quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:06 schreef Karina het volgende:
Ze gooien hun pruik naar je toe? Ja dat is nogal vreemd inderdaad.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:06 schreef Karina het volgende:
Ze gooien hun pruik naar je toe? Ja dat is nogal vreemd inderdaad.
Ja maar dan ga je er wel mee zitten spelen, wedden dat het je het zelf niet eens door hebt?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
![]()
mijn haar zit bijna altijd in een staart dus ik kan het niet eens naar achteren gooien
En als ik aan mijn haren draai in jouw bijzijn, betekent dat, dat ik onbewust interesse in jou heb, of zo?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:11 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je er wel mee zitten spelen, wedden dat het je het zelf niet eens door hebt?
Spelen met mijn staart?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:11 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ja maar dan ga je er wel mee zitten spelen, wedden dat het je het zelf niet eens door hebt?
JA ! Viespeuk !quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
En als ik aan mijn haren draai in jouw bijzijn, betekent dat, dat ik onbewust interesse in jou heb, of zo?
Nee dat is meestal wel bewust denk ik, maar ik ga er dan wel van uit dat ik je mee neem.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
En als ik aan mijn haren draai in jouw bijzijn, betekent dat, dat ik onbewust interesse in jou heb, of zo?
pfffffffffffffffquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:14 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee dat is meestal wel bewust denk ik, maar ik ga er dan wel van uit dat ik je mee neem.
Ik heb lange haren ja dat klopt maar ik doe dat niet.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Spelen met mijn staart?![]()
Nah... ik zal er eens op lettenmaar ik denk het niet, wat doe jij eigenlijk als
je een vrouw wel ziet zitten? of heb jij ook een staart?
waar speel je dan mee?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:15 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik heb lange haren ja dat klopt maar ik doe dat niet.
Ik heb mijn haren los behalve als ik aan het klussen ben of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Trouwens....
Een man met een staart
behalve als je er zo uitziet, dan mag hetquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Trouwens....
Een man met een staart
ah... lekker los, nah sexy hoorquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:18 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik heb mijn haren los behalve als ik aan het klussen ben of iets dergelijks.
Nee dank je, de meeste Spanjaarden hebben van die grauwe gezichten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
behalve als je er zo uitziet, dan mag het
[ afbeelding ]
Penisnijd noemen ze datquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:20 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee dank je, de meeste Spanjaarden hebben van die grauwe gezichten.
Gelukkig hoef ik wat uiterlijk betreft op niemand jaloers te zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Penisnijd noemen ze dat
en nog eens een misvormd zelfbeeld ook.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:22 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik wat uiterlijk betreft op niemand jaloers te zijn.
ow... nou dan wens ik je veel succes bij de vrouwen !quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:22 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik wat uiterlijk betreft op niemand jaloers te zijn.
Het blijft lelijk, zulke makkelijke sletterige mannetjes. Grappig genoeg is zo ongeveer 90% van de mannelijke bevolking zo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:14 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee dat is meestal wel bewust denk ik, maar ik ga er dan wel van uit dat ik je mee neem.
Alsof vrouwen tegenwoordig hun benen............nah laat maar dan gaat het die kant weer op.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:24 schreef Ziba het volgende:
[..]
Het blijft lelijk, zulke makkelijke sletterige mannetjes. Grappig genoeg is zo ongeveer 90% van de mannelijke bevolking zo.
Het kan zijn dat mannen dit als een uitnodiging opvatten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit ja, is eigenlijk de enige reden waarom ik dat wel eens doe als ik m'n haar los heb.
Dus eigenlijk zit je gewoon een beetje slap uit je staart te lullen, blij dat je het zelf inzietquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:37 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Het kan zijn dat mannen dit als een uitnodiging opvatten.
Nee, nee, ik zie dat zelf wel zo, zit ik op een terrasje, kijk ik naar een meid begint ze spontaan met haar haren te draaien en achterover te gooien, dat is toch raar?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zit je gewoon een beetje slap uit je staart te lullen, blij dat je het zelf inziet
misschien vind ze het wel eng dat je naar haar kijkt, weet jij veelquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:41 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee, nee, ik zie dat zelf wel zo, zit ik op een terrasje, kijk ik naar een meid begint ze spontaan met haar haren te draaien en achterover te gooien, dat is toch raar?
Ah... een psychologiewebsitequote:Op dinsdag 10 april 2012 08:42 schreef MAHL het volgende:
Klopt wel dit hoor, heb het gelezen bij een of ander psychologiewebsite en ook zelf mogen opmerkenMaar het is meer onbewust ja vandaar dat vrouwen het zelf ws niet doorhebben.
Waarschijnlijk heb je het zelf niet eens door dat je sterke voortplantingssignalen aan het uitzenden bent.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... een psychologiewebsitenou dat zal het wel kloppen !
Ik ben ''om''
Haal jezelf nou niet teveel in je hoofd. Dat is niet leuk voor jezelf en ook niet voor het meisje in kwestie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:41 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Nee, nee, ik zie dat zelf wel zo, zit ik op een terrasje, kijk ik naar een meid begint ze spontaan met haar haren te draaien en achterover te gooien, dat is toch raar?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:45 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je het zelf niet eens door dat je sterke voortplantingssignalen aan het uitzenden bent.
Hoezo, binnen tien minuten zat ze aan mijn tafeltje en binnen een kwartier had ik haar nummer met het verzoek om haar eens te bellen dus ik denk dat jij je vergist.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:45 schreef Ziba het volgende:
[..]
Haal jezelf nou niet teveel in je hoofd. Dat is niet leuk voor jezelf en ook niet voor het meisje in kwestie.
Dus als je geen kinderen wilt dan kun je ook geen seks hebben?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Die heb ik juist nooit gehad
![]()
Ik heb geen kindertjes en ik wil ze ook niet, dus misschien is dat het
eeejjjjjjjjjjjjjj je had het over voortplanten, dus je zat effe verkeerd...quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:48 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dus als je geen kinderen wilt dan kun je ook geen seks hebben?
Ik wil hem nu ookquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:48 schreef Lienekien het volgende:
Tuurlijk. Alle vrouwen willen je, ook al ontkennen ze dat. Bladiabladiebla.
Change the fucking tune.
Beschrijf jezelf eens?quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik wil hem nu ook![]()
Tis wat heh...
Ik sla deze beurt overquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
120 kg, hangtetten en een pittig kort kapsel
Kom maar hier, FANN. Dan eten we samen een paar chocolate brownies.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jammerik ben er kapot van
Jah... en kilootje kan er nu ook nog wel bijquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kom maar hier, FANN. Dan eten we samen een paar chocolate brownies.
Laat je haren groeien, slank zo ongeveer de helft af en laat je tieten liften tot ze trots richting de wereld kijken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jammerik ben er kapot van
Iedereen heeft keuzes.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:55 schreef Leyli het volgende:
[..]. Het idee hebben dat je iets te kiezen hebt
Als ik je aan het lachen kan krijgen dan moet kreunen later ook nog wel lukkenquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:55 schreef Lienekien het volgende:
Hè, is dat lachen op de vroege ochtend.
Klopt, helaas verdienen sommige mensen dat nietquote:[img]hp://i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 10 april 2012 08:56 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Iedereen heeft keuzes.
Wat doe jij dan aan lichaamstaal als je een knappe leuke man ziet?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:05 schreef LaPeach het volgende:
Wie heeft jou wijs gemaakt dat vrouwen met hun haren gooien als ze geintresseerd in je zijn?
Nou niet met me haar gooien in ieder gevalquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Wat doe jij dan aan lichaamstaal als je een knappe leuke man ziet?
We hebben het over hoofdhaar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Om de feromonen te verspreiden om zo het mannetje te lokken.
Als een vrouw met ander haar kan gooien op dezelfde manier, dan ren ik gillend weg.quote:
Prostituees.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:19 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dat andere haar zie je meestal snel daarna wel, ook die laten ze graag zien.
Ben jij nou een vent?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Als een vrouw met ander haar kan gooien op dezelfde manier, dan ren ik gillend weg.
Als ik op safari wil, dan ga ik wel naar Afrika.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:23 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Prostituees.
[..]
Ben jij nou een vent?
Pussy.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Als ik op safari wil, dan ga ik wel naar Afrika.
quote:
En wat voor signalen geef je van tevoren af om hem te peilen dan?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:09 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Nou niet met me haar gooien in ieder geval![]()
Als hij intressant en leuk genoeg is dan stap ik wel gewoon op hem af om een praatje te maken
De meeste vrouwen denken daar anders over.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:33 schreef Chawi het volgende:
Dat is het niet MAHL. Het is meer dat ik (en vele met mij) het niet kan voorstellen dat vrouwen met hun haar spelen als ze Ffleamig zien![]()
Geloof deze mannen nou maar.quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Die heb ik juist nooit gehad
![]()
Ik heb geen kindertjes en ik wil ze ook niet, dus misschien is dat het
Gegoede mensen met een heerlijke dikke beurs toch hoor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:44 schreef Lienekien het volgende:
Maar goed, dan heb je het over gelegenheden waar nou niet echt de crème de la crème van de menselijke soort uithangt op een vrije avond.
En die komen daar voor de intellectuele stimulering?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:51 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Gegoede mensen met een heerlijke dikke beurs toch hoor.
Weer zo'n topic van 'laat ik eens een vraag stellen die eigenlijk helemaal geen vraag is want ik vind alle vrouwen domme hoeren en ik heb niet door wat voor lul ik ben want ik hang 'm er graag in'.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:47 schreef Garisson72 het volgende:
Ah leuk, weer één van Ffleaming's "kijk mij mezelf interessant vinden"-topics. Ik had het woord 'verkapt' in voorgaande zin willen verweven, maar we weten allemaal dat dat onzin zou zijn.
Jij hoeft je helemaal niet aangevallen te voelen hoor, jij bent wel een nette vrouw die ik hoog heb zitten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weer zo'n topic van 'laat ik eens een vraag stellen die eigenlijk helemaal geen vraag is want ik vind alle vrouwen domme hoeren en ik heb niet door wat voor lul ik ben want ik hang 'm er graag in'.
Als jij en Lienekien een keer gaan daten zou ik graag op gepaste afstand met een bakje popcorn toekijken, afgesproken?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:01 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Jij hoeft je helemaal niet aangevallen te voelen hoor, jij bent wel een nette vrouw die ik hoog heb zitten.
Zat (onbewuste) signalen en als ik iemand leuk vind zal het haar friemelen daar ook wel bij horen, maar het is niet zo dat elke keer dat ik dat doe ik iets interresant zie, ik doe het zelfs tijdens het schoonmaken van mijn huis, als ik helemaal alleen ben. Ik doe het ook in gezeldschap van mensen met wie ik het bed echt niet zou willen delen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:04 schreef MAHL het volgende:
Allemaal vrouwtjes die niet kunnen handelen dat ze zonder het te weten/willen signalen afgeven dat de poort open staat
Hoeveel Fok!vrouwen hebben zich inmiddels eigenlijk al smachtend aan je voeten geworpen, per pm of dm? Moet toch een indrukwekkend aantal zijn intussen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:01 schreef Ffleamig het volgende:
Jij hoeft je helemaal niet aangevallen te voelen hoor, jij bent wel een nette vrouw die ik hoog heb zitten.
Oogcontakt maken?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:33 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
En wat voor signalen geef je van tevoren af om hem te peilen dan?
Ik denk dat zowat elke vrouw wel contact gezocht heeft, hoe kun je dit nu weerstaan? Even eerlijk?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoeveel Fok!vrouwen hebben zich inmiddels eigenlijk al smachtend aan je voeten geworpen, per pm of dm? Moet toch een indrukwekkend aantal zijn intussen.
Ik kan me ook echt niets anders voorstellen, met zo'n zelfverklaard fenomeen als deze TS. Klamme dijen all over the place.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:12 schreef Id_do_her het volgende:
Ik denk dat zowat elke vrouw wel contact gezocht heeft, hoe kun je dit nu weerstaan? Even eerlijk?
Brekende golven overal. Gewoon overal.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik kan me ook echt niets anders voorstellen, met zo'n zelfverklaard fenomeen als deze TS. Klamme dijen all over the place.
Het valt niet mee om sterk te zijn in deze, dat kan ik je wel vertellen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik denk dat zowat elke vrouw wel contact gezocht heeft, hoe kun je dit nu weerstaan? Even eerlijk?
Vrouwen:quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:16 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Het valt niet mee om sterk te zijn in deze, dat kan ik je wel vertellen.
Voor die vrouwen, bedoel je natuurlijk. Ja die hebben het moeilijk om je te weerstaan.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:16 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Het valt niet mee om sterk te zijn in deze, dat kan ik je wel vertellen.
Prachtige wezens zijn het.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Voor die vrouwen, bedoel je natuurlijk. Ja die hebben het moeilijk om je te weerstaan.
vrouwen met staartenquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
![]()
mijn haar zit bijna altijd in een staart dus ik kan het niet eens naar achteren gooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |