SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn muesliquote:
Yoghurtquote:
In mannelijke vorm zou het wel iets kunnen zijn...quote:Op maandag 9 april 2012 19:25 schreef zoem het volgende:
Ik zou mijn hond (die ik niet eens heb) nog van Hanna aftrappen.
Nou, deze hond duikt er niet eens op.quote:Op maandag 9 april 2012 19:25 schreef zoem het volgende:
Ik zou mijn hond (die ik niet eens heb) nog van Hannah aftrappen.
quote:Op maandag 9 april 2012 19:28 schreef Dekatria het volgende:
Hannah moet een langharige pruik opzetten, dan is ze volgens mij nog wel
Niet haten op Bieber..... (al maakt hij kutmuziek... gewoon geluid uit en kijkenquote:
quote:
quote:
Niet tussendoor ff een peuk roken?quote:
Slokje waterquote:
biertje uit Arnhemquote:
Zo moeilijk is het toch ook nietquote:
Snap niet hoe zij dan door de voorronde is gekomen..quote:
Mooie sjaal?quote:Op maandag 9 april 2012 19:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Snap niet hoe zij dan door de voorronde is gekomen..
Simpel er waren maar 8 inschrijvingenquote:Op maandag 9 april 2012 19:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Snap niet hoe zij dan door de voorronde is gekomen..
Zat ik ook al te denken. Komt idd heel bekend voorquote:Op maandag 9 april 2012 19:25 schreef Ole het volgende:
Deze komt me bekend voor.. Van Wie is de Chef geloof ik
Mijn droeftoeter-offensief heeft gewerktquote:
Ik vind het gewoon een stoephoer.quote:Op maandag 9 april 2012 19:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mijn droeftoeter-offensief heeft gewerkt
Da's wel heel gewoontjes.quote:
Niet in Gelderland.quote:
quote:
Gut, helemaal vergeten te kokenquote:
quote:
Okuh-okuh-okuh-okuhquote:
ik ga het ook nog een keer kijken, hilarisch is hetquote:Op maandag 9 april 2012 19:52 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga morgen maar terugkijken denk ik... ben te afgeleid om het te volgen
Door welke deelnemer?quote:Op maandag 9 april 2012 19:52 schreef Burner82 het volgende:
Ik ga morgen maar terugkijken denk ik... ben te afgeleid om het te volgen
quote:Op maandag 9 april 2012 19:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Okuh-okuh-okuh-okuh
Die Kathy die kennie kokuh
Geen deelnemer, hij kan wel kokenquote:
Ik eis dat ze morgen een duo moeten vormen.quote:Op maandag 9 april 2012 19:52 schreef Dekatria het volgende:
Hannah en Kathy strijden om de Droeftoeter-award
"This is what happens when an unstoppable force meets an immovable object"quote:Op maandag 9 april 2012 19:53 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik eis dat ze morgen een duo moeten vormen.
Volgens mij welquote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef Ole het volgende:
Is dit hem? https://www.facebook.com/profile.php?id=100000642263050
ik denk het welquote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef Ole het volgende:
Zit jij iedereen te stalken met iedere week ofzoquote:Op maandag 9 april 2012 19:55 schreef Ole het volgende:
Nee hoor, maar ik dacht al dat ik hem eerder gezien had met zo'n programma.quote:Op maandag 9 april 2012 19:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zit jij iedereen te stalken met iedere week ofzo
van wie?quote:
Ik noem het voortaan een stoeptoeter.quote:
"Stop je die stoeptoeter even in een zak?"quote:Op maandag 9 april 2012 19:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik noem het voortaan een stoeptoeter.
blijven plakkennnnquote:
quote:Op maandag 9 april 2012 19:58 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik noem het voortaan een stoeptoeter.
Voor degenen die het wel willen weten, hij was Thomas en deed het met een medekandidaatquote:Op maandag 9 april 2012 19:44 schreef syllys het volgende:
[..]
Zat ik ook al te denken. Komt idd heel bekend voor
Euhm, ik kom uit een lerarenfamilie en ik heb zelf ook lesgegeven... een 5.5 is in die zin wel een voldoende... de absoluut kleinst mogelijke (een 5.4 is onvoloende...) maar het is een voldoende...quote:Op maandag 9 april 2012 21:31 schreef golfer het volgende:
Zo. Net pas terug gekeken.
Dat beloofd weer veel hilarische momenten deze week.
Dat jonge meisje met dat kapsel dat wil ontsnappen (Hannah) kan echt nauwelijks koken, haar duo-kandidaat dacht dat ie het wel kon en is nogal blijh met zichzelf, maar geeft haar wel de schuld van het mislukken van de opdracht, terwijl hij (Maurice) daar voor het grootste deel verantwoordelijk voor was. Vervolgens is ie blij met een 51/2 en noemt ie dat een voldoende.![]()
Andere vrouw (Kathy) moet wel om de tweede zin even vermelden dat ze uit Oostenrijk komt en doet mee aan een kookwedstrijd zonder ooit in haar leven een vis te hebben gefileerd.
En dan hebben we nog Ingeborg (het beste paard van stal) die maar wat aanrommelt, maar het toch voor elkaar krijgt behoorlijke gerechten op tafel te zetten.
Jelmer lijkt mij na vandaag de enige die rustig blijft en wel kan koken.
Ahh, dat is je makkelijke titel?quote:Op maandag 9 april 2012 22:27 schreef Albertoooo het volgende:
Ik weet eindelijk weer waar Jeroen (new kid vorige week) mij aan deed denken
[ afbeelding ]
twitter:Smartcook twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 16:17:01om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Brigade opdracht is koken met een winterse vrucht, best lastig, en dan daarna weer de 10-minuten opdracht, altijd lastig @RTLTopchef reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Robert Kranenborg en Paul van Gessel zullen vanavond in de studio 'Pied de Cochon' bereiden. Kort gezegd zijn dat varkenspootjes. De receptuur is oorspronkelijk afkomstig van de Franse kooklegende Charles Barrier. Barrier had rond 1870 een restaurant waar mensen van heinde en verre naartoe kwamen. Van hem wordt gezegd dat hij voor het eerst zalm rookte, maar ook voor het eerst ganzenlever maakte. De varkenspoten worden pas 'Pied de Cochon' nadat ze een nacht in zout hebben gelegen, gegaard worden in bouillon, gevuld worden met kip, of truffel, of ganzenlever of morieltjes en als laatste gepocheerd worden en daarna nog aangebraden worden in boter. Het gerecht wordt geserveerd met pommes de Anna (dunne aardappelschijfjes). Bon appétit!
Enige goede reden om DWDD te kijkenquote:
niet veel, alleen dat Kathy totaal niks kan.quote:
Ja, Echt een goeie aflevering, Een van de betere tot nu toe moet ik zeggenquote:
wacht maar tot de mascara-opdracht komt, dan zal ze zich bewijzenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:10 schreef tweesterrentent het volgende:
Gister zei ze dat ze ook al geen vis kon schoonmaken en nu ook geen rabarber maar gelukkig heeft ze Mascara als bagage bij zich. Domme trut
"Maak een mascarapone van port aux monee"quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:11 schreef Inkomen het volgende:
[..]
wacht maar tot de mascara-opdracht komt, dan zal ze zich bewijzen
maar zodra de mascarper gefileerd moet worden gaat ze onderuitquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Maak een mascarapone van port aux monee"
Eens ja. Lang haar, op z'n minst.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:14 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
WTF is dat toch een 'vrouwelijke' Justin Bieber, die Hannah.Een beetje vrouwelijkheid zou niet misstaan.
Een goeie anale afstraffing zal ze van opknappenquote:
Doe maar niet. Wellicht bevalt het teveel, en laat ze de rest weghalenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:15 schreef tweesterrentent het volgende:
[..]
Een goeie anale afstraffing zal ze van opknappen
Ruzie makenquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:22 schreef tweesterrentent het volgende:
Ruzie maken OF meewerken en werken als een team
Dat lijkt me een makkelijke keuze toch
Waar hebben we dat eerder gezienquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:23 schreef zoem het volgende:
PaprikapoederIk gebruik geen paprikapoeder
![]()
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:23 schreef Albertoooo het volgende:
vergeleken je kapsel valt de pittigheid wel mee ja, Hannah
Ze heeft een eierdopje op haar hoofdquote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:26 schreef Inkomen het volgende:
geen grapjes meer maken in de buurt van ingeborg, dan gaat ze lachen
ging het over Hannah's kapsel?quote:
Mocht ze willenquote:
Ja, wtf?! Wat is dat voor een mongool?quote:
hap slik boem wegquote:
Engeborg stopt dat in haar holle kiesquote:
sowiezo is tomaat ranzig...quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:35 schreef syllys het volgende:
Ieder zijn smaeck maar dit lijkt me niet te vreten
en als het weer te pittig is hap slik weg boemquote:
Nu wordt het pas leukquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik haak af hoor met deze groep...wat een niveau
Er is idd niet veul anquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik haak af hoor met deze groep...wat een niveau
dit is just mooiquote:
Ja maar stronteigenwijs en niks kunnen vind ik ook niet leukquote:Op dinsdag 10 april 2012 19:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nu wordt het pas leukeen groep die alleen 8en haalt zonder stomme dingen te doen is saai ....
Zolang het maar geen afgezaagde grap is, kan hetquote:
Welke echte kok zou meewerken aan zo een programma?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:24 schreef golfer het volgende:
Teruggekeken.
Elke week weer verbaas ik mij meer over het bedroevende niveau van zich in Nederland kok noemende mensen.
De basiszaken gewoon niet weten of kennen en bijvoorbeeld als kok gamba's met darmkanaal erin bereiden.
Hoe die Oostenrijkse clown Kathy door de voorrondes is gekomen is mij een groot raadsel. Bij haar ontbreken werkelijk alle vaardigheden.
Wel grappig dat dat andere kind, die ook niet kan koken, die Hannah met dat wegvluchtende haar, dankzij 2 teamopdrachten nu opeens dagwinnaar is.
Er staat toch echt elke week bij een aantal deelnemers dat ze als kok werken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:35 schreef Burner82 het volgende:
Welke echte kok zou meewerken aan zo een programma?
quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:40 schreef sjeppert het volgende:
bij de plaatselijke schuur werken die waarschijnlijk
quote:Naam: Maurice
Beroep: Kok
Restaurant: ’t Soerel
Maurice (29) is sinds februari werkzaam als zelfstandig werkend kok bij restaurant ’t Soerel te Epe. Dit restaurant staat in de top 100 Lekker en stevent volgens Maurice af op een Michelinster. De keuken van dit restaurant is Frans georiënteerd.
Maurice wil graag meedoen aan Topchef om aan Nederland te laten zien wat hij kan. Hij hecht veel waarde aan verfijning van zijn gerechten. Zijn gerechten gaan naar eigen zeggen nooit ongeproefd de keuken uit. Daarnaast vindt Maurice het belangrijk om secuur en geordend te werken.
In het verleden is Maurice werkzaam geweest als chef-kok. Hij vindt het leuk om anderen aan te sturen en hoopt in het restaurant waar hij nu werkt dan ook door te groeien naar die functie.
Ik denk dat een * meer zegt dat meedoen aan topchef hoor...quote:
Dus vooral media-geil... Besteed je tijd gewoon aan het behalen van die *quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:57 schreef Ole het volgende:
Hij deed vorig jaar ook al mee aan Wie is de Chef
En vooral: leer echt koken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:05 schreef Burner82 het volgende:
Dus vooral media-geil... Besteed je tijd gewoon aan het behalen van die *
Maar daar leek het ook wel of ze op een enkeling na allemaal uit het gesticht ontsnapt waren.quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:14 schreef superjojo het volgende:
Mwah, ik vind de groep wel sympathieker dan Groningen...
quote:
quote:Op woensdag 11 april 2012 12:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toegevoegd aan de Topchef gifjes & quotes-app!
Je kan 'm ook heen en weer terugloopen, dan is het een oneindig dansjequote:
Helaas zit er geen reverse optie in het programma wat ik gebruik.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je kan 'm ook heen en weer terugloopen, dan is het een oneindig dansje
Yesssss super, dank je wel!quote:
Leuk!quote:Op woensdag 11 april 2012 10:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Net even teruggekeken, maar the fuck wat had ik vaak eenop m'n gezicht. Ik ben geen agressief persoon, maar die Ingeborg wil ik gewoon slaan. Die eigenwijsheid van haar in combinatie met dat gezicht
![]()
En Hanna dagwinnaar, ongelooflijk![]()
Vanavond ben ik er weer bij om de treurnis live te volgen!
quote:
quote:
quote:
quote:
Echt hequote:Op woensdag 11 april 2012 19:02 schreef Burner82 het volgende:
De intro mag toch wel iets korter van mij hoor...
5 minuten aan het kijken en nog niks nieuws gezienquote:
quote:
quote:
Altijd leuk hoe kandidaten 9/10 daarin falenquote:
In ieder geval een poging totquote:
Kan nu niet tjettenquote:Op woensdag 11 april 2012 19:06 schreef Cateye2011 het volgende:
een ep?
wat voor ep?
wat kan je met die ep?
SMAAK!!!quote:
Tegenwoordig hebben we de Topchef gifjes & quotes-app!quote:Op woensdag 11 april 2012 19:06 schreef Cateye2011 het volgende:
een ep?
wat voor ep?
wat kan je met die ep?
quote:Op woensdag 11 april 2012 19:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben we de Topchef gifjes & quotes-app!
Ze gaat zo zingen met haar broer Justinquote:Op woensdag 11 april 2012 19:08 schreef Burner82 het volgende:
Gaat hannah ook nog wat doen, of staat ze lekker maar te kletsen
Delegeren heet datquote:Op woensdag 11 april 2012 19:08 schreef Burner82 het volgende:
Gaat hannah ook nog wat doen, of staat ze lekker maar te kletsen
Gelukkig heeft ze dr koffertje al klaar staan om zo direct raus te gaan!quote:Op woensdag 11 april 2012 19:10 schreef Drassss het volgende:
Goh wat een stomme grafmuts is die Kathy ook zeg.
Raus, nach Hausquote:Op woensdag 11 april 2012 19:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze dr koffertje al klaar staan om zo direct raus te gaan!
goede quote weer!quote:
Primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop