SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Extra Gifjes:
Alle Topchef gifjes en quotes bij de hand hebben? Dat kan! Nu is er de Topchef gifjes & quotes-app!
Topchef-UI hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Deze komt me bekend voor.. Van Wie is de Chef geloof ikOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
In mannelijke vorm zou het wel iets kunnen zijn...quote:Op maandag 9 april 2012 19:25 schreef zoem het volgende:
Ik zou mijn hond (die ik niet eens heb) nog van Hanna aftrappen.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.![]()
Nou, deze hond duikt er niet eens op.quote:Op maandag 9 april 2012 19:25 schreef zoem het volgende:
Ik zou mijn hond (die ik niet eens heb) nog van Hannah aftrappen.![]()
Geef de ander maar de schuld
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
quote:Op maandag 9 april 2012 19:28 schreef Dekatria het volgende:
Hannah moet een langharige pruik opzetten, dan is ze volgens mij nog wel,
en
![]()
![]()
Niet haten op Bieber..... (al maakt hij kutmuziek... gewoon geluid uit en kijkenquote:)
Dare to unleash my rage..
quote:
Niet tussendoor ff een peuk roken?quote:Dare to unleash my rage..
Zo moeilijk is het toch ook nietquote:
Maar die vis.. Wat is deze?
Mooie sjaal?quote:Op maandag 9 april 2012 19:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Snap niet hoe zij dan door de voorronde is gekomen..
Dag Roos![]()
![]()
Simpel er waren maar 8 inschrijvingenquote:Op maandag 9 april 2012 19:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Snap niet hoe zij dan door de voorronde is gekomen..
Si![]()
Zat ik ook al te denken. Komt idd heel bekend voorquote:Op maandag 9 april 2012 19:25 schreef Ole het volgende:
Deze komt me bekend voor.. Van Wie is de Chef geloof ik![]()
Mijn droeftoeter-offensief heeft gewerktquote:
Ik vind het gewoon een stoephoer.quote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mijn droeftoeter-offensief heeft gewerkt![]()
quote:
Ik ga morgen maar terugkijken denk ik... ben te afgeleid om het te volgen
ik ga het ook nog een keer kijken, hilarisch is hetquote:Op maandag 9 april 2012 19:52 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga morgen maar terugkijken denk ik... ben te afgeleid om het te volgen![]()
Door welke deelnemer?quote:Op maandag 9 april 2012 19:52 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga morgen maar terugkijken denk ik... ben te afgeleid om het te volgenNiemand houdt mij tegen![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 19:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Okuh-okuh-okuh-okuh
Die Kathy die kennie kokuh![]()
![]()
![]()
Geen deelnemer, hij kan wel kokenquote:
Ik eis dat ze morgen een duo moeten vormen.quote:Op maandag 9 april 2012 19:52 schreef Dekatria het volgende:
Hannah en Kathy strijden om de Droeftoeter-award![]()
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object"quote:Op maandag 9 april 2012 19:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik eis dat ze morgen een duo moeten vormen.![]()
Volgens mij welquote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef Ole het volgende:
Is dit hem? https://www.facebook.com/profile.php?id=100000642263050![]()
ik denk het welquote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef Ole het volgende:
Zit jij iedereen te stalken met iedere week ofzoquote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef Ole het volgende:
![]()
Nee hoor, maar ik dacht al dat ik hem eerder gezien had met zo'n programma.quote:Op maandag 9 april 2012 19:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zit jij iedereen te stalken met iedere week ofzo
dOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
de hoogste punten, natuurlijk!Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil![]()
"Stop je die stoeptoeter even in een zak?"quote:Op maandag 9 april 2012 19:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik noem het voortaan een stoeptoeter.
Heeft wel wat, ja.![]()
quote:Op maandag 9 april 2012 19:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik noem het voortaan een stoeptoeter.![]()
![]()
Voor degenen die het wel willen weten, hij was Thomas en deed het met een medekandidaatquote:Op maandag 9 april 2012 19:44 schreef syllys het volgende:
[..]
Zat ik ook al te denken. Komt idd heel bekend voor
[RTL5] Wie Is De Chef - deel 9 - Waar ze gaan zingenOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Zo. Net pas terug gekeken.
Dat beloofd weer veel hilarische momenten deze week.
Dat jonge meisje met dat kapsel dat wil ontsnappen (Hannah) kan echt nauwelijks koken, haar duo-kandidaat dacht dat ie het wel kon en is nogal blijh met zichzelf, maar geeft haar wel de schuld van het mislukken van de opdracht, terwijl hij (Maurice) daar voor het grootste deel verantwoordelijk voor was. Vervolgens is ie blij met een 51/2 en noemt ie dat een voldoende.![]()
Andere vrouw (Kathy) moet wel om de tweede zin even vermelden dat ze uit Oostenrijk komt en doet mee aan een kookwedstrijd zonder ooit in haar leven een vis te hebben gefileerd.
En dan hebben we nog Ingeborg (het beste paard van stal) die maar wat aanrommelt, maar het toch voor elkaar krijgt behoorlijke gerechten op tafel te zetten.
Jelmer lijkt mij na vandaag de enige die rustig blijft en wel kan koken.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Euhm, ik kom uit een lerarenfamilie en ik heb zelf ook lesgegeven... een 5.5 is in die zin wel een voldoende... de absoluut kleinst mogelijke (een 5.4 is onvoloende...) maar het is een voldoende...quote:Op maandag 9 april 2012 21:31 schreef golfer het volgende:
Zo. Net pas terug gekeken.
Dat beloofd weer veel hilarische momenten deze week.
Dat jonge meisje met dat kapsel dat wil ontsnappen (Hannah) kan echt nauwelijks koken, haar duo-kandidaat dacht dat ie het wel kon en is nogal blijh met zichzelf, maar geeft haar wel de schuld van het mislukken van de opdracht, terwijl hij (Maurice) daar voor het grootste deel verantwoordelijk voor was. Vervolgens is ie blij met een 51/2 en noemt ie dat een voldoende.![]()
Andere vrouw (Kathy) moet wel om de tweede zin even vermelden dat ze uit Oostenrijk komt en doet mee aan een kookwedstrijd zonder ooit in haar leven een vis te hebben gefileerd.
En dan hebben we nog Ingeborg (het beste paard van stal) die maar wat aanrommelt, maar het toch voor elkaar krijgt behoorlijke gerechten op tafel te zetten.
Jelmer lijkt mij na vandaag de enige die rustig blijft en wel kan koken.Dare to unleash my rage..
Ik weet eindelijk weer waar Jeroen (new kid vorige week) mij aan deed denken
Niemand houdt mij tegen![]()
Eerlijk waar, hoe komen mensen zoals Hannah en die Kathy die nog geen vis kunnen fileren door de zogenaamd 'strenge selectie' heen.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight![]()
Ahh, dat is je makkelijke titel?quote:Op maandag 9 april 2012 22:27 schreef Albertoooo het volgende:
Ik weet eindelijk weer waar Jeroen (new kid vorige week) mij aan deed denken
[ afbeelding ]
Later vandaag maar even terugkijken
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Valt mij mee dat ze allemaal een voldoende kregen op de eerste dag.
Hoop erop dat Hannah en Kathy als duo een opdracht moeten doen, vermakelijke tv denk ik.![]()
twitter:Smartcook twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 16:17:01Brigade opdracht is koken met een winterse vrucht, best lastig, en dan daarna weer de 10-minuten opdracht, altijd lastig @RTLTopchef reageer retweet
Kraan vanavond ook bij DWDD:quote:Robert Kranenborg en Paul van Gessel zullen vanavond in de studio 'Pied de Cochon' bereiden. Kort gezegd zijn dat varkenspootjes. De receptuur is oorspronkelijk afkomstig van de Franse kooklegende Charles Barrier. Barrier had rond 1870 een restaurant waar mensen van heinde en verre naartoe kwamen. Van hem wordt gezegd dat hij voor het eerst zalm rookte, maar ook voor het eerst ganzenlever maakte. De varkenspoten worden pas 'Pied de Cochon' nadat ze een nacht in zout hebben gelegen, gegaard worden in bouillon, gevuld worden met kip, of truffel, of ganzenlever of morieltjes en als laatste gepocheerd worden en daarna nog aangebraden worden in boter. Het gerecht wordt geserveerd met pommes de Anna (dunne aardappelschijfjes). Bon appétit!There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Zeau, Ik ben er alvast. Ook de aflevering van gister terug gekeken en dat beloofd een mooie week te worden. De gesmolten thermometer, de mislukte high five en die twee die het tegenovergestelde deden wat Julius zei XD![]()
giister iets gemist?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Nog zo een stoner
Ze heeft goede bagage
Gister zei ze dat ze ook al geen vis kon schoonmaken en nu ook geen rabarber maar gelukkig heeft ze Mascara als bagage bij zich. Domme trut![]()
wacht maar tot de mascara-opdracht komt, dan zal ze zich bewijzenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:10 schreef tweesterrentent het volgende:
Gister zei ze dat ze ook al geen vis kon schoonmaken en nu ook geen rabarber maar gelukkig heeft ze Mascara als bagage bij zich. Domme trut![]()
"Maak een mascarapone van port aux monee"quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:11 schreef Inkomen het volgende:
[..]
wacht maar tot de mascara-opdracht komt, dan zal ze zich bewijzen![]()
![]()
maar zodra de mascarper gefileerd moet worden gaat ze onderuitquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Maak een mascarapone van port aux monee"![]()
![]()
Haagse hoogtepunt..... dieptepunt bedoelen ze....
tenzij Sterretjes' programma nog slechter is...Niemand houdt mij tegen![]()
WTF is dat toch een 'vrouwelijke' Justin Bieber, die Hannah.Een beetje vrouwelijkheid zou niet misstaan.
![]()
Eens ja. Lang haar, op z'n minst.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
WTF is dat toch een 'vrouwelijke' Justin Bieber, die Hannah.Een beetje vrouwelijkheid zou niet misstaan.
![]()
Doe maar niet. Wellicht bevalt het teveel, en laat ze de rest weghalenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
Een goeie anale afstraffing zal ze van opknappen![]()
![]()
Ruzie makenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:22 schreef tweesterrentent het volgende:
Ruzie maken OF meewerken en werken als een team
Dat lijkt me een makkelijke keuze toch![]()
![]()
Waar hebben we dat eerder gezienquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:23 schreef zoem het volgende:
PaprikapoederIk gebruik geen paprikapoeder
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:23 schreef Albertoooo het volgende:
vergeleken je kapsel valt de pittigheid wel mee ja, Hannah![]()
![]()
Eigenwijs is ook wijs
Zo iemand die alles beter weet en dan als het kut is naar anderen gaat wijzen, wel mooi dat ze zo met der gebit vooraan staat.Even a broken clock is right twice a day.![]()
Dat die Kathy ook nog verbaasd is dat ze als loopmeisje wordt ingezet als je niet eens vis kan fileren...Niemand houdt mij tegen![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:26 schreef Inkomen het volgende:
geen grapjes meer maken in de buurt van ingeborg, dan gaat ze lachen
Zou Engeborg geen spiegels hebben thuis ? Met zo'n gebit moet je gewoon niet lachen in het openbaar, En met zo'n hoofd geef je je niet op aan een TV show...![]()
Engeborg en die Israelische chef van vorig jaar zou wel epic zijn.Even a broken clock is right twice a day.![]()
sowiezo is tomaat ranzig...quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:35 schreef syllys het volgende:
Ieder zijn smaeck maar dit lijkt me niet te vreten
dat is het eerste wat ik uit me Big Mac haal..Niemand houdt mij tegen![]()
Jaja, dat weten we nu wel, graag eens een andere tekst: ''We konden niks aan hun gezicht aflezen, ze lieten niks merken''.
Is niet meer geloofwaardig tekstschrijvers!![]()
Kathy! AARRGGGHHHHDare to unleash my rage..
Ik haak af hoor met deze groep...wat een niveauDon't ask me what I think of you
Nu wordt het pas leukquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik haak af hoor met deze groep...wat een niveaueen groep die alleen 8en haalt zonder stomme dingen te doen is saai ....
Er is idd niet veul anquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik haak af hoor met deze groep...wat een niveau![]()
Ja maar stronteigenwijs en niks kunnen vind ik ook niet leukquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nu wordt het pas leukeen groep die alleen 8en haalt zonder stomme dingen te doen is saai ....
Don't ask me what I think of you
Zolang het maar geen afgezaagde grap is, kan hetquote:
Hoeveel sterren robert?
Mwah, ik vind de groep wel sympathieker dan Groningen...I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.![]()
Weer gemiststraks dus even terugkijken!
Teruggekeken.
Elke week weer verbaas ik mij meer over het bedroevende niveau van zich in Nederland kok noemende mensen.
De basiszaken gewoon niet weten of kennen en bijvoorbeeld als kok gamba's met darmkanaal erin bereiden.
Hoe die Oostenrijkse clown Kathy door de voorrondes is gekomen is mij een groot raadsel. Bij haar ontbreken werkelijk alle vaardigheden.
Wel grappig dat dat andere kind, die ook niet kan koken, die Hannah met dat wegvluchtende haar, dankzij 2 teamopdrachten nu opeens dagwinnaar is.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Welke echte kok zou meewerken aan zo een programma?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:24 schreef golfer het volgende:
Teruggekeken.
Elke week weer verbaas ik mij meer over het bedroevende niveau van zich in Nederland kok noemende mensen.
De basiszaken gewoon niet weten of kennen en bijvoorbeeld als kok gamba's met darmkanaal erin bereiden.
Hoe die Oostenrijkse clown Kathy door de voorrondes is gekomen is mij een groot raadsel. Bij haar ontbreken werkelijk alle vaardigheden.
Wel grappig dat dat andere kind, die ook niet kan koken, die Hannah met dat wegvluchtende haar, dankzij 2 teamopdrachten nu opeens dagwinnaar is.Dare to unleash my rage..
Er staat toch echt elke week bij een aantal deelnemers dat ze als kok werken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:35 schreef Burner82 het volgende:
Welke echte kok zou meewerken aan zo een programma?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:40 schreef sjeppert het volgende:
bij de plaatselijke schuur werken die waarschijnlijkquote:Naam: Maurice
Beroep: Kok
Restaurant: ’t Soerel
Maurice (29) is sinds februari werkzaam als zelfstandig werkend kok bij restaurant ’t Soerel te Epe. Dit restaurant staat in de top 100 Lekker en stevent volgens Maurice af op een Michelinster. De keuken van dit restaurant is Frans georiënteerd.
Maurice wil graag meedoen aan Topchef om aan Nederland te laten zien wat hij kan. Hij hecht veel waarde aan verfijning van zijn gerechten. Zijn gerechten gaan naar eigen zeggen nooit ongeproefd de keuken uit. Daarnaast vindt Maurice het belangrijk om secuur en geordend te werken.
In het verleden is Maurice werkzaam geweest als chef-kok. Hij vindt het leuk om anderen aan te sturen en hoopt in het restaurant waar hij nu werkt dan ook door te groeien naar die functie.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik denk dat een * meer zegt dat meedoen aan topchef hoor...quote:Dare to unleash my rage..
Hij deed vorig jaar ook al mee aan Wie is de ChefOp woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Dus vooral media-geil... Besteed je tijd gewoon aan het behalen van die *quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:57 schreef Ole het volgende:
Hij deed vorig jaar ook al mee aan Wie is de Chef
[ Bericht 5% gewijzigd door Burner82 op 10-04-2012 22:14:45 ]Dare to unleash my rage..
foutje*Dare to unleash my rage..
En vooral: leer echt koken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef Burner82 het volgende:
Dus vooral media-geil... Besteed je tijd gewoon aan het behalen van die *
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Maar daar leek het ook wel of ze op een enkeling na allemaal uit het gesticht ontsnapt waren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:14 schreef superjojo het volgende:
Mwah, ik vind de groep wel sympathieker dan Groningen...Laffe huichelaar![]()
Net even teruggekeken, maar the fuck wat had ik vaak eenop m'n gezicht. Ik ben geen agressief persoon, maar die Ingeborg wil ik gewoon slaan. Die eigenwijsheid van haar in combinatie met dat gezicht
![]()
En Hanna dagwinnaar, ongelooflijk![]()
Vanavond ben ik er weer bij om de treurnis live te volgen!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:
Toegevoegd aan de Topchef gifjes & quotes-app!Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toegevoegd aan de Topchef gifjes & quotes-app!![]()
![]()
Helaas zit er geen reverse optie in het programma wat ik gebruik.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je kan 'm ook heen en weer terugloopen, dan is het een oneindig dansje![]()
![]()
Leuk!quote:Op woensdag 11 april 2012 10:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Net even teruggekeken, maar the fuck wat had ik vaak eenop m'n gezicht. Ik ben geen agressief persoon, maar die Ingeborg wil ik gewoon slaan. Die eigenwijsheid van haar in combinatie met dat gezicht
![]()
En Hanna dagwinnaar, ongelooflijk![]()
Vanavond ben ik er weer bij om de treurnis live te volgen!![]()
![]()
quote:
quote:
quote:
LOSSSS
quote:Dare to unleash my rage..
De intro mag toch wel iets korter van mij hoor...Dare to unleash my rage..
Echt hequote:Op woensdag 11 april 2012 19:02 schreef Burner82 het volgende:
De intro mag toch wel iets korter van mij hoor...Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
5 minuten aan het kijken en nog niks nieuws gezienquote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Opmaken.... dat kunnen sommige goed. Die hebben toch mascara in de bagage
jammer dat die baars dood was
We gaan weer ijs maken
Altijd leuk hoe kandidaten 9/10 daarin falenquote:
In ieder geval een poging totquote:
Kan nu niet tjettenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:06 schreef Cateye2011 het volgende:
een ep?
wat voor ep?
wat kan je met die ep?
Heb eredivisie live aanstaan op de ipadNiemand houdt mij tegen![]()
SMAAK!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Tegenwoordig hebben we de Topchef gifjes & quotes-app!quote:Op woensdag 11 april 2012 19:06 schreef Cateye2011 het volgende:
een ep?
wat voor ep?
wat kan je met die ep?
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we de Topchef gifjes & quotes-app!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat hannah ook nog wat doen, of staat ze lekker maar te kletsen
Ze gaat zo zingen met haar broer Justinquote:Op woensdag 11 april 2012 19:08 schreef Burner82 het volgende:
Gaat hannah ook nog wat doen, of staat ze lekker maar te kletsenOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Dat muziekje ook
Delegeren heet datquote:Op woensdag 11 april 2012 19:08 schreef Burner82 het volgende:
Gaat hannah ook nog wat doen, of staat ze lekker maar te kletsen
Ik moet het straks ook eten he
Gelukkig heeft ze dr koffertje al klaar staan om zo direct raus te gaan!quote:Op woensdag 11 april 2012 19:10 schreef Drassss het volgende:
Goh wat een stomme grafmuts is die Kathy ook zeg.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Raus, nach Hausquote:Op woensdag 11 april 2012 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze dr koffertje al klaar staan om zo direct raus te gaan!![]()
goede quote weer!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
TT
Primaquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |