Klopt inderdaad. Heb deze broek twee maanden. Ben inmiddels (alweer) 10 kilo kwijt. Uiteraard tevreden mee, alleen klerenkast moet er nog aan wennen...quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lijkt er inderdaad wel op. Jammer dat hij twee maten te groot is.
Goed bezig mayne.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:00 schreef sjanszon het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Heb deze broek twee maanden. Ben inmiddels (alweer) 10 kilo kwijt. Uiteraard tevreden mee, alleen klerenkast moet er nog aan wennen...
Ik vind je outfit heel leuk, maar ik zou dit niet net boven de knie noemenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:59 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Boehoee nee toch, schouder bloot, wat erg.
Panty is gewoon van dun stof, ik ga geen dikke panty's aandoen als het mooi weer is.
En mijn rokje komt net iets boven mijn knie, sorry dat het niet tot de grond komt, ben nou eenmaal niet zo van de burka's.
[..]
Want de meeste FOK!ers blijven in hun zolder kamer, einz einz!
Bedanktquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind je outfit heel leuk, maar ik zou dit niet net boven de knie noemen. Toffe laarsjes wel!
Vette hemd gap! En is dat die v-neck drill shirt of een U-shirt? Zoiets zoek ik namelijk ookquote:
Waar heb je die witte besteld? Bij zalando zie ik ze alleen maar in allerlei kleurenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:54 schreef SpamNinja het volgende:
Thanks Angel-joy! Is geen vest, is een donkerblauw denim overhemd maarja iPhone 3 heEn is het drill shirt sanjay, maar bij deze zit de v wat losser dus beetje tussenin whatever
Gewoon een witte v-hals man, jesus fuckquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:40 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Waar heb je die witte besteld? Bij zalando zie ik ze alleen maar in allerlei kleuren
Gappie, er bestaat niks als 'gewoon een witte v-hals'. Weet je hoeveel verschil daar in zit. En sommige mensen zijn ook kritisch qua kledingquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gewoon een witte v-hals man, jesus fuck
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jumi niet op een voetstuk plaatsen.
Whehequote:Op donderdag 26 april 2012 19:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Vasje denkt dat Juminelle de enige vrouw op de wereld is die dodelijke hakken draagt.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
WheheSpeciaal voor jullie een outfit met sneakers dan.
[ afbeelding ]
Oude foto, maar dit droeg ik vanmiddag. Lekker duidelijk ook met die jas, maar daaronder draag ik dus een denim shortje en een trui![]()
Lekker hoerig voor Triggershot met mijn 'doorzichtige' panty.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:49 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[..]
WheheSpeciaal voor jullie een outfit met sneakers dan.
[ afbeelding ]
Oude foto, maar dit droeg ik vanmiddag. Lekker duidelijk ook met die jas, maar daaronder draag ik dus een denim shortje en een trui![]()
Lekker hoerig voor Triggershot met mijn 'doorzichtige' panty.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |