abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110136850
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:34 schreef paddy het volgende:

[..]

Nee, maar die uitleggen aan jou zal weinig zin hebben :) Je weet heel goed wat ik bedoel.
Ach beiden zijn waardeloos drukwerk vol met leugens.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_110136852
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:47 schreef erik666 het volgende:
Denk dat steeds meer mensen agressief gaan worden t.o.v. de Islam, is maar goed ook. En dat ze de Koran aanbieden is al een belediging op zich.
Aansteller.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_110136923
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:47 schreef Jarno het volgende:

[..]

Aansteller.
Ja jij vindt alles waar je misschien eens iets van zou moeten vinden wat tot een confrontatie zou kunnen leiden niet de moeite waard.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:50:42 #79
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_110136971
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Van Salafisten zou iedereen agressief moeten worden.
Vooralsnog ben je agressiever dan ik. Voor wie moet men hier nou bang zijn? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_110136979
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja jij vindt alles waar je misschien eens iets van zou moeten vinden wat tot een confrontatie zou kunnen leiden niet de moeite waard.
Het aanbieden van een koran een belediging vinden... Hou toch op met me. Dan ben je gewoon een aansteller.

En jij een zeikwijf dat blijft hangen in een mantra.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_110137238
Kap eens met dat nutteloze persoonlijke heen en weer geneuzel tegen elkaar over elkaar. Kom gewoon met tegenargumenten. Dit staat gewoon tokkie voor lurkers
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_110137272
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:57 schreef paddy het volgende:
Kap eens met dat nutteloze persoonlijke heen en weer geneuzel tegen elkaar over elkaar. Kom gewoon met tegenargumenten. Dit staat gewoon tokkie voor lurkers
Is dit de FOK! variant van 'denk om de buren'? :D.
  dinsdag 10 april 2012 @ 14:59:14 #83
13462 BansheeBoy
pi_110137297
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 14:57 schreef paddy het volgende:
Excuses, ik liet me even gaan. Ik hoop niet dat ik te veel spaanders heb gemaakt. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_110137977
Mag je in een willekeurig moslimland ook dergelijke niet-islamitische boeken verspreiden?

Godsdienstvrijheid is een leuk goed, maar dan met gelijke spelregels en zonder indoctrinatie. Nu kan het zo zijn dat willekeurige religies die het meest agressief en het minst tolerant zijn de overhand krijgen en dat lijkt mij niet de bedoeling.
pi_110138126
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:14 schreef Zienswijze het volgende:
Mag je in een willekeurig moslimland ook dergelijke niet-islamitische boeken verspreiden?

Wat doet dat er toe?
pi_110138286
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:17 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wat doet dat er toe?
Anders is het toch niet eerlijk?
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:23:23 #87
13462 BansheeBoy
pi_110138325
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:14 schreef Zienswijze het volgende:
Totaal irrelevant. Als je dan zo nodig een zgn. "eerlijk" vergelijk wilt maken, trek dan alles door. :{

pi_110138546
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Totaal irrelevant. Als je dan zo nodig een zgn. "eerlijk" vergelijk wilt maken, trek dan alles door. :{

Wat is er irrelevant aan? Tolerantie en samenleven behoort van twee kanten te komen.
pi_110138584
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:22 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Omdat er intolerante landen zijn die weinig ophebben met godsdienstvrijheid moeten wij ons ook maar tot dat niveau verlagen?
Vanwaar altijd dat negatieve redeneren?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:30:09 #90
13462 BansheeBoy
pi_110138608
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:28 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Wat is er irrelevant aan? Tolerantie en samenleven behoort van twee kanten te komen.
Ja, in het betreffende land, nu Duitsland dus. Wat heeft een andere willekeurig Moslimland er mee te maken? :?

pi_110138713
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, in het betreffende land, nu Duitsland dus. Wat heeft een andere willekeurig Moslimland er mee te maken? :?

Die ideologie komt toch uit een willekeurig moslimland, specifiek uit een bepaald moslimland.

Laten we het omdraaien, zou jij het leuk vinden als men in Marokko bijbels zou mogen uitdelen (evangeliseren is strafbaar daar volgens mij), terwijl men in Duitsland het verspreiden van korans zou verbieden?
pi_110138734
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:29 schreef du_ke het volgende:

[..]

Omdat er intolerante landen zijn die weinig ophebben met godsdienstvrijheid moeten wij ons ook maar tot dat niveau verlagen?
Vanwaar altijd dat negatieve redeneren?
Het is mij meer omdat sommige lieden, salafisten in dit voorbeeld, van alle kanten roepen dat men tolerant moet zijn - opdat zij hun korans kunnen verspreiden - maar zelf zijn zo intolerant als de pest.
pi_110138930
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:33 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Het is mij meer omdat sommige lieden, salafisten in dit voorbeeld, van alle kanten roepen dat men tolerant moet zijn - opdat zij hun korans kunnen verspreiden - maar zelf zijn zo intolerant als de pest.
En daarom moeten we zelf ook maar zo intolerant als de pest worden?
pi_110139076
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:36 schreef du_ke het volgende:

[..]

En daarom moeten we zelf ook maar zo intolerant als de pest worden?
Pleit ik hier voor het verbieden van de verspreiding van korans ofzo?
pi_110139118
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:33 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dat klopt en dat soort mensen noemen we hypcriet. Die bestaan al heel lang en iedereen die ook maar een klein beetje na kan denken heeft dat door.

So?
pi_110139150
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:39 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Pleit ik hier voor het verbieden van de verspreiding van korans ofzo?
Je doet er vrij moeilijk over en haalt er allerlei irrelevante dingen bij.
pi_110139479
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:41 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat klopt en dat soort mensen noemen we hypcriet. Die bestaan al heel lang en iedereen die ook maar een klein beetje na kan denken heeft dat door.

So?
Hypocriete intolerante mensen moet je gewoon uitbannen. Komt niks goeds van.
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:53:57 #98
111528 Viajero
Who dares wins
pi_110139701
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:22 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Kortom jij wilt dat we het land met de minste vrijheid vinden en ons dan ook daarnaar gedragen? Nee dank je, ik hou liever mijn vrijheid, ook als ze in andere landen minder vrijheid hebben.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  dinsdag 10 april 2012 @ 15:55:23 #99
111528 Viajero
Who dares wins
pi_110139776
Ik vraag me trouwens af in welke taal die Korans zijn. Is het niet zo dat de Koran alleen in het Arabisch gedrukt mag worden?
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_110139956
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 15:55 schreef Viajero het volgende:
Ik vraag me trouwens af in welke taal die Korans zijn. Is het niet zo dat de Koran alleen in het Arabisch gedrukt mag worden?
Nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')