rentree dan.quote:Op maandag 9 april 2012 21:53 schreef Chase_Utley het volgende:
Happel was altijd al een hooligan in VBL hoor. Voordat hij mod was.
Hij is altijd on Tour voor Feyenoorders in VBLquote:Op maandag 9 april 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
HappelIs hij uberhaupt ooit in De Kuip geweest? en maar praatjes hebben
Ohquote:Op maandag 9 april 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is altijd on Tour voor Feyenoorders in VBL
volgens mij iedere weekquote:Op maandag 9 april 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
HappelIs hij uberhaupt ooit in De Kuip geweest? en maar praatjes hebben
Valt mee toch. Hoef me alleen niet meer zo van mijn beste kant te laten zien.quote:Op maandag 9 april 2012 21:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Toch wel mooi om te zien hoe Happel is veranderd![]()
Voelt als een bevrijding zeker. Binnenkort gaat Happel ook nog de banmand in.quote:Op maandag 9 april 2012 21:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Valt mee toch. Hoef me alleen niet meer zo van mijn beste kant te laten zien.
Nee, valt niet mee.quote:Op maandag 9 april 2012 21:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Valt mee toch. Hoef me alleen niet meer zo van mijn beste kant te laten zien.
Is toch heerlijk man.quote:Op maandag 9 april 2012 21:31 schreef Happel het volgende:
Is dat serieus een regel hier? Weer wat geleerd. Onzinnig tot op het bot...
Popcorn staat klaar.quote:Op maandag 9 april 2012 21:55 schreef Caland het volgende:
Happel. Vertel eens wat smeuige verhalen over achter de schermen.
De Muto-clubquote:Op maandag 9 april 2012 21:56 schreef Muto het volgende:
Inderdaad. En als het zo doorgaat richt ik een eigen forum op.
ben benieuwd naar posts over de VBL relquote:Op maandag 9 april 2012 21:55 schreef Caland het volgende:
not that shit againquote:Op maandag 9 april 2012 21:56 schreef Muto het volgende:
Inderdaad. En als het zo doorgaat richt ik een eigen forum op.
Achter is werkelijk zo saai als het maar zijn kan. Hier aan de voorkant gebeuren alle leuke dingen.quote:Op maandag 9 april 2012 21:55 schreef Caland het volgende:
Geen spannende seksrellen of wat?quote:Op maandag 9 april 2012 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Achter is werkelijk zo saai als het maar zijn kan. Hier aan de voorkant gebeuren alle leuke dingen.
Nee, ik doe het maar niet. Want ik denk dat de mods nu aan het gillen zijn naar Banny of ik niet per direct een IP-ban kan krijgen.quote:
al waren de rants van static altijd wel grappig.quote:Op maandag 9 april 2012 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Achter is werkelijk zo saai als het maar zijn kan. Hier aan de voorkant gebeuren alle leuke dingen.
Ik sta nergens meer van te kijkenquote:Op maandag 9 april 2012 21:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, ik doe het maar niet. Want ik denk dat de mods nu aan het gillen zijn naar Banny of ik niet per direct een IP-ban kan krijgen.
Ok.quote:Op maandag 9 april 2012 21:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ga slapen. morgen weer naar school.
quote:Op maandag 9 april 2012 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toch blijft het heerlijk om naar te kijken.
Dat is waar. Zeker als die weer eens gedronken had.quote:Op maandag 9 april 2012 21:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
al waren de rants van static altijd wel grappig.
Dat is het leuke, niet helemaal. Het kan een deel geensceneerd zijn, maar ik ken ook wel mensen die er bij mee hebben gedaan en reken maar dat dat echt is.quote:
En dan express in B&H gaan modden.quote:Op maandag 9 april 2012 22:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is waar. Zeker als die weer eens gedronken had.
Gewoon gekkies laten zien die een verzamelhoede hebben van een bepaalde voetbal club zie ik al., jammer ik had verwacht een echte fan te zien geen zwakbegaafde met een hobby die fan is op zijn eigen manier.,quote:Op maandag 9 april 2012 22:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat is het leuke, niet helemaal. Het kan een deel geensceneerd zijn, maar ik ken ook wel mensen die er bij mee hebben gedaan en reken maar dat dat echt is.
Waarvan ken je die mensen dan, sociale zorginstelling?quote:Op maandag 9 april 2012 22:10 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat is het leuke, niet helemaal. Het kan een deel geensceneerd zijn, maar ik ken ook wel mensen die er bij mee hebben gedaan en reken maar dat dat echt is.
Dan zou het programma een stuk minder leuk zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon gekkies laten zien die een verzamelhoede hebben van een bepaalde voetbal club zie ik al., jammer ik had verwacht een echte fan te zien geen zwakbegaafde met een hobby die fan is op zijn eigen manier.,
Een echte fan trekt geen kijkers he:(quote:Op maandag 9 april 2012 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon gekkies laten zien die een verzamelhoede hebben van een bepaalde voetbal club zie ik al., jammer ik had verwacht een echte fan te zien geen zwakbegaafde met een hobby die fan is op zijn eigen manier.,
En wij roepen hoe goed ze zijn terwijl ze er niks van kunnen maarja.. dat kun je niet zeggen tegen een mongool he.quote:Op maandag 9 april 2012 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Zet een camera op hun smoel en ze doen met hun geestelijke beperking wel een leuk kunstje.
tip 1 : ben heel voorzichtig met wat je zegt.quote:Op maandag 9 april 2012 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
He boelers, watskeburt? HMF een ban, facebookaccountje van Ritmo Caillente?
Weet van niks, dus wat zou ik moeten zeggen?quote:Op maandag 9 april 2012 22:16 schreef eight het volgende:
[..]
tip 1 : ben heel voorzichtig met wat je zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |