Ja ok, maar dan vind ik het toch vreemd om te stellen dat een baby die in een christelijk gezin geboren wordt, eigenlijk als moslim ter wereld komt, maar dat zal dan wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wij geloven dat de Islam hoort bij de natuurlijke aanleg van de mens.²
Het is een actieve bekeringspoging van een haatdragend iets, een ideologie die (ons, het Westen) slecht gezind is. Het is niet anders als in de jaren '30 Mein Kampf of Das Kapital op straat uitdelen. En een hoop simpele zielen zijn ontvankelijk voor dat soort dom gelul.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
Als dat laatste zo is, heb je een punt.
Toch begrijp ik niet dat je hier niet blij mee bent. Als de koran zo is, zoals jij doet geloven zou je toch juist willen dat mensen hier kennis van nemen?
Moslims zijn geestelijk zo de weg kwijt dat ze claimen dat jij, ik en iedereen als moslim geboren wordtquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:41 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan vind ik het toch vreemd om te stellen dat een baby die in een christelijk gezin geboren wordt, eigenlijk als moslim ter wereld komt, maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Ja iedereen kan zien dat de aarde plat is en bergen aarbevingen tegen gaanquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wij zijn overtuigd van ons gelijk
Maar als het een haatdragend boek is, lezen mensen dat toch en nemen ze daar kennis van. Dat is toch juist wat jij zou willen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Het is een actieve bekeringspoging van een haatdragend iets, een ideologie die (ons, het Westen) slecht gezind is. Het is niet anders als in de jaren '30 Mein Kampf of Das Kapital op straat uitdelen. En een hoop simpele zielen zijn ontvankelijk voor dat soort dom gelul.
Wat vind je van het uitdelen van 25 miljoen kopieen van Mein Kampf door Neo-nazis?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:46 schreef Ludd het volgende:
[..]
Maar als het een haatdragend boek is, lezen mensen dat toch en nemen ze daar kennis van. Dat is toch juist wat jij zou willen?
Of denk je dat mensen dat er niet uit halen? Dan is het de vraag of het wel zo'n haatdragend boek is als jij ons wilt doen vermoeden.
en hoe zit het dan met natuurvolken die er niets van horen of de gehele mensheid voor de islam bestond?, neanderthalers? en andere oermensen, tellen apen ook mee??quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:39 schreef marsan het volgende:
[..]
Volgens de islam wordt iedreen geboren als moslim ofzo. Tot je 7e ben je dan moslim omdat je dan nog onschuldig bent. En daarna blijf je moslim, of dwaal je af.
Zoiets is t.
weet ik veel. denk dat een der aanwezige moslims daar wel een antwoord op heeft.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:49 schreef pinine het volgende:
[..]
en hoe zit het dan met natuurvolken die er niets van horen of de gehele mensheid voor de islam bestond?, neanderthalers? en andere oermensen, tellen apen ook mee??
Zou ik ook geen moeite mee hebben. Zolang dat niet opgedrongen wordt. Ik vind het belangrijk dat mensen kennis nemen van bepaalde zaken, en daar hun eigen waaroordeel over vormen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat vind je van het uitdelen van 25 miljoen kopieen van Mein Kampf door Neo-nazis?
Nou die zogenaamde allah heeft al 125.000 profeten gezonden hoor. Wist je dat niet? Echt waar want het staat geschrevenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:49 schreef pinine het volgende:
[..]
en hoe zit het dan met natuurvolken die er niets van horen of de gehele mensheid voor de islam bestond?, neanderthalers? en andere oermensen, tellen apen ook mee??
De Islam, dat is dus het Soennisme.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:41 schreef marsan het volgende:
[..]
En welke stroming precies? Is de mens van nature soenniet? Of sjiiet? Of een andere stroming?
Maar als je in een gezin geboren wordt waar de ouders christelijk zijn. Hoe zit het dan met het geboren-moslim-zijn? De ouders laten je dopen, dus dan ben je ook christelijk toch?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De Islam, dat is dus het Soennisme.²
De sjiieten zij dus geen volgelingen van de islam?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De Islam, dat is dus het Soennisme.²
quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef erik666 het volgende:
Bansheeb. je spoort voor geen meter, met je gelul over de Islam.
Nogmaals hele volksstammen hebben niks met religie, en zeker niet met de Islam.
Nu heb je 'm hoor, BansheeBoy is na het lezen van deze posts geen moslim meer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:09 schreef erik666 het volgende:
En ook al denk je dat je het gelijk aan je kant hebt, je loopt lichtjaren achter met je sprookjesboek. De papoea's geloven ook nog als het onweert dat de goden boos zijn
Dag Erik, bedankt voor je respons. Elke ideologie en/of religie heeft wel iets van "zieltjeswinnerij" in zich, vanuit het standpunt van betreffende gelovigen is het nobel om anderen terug te laten keren naar de Islam of te bekeren tot een andere religie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef erik666 het volgende:
Bansheeb. je spoort voor geen meter, met je gelul over de Islam.
Nogmaals hele volksstammen hebben niks met religie, en zeker niet met de Islam.
Daar wil ik me niet over uitlaten. Dat is aan de geleerden...quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:02 schreef marsan het volgende:
[..]
De sjiieten zij dus geen volgelingen van de islam?
Dat deed je net al door te zeggen dat Soennisme gelijk staat aan Islam.quote:Op woensdag 11 april 2012 08:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar wil ik me niet over uitlaten. Dat is aan de geleerden...²
Dequote:Op woensdag 11 april 2012 08:25 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat deed je net al door te zeggen dat Soennisme gelijk staat aan Islam.
In plaats van 'een' ?quote:
door neo nazi`s? waarom mein kampf is bestseller in het midden oosten meer moslims die dat boek hebben gelezen dan neo nazi`s daar durf ik geld op te zettenquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Wat vind je van het uitdelen van 25 miljoen kopieen van Mein Kampf door Neo-nazis?
Dat dit boek populair is in het Midden Oosten heeft veel meer te maken met Panarabisme dan met islamitische tendensen.quote:Op donderdag 12 april 2012 00:46 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
door neo nazi`s? waarom mein kampf is bestseller in het midden oosten meer moslims die dat boek hebben gelezen dan neo nazi`s daar durf ik geld op te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |