Oh, ik weet al wie je bedoeld.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:20 schreef Schild het volgende:
Vanwege cursist die tijdens House of Pain is overleden is alles stil gezet. Volgens mij is het tijdje geleden wel weer opgestart, maar weer met extra regeltjes erbij.
Dan is zelfs ons AZV nog engerquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:31 schreef Remco026 het volgende:
Het mag weer, met een hoop beperkingen. Sowieso is elke vorm van sparren niet toegestaan. Iemand die je wapen vastpakt afweren mag ook niet meer en nierstoten zijn zelfs met beschermers verboden. Dat zijn er een aantal waarvan ik weet
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:42 schreef Thaboel het volgende:
net eventjes speciaal voor AJ: 2900 meter in 12minuten. Frikadellengeneratie?
20, dan hoor ik bij die generatie toch?quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:42 schreef Thaboel het volgende:
net eventjes speciaal voor AJ: 2900 meter in 12minuten. Frikadellengeneratie?
Dan moet je minstens 3000 meter lopen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
20, dan hoor ik bij die generatie toch?
Wat is dit voor gezever, je wil de gemiddelde militair maar sluit zelf een groep uit? Nou ja, je probeert het.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:39 schreef Thaboel het volgende:
van de gemiddeldemilitair.
3: Heeft het functioneel nut als een bureau tijger 3uur in de week gaat sporten?
Geef me een maandjequote:
Ja, het aantal sportmomenten voor de gemiddelde militair.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:51 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Wat is dit voor gezever, je wil de gemiddelde militair maar sluit zelf een groep uit? Nou ja, je probeert het.
Daar ging het mis...quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:51 schreef Thaboel het volgende:
@AJ maar als je 20 bent moet je de 2600 kunnen halen op karakter...
Ah, je denkt dat het alleen zin heeft voor operationele taken dus? (ga ik in mee trouwens) maar of het echt een impact heeft op de bezuinigingen denk ik niet. Gezever in de marge.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:53 schreef Thaboel het volgende:
Alleen de discussie of het voor de bureaufuncties wel zoveel zin heeft als de sportmomenten hem veel tijd kosten waardoor er werk verloren gaat...
Het gaat ook niet over de bezuinigingen... Alleen kwam daar de discussie op gan en omdat het off-topic ging. Lees even dat topic door.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:57 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ah, je denkt dat het alleen zin heeft voor operationele taken dus? (ga ik in mee trouwens) maar of het echt een impact heeft op de bezuinigingen denk ik niet. Gezever in de marge.
Het ging erom dat de eisen die aldaar gesteld werden (1 week per maand MBV enzo) zou betekenen dat wij 25% meer personeel moeten hebben.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:57 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ah, je denkt dat het alleen zin heeft voor operationele taken dus? (ga ik in mee trouwens) maar of het echt een impact heeft op de bezuinigingen denk ik niet. Gezever in de marge.
Daar zeg ik ook niets over, maar daarvoor hebben wij een prachtigquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:02 schreef HAL9000S het volgende:
Als je op uitzending gaat met je kantoorfunctie en je moet in 50 graden met een scherfvest lopen dan is het toch wel handig dat je een beetje fit bent lijkt me.
Krijgen die mensen geen opwerk traject? Daar zitten toch ook extra sportmomenten in?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:02 schreef HAL9000S het volgende:
Als je op uitzending gaat met je kantoorfunctie en je moet in 50 graden met een scherfvest lopen dan is het toch wel handig dat je een beetje fit bent lijkt me.
stelt ook niet heel veel voor hoor, dat opwerktrajectquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:06 schreef Esses het volgende:
[..]
Daar zeg ik ook niets over, maar daarvoor hebben wij een prachtigopwerktraject. Ga je bij bijvoorbeeld 13lmb in opleiding. Daarbij gaan wij individueel
Met een uitzendlijst
Wel een opwerktraject, en nee daar zit geen extra sportmoment in. Je dient je DCP gedaan te hebben alvorens je op uitzending gaat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:06 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Krijgen die mensen geen opwerk traject? Daar zitten toch ook extra sportmomenten in?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |