Volgende keer een wolvenshirt legerbroek en alles, daar maak je ze wat blijer meequote:Op vrijdag 27 april 2012 11:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Boehoee nee toch, schouder bloot, wat erg.
Panty is gewoon van dun stof, ik ga geen dikke panty's aandoen als het mooi weer is.
En mijn rokje komt net iets boven mijn knie, sorry dat het niet tot de grond komt, ben nou eenmaal niet zo van de burka's.
[..]
Want de meeste FOK!ers blijven in hun zolder kamer, einz einz!
Mag ik jouw wolvenshirt lenen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:01 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Volgende keer een wolvenshirt legerbroek en alles, daar maak je ze wat blijer mee
Ziet er goed uit trouwens
Het gaat gewoon om stijl, en dat is dit niet. Maar goed, als jij je er prettig in voelt moet je er vooral in rondlopen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Panty is gewoon van dun stof, ik ga geen dikke panty's aandoen als het mooi weer is.
En mijn rokje komt net iets boven mijn knie, sorry dat het niet tot de grond komt, ben nou eenmaal niet zo van de burka's.
[..]
Neehee, het is geen kritiek op jou of je dressquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet 'hoerig', want hoeren staan bloot.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neehee, het is geen kritiek op jou of je dress
Je leest het helemaal verkeerd, bedoel van als je dat weet wel te waarderen, hoe kunnen de hakken je dan ineens hoerig maken, als je zoiets kleins al opmerkt.
Waarom is dit geen stijl als iedereen een andere stijl heeft??quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:02 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Het gaat gewoon om stijl, en dat is dit niet. Maar goed, als jij je er prettig in voelt moet je er vooral in rondlopen.
Maar ik zeg ook helemaal niet dat het hoerig is, ik reageer juist op iemand die zegt dat het hoerig is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet 'hoerig', want hoeren staan bloot.
[..]
Waarom is dit geen stijl als iedereen een andere stijl heeft??
Stijl in de zin van klasse.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet 'hoerig', want hoeren staan bloot.
[..]
Waarom is dit geen stijl als iedereen een andere stijl heeft??
ik wilde er eigenlijk niet op in gaan.quote:
Maar iedereen vindt iets anders klasse?quote:
Ja das waar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maar ik zeg ook helemaal niet dat het hoerig is, ik reageer juist op iemand die zegt dat het hoerig is.
Soms komer er echt van die rare vogels langs hier, wat de neukquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik wilde er eigenlijk niet op in gaan.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Soms komer er echt van die rare vogels langs hier, wat de neuk
Hij wilt denk ik gewoon iets tegenover zijn dame bewijzen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Soms komer er echt van die rare vogels langs hier, wat de neuk
Ja probably. Ik reageer er ook maar niet opquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Hij wilt denk ik gewoon iets tegenover zijn dame bewijzen.
Kisses and hugs xoxoquote:
Die broek kan écht niet, sorryquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:00 schreef sjanszon het volgende:
[ afbeelding ]
Shirtjes, dat ik daar ooit nog aan ben begonnen. Blijft een vreemde vertoning, al zeg ik het zelf.
En dat.quote:
Vind deze broek ook niet zo super. Deze is van Humör toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:00 schreef sjanszon het volgende:
[ afbeelding ]
Shirtjes, dat ik daar ooit nog aan ben begonnen. Blijft een vreemde vertoning, al zeg ik het zelf.
Lijkt er inderdaad wel op. Jammer dat hij twee maten te groot is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:38 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Vind deze broek ook niet zo super. Deze is van Humör toch?
Haha, dat zal kunnen jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Het is heul niet hoerig, ik vind alleen je hakken helemaal totaal niks Angel-Joy. Maar dat omdat het mijn smaak niet is.
[..]
Komt door mijn mobiel denk ik, jurkje is namelijk zwart, panty is donker paars en schoenen ook zwartquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:40 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is er nou hoerig aan? Ik vind het leuk, alleen wel een beetje bruin allemaal.
Klopt inderdaad. Heb deze broek twee maanden. Ben inmiddels (alweer) 10 kilo kwijt. Uiteraard tevreden mee, alleen klerenkast moet er nog aan wennen...quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad wel op. Jammer dat hij twee maten te groot is.
Goed bezig mayne.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:00 schreef sjanszon het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Heb deze broek twee maanden. Ben inmiddels (alweer) 10 kilo kwijt. Uiteraard tevreden mee, alleen klerenkast moet er nog aan wennen...
Ik vind je outfit heel leuk, maar ik zou dit niet net boven de knie noemenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Bedanktquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind je outfit heel leuk, maar ik zou dit niet net boven de knie noemen. Toffe laarsjes wel!
Vette hemd gap! En is dat die v-neck drill shirt of een U-shirt? Zoiets zoek ik namelijk ookquote:
Waar heb je die witte besteld? Bij zalando zie ik ze alleen maar in allerlei kleurenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:54 schreef SpamNinja het volgende:
Thanks Angel-joy! Is geen vest, is een donkerblauw denim overhemd maarja iPhone 3 heEn is het drill shirt sanjay, maar bij deze zit de v wat losser dus beetje tussenin whatever
Gewoon een witte v-hals man, jesus fuckquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:40 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Waar heb je die witte besteld? Bij zalando zie ik ze alleen maar in allerlei kleuren
Gappie, er bestaat niks als 'gewoon een witte v-hals'. Weet je hoeveel verschil daar in zit. En sommige mensen zijn ook kritisch qua kledingquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gewoon een witte v-hals man, jesus fuck
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jumi niet op een voetstuk plaatsen.
Whehequote:Op donderdag 26 april 2012 19:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Vasje denkt dat Juminelle de enige vrouw op de wereld is die dodelijke hakken draagt.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
WheheSpeciaal voor jullie een outfit met sneakers dan.
[ afbeelding ]
Oude foto, maar dit droeg ik vanmiddag. Lekker duidelijk ook met die jas, maar daaronder draag ik dus een denim shortje en een trui![]()
Lekker hoerig voor Triggershot met mijn 'doorzichtige' panty.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Oude foto, maar dit droeg ik vanmiddag. Lekker duidelijk ook met die jas, maar daaronder draag ik dus een denim shortje en een trui![]()
jij boosquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gewoon een witte v-hals man, jesus fuck
quote:Op zondag 29 april 2012 13:41 schreef Triggershot het volgende:
Dus ik vind doorzichtige panty's nu ineens hoerig? Oké
Blijkbaar niet heel classy in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:53 schreef Triggershot het volgende:
Rechterschouder is bloot, rokje komt net over der kruis, doorzichtige panty etc vind je niet hoerig, maar je valt over der hakken?
Of blijkbaar snap je heel de insteek van mijn reactie niet, maar goed ik ga er verder geen woorden aan wijden, naar mijn weten heb ik al vriendjes gemaakt daarover met Angel met hoe het wel bedoeld was en ben jij met class geboren.quote:Op zondag 29 april 2012 13:57 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar niet heel classy in ieder geval.
En thanks y'all
Okéquote:Op zondag 29 april 2012 14:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Of blijkbaar snap je heel de insteek van mijn reactie niet, maar goed ik ga er verder geen woorden aan wijden, naar mijn weten heb ik al vriendjes gemaakt daarover met Angel met hoe het wel bedoeld was en ben jij met class geboren.
Over hoge hakken?quote:Op zondag 29 april 2012 15:54 schreef Clemenza het volgende:
Ik was al bang dat ik de enige was die er zo over dacht
Zwarte panty waarschijnlijk.quote:
Wat vind jij precies hoerig dan? Ik draag een trui, een broekje met daaronder een zwarte panty, een jas en sneakers.quote:Op zondag 29 april 2012 16:09 schreef Clemenza het volgende:
Soms, maar ik had het eigenlijk over de hele outfit
Niet Jumi's outfit toch? Onmogelijk om dat hoerig te vindenquote:Op zondag 29 april 2012 16:09 schreef Clemenza het volgende:
Soms, maar ik had het eigenlijk over de hele outfit
Bang dat ze een stijfje krijgen van al dat vlees ontbloot.quote:
Wel raar, in het echt hoor ik nooit iemand klagen maar hier is bijna alles hoerig.quote:Op zondag 29 april 2012 16:32 schreef Clemenza het volgende:
Helemaal niet, ik vind alleen zo'n broekje en die panty niks
Jordansquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Koop jij je kleren altijd een maat te klein?quote:Op maandag 30 april 2012 13:10 schreef xSanjay het volgende:
Nog een foto van gisteren, eindelijk weer eens t-shirt weer!
[ afbeelding ]
Ik koop kleren die op mijn lichaam aansluiten, en omdat ik een lange rug heb kan dat af en toe wat strakjes ogen. Maar alles beter dan kleding die te groot zijn bij de schouders en okselsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:33 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Koop jij je kleren altijd een maat te klein?
Ik doelde vooral op je broek, dat je daar überhaupt in kan bewegen...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:59 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ik koop kleren die op mijn lichaam aansluiten, en omdat ik een lange rug heb kan dat af en toe wat strakjes ogen. Maar alles beter dan kleding die te groot zijn bij de schouders en oksels.
Is gewoon een skinny fit, niks mis mee. Het is maar wat je prefereert en wat binnen je mogelijkheden valt (ik pas ze niet en prefereer iets wijder, maar boeiend).quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:18 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op je broek, dat je daar überhaupt in kan bewegen...
Maar als ik een lange rug heb, wil dat toch ook zeggen dat ik een lange bovenlichaam heb? of wil je perse dat ik al mijn lichaamsdelen benoem?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:18 schreef Agentperry het volgende:
[..]
Ik doelde vooral op je broek, dat je daar überhaupt in kan bewegen...
Verder is je shirt ook te kort maar ik het het idee dat dat komt omdat je je broek te laag hebt zitten.
Een lange rug hebben bestaat overigens niet, je buik+borst is altijd even lang als je rug. Zoniet dan had je hoofd ongeveer tegen je pik aangezeten.
Even voor de duidelijkheid: je rug is onderdeel van je bovenlichaamquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:01 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Maar als ik een lange rug heb, wil dat toch ook zeggen dat ik een lange bovenlichaam heb? of wil je perse dat ik al mijn lichaamsdelen benoem?
...
ZIe je ergens staan dat ik iets anders beweer?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:09 schreef Clemenza het volgende:
Even voor de duidelijkheid: je rug is
[..]
Even voor de duidelijkheid: je rug is onderdeel van je bovenlichaam
Niet als je de juiste waistmaat neemtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:11 schreef Craptacular het volgende:
Krijg je nou niet ontzettend last van knellende ballen in zo'n skinny?
En het staat je super goed!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:35 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Niet als je de juiste waistmaat neemt.
Leuke fotoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Mooie ogen.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:31 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi. Met de beeldige slaapkamer van mijn ouders op de achtergrond
Voor naar buiten zou ik wel een vest aan doen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |