Nu wordt het pas leukquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik haak af hoor met deze groep...wat een niveau
Er is idd niet veul anquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik haak af hoor met deze groep...wat een niveau
Ja maar stronteigenwijs en niks kunnen vind ik ook niet leukquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nu wordt het pas leukeen groep die alleen 8en haalt zonder stomme dingen te doen is saai ....
Zolang het maar geen afgezaagde grap is, kan hetquote:
Welke echte kok zou meewerken aan zo een programma?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:24 schreef golfer het volgende:
Teruggekeken.
Elke week weer verbaas ik mij meer over het bedroevende niveau van zich in Nederland kok noemende mensen.
De basiszaken gewoon niet weten of kennen en bijvoorbeeld als kok gamba's met darmkanaal erin bereiden.
Hoe die Oostenrijkse clown Kathy door de voorrondes is gekomen is mij een groot raadsel. Bij haar ontbreken werkelijk alle vaardigheden.
Wel grappig dat dat andere kind, die ook niet kan koken, die Hannah met dat wegvluchtende haar, dankzij 2 teamopdrachten nu opeens dagwinnaar is.
Er staat toch echt elke week bij een aantal deelnemers dat ze als kok werken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:35 schreef Burner82 het volgende:
Welke echte kok zou meewerken aan zo een programma?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:40 schreef sjeppert het volgende:
bij de plaatselijke schuur werken die waarschijnlijk
quote:Naam: Maurice
Beroep: Kok
Restaurant: ’t Soerel
Maurice (29) is sinds februari werkzaam als zelfstandig werkend kok bij restaurant ’t Soerel te Epe. Dit restaurant staat in de top 100 Lekker en stevent volgens Maurice af op een Michelinster. De keuken van dit restaurant is Frans georiënteerd.
Maurice wil graag meedoen aan Topchef om aan Nederland te laten zien wat hij kan. Hij hecht veel waarde aan verfijning van zijn gerechten. Zijn gerechten gaan naar eigen zeggen nooit ongeproefd de keuken uit. Daarnaast vindt Maurice het belangrijk om secuur en geordend te werken.
In het verleden is Maurice werkzaam geweest als chef-kok. Hij vindt het leuk om anderen aan te sturen en hoopt in het restaurant waar hij nu werkt dan ook door te groeien naar die functie.
Ik denk dat een * meer zegt dat meedoen aan topchef hoor...quote:
Dus vooral media-geil... Besteed je tijd gewoon aan het behalen van die *quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:57 schreef Ole het volgende:
Hij deed vorig jaar ook al mee aan Wie is de Chef
En vooral: leer echt koken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef Burner82 het volgende:
Dus vooral media-geil... Besteed je tijd gewoon aan het behalen van die *
Maar daar leek het ook wel of ze op een enkeling na allemaal uit het gesticht ontsnapt waren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:14 schreef superjojo het volgende:
Mwah, ik vind de groep wel sympathieker dan Groningen...
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toegevoegd aan de Topchef gifjes & quotes-app!
Helaas zit er geen reverse optie in het programma wat ik gebruik.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je kan 'm ook heen en weer terugloopen, dan is het een oneindig dansje
Leuk!quote:Op woensdag 11 april 2012 10:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Net even teruggekeken, maar the fuck wat had ik vaak eenop m'n gezicht. Ik ben geen agressief persoon, maar die Ingeborg wil ik gewoon slaan. Die eigenwijsheid van haar in combinatie met dat gezicht
![]()
En Hanna dagwinnaar, ongelooflijk![]()
Vanavond ben ik er weer bij om de treurnis live te volgen!
quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |