Waar heb je die witte besteld? Bij zalando zie ik ze alleen maar in allerlei kleurenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:54 schreef SpamNinja het volgende:
Thanks Angel-joy! Is geen vest, is een donkerblauw denim overhemd maarja iPhone 3 heEn is het drill shirt sanjay, maar bij deze zit de v wat losser dus beetje tussenin whatever
Gewoon een witte v-hals man, jesus fuckquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:40 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Waar heb je die witte besteld? Bij zalando zie ik ze alleen maar in allerlei kleuren
Gappie, er bestaat niks als 'gewoon een witte v-hals'. Weet je hoeveel verschil daar in zit. En sommige mensen zijn ook kritisch qua kledingquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gewoon een witte v-hals man, jesus fuck
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jumi niet op een voetstuk plaatsen.
Whehequote:Op donderdag 26 april 2012 19:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Vasje denkt dat Juminelle de enige vrouw op de wereld is die dodelijke hakken draagt.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
WheheSpeciaal voor jullie een outfit met sneakers dan.
[ afbeelding ]
Oude foto, maar dit droeg ik vanmiddag. Lekker duidelijk ook met die jas, maar daaronder draag ik dus een denim shortje en een trui![]()
Lekker hoerig voor Triggershot met mijn 'doorzichtige' panty.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
WheheSpeciaal voor jullie een outfit met sneakers dan.
[ afbeelding ]
Oude foto, maar dit droeg ik vanmiddag. Lekker duidelijk ook met die jas, maar daaronder draag ik dus een denim shortje en een trui![]()
Lekker hoerig voor Triggershot met mijn 'doorzichtige' panty.
jij boosquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gewoon een witte v-hals man, jesus fuck
quote:Op zondag 29 april 2012 13:41 schreef Triggershot het volgende:
Dus ik vind doorzichtige panty's nu ineens hoerig? Oké
Blijkbaar niet heel classy in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:53 schreef Triggershot het volgende:
Rechterschouder is bloot, rokje komt net over der kruis, doorzichtige panty etc vind je niet hoerig, maar je valt over der hakken?
Of blijkbaar snap je heel de insteek van mijn reactie niet, maar goed ik ga er verder geen woorden aan wijden, naar mijn weten heb ik al vriendjes gemaakt daarover met Angel met hoe het wel bedoeld was en ben jij met class geboren.quote:Op zondag 29 april 2012 13:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar niet heel classy in ieder geval.
En thanks y'all
Okéquote:Op zondag 29 april 2012 14:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of blijkbaar snap je heel de insteek van mijn reactie niet, maar goed ik ga er verder geen woorden aan wijden, naar mijn weten heb ik al vriendjes gemaakt daarover met Angel met hoe het wel bedoeld was en ben jij met class geboren.
Over hoge hakken?quote:Op zondag 29 april 2012 15:54 schreef Clemenza het volgende:
Ik was al bang dat ik de enige was die er zo over dacht
Zwarte panty waarschijnlijk.quote:
Wat vind jij precies hoerig dan? Ik draag een trui, een broekje met daaronder een zwarte panty, een jas en sneakers.quote:Op zondag 29 april 2012 16:09 schreef Clemenza het volgende:
Soms, maar ik had het eigenlijk over de hele outfit
Niet Jumi's outfit toch? Onmogelijk om dat hoerig te vindenquote:Op zondag 29 april 2012 16:09 schreef Clemenza het volgende:
Soms, maar ik had het eigenlijk over de hele outfit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |