om een heel bad ermee te vullen tot het 5-sterrenhotel me kwam vertellen dat ze geen champagne meer in huis hadden.
Het ging me om de decadente gedachte.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Misschien had je beter cider kunnen nemen, niet zo duur en hetzelfde prikkelende gevoel
Of 7-up.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:48 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Misschien had je beter cider kunnen nemen, niet zo duur en hetzelfde prikkelende gevoel
Ik vind een trosje druiven ook altijd decadent, doet me altijd denken aan van die rijke Romeinse keizers die dan met een tros druiven op zo'n ligbank liggen.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:49 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Het ging me om de decadente gedachte.
Geen slechte tijd voor de mannen met macht.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik vind een trosje druiven ook altijd decadent, doet me altijd denken aan van die rijke Romeinse keizers die dan met een tros druiven op zo'n ligbank liggen.
Volgens mij plakt champagne ook. En anders neem je Spa.quote:Op donderdag 12 april 2012 11:52 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat plakken als een razende op plekjes waar dat niet gewenst is
Dan kan je net zo goed gelijk kraanwater pakkenquote:Op donderdag 12 april 2012 11:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij plakt champagne ook. En anders neem je Spa.
Nanking was er wel klaar mee, daarom ging hij dicht. En deze ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:58 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik was nog niet klaar ermee, bovendien heb ik weinig andere verhalen terug gekregen, ik weet zeker dat er meer mensen hiermee te maken hebben gehad, ik heb ook ooit gehad dat iemand met kaarsvet bezig ging trouwens, goede blouse naar de klote en blaren op mijn heiligdom, ook al geen aanrader.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |