abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110157801
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wij geloven dat de Islam hoort bij de natuurlijke aanleg van de mens. :{

:{²
Ja ok, maar dan vind ik het toch vreemd om te stellen dat een baby die in een christelijk gezin geboren wordt, eigenlijk als moslim ter wereld komt, maar dat zal dan wel aan mij liggen. :)
pi_110157887
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:31 schreef Ludd het volgende:

[..]

Als dat laatste zo is, heb je een punt.

Toch begrijp ik niet dat je hier niet blij mee bent. Als de koran zo is, zoals jij doet geloven zou je toch juist willen dat mensen hier kennis van nemen?
Het is een actieve bekeringspoging van een haatdragend iets, een ideologie die (ons, het Westen) slecht gezind is. Het is niet anders als in de jaren '30 Mein Kampf of Das Kapital op straat uitdelen. En een hoop simpele zielen zijn ontvankelijk voor dat soort dom gelul.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_110157930
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:41 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ja ok, maar dan vind ik het toch vreemd om te stellen dat een baby die in een christelijk gezin geboren wordt, eigenlijk als moslim ter wereld komt, maar dat zal dan wel aan mij liggen. :)
Moslims zijn geestelijk zo de weg kwijt dat ze claimen dat jij, ik en iedereen als moslim geboren wordt :')
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_110158027
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wij zijn overtuigd van ons gelijk
Ja iedereen kan zien dat de aarde plat is en bergen aarbevingen tegen gaan :')

Waarom ga ik nu weer op die scheinheilige, achterbakse salafistische kut-troll in?
pi_110158110
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het is een actieve bekeringspoging van een haatdragend iets, een ideologie die (ons, het Westen) slecht gezind is. Het is niet anders als in de jaren '30 Mein Kampf of Das Kapital op straat uitdelen. En een hoop simpele zielen zijn ontvankelijk voor dat soort dom gelul.
Maar als het een haatdragend boek is, lezen mensen dat toch en nemen ze daar kennis van. Dat is toch juist wat jij zou willen?

Of denk je dat mensen dat er niet uit halen? Dan is het de vraag of het wel zo'n haatdragend boek is als jij ons wilt doen vermoeden.

Waarom die ideologie het Westen slecht gezind is, is me ook niet duidelijk overigens. Wat bedoel je daar precies mee?
pi_110158198
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:46 schreef Ludd het volgende:

[..]

Maar als het een haatdragend boek is, lezen mensen dat toch en nemen ze daar kennis van. Dat is toch juist wat jij zou willen?

Of denk je dat mensen dat er niet uit halen? Dan is het de vraag of het wel zo'n haatdragend boek is als jij ons wilt doen vermoeden.
Wat vind je van het uitdelen van 25 miljoen kopieen van Mein Kampf door Neo-nazis?
pi_110158347
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:39 schreef marsan het volgende:

[..]

Volgens de islam wordt iedreen geboren als moslim ofzo. Tot je 7e ben je dan moslim omdat je dan nog onschuldig bent. En daarna blijf je moslim, of dwaal je af.

Zoiets is t.
en hoe zit het dan met natuurvolken die er niets van horen of de gehele mensheid voor de islam bestond?, neanderthalers? en andere oermensen, tellen apen ook mee??
pi_110158439
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:49 schreef pinine het volgende:

[..]

en hoe zit het dan met natuurvolken die er niets van horen of de gehele mensheid voor de islam bestond?, neanderthalers? en andere oermensen, tellen apen ook mee??
weet ik veel. denk dat een der aanwezige moslims daar wel een antwoord op heeft.

Ik gok dat die zal antwoorden dat die ook moslim waren.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_110158462
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Wat vind je van het uitdelen van 25 miljoen kopieen van Mein Kampf door Neo-nazis?
Zou ik ook geen moeite mee hebben. Zolang dat niet opgedrongen wordt. Ik vind het belangrijk dat mensen kennis nemen van bepaalde zaken, en daar hun eigen waaroordeel over vormen.

Ik heb ook wel eens een boekje van een Jehova-getuigen aangenomen. Ik heb dat gelezen en vond het totaal niet interessant en heb het bij het oud papier gelegd. Ik heb niet het idee dat mij dit beschadigd heeft.

Waarom zou het lezen van de Koran mensen dan wel beschadigen. Ik denk juist dat er ook wel positieve dingen in staan, en mensen misschien op een positieve manier aan het denken zet.
pi_110158544
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:49 schreef pinine het volgende:

[..]

Nou die zogenaamde allah heeft al 125.000 profeten gezonden hoor. Wist je dat niet? Echt waar want het staat geschreven :Y
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:54:22 #261
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_110158706
Allahverd**me! :(

Heb ik daar nog centen voor neergelegd bij de AKO

Duits kan ik nog wel lezen, had ik mooi voor dat geld nog een paar rookworsten en sausijzenbroodjes voor kunnen kopen.
Non possumus non loqui
  dinsdag 10 april 2012 @ 21:58:00 #262
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_110158934
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:41 schreef marsan het volgende:

[..]

En welke stroming precies? Is de mens van nature soenniet? Of sjiiet? Of een andere stroming?
De Islam, dat is dus het Soennisme. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator dinsdag 10 april 2012 @ 22:01:29 #263
249559 crew  Lavenderr
pi_110159168
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Maar als je in een gezin geboren wordt waar de ouders christelijk zijn. Hoe zit het dan met het geboren-moslim-zijn? De ouders laten je dopen, dus dan ben je ook christelijk toch?
pi_110159252
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De sjiieten zij dus geen volgelingen van de islam?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_110159415
Bansheeb. je spoort voor geen meter, met je gelul over de Islam.
Nogmaals hele volksstammen hebben niks met religie, en zeker niet met de Islam.
pi_110159633
En ook al denk je dat je het gelijk aan je kant hebt, je loopt lichtjaren achter met je sprookjesboek. De papoea's geloven ook nog als het onweert dat de goden boos zijn
pi_110161893
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef erik666 het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:09 schreef erik666 het volgende:
En ook al denk je dat je het gelijk aan je kant hebt, je loopt lichtjaren achter met je sprookjesboek. De papoea's geloven ook nog als het onweert dat de goden boos zijn
Nu heb je 'm hoor, BansheeBoy is na het lezen van deze posts geen moslim meer. _O_
  woensdag 11 april 2012 @ 02:03:09 #268
117098 Hathor
Effe niet
pi_110168246
Ach, ik heb van kleins af aan geleerd op straat nooit iets van vreemden aan te pakken, al ben ik een keer van mijn geloof gavallen met als resultaat dat ik een jaar of 10 geabonneerd was op Voetbal International. Maar van ranzige behaarde kerels in een jurk zal ik zeer zeker niks aannemen. Ze doen hun best maar met die kutboekjes.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 11 april 2012 @ 08:21:40 #269
13462 BansheeBoy
pi_110169651
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef erik666 het volgende:
Dag Erik, bedankt voor je respons. Elke ideologie en/of religie heeft wel iets van "zieltjeswinnerij" in zich, vanuit het standpunt van betreffende gelovigen is het nobel om anderen terug te laten keren naar de Islam of te bekeren tot een andere religie. :{

Je staat vrij om de Koran of een ander boek aan te nemen of niet. Je hoeft pas te huilen (of janken zo u wilt) in een random hoekje als er dwang bij komt kijken. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 11 april 2012 @ 08:23:47 #270
13462 BansheeBoy
pi_110169663
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 22:02 schreef marsan het volgende:

[..]

De sjiieten zij dus geen volgelingen van de islam?
Daar wil ik me niet over uitlaten. Dat is aan de geleerden... :{

woensdag 11 april 2012 @ 08:25:42 #271
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_110169681
quote:
15s.gif Op woensdag 11 april 2012 08:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Daar wil ik me niet over uitlaten. Dat is aan de geleerden... :{

Dat deed je net al door te zeggen dat Soennisme gelijk staat aan Islam.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 11 april 2012 @ 08:28:07 #272
13462 BansheeBoy
pi_110169712
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2012 08:25 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat deed je net al door te zeggen dat Soennisme gelijk staat aan Islam.
De

woensdag 11 april 2012 @ 08:40:15 #273
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_110169855
quote:
15s.gif Op woensdag 11 april 2012 08:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De

In plaats van 'een' ?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_110214489
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 21:47 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

door neo nazi`s? waarom mein kampf is bestseller in het midden oosten meer moslims die dat boek hebben gelezen dan neo nazi`s daar durf ik geld op te zetten :Y
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_110216988
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 00:46 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

door neo nazi`s? waarom mein kampf is bestseller in het midden oosten meer moslims die dat boek hebben gelezen dan neo nazi`s daar durf ik geld op te zetten :Y
Dat dit boek populair is in het Midden Oosten heeft veel meer te maken met Panarabisme dan met islamitische tendensen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')