Ach beiden zijn waardeloos drukwerk vol met leugens.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Nee, maar die uitleggen aan jou zal weinig zin hebbenJe weet heel goed wat ik bedoel.
Aansteller.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:47 schreef erik666 het volgende:
Denk dat steeds meer mensen agressief gaan worden t.o.v. de Islam, is maar goed ook. En dat ze de Koran aanbieden is al een belediging op zich.
Ja jij vindt alles waar je misschien eens iets van zou moeten vinden wat tot een confrontatie zou kunnen leiden niet de moeite waard.quote:
Vooralsnog ben je agressiever dan ik. Voor wie moet men hier nou bang zijn?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Van Salafisten zou iedereen agressief moeten worden.
Het aanbieden van een koran een belediging vinden... Hou toch op met me. Dan ben je gewoon een aansteller.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja jij vindt alles waar je misschien eens iets van zou moeten vinden wat tot een confrontatie zou kunnen leiden niet de moeite waard.
Is dit de FOK! variant van 'denk om de buren'?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:57 schreef paddy het volgende:
Kap eens met dat nutteloze persoonlijke heen en weer geneuzel tegen elkaar over elkaar. Kom gewoon met tegenargumenten. Dit staat gewoon tokkie voor lurkers
Excuses, ik liet me even gaan. Ik hoop niet dat ik te veel spaanders heb gemaakt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:57 schreef paddy het volgende:
Kap eens met dat nutteloze persoonlijke heen en weer geneuzel tegen elkaar over elkaar. Kom gewoon met tegenargumenten. Dit staat gewoon tokkie voor lurkers
Wat doet dat er toe?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:14 schreef Zienswijze het volgende:
Mag je in een willekeurig moslimland ook dergelijke niet-islamitische boeken verspreiden?
Totaal irrelevant. Als je dan zo nodig een zgn. "eerlijk" vergelijk wilt maken, trek dan alles door.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:14 schreef Zienswijze het volgende:
Mag je in een willekeurig moslimland ook dergelijke niet-islamitische boeken verspreiden?
Wat is er irrelevant aan? Tolerantie en samenleven behoort van twee kanten te komen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Totaal irrelevant. Als je dan zo nodig een zgn. "eerlijk" vergelijk wilt maken, trek dan alles door.²
Omdat er intolerante landen zijn die weinig ophebben met godsdienstvrijheid moeten wij ons ook maar tot dat niveau verlagen?quote:
Ja, in het betreffende land, nu Duitsland dus. Wat heeft een andere willekeurig Moslimland er mee te maken?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Wat is er irrelevant aan? Tolerantie en samenleven behoort van twee kanten te komen.
Die ideologie komt toch uit een willekeurig moslimland, specifiek uit een bepaald moslimland.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, in het betreffende land, nu Duitsland dus. Wat heeft een andere willekeurig Moslimland er mee te maken?²
Het is mij meer omdat sommige lieden, salafisten in dit voorbeeld, van alle kanten roepen dat men tolerant moet zijn - opdat zij hun korans kunnen verspreiden - maar zelf zijn zo intolerant als de pest.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat er intolerante landen zijn die weinig ophebben met godsdienstvrijheid moeten wij ons ook maar tot dat niveau verlagen?
Vanwaar altijd dat negatieve redeneren?
En daarom moeten we zelf ook maar zo intolerant als de pest worden?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het is mij meer omdat sommige lieden, salafisten in dit voorbeeld, van alle kanten roepen dat men tolerant moet zijn - opdat zij hun korans kunnen verspreiden - maar zelf zijn zo intolerant als de pest.
Pleit ik hier voor het verbieden van de verspreiding van korans ofzo?quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
En daarom moeten we zelf ook maar zo intolerant als de pest worden?
Dat klopt en dat soort mensen noemen we hypcriet. Die bestaan al heel lang en iedereen die ook maar een klein beetje na kan denken heeft dat door.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Het is mij meer omdat sommige lieden, salafisten in dit voorbeeld, van alle kanten roepen dat men tolerant moet zijn - opdat zij hun korans kunnen verspreiden - maar zelf zijn zo intolerant als de pest.
Je doet er vrij moeilijk over en haalt er allerlei irrelevante dingen bij.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Pleit ik hier voor het verbieden van de verspreiding van korans ofzo?
Hypocriete intolerante mensen moet je gewoon uitbannen. Komt niks goeds van.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat klopt en dat soort mensen noemen we hypcriet. Die bestaan al heel lang en iedereen die ook maar een klein beetje na kan denken heeft dat door.
So?
Kortom jij wilt dat we het land met de minste vrijheid vinden en ons dan ook daarnaar gedragen? Nee dank je, ik hou liever mijn vrijheid, ook als ze in andere landen minder vrijheid hebben.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:55 schreef Viajero het volgende:
Ik vraag me trouwens af in welke taal die Korans zijn. Is het niet zo dat de Koran alleen in het Arabisch gedrukt mag worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |