*meldquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
Fok dating:
Hallo ik ben peter-berend barends.
Ik bewerk het land met heel mijn hart en ziel, ik zoek alleen nog een mooi vrouwtje dat voor mij zou kunnen koken en wat andere dingen, iemand die mij heel maakt dus eigenlijk. Gr gr
quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:15 schreef arachide. het volgende:
Werkt niet.
Sowieso op uiterlijk alleen beoordelen.
Dit zou perfect voor jou zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:15 schreef arachide. het volgende:
Werkt niet.
Sowieso op uiterlijk alleen beoordelen.
Wtf dat heb ik nooit meegrekegenquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:16 schreef Maanvis het volgende:
er was ooit FOK! dating als subsite, maar dat is helemaal geflopt. Of het nu nog steeds zal floppen? Geen idee.
Echt in een ver ver verledenquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wtf dat heb ik nooit meegrekegenWas dat voor 2003?
En tevens: Daar is het fobo al voor
Hoe vindt Naatje dat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:21 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tja, daar kan ik niet omheen, maar het was niet met opzet.
Het is opgericht in 2002 en het liep door tot eind 2003, toen is het opgeheven. De exacte data kunnen verschillenquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:17 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wtf dat heb ik nooit meegrekegenWas dat voor 2003?
En tevens: Daar is het fobo al voor
Weet ik niet, ik spreek hem niet meer over die dingen. Vriendjes komen en gaan en dat ze op FOK! zitten is bijzaak, toch?quote:
Maar een random dating-site is niet geschikt om om te gaan met de vele autisten die eraan mee gaan doen dan. FOK! kan daar makkelijker op inspelen, vele jaren met autisten te hebben gewerkt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is opgericht in 2002 en het liep door tot eind 2003, toen is het opgeheven. De exacte data kunnen verschillen.
Anyway, teveel progwerk voor iets wat andere sites al beter doen. Dan kan je beter een partnership aangaan met een bestaand dating netwerk.
Deze vraag was gewoon uit interesse. Gezien jullie beide nog in het Radio 49 topic posten en elkaar dus nog constant in de weg staan, was ik gewoon benieuwd.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik spreek hem niet meer over die dingen. Vriendjes komen en gaan en dat ze op FOK! zitten is bijzaak, toch?
Ik weet niet of je nu semischerpe opmerkingen wilt maken of gewoon interesse toont. Ik ga laar uit van het beste van mensen.
Gewoon veel interesse tonen in de dames en uiteindelijk een beetje met elkaar PM'en en je zit zo in hun broekje.quote:Op dinsdag 10 april 2012 00:30 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wordt daar ook gedate dan?Ik dacht alleen maar pics gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |