En damn dat is het bij Transformersquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar laat het spektakel dan ook gewoon goed zijn gemaakt.
Die heb ik nooit gezien, dus kan er weinig over zeggen. Volgens mij ook nooit echt voorstukjes gezien.quote:
Ik had dat ook bij 2012. Het sloeg nergens op, maar werkelijk alles gaat naar de klote, hoe geweldigquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En damn dat is het bij Transformers.
Precies, boeiend dat er geen verhaal in zitquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik had dat ook bij 2012. Het sloeg nergens op, maar werkelijk alles gaat naar de klote, hoe geweldig![]()
Rampenfilms zijn mijn guilty pleasure![]()
Yay voor bier!quote:
Daarom keek ik laatst the Hottie en the Nottie en ik heb me prima vermaaktquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, boeiend dat er geen verhaal in zit.
Ik hou echt wel van films met diepgang etc, maar er zijn gewoon momenten dat ik niet wil nadenken.
En dat voor een verzonnen boot.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, alleen het liedje is beter dan dat van Titanic.
Ben zondag naar Titanic 3D geweest. Jezus wat een jeugdsentiment. Ik kon hele gesprekken nog opdreunen
Er zijn grenzenquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom keek ik laatst the Hottie en the Nottie en ik heb me prima vermaakt.
Dat ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom keek ik laatst the Hottie en the Nottie en ik heb me prima vermaakt.
Het is ook gewoon een bagger filmquote:
Da. Fuq?quote:
Ja, als zombieliefhebber heb je het helemaal zwaar...quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:15 schreef Barbusse het volgende:
Dit daarintegen gaat een tijdloze klassieker worden![]()
quote:
Het genre is een beetje doodquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, als zombieliefhebber heb je het helemaal zwaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |