rentree dan.quote:Op maandag 9 april 2012 21:53 schreef Chase_Utley het volgende:
Happel was altijd al een hooligan in VBL hoor. Voordat hij mod was.
Hij is altijd on Tour voor Feyenoorders in VBLquote:Op maandag 9 april 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
HappelIs hij uberhaupt ooit in De Kuip geweest? en maar praatjes hebben
Ohquote:Op maandag 9 april 2012 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij is altijd on Tour voor Feyenoorders in VBL
volgens mij iedere weekquote:Op maandag 9 april 2012 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
HappelIs hij uberhaupt ooit in De Kuip geweest? en maar praatjes hebben
Valt mee toch. Hoef me alleen niet meer zo van mijn beste kant te laten zien.quote:Op maandag 9 april 2012 21:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Toch wel mooi om te zien hoe Happel is veranderd![]()
Voelt als een bevrijding zeker. Binnenkort gaat Happel ook nog de banmand in.quote:Op maandag 9 april 2012 21:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Valt mee toch. Hoef me alleen niet meer zo van mijn beste kant te laten zien.
Nee, valt niet mee.quote:Op maandag 9 april 2012 21:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Valt mee toch. Hoef me alleen niet meer zo van mijn beste kant te laten zien.
Is toch heerlijk man.quote:Op maandag 9 april 2012 21:31 schreef Happel het volgende:
Is dat serieus een regel hier? Weer wat geleerd. Onzinnig tot op het bot...
Popcorn staat klaar.quote:Op maandag 9 april 2012 21:55 schreef Caland het volgende:
Happel. Vertel eens wat smeuige verhalen over achter de schermen.
De Muto-clubquote:Op maandag 9 april 2012 21:56 schreef Muto het volgende:
Inderdaad. En als het zo doorgaat richt ik een eigen forum op.
ben benieuwd naar posts over de VBL relquote:Op maandag 9 april 2012 21:55 schreef Caland het volgende:
not that shit againquote:Op maandag 9 april 2012 21:56 schreef Muto het volgende:
Inderdaad. En als het zo doorgaat richt ik een eigen forum op.
Achter is werkelijk zo saai als het maar zijn kan. Hier aan de voorkant gebeuren alle leuke dingen.quote:Op maandag 9 april 2012 21:55 schreef Caland het volgende:
Geen spannende seksrellen of wat?quote:Op maandag 9 april 2012 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Achter is werkelijk zo saai als het maar zijn kan. Hier aan de voorkant gebeuren alle leuke dingen.
Nee, ik doe het maar niet. Want ik denk dat de mods nu aan het gillen zijn naar Banny of ik niet per direct een IP-ban kan krijgen.quote:
al waren de rants van static altijd wel grappig.quote:Op maandag 9 april 2012 21:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Achter is werkelijk zo saai als het maar zijn kan. Hier aan de voorkant gebeuren alle leuke dingen.
Ik sta nergens meer van te kijkenquote:Op maandag 9 april 2012 21:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, ik doe het maar niet. Want ik denk dat de mods nu aan het gillen zijn naar Banny of ik niet per direct een IP-ban kan krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |