En hij had het toch gekocht voor 180.000?quote:
geen idee maar waarschijnlijk volledig aflossingsvrij.quote:Op maandag 9 april 2012 23:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
En hij had het toch gekocht voor 180.000?
Wat op dit moment het meest aantrekkelijk is.quote:Op maandag 9 april 2012 23:22 schreef Tem het volgende:
[..]
geen idee maar waarschijnlijk volledig aflossingsvrij.
Ik hoop het maar voor hem.quote:Op maandag 9 april 2012 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik verstond het eerst ook, later zei ie 17 volgens mij
Een Endstra /quote:Op maandag 9 april 2012 23:24 schreef fratsman het volgende:
Wat is het verschil tussen gewone makelaars en Amsterdamse makelaars?
Al jaren maar niet het meest verstandige. Zeker nu niet meer.quote:Op maandag 9 april 2012 23:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Wat op dit moment het meest aantrekkelijk is.
Hij was werkloos geraakt he..quote:Op maandag 9 april 2012 23:24 schreef eriksd het volgende:
Nouja, hij had ook al een tijd de rente niet betaald anders volgt er geen executieverkoop. Dus daar zal ook wel iets misgaan.
Ik zei loop vandaag, beetje ongepast.quote:Op maandag 9 april 2012 23:24 schreef Specularium het volgende:
Hij zei trigger, beetje ongepast zo op de herdenkingsdag van Alphen.
Ja, dus?quote:
Dat dus gok ik, dan gaat het hard optellenquote:Op maandag 9 april 2012 23:24 schreef eriksd het volgende:
Nouja, hij had ook al een tijd de rente niet betaald anders volgt er geen executieverkoop. Dus daar zal ook wel iets misgaan.
Executieverkoop las ik ook net.quote:Op maandag 9 april 2012 23:25 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik zei loop vandaag, beetje ongepast.
[ afbeelding ]
Ja-ha, ik wees even op het feit dat een restschuld dan gewoon hard op kan lopen. Ik heb geen waardeoordeel over de oorzaak, schat.quote:Op maandag 9 april 2012 23:26 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dan kan ik me zo voorstellen dat afbetalen moeilijk wordt.
Ja, lullig als je net je nieuwe persoonlijke record gevierd hebt.quote:
Naja met een ww moet je ook wel je maandelijkse rente kunnen betalen lijkt me.quote:Op maandag 9 april 2012 23:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja-ha, ik wees even op het feit dat een restschuld dan gewoon hard op kan lopen. Ik heb geen waardeoordeel over de oorzaak, schat.
Zelfstandig ondernemer gok ik zo. Zat hij eerst op 4000 bruto en daarna op 900. De bijstand in.quote:Op maandag 9 april 2012 23:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Naja met een ww moet je ook wel je maandelijkse rente kunnen betalen lijkt me.
Je hebt dan geen aftrek meer...quote:Op maandag 9 april 2012 23:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Naja met een ww moet je ook wel je maandelijkse rente kunnen betalen lijkt me.
4000 bruto, dan een huis kopen van 180k en niet af kunnen betalen? Ik denk het niet.quote:Op maandag 9 april 2012 23:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zelfstandig ondernemer gok ik zo. Zat hij eerst op 4000 bruto en daarna op 900. De bijstand in.
Afhankelijk van de aftrek is sowieso niet verstandig. Maar goed, neemt niet weg dat het sneu is voor de beste man.quote:
Aflossingsvrij, alleen de rente. Raakt werkloos, kan de rente niet meer betalen, rente op rente en een restschuld. Dan ben je de sjaak.quote:Op maandag 9 april 2012 23:31 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
4000 bruto, dan een huis kopen van 180k en niet af kunnen betalen? Ik denk het niet.
Vrijwel iedereen krijgt problemen als hij werkloos raakt met een hypotheek.quote:Op maandag 9 april 2012 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Aflossingsvrij, alleen de rente. Raakt werkloos, kan de rente niet meer betalen, rente op rente en een restschuld. Dan ben je de sjaak.
Vervelend voor die vent.
Dat hangt echt als een donker wolkje boven deze discussie jaquote:Op maandag 9 april 2012 23:33 schreef eriksd het volgende:
Niemand wil er nog aan dat er een stevige ontwaarding aan zit te komen. Natuurlijk hartstikke impopulair om dat te verkondigen.
Maar dat is onvermijdelijk.quote:Op maandag 9 april 2012 23:33 schreef eriksd het volgende:
Niemand wil er nog aan dat er een stevige ontwaarding aan zit te komen. Natuurlijk hartstikke impopulair om dat te verkondigen.
Men probeert het huidige systeem in stand te houden maar toch weer niet, en blijft ondertussen hopen/inspelen op de lange traditie dat huizen meer waard worden. Dat is gewoon veel te zonnig: alleen al de gevolgen van 5 jaar economische stilstand moeten nog door gaan werken naar de huizenmarkt.quote:Op maandag 9 april 2012 23:34 schreef alors het volgende:
[..]
Dat hangt echt als een donker wolkje boven deze discussie ja
Ik hoor dat niemand expliciet zeggen.quote:
Ze moeten zorgen dan die hypotheken meer op 1 lijn komen, dus met verplichte aflossing en niet alleen die rente, dat zal de nivellering van de prijzen ten goede komen, HRA afschaffen voor huizen boven de 2 ton, of procentsgewijs.quote:Op maandag 9 april 2012 23:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Aflossingsvrij, alleen de rente. Raakt werkloos, kan de rente niet meer betalen, rente op rente en een restschuld. Dan ben je de sjaak.
Vervelend voor die vent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |