Ja zijn mandje heeft zo'n hoge rand maar een opening waar hij gewoon in kan lopen maar doordat hij blind aan het worden is struikelt hij de hele tijd over de hoge rand. Wat enerzijds wel komisch is maar ook wel sneu voor het beestje. Gelukkig doet zijn neus het nog prima wan je merkt dat hij die steeds meer gaat gebruiken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 11:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hm ja snap dat gevoel wel. Loebes is pas 1,5 maar Rocky is al wel 11 en tja je merkt gewoon dat ze ouder worden en dat is af en toe wel naar.
Is het misschien wijs om dan zo'n dik kussen voor hem te kopen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja zijn mandje heeft zo'n hoge rand maar een opening waar hij gewoon in kan lopen maar doordat hij blind aan het worden is struikelt hij de hele tijd over de hoge rand. Wat enerzijds wel komisch is maar ook wel sneu voor het beestje. Gelukkig doet zijn neus het nog prima wan je merkt dat hij die steeds meer gaat gebruiken.
Bah! Niemand gewond? Heb je wel gepast geweld gebruikt?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ben een beetje in shock, net aangevallen door een grote herdershond toen ik Koda uitliet. Die kerel had zijn hond niet aan de riem, en hij viel ons aan. Flink wat gaten in m'n vest, maar maak me drukker om Koda. Kan hem nu niet aaien zonder dat die begint te piepen en happen.. Onvoorstelbaar, gewoon bij het uitlaat veldje in de woonwijken laat hij zijn grote herder los, en die ziet mij aankomen en het ging allemaal heel snel. Net alsof ik al niet genoeg nare dingen heb mee moeten makenHeb zo brutaal als ik ben echt behoorlijk mijn bek los gehad en gezegt dat ik zijn telefoon nummer wou voor de zekerheid, wat een klootzak zeg
Koda had niks, want ik ben over Koda heen gaan bukken, hij heeft hem wel in zijn pootje gebeten maar geen wonden. Verder liep Koda wel een beetje mank ik huis, want ik heb hem en zijn 31 kilo naar huis getilt (mijn arme rug). Ik heb alleen een vest met wat gaten, maar dat vind ik niet zo erg. Heb de herder wel, niet met opzet, een stoot verkocht met mijn elleboog. Dat was meer een reflex, maar die herder was zo opgefokt dat die het wss niet eens voelde. Wat een beest was dat..quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:15 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bah, geen wonden? Heb je gepast geweld gebruikt?
Wat een mooierd!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:06 schreef Aowyn het volgende:
[..]
lijkt een beetje op mijn hondje, mijn heeft korter haar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:06 schreef Aowyn het volgende:
[..]
lijkt een beetje op mijn hondje, mijn heeft korter haar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jezus en had de eigenaar nog iets zinnigs te zeggen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:20 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Koda had niks, want ik ben over Koda heen gaan bukken, hij heeft hem wel in zijn pootje gebeten maar geen wonden. Verder liep Koda wel een beetje mank ik huis, want ik heb hem en zijn 31 kilo naar huis getilt (mijn arme rug). Ik heb alleen een vest met wat gaten, maar dat vind ik niet zo erg. Heb de herder wel, niet met opzet, een stoot verkocht met mijn elleboog. Dat was meer een reflex, maar die herder was zo opgefokt dat die het wss niet eens voelde. Wat een beest was dat..
[..]
Wat een mooierd!
Van een vriendin cq buurvrouw.quote:
Wat een nachtmerrie!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:14 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ben een beetje in shock, net aangevallen door een grote herdershond toen ik Koda uitliet. Die kerel had zijn hond niet aan de riem, en hij viel ons aan. Flink wat gaten in m'n vest, maar maak me drukker om Koda. Kan hem nu niet aaien zonder dat die begint te piepen en happen.. Onvoorstelbaar, gewoon bij het uitlaat veldje in de woonwijken laat hij zijn grote herder los, en die ziet mij aankomen en het ging allemaal heel snel. Net alsof ik al niet genoeg nare dingen heb mee moeten makenHeb zo brutaal als ik ben echt behoorlijk mijn bek los gehad en gezegt dat ik zijn telefoon nummer wou voor de zekerheid, wat een klootzak zeg
Wat een scheetje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:47 schreef Bienelientjee het volgende:
Vanochtend moest ik mij haasten, haasten. Zou me trein gaan missen. Ons oudje (17,5) in de haast niet even meer gekroeld. Maar korte tijd daarna is ze plotslings gaan stuipen en hebben mijn ouders de laatste beslissing genomen.
![]()
![]()
![]()
Ze is er niet meer!
![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P., Little Girl!
[ afbeelding ]
Aaaaaaah wat een dotje, ze doet me denken aan Bink van Greysquote:Op zaterdag 14 april 2012 20:47 schreef Bienelientjee het volgende:
Vanochtend moest ik mij haasten, haasten. Zou me trein gaan missen. Ons oudje (17,5) in de haast niet even meer gekroeld. Maar korte tijd daarna is ze plotslings gaan stuipen en hebben mijn ouders de laatste beslissing genomen.
![]()
![]()
![]()
Ze is er niet meer!
![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P., Little Girl!
[ afbeelding ]
Ja heb ik gekocht maar daar wil meneer niet opliggen dus dat ding ligt nu buiten. Hij wil koste wat kost in zijn mandje.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Is het misschien wijs om dan zo'n dik kussen voor hem te kopen?
Ahh stertkequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:47 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze is er niet meer!
![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P., Little Girl!
[ afbeelding ]
''Het is geen valse hond, hij heeft het alleen niet zo op kleine honden'', zegt die tegen mijn labje/dog die groter is dan de gemiddelde hond die hier rond loopt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:42 schreef Belana het volgende:
[..]
jezus en had de eigenaar nog iets zinnigs te zeggen?
Ik snap het ook niet, je weet dat als je hond niet zo gek is op kleine hondjes, dat je hem toch moet aanlijnen omdat je kleinere honden tegen kan komen? Niet dat Koda klein is, in tegendeel zelfs..quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een nachtmerrie!
Ik snap niet dat die man zijn hond dan los laat lopen, dan lijn je hem toch aan?
Hij had geen wondjes, maar liep een beetje mank en wou/kon niet meer verder lopen. Ik heb het nog een paar meter geprobeerd maar hij wou/kon echt niet meer verder. Toen moest ik hem maar tillen hequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aaaaaaah wat een dotje, ze doet me denken aan Bink van Greys![]()
![]()
Sterkte met het overlijden, en wat jammer dat het nu net op je haastdag moest gebeuren![]()
Koekwaus, wat een eikel zeg, maar waarom heb je Koda naar huis gedragen als ie niks heeft, gekkie![]()
Jeetje wat naar, sterkte!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:47 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze is er niet meer!
![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P., Little Girl!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:47 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze is er niet meer!
![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P., Little Girl!
[ afbeelding ]
wat verdrietig!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:47 schreef Bienelientjee het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze is er niet meer!
![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P., Little Girl!
[ afbeelding ]
Sterkte..quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Bedankt allemaal!![]()
![]()
Haar einde was al aan het komen, dat wisten we allemaal. Had het alleen niet zo plotslings verwacht als dit eigenlijk.
jeetje dat is wel heftig... veel sterktequote:Op zaterdag 14 april 2012 21:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Bedankt allemaal!![]()
![]()
Haar einde was al aan het komen, dat wisten we allemaal. Had het alleen niet zo plotslings verwacht als dit eigenlijk.
Hij liep eerst mee te janken met die muziek.. toen begon ik te filmen.. En stopte ie er meequote:Op zondag 15 april 2012 14:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Boyomooierd
wel slechte muziek op de achtergrond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |