Qua hoeveelheid was het ook echt veel, maar qua kcal valt het wel mee. Normaal eet ik wel wat minderquote:Op maandag 9 april 2012 19:46 schreef Perruche het volgende:
Jeetje mc wat een diner! Wel goed dat je naar de bloedbank gaat trouwens!
Ik ga zo naar de thai voor nog een lekker soepie of viscurrietje....
Onze Peter rrrrrr de Vries weggegooid.quote:Op maandag 9 april 2012 19:31 schreef An24 het volgende:
He! Er is goed gestofzuigd in het vorige topic. Geen kruimel meer te vinden![]()
5 euro verschil vind ik niks dus die zou ik besteld hebbenquote:Op maandag 9 april 2012 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoeveel mb mobiele internet gebruiken jullie?
Ik check Fok, facebook, twitter, email, alle nieuwssites e.d. een aantal keren per dag..
500 mb met 2 mb/sec = 25 e in de maand
1000 mb met 7.2 mb/sec -= 30
Laat maar, besteld met Samsung G 2
Ik hoop dat je een beetje kunt slapen en snel je ritme terug krijgt!quote:Op maandag 9 april 2012 21:17 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ga maar eens slapen. Het is 3 uur 's middags! Ik kijk uit naar m'n eigen eten morgen.
Prive info die word gepost wordt gewoon verwijderd.quote:Op maandag 9 april 2012 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
Toch raar dat stofzuigen. Ik heb de posts niet gezien, maar weet genoeg zonder dat ik iemands doopceel hoef te lichten.snap niet waarom al die posts wegmoeten.
Mjah, ik heb helemaal niets met pasen. Dus waarom zou ik anders eten denk ik danquote:Op maandag 9 april 2012 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
whoops! Mijn ontbijt suckte big timedrie peren bij gebrek aan gewoon brood en beleg.
An het is Pasen! Geen ruggengraat nodig
NS! Welkom! Lust je broccoli?quote:Op maandag 9 april 2012 21:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Prive info die word gepost wordt gewoon verwijderd.
Diegene die het poste mag blij zijn dat er geen ban gevallen is.
Einde dienstmededeling.
Omdat commercie.quote:Op maandag 9 april 2012 21:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, ik heb helemaal niets met pasen. Dus waarom zou ik anders eten denk ik dan
Heeeeeerlijk.quote:
Haha, ook zo!quote:Op maandag 9 april 2012 22:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat commercie.
Ik heb wel wat met pasen, dus waarom zou ik anders eten?
^^quote:Op maandag 9 april 2012 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik post geen lijstjes van afgelopen 4 dagen. Laten we het er maar op houden dat er heel wat lesjes RPM nodig zijn om dit weer enigszins te herstellen.
Oh noes, je bent onmenselijk!quote:Op maandag 9 april 2012 22:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, ook zo!
Mjah, ik ben sowieso ongevoelig voor commercie en beinvloeding. Hetzelfde met groepsdruk. Totaal geen last van.
En bedanktquote:
Goed dat je duidelijk bent geweest!quote:Op maandag 9 april 2012 22:27 schreef anna82 het volgende:
Even terugkomend op:
Toen mijn superleuke en -lieve, maar wat betreft ouders/ruggengraat karig bedeelde T niets zei, zei ik: een weekend samen. Punt. Dus met z'n tweeën. Punt.
duidelijkheid ging voor vriendelijkheid, best verfrissend!![]()
Ik heb het niet gemist, maar als ik het wel had gemist, had ik het niet gemist.
^^quote:Op maandag 9 april 2012 22:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed dat je duidelijk bent geweest!
Moeilijk soms om nee te zeggen, maar soms ook wel gewoon nodig.
Ik begin er goed in te wordenquote:Op maandag 9 april 2012 22:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
quote:
5 minutenquote:Op maandag 9 april 2012 22:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik begin er goed in te wordenzeg ook al weken nee tegen mijn hardloopschoenen (bruggetje!), deze week dus weer beginnen met Evy. Moet wel een stapje terug in het schema. Aurum, hoe lang zijn jouw langste loopstukken?
^^quote:Op maandag 9 april 2012 22:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
waarom hap je áltijd? Dan zeg je iets in de trant van hardlopers zijn doodlopers ofzoquote:Op maandag 9 april 2012 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik mag en kan het niet. Gelopen race. Ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Oh nee hapte niet hoor. Was mooie kans om weer ergens lopen in te fietsen (quote:Op maandag 9 april 2012 23:01 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
waarom hap je áltijd? Dan zeg je iets in de trant van hardlopers zijn doodlopers ofzoD:
Mag ik het zeggen, mag ik, mag ik?quote:Op maandag 9 april 2012 23:01 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
waarom hap je áltijd? Dan zeg je iets in de trant van hardlopers zijn doodlopers ofzoD:
Jup, in een glas met een suikerrandje en een aardbei op het glas.quote:Op maandag 9 april 2012 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Geen idee wat het is maar ziet er goed uit, DaDtje! Smoothie oids?
Ik vind het concept van hardlopen ook tof, maar de praktijk is niet zo aan me besteed![]()
Met verfjes gepield, nu zo slapen, morgen weer werken!
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik voel met je mee Nallie!
Vanuit de file. Wat een hel zeg.
Mijn spinazie mango aardbei munt yoghurt smoothie is overigens best lekker!
Het gedeelte door de regen fietsen heb ik al gehad. Nu nog door de regen wandelen. Afwisseling moet er zijn hè!quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:10 schreef Nallie het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik moet zo door de regen fietsenZal niet de laatste keer zijn deze week gok ik!
Niet eens. Lekker muziekje op, wat mensen bellen etc. Maar ik sta dan nooit heel vroeg in de file, want ik ben geen ochtendmens. Als ik lang moet rijden is de eerste afspraak echt om tien uur pasquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Fietsen in de regen is echt beter dan in de file staan.
Alles is beter dan in de file staan!
Ik mis ook Jillian in je lijstjequote:Op dinsdag 10 april 2012 09:16 schreef minilot het volgende:
Zo teruglezen, vanaf gisterenochtend.. Eerst mijn lijstje van gisteren, dat qua pitamientjes niet zo best was, wegens tweede paasdag in de Efteling.
O: Volkoren boterham met roomboter en rosbief. Drie glazen water
T: Espresso, chocomel en bonbonnetje
L: Hamburger op een broodje met tomaat, ui, sla en een lepel cocktailsaus
D: Vooraf een niet al te beste salade niçoise, plus wat happen van een mierzoete crème brûlée van geitenkaas. Als hoofd een entrecote in kruidensaus met een bladerdeedtaarte met aubergine en courgette. Als dessert twee bolletjes pure chocolade-ijs, pistacheparfait en daarna nog een espresso met een kleine kersencupcake.
B: Hele dag in een pretpark gelopen.
Ahem.![]()
Dat hangt van van alles af, en met name van de weersvoorspellingen. Maar het is echt nog wel voorseizoen, dus de kans is groot dat het prima te doen is - de échte drukte komt meestal pas vanaf rond Koninginnedag, en meestal komt het zelf nog later op gang.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:23 schreef Quinazoline het volgende:
minilot, jij weet dat wel: hoe druk is het op een gemiddelde weekend dag in de Efteling? Komende zondag bijvoorbeeld, staan we dan overal een half uur te wachten of is het minder druk dan dat?
Nee.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:16 schreef Quinazoline het volgende:
Zou dat ook lekker blijven als ik de smoothie alvast de avond van te voren maak?
Dat hangt van de hoeveelheid trek af.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:33 schreef V1z0R het volgende:
Is dat 1x toast minilot, of meerdere? Mag wel meerder worden volgens mij...
Naja meer omdat je zo fanatiek wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:29 schreef minilot het volgende:
Ik was alleen 's ochtends heel even thuis Nallie, en 's avonds pas erg laat weer. Maar je hebt gelijk!Vanaf vandaag een weekje elke dag proberen.
Kijken of ik mijn lief in gewicht een handvol kilo's neerwaarts kan krijgen, dan past -ie beter in de nieuwe supertoffe achtbaan die we in het laatste weekend van april in Frankrijk gaan testen.![]()
O, en een lijstje lijstje vandaag:
O: Ontbijtsalade! Een zachte, van botersla, veldsla, een appeltje en honing-mosterddressing
L: Volkoren toast met hollandse garnalen en een salade van kerstomaten
S: Kwartiertje hardlopen op hardloopschoenen (meh)
S: Jillian, level 1, voor het eerst met gewichtjes van 3 kg
D: Lamsschenkels, gestoofd in Guinness, met knolselderijpuree (recept uit Jamie's Great Britain)
Bedankt! We gaan ook gewoon, maar ik vroeg me af wat me te wachten staatquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat hangt van van alles af, en met name van de weersvoorspellingen. Maar het is echt nog wel voorseizoen, dus de kans is groot dat het prima te doen is - de échte drukte komt meestal pas vanaf rond Koninginnedag, en meestal komt het zelf nog later op gang.
Gewoon gaan dus. Ik geloof dat de Efteling op de druktekalender de komende weekends als 'gezellige bedrijvigheid' beschouwt en dat zijn eigenlijk de beste dagen.
Hmm.. Mijn vriend is er niet zo'n fan van dat ik 's ochtends herrie maak met de blender en ik geef hem geen ongelijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee.![]()
Wat je wél kunt doen is alles gewoon alvast snijden en in de koelkast/vriezer klaarleggen. Dan hoef je 's ochtends de ingrediënten voor je smoothie alleen nog maar in de blender te gooien: alles bij elkaar dertig seconden werk.
Ik moet al twee weken naar level 2.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:39 schreef Nallie het volgende:
[..]
Naja meer omdat je zo fanatiek was
Ik heb gister gewichtjes van 2 kilo gehaald. Moet eigenlijk naar level 2 vanaf morgen
Maar ik ben niet zo strikt, doe het niet op de dagen dat ik een andere sport doe.
Veel plezier in elk geval.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:42 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Bedankt! We gaan ook gewoon, maar ik vroeg me af wat me te wachten staat.
Och, die paar seconden mogen toch geen probleem zijn?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:42 schreef Quinazoline het volgende:
Hmm.. Mijn vriend is er niet zo'n fan van dat ik 's ochtends herrie maak met de blender en ik geef hem geen ongelijk. Mijn normale diepvriesbovsvruchten-banaan-kwark smoothie blijft wel altijd lekker, maar met spinazie en munt lijkt het me inderdaad een minder goed idee.
In Ierland kan je echt heel lekker etenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind weinig dingen vervelender dan door de regen moeten fietsen. Alleen als ik op weg naar huis ben, dan maakt het me niet zoveel uit.
En goeiemorgenIk heb een gevuld paasweekend achter de rug. Nu weer even normaal doen, en dan vanaf donderdag eens kijken hoe het eten in Ierland is
Als je rekening kunt houden met de hoeveelheid van je D, kun je dat ook met je Squote:Op dinsdag 10 april 2012 09:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat hangt van de hoeveelheid trek af.Ik plan dat niet zo. Maar gezien het nogal forse avondeten dat erna komt, vermoed ik dat het bij toast van één volkoren boterham blijft.
Dat moet je even uitleggen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je rekening kunt houden met de hoeveelheid van je D, kun je dat ook met je S
Jij: Aangezien ik een flinke D heb wordt het waarschijnlijk 1x toast.quote:
Een kwartiertje hardlopen en Jillian op level 1? Dat mag geen naam hebben. En vertrouw er maar op dat als ik echt trek heb, ik simpelweg een beetje extra te eten neem. Maar om dat vooraf te gaan plannen lijkt me niet echt nodig - ik ga nou niet bepaald heftig sporten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij: Aangezien ik een flinke D heb wordt het waarschijnlijk 1x toast.
Ik: Aangezien je gaat sporten mag het ook wel 2x toast worden.
quote:
Als jij daar meer van neemt vind ik het ook goed.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Een kwartiertje hardlopen en Jillian op level 1? Dat mag geen naam hebben. En vertrouw er maar op dat als ik echt trek heb, ik simpelweg een beetje extra te eten neem. Maar om dat vooraf te gaan plannen lijkt me niet echt nodig - ik ga nou niet bepaald heftig sporten.
En vergeet niet dat ik niet ga voor de meest ultieme prestaties hè? Ik sport momenteel vooral om gewoon een beetje lekker in beweging te zijn en een pietsje meer uithoudingsvermogen te krijgen. Meer niet.
Plus, omdat ik voor de gein eens een beetje op mijn carbs wil letten zou ik eerder meer tomatensalade of meer garnalen nemen dan een extra boterham. Boterhammen worden overrated in de Nederlandse eetgewoonten.![]()
Alsof je niet kunt overleven zonder elke dag een paar sneetjes brood. Onzin.
Doe ermee wat je wilt.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij: Aangezien ik een flinke D heb wordt het waarschijnlijk 1x toast.
Ik: Aangezien je gaat sporten mag het ook wel 2x toast worden.
Ben het wel een beetje eens met Perr.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:14 schreef Perruche het volgende:
Ik ben het wel met Viz eens, maar goed, commentaar is blijkbaar niet gewaardeerd. Minilot, ik begrijp niet waarom je lijstjes post als je er toch geen kritiek/commentaar/whatever op wilt hebben. Verder gaat het helemaal niet om "je moet brood eten!!", maar dat het gewoon weinig lijkt.
Ga geloof ik ook even geen lijstjes meer posten, Viz heeft me een paar goede tips gegeven maar ik geloof dat al dat nadenken over eten bij mij alleen maar averechts werkt.
Oh, edit. Niemand paniekert hier hoor minilot, dat doe je zelf het hardst als er eens commentaar komt.
Ik snap wel dat ik een beetje onaangenaam kan reageren, maar dat is helemaal niet omdat ik het persoonlijk ook maar een béétje vervelend vind dat er kritiek op mijn lijstjes komt. Dat vind ik namelijk helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:14 schreef Perruche het volgende:
Oh, edit. Niemand paniekert hier hoor minilot, dat doe je zelf het hardst als er eens commentaar komt.
quote:Maar als die kritiek naar mijn idee voortkomt uit een heel verkeerd idee van over eten denken ('je moet elke dag voldoende brood eten', 'wat je vlak voor het slapengaan eet verbrand je niet meer', 'je lichaam gaat in de spaarstand als je te weinig eet'), dan ga ik wel een beetje steigeren ja.
Iedereen moet vooral zelf weten hoe hij of zij wil afvallen en/of een gezond gewicht wil behouden, maar ik ageer wél tegen adviezen die voor zover ik weet gewoon écht niet kloppen en daarmee een verkeerd beeld geven van hoe een lichaam werkt. Niet zozeer omdat ik het op mezelf betrek, maar omdat ik het fijn vind als in een topic als dit, waar mensen komen voor advies, geen 'tips' staan die gewoon niet kloppen.
Ik moet nu naar de Sligro voor lamsschenkels, maar dat hou je van me tegoed, en dat meen ik serieus!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:28 schreef Perruche het volgende:
En als ik vragen mag minilot, waar heb jij al deze wijsheden vandaan? Niet persoonlijk opvatten, dat heb ik ook aan bijv. Loveli gevraagd omdat die ook vaak advies geeft. Maar je zegt zo stellig:
[..]
Waar is de pindakaas?quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:30 schreef _aurum_ het volgende:
lijstje voor vandaag:
O: smoothie
T: rijstwafels en hummus
L: rijst, kalkoen en groente, sambal
T: kwark en bessen
D: tartaartje, gebakken aardappels en iets van groente of een salade ben er nog niet helemaal over uit.
T: kwark
Ik zou vandaag ook nog moeten hardlopen, maar het is koud buiten. Ik hou niet van kouZomer where art thou?
En mijn rug zit ontzettend vastVannacht wakker geworden van de pijn
Maar na 2 para's lijkt het wel weer te gaan. Straks naar de fysio, kijken wat hij er van weet te maken.
ik zit in mijn hummus fasequote:Op dinsdag 10 april 2012 10:32 schreef Nallie het volgende:
[..]
Waar is de pindakaas?
Ik herken t 'waar is de zomer' gevoel.. deze regen is niet motiverend!
Ah oke, dan hoop ik dat de fysio wat evrlichting kan bieden!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:33 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik zit in mijn hummus faseEind deze week is het vast op ga ik weer over op de pindakaas
van niks doen wordt mijn rug alleen maar stijver. Ik heb sinds donderdag maar 1 keer gesport, dus dat helpt ook niet echt
Het weer houdt me meer tegen dan de last die ik van mijn rug heb
^^quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:30 schreef _aurum_ het volgende:
Ik zou vandaag ook nog moeten hardlopen, maar het is koud buiten. Ik hou niet van kouZomer where art thou?
Dat mag je en ik ben het met je eens. Ik voel weinig voor een wedstrijd wie het beste zijn waarheid kan verkondingen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:37 schreef Tinkepink het volgende:
Mag ik trouwens even zeggen dat ik vind dat iedereen mag vinden wat hij of zij vindt, maar dat ik persoonlijk profetengedrag erg storend vind.
Zou het jojo-effect niet grotendeels veroorzaakt worden door gewoon je oude eetpatroon weer op te pakken? Het eetpatroon waarmee je in eerste instantie de kilo's eraan gegeten hebt dus. Veel mensen hebben denk ik niet door dat het de bedoeling is dat je je eetgewoonten permanent moet veranderen om stabiel te blijven...quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:29 schreef MarMar het volgende:
Als spaarstand een fabel was, was het jojo-effect dat ook.
Helaas...
Niet alle tegeltjeswijsheden zijn fabels.
en wat bij jou goed werkt hoeft bij mij niet goed te werken etc.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:40 schreef Perruche het volgende:
De wetenschap heeft over alles verschillende consensus, volgens mij. Vaak kan je als je optie A kan bewijzen ook heel goed optie B bewijzen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:53 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Ik heb zo'n 12 uur geslapen, en kan nog wel slapen. Toch maar uit bed gekomen...Vandaag nog een dagje vrij om bij te komen en wassen te draaien enzo. Morgen begint het echte leven weer!
yes. Ik voelde me de laatste 2 dagen in San Diego al heel wat beter. Nog steeds flink verkouden, maar that's it.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:53 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
het klinkt alsof je je weer wat beter voelt?
Nou, ik moet het oordeel van mijn familie nog horen maar volgens mij ging het wel goed.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe ging het meeting the parents-gedeelte, Mini?.
Nieuwe quiz is trouwens volgende week donderdag!
Ik weet niet wat jij calorisch wel genoeg vindt, maar als ik het heel ruim optel kom ik niet echt aan genoeg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:59 schreef motorbloempje het volgende:
thuis in eigen keuken
O: Griekse yoghurt met een klein beetje honing en 5 halve walnoten
T: gekookt eitje (zacht!)
L: 'iets van brood' met hummus
T: banaantje
S: Jillian en hardlopen
D: risotto met bacon en flespompoen
Calorisch zeker wel genoeg. Al zou ik wel wat meer groenten mogen eten. Misschien dat ik er nog wat groenten met hummus bij dip na 't eten
En ook meteen hapjes bedenken voor op m'n verjaardagsfeestje van vrijdag![]()
![]()
tapas style!
Mooi zo!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:01 schreef Mini. het volgende:
[..]
Nou, ik moet het oordeel van mijn familie nog horen maar volgens mij ging het wel goed.![]()
Ik zag het al, maar dan kan ik niet.
^^quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:40 schreef Perruche het volgende:
De wetenschap heeft over alles verschillende consensus, volgens mij. Vaak kan je als je optie A kan bewijzen ook heel goed optie B bewijzen.
Ik wel, met wat flinke dikke sneden brood, een volle kom volle Griekse yoghurt, 75 gram ongekookte risottorijst als basis voor het avondeten, etc.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij calorisch wel genoeg vindt, maar als ik het heel ruim optel kom ik niet echt aan genoeg.
Prima.quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:59 schreef conleche het volgende:
Ja, of er bestaat spaarstand, of ik heb een lousy metabolisme. Ik denk het eerste.Hoewel ik ook wel merk door echt veel te sporten, ik het ook weer een beetje ongedaan kan maken, ik kan dan behoorlijk normaal eten.
Ik ben het eens met Tink. Profetie is ook niet aan mij besteed. Ik lees wel alles en pik zeker dingen op, maar ik luister vooral naar mijn eigen lijf. Ik weet bijvoorbeeld dat als ik zou trainen met gewichten ik er niet mooier van zou worden. Kan best zijn dat dat niet geldt voor de meeste vrouwen, maar toevallig wel voor mij, dus I couldn't care less wat het doet voor de meeste vrouwen en vind die plaatjes van: what women think happen en what really happens dan ook vet irritant. Ik ben niet achterlijk of zo.Hetzelfde geldt voor veel meer dingen. Dus als ik dan toch iets zou moeten prediken: lees alles en haal eruit wat voor jou van toepassing is. En als je dat niet weet, probeer het uit. Zo weet ik dat voor mij low carben erg goed werkt, maar voor Sigme weer helemaal niet, dus ik doe het soms wel. (zou nu weer moeten
) en Sgme doet het niet. Nou, prima toch?
Risotto met bacon is al snel calorie-technisch genoeg jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik wel, met wat flinke dikke sneden brood, een volle kom volle Griekse yoghurt, 75 gram ongekookte risottorijst als basis voor het avondeten, etc.
Yoghurt: 350quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik wel, met wat flinke dikke sneden brood, een volle kom volle Griekse yoghurt, 75 gram ongekookte risottorijst als basis voor het avondeten, etc.
Baconquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Yoghurt: 350
ei: 80
banaan: 120
Brood met hummus: 400
risotto: 600
Of zie ik iets over het hoofd?
Vet is niet slechtquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Risotto met bacon is al snel calorie-technisch genoeg ja![]()
![]()
*denkt het hare van de discussie hier*![]()
Hier een lekker ontbijtje met fruit en yoghurt gehad. Zit ik de specs van de havervlokken in te voeren in mijn progje, zie ik dat er op 100gr ongeveer 7 gram vet in zitNooit gedacht...
Maar goed, nu de rest van de dag nog..
Amen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:59 schreef conleche het volgende:
Ja, of er bestaat spaarstand, of ik heb een lousy metabolisme. Ik denk het eerste.Hoewel ik ook wel merk door echt veel te sporten, ik het ook weer een beetje ongedaan kan maken, ik kan dan behoorlijk normaal eten.
Ik ben het eens met Tink. Profetie is ook niet aan mij besteed. Ik lees wel alles en pik zeker dingen op, maar ik luister vooral naar mijn eigen lijf. Ik weet bijvoorbeeld dat als ik zou trainen met gewichten ik er niet mooier van zou worden. Kan best zijn dat dat niet geldt voor de meeste vrouwen, maar toevallig wel voor mij, dus I couldn't care less wat het doet voor de meeste vrouwen en vind die plaatjes van: what women think happen en what really happens dan ook vet irritant. Ik ben niet achterlijk of zo.Hetzelfde geldt voor veel meer dingen. Dus als ik dan toch iets zou moeten prediken: lees alles en haal eruit wat voor jou van toepassing is. En als je dat niet weet, probeer het uit. Zo weet ik dat voor mij low carben erg goed werkt, maar voor Sigme weer helemaal niet, dus ik doe het soms wel. (zou nu weer moeten
Vast wel. Want de hoeveelheden die ik binnenkrijg vandaag zijn voor mij ruim genoeg.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Yoghurt: 350
ei: 80
banaan: 120
Brood met hummus: 400
risotto: 600
Of zie ik iets over het hoofd?
What really happens:quote:Op dinsdag 10 april 2012 10:59 schreef conleche het volgende:
Zeg ik toch ook nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Vet is niet slechtHaver werd aan werkpaarden gevoerd omdat het energierijk voer is, ook wegens vet. En in haver zitten dingen die goed zijn tegen diabetes.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vind van die onderste die siliconen tetten erger, het zijn net halve grapefruitsquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:15 schreef Probability het volgende:
[..]
What really happens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik vind die armen dus ècht niet mooi!
en van http://www.bodyrock.tv/ :
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
dit is wat mij betreft ook iets te veel van het goede.. geloof ook niet dat dat door alleen maar die oefeningen komt..
Nou die armen hoef ik ècht niet hoor!
Oh, jammer...quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mooi zo!
En jammer.. Dan gaan wij ook niet, denk ik.
Ik kom totally niet op gang. Heb minstens een derde paasdag nodig om bij te komen van alle fam. bezoekjes en opgepikte bacillen.quote:
Ik vind die aders onderin die buik ook niet zo mooi, haar armen vallen dan wel weer meequote:Op dinsdag 10 april 2012 11:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik vind van die onderste die siliconen tetten erger, het zijn net halve grapefruits
Herkenbaar. Er komt echt niks uit mn handen. Maar ben ook onwijs moe... moet nog wel fietsen, ben benieuwd. Dat wordt of een complete aanfluiting, of het gaat wel redelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:22 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik kom totally niet op gang. Heb minstens een derde paasdag nodig om bij te komen van alle fam. bezoekjes en opgepikte bacillen.
ik lig nog op de bank. Ik moet m'n koffer nog uitpakken, wassen, boodschappen doen, ontbijten, maar heb weinig puf.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Herkenbaar. Er komt echt niks uit mn handen. Maar ben ook onwijs moe... moet nog wel fietsen, ben benieuwd. Dat wordt of een complete aanfluiting, of het gaat wel redelijk.
Maar elke vezel in mn lijf schreeuwt om slaap.
Ik heb vaak blote armen dus die heb ik dan liever niet zo gespierdquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Mij lijkt het helemaal niet zo erg hoor, zo'n gespierd lijf. Ziet er met kleren er overheen heel mooi uit lijkt me en laat ik nou toevallig toch wel vrij vaak kleren aan hebben![]()
Yup, en stofjes tegen hoog cholesterol. En vezels.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:21 schreef Mini. het volgende:
Loveli: zitten dingen-die-goed-zijn-tegen-diabetes dan ook in havermout?
Naar mijn werk heb ik wel een mouwtje altijd dus op zich zie je dan toch niet allesquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:24 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb vaak blote armen dus die heb ik dan liever niet zo gespierd!
Doe dan 20 minuten iets leuks en ga dan hard aan de slag?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik sluit me aan bij de opstartprobleemgevallen hier.. Het is echt stom weer en zie er nu al tegenop dat ik met de hond moet wandelen en eigenlijk moet ook het konijnenhok nog verschoond worden.
Mijn motivatie om stukken te lezen voor college morgen avond is ook niet echt groot maar iets anders doen 'mag' ik niet van mezelf. Dus zit ik te niksen
Maar wat is dan leuk??quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Doe dan 20 minuten iets leuks en ga dan hard aan de slag?
Ik zou denk ik ook wel met de meeste ruilen qua lijf. Nou ja dat weet ik eigenlijk nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Naar mijn werk heb ik wel een mouwtje altijd dus op zich zie je dan toch niet alles
Ik ook. Veel op fok gepost, veel mailtjes al gedaan, maar moet nog veeeel meer doenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:26 schreef Perruche het volgende:
Ik heb al veel gedaan! Al zou je dat niet zeggen met mijn posts hier/
Sport -> vrije radicalen -> rimpels, dus als je zo sport, stop je dan ook vol met anti-oxidanten (vitamine A, C, E, selenium).quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik vind die aders onderin die buik ook niet zo mooi, haar armen vallen dan wel weer mee
En die tieten.. tsja..
Meloenen hoef ik ook niet neequote:Op dinsdag 10 april 2012 11:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zou denk ik ook wel met de meeste ruilen qua lijf. Nou ja dat weet ik eigenlijk nietDie armen staan mij toch te veel tegen en die watermeloenen al helemaal!
Een uitzendinggemist kijken? Mijn leven in puin en dan heel gemotiveerd van alles doen? Of echte meisjes opzoek naar zichzelf? En je dan heel fijn over jezelf voelen?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar wat is dan leuk??ik heb niets leuks te doen
![]()
(god wat klinkt dat sneu)
Grappig. Veel vrouwen zouden met jou willen ruilen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:26 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zou denk ik ook wel met de meeste ruilen qua lijf. Nou ja dat weet ik eigenlijk nietDie armen staan mij toch te veel tegen en die watermeloenen al helemaal!
Interesting!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:18 schreef loveli het volgende:
Iedereen die niks te doen heeft kan gaan googelen op de feast/fast cyclus. Best interessant.
Nah ik heb al lang niet gesport en ben wat aangekomen enz. Ik zou wel met mijzelf willen ruilen van 2 jaar terugquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Grappig. Veel vrouwen zouden met jou willen ruilen.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Een uitzendinggemist kijken? Mijn leven in puin en dan heel gemotiveerd van alles doen? Of echte meisjes opzoek naar zichzelf? En je dan heel fijn over jezelf voelen?
Of afleveringen van Judeska op youtube kijken (Dino Show - Fc Kip)
Ja, kan ook! Op woensdag in De Toeter, bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:21 schreef Mini. het volgende:
Loveli: zitten dingen-die-goed-zijn-tegen-diabetes dan ook in havermout?
Respect Uniek!
[..]
Oh, jammer...Donderdagen zijn bij mij een beetje lastig op moment. We kunnen wel een pubquiz ergens anders doen?
Haha, ja ik zeg ook maar wat ik zou doenquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]niet echt dingen die ik als 'leuk' bestempel eigenlijk
(behalve Mijn leven in puin dan, dat is nog wel aardig leedvermaaktv..
)
Ooooonbeskoftquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:30 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha, ja ik zeg ook maar wat ik zou doen
[ afbeelding ]!
Het is dat het er nep uitziet en ook nog 's duur is, anders was ik al lang een cupmaatje of 2 rijker geweestquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:33 schreef V1z0R het volgende:
Ik vraag mij sowieso al vaak af hoe het zou wezen om tieten te hebben, maar neptieten ben ik helemaal wel benieuwd naar.
Had je die niet, een kilo of 30 geleden?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:33 schreef V1z0R het volgende:
Ik vraag mij sowieso al vaak af hoe het zou wezen om tieten te hebben, maar neptieten ben ik helemaal wel benieuwd naar.
QFT. En de littekens zijn voor mij ook wel een issue. Maar anders...quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het is dat het er nep uitziet en ook nog 's duur is, anders was ik al lang een cupmaatje of 2 rijker geweest![]()
Oh snap!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Had je die niet, een kilo of 30 geleden?
Ben ik nog nooit geweest, maar als die leuk is vind ik het prima!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, kan ook! Op woensdag in De Toeter, bijvoorbeeld?
Yup, wel iets, maar heb toch het idee dat er wel wezenlijk verschil is.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Had je die niet, een kilo of 30 geleden?
Met een 'vingerknip' was wel fijn geweest!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
QFT. En de littekens zijn voor mij ook wel een issue. Maar anders...
Net als een menstruatie in poedervorm. Even uitkloppen en kláár. Maar ja.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Met een 'vingerknip' was wel fijn geweest!
Dat.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Net als een menstruatie in poedervorm. Even uitkloppen en kláár. Maar ja.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweest, maar hij schijnt leuk te zijn! Volgende week woensdag een optie?quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:37 schreef Mini. het volgende:
Tieten kun je tenminste nog kopen, lengte niet.
[..]
Ben ik nog nooit geweest, maar als die leuk is vind ik het prima!
Geen idee, maar hier ging het mis.quote:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:37 schreef Mini. het volgende:
quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mini, klein maar fijn he!
Poeder![]()
Profetie![]()
Eten![]()
Daar denken ze bij Louboutin anders over!quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:37 schreef Mini. het volgende:
Prima wat mij betreft.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog nooit geweest, maar hij schijnt leuk te zijn! Volgende week woensdag een optie?
Naah, toch niet helemaal mijn stijl.quote:
Ok, tof! Even met Baardmans overleggen nog.quote:Op dinsdag 10 april 2012 11:49 schreef Mini. het volgende:
[..]
Prima wat mij betreft.
[..]
Naah, toch niet helemaal mijn stijl.
Via de Uni? Of eigen initiatief?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:04 schreef Probability het volgende:
Ik wil denk ik stage lopen in het buitenland(Avontuurlijk hè
?!) Maar hoe begin ik met zoeken? Moet ik dan zoeken naar een Nederlands bedrijf met vestigingen in het buitenland? Zitten ze wel op mij te wachten? Enz enz
Ja ik snap dat je het zelf wilquote:
O geen idee denk dat ik sowieso toestemming nodig heb dus dat via de studie het makkelijkst is? Weet niet eens of het kan en of ik er voor in aanmerking kom..quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja ik snap dat je het zelf wilMaar wil je het via de Uni doen, dus via hun connecties, of zelf regelen?
Als je nog nooit in het buitenland hebt geresideerd en ook geen connecties hebt daar, is via het international office wellicht wel een goede keuze. Weet je ook zeker dat je stage aan de criteria voldoet. Kan je trouwens geen Erasmus doen? Of is dat al te laat?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja ik snap dat je het zelf wilMaar wil je het via de Uni doen, dus via hun connecties, of zelf regelen?
Ik weet niet wat Erasmus is? Ik ga even googelenquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Als je nog nooit in het buitenland hebt geresideerd en ook geen connecties hebt daar, is via het international office wellicht wel een goede keuze. Weet je ook zeker dat je stage aan de criteria voldoet. Kan je trouwens geen Erasmus doen? Of is dat al te laat?
Jezus, ik ben gewoon 7 jaar (!!) geleden op Erasmus geweest. En zo oud ben ik niet eens
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ook hbo-instellingen hebben wel een international office of iets in die richting neem ik aan? Of anders de studiebegeleider van je opleiding polsen om te zien of ze connecties hebben.
ah uitwisseling is tijdens de minor en daar ben ik al mee bezig..quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:11 schreef Perruche het volgende:
Nee joh billy gek, half jaar is helemaal niet lang! Ik ben 2 jaar weggeweest voor studie en als ik het over zou kunnen doen zou ik het nog langer proberen
Echt? Maar wat is er dan precies zo leuk aanquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:11 schreef Perruche het volgende:
Nee joh billy gek, half jaar is helemaal niet lang! Ik ben 2 jaar weggeweest voor studie en als ik het over zou kunnen doen zou ik het nog langer proberen
Had jij nog gezien dat er in het topic hierboven iemand is die in Uppsala gaat studeren?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:16 schreef Jagärtrut het volgende:
Zelfs vier jaar vliegt voorbij! Gewoon doen, billy.
Of zelf bedrijven aanschrijven die je leuk lijkt en een cv en brief opsturen, of inderdaad via je onderwijsinstelling!
Nu ben ik misselijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 11:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Geen idee, maar hier ging het mis.
[ afbeelding ]
Het is echt niet eng, in het ergste geval vind je het niks en pak je het vliegtuig terug naar huis.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:17 schreef Probability het volgende:
Haha nu vind ik het alweer te eng.
[ afbeelding ]
Hmm.. Ja ik zie zelf nog niet helemaal de toevoeging als ik er aan denk hoe lang het isquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:27 schreef creepycookie het volgende:
Ik ga ook, tijdens m'n master. Gewoon doen! Er is idd vast wel iemand die je daarmee kan helpen
Eerder een doordeweekmenu!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb een weekmenu ineens
Ma: bloemkool, ribkarbo, kommkommersalade
Di: witlof ovenschotel met ei/room/kaas/ham met tagliatelle met room en ham
Wo: broccoli, rijst met zelfgemaakte satesaus, tartaar met gebakken champ/ui/paprika
Do: wokken
Vr: Hutspot met koolvis en stuk rookworst
Za: dunno
Zo: dunno
Heb weekendquote:
Ach, Tilburg is ook buitenland!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:39 schreef motorbloempje het volgende:
____! Mensen die niet tijdens hun studie in het buitenland hebben gezeten
_____!!
!111!!!! EINZ!1
Het lijkt mij leuk om daarna mijn leven hier van een soort ander perspectief te zien..quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:38 schreef Novem het volgende:
Prob, als je het echt leuk lijkt moet je het gewoon doen, dan zijn 3 of 6 maanden echt niet zo lang!! Het doen omdat "iedereen" het doet, omdat het zo hoort of omdat het zo leuk op je CV staat, mwah.
Ken een paar mensen die doen alsof je niet geleefd hebt als je niet in het buitenland gestudeerd/gewerkt/gewoond hebt, maar buitenlandervaring, zoals dat zo mooi heet, is heus niet zaligmakend.
Dacht niet dat de maan al van een uni was voorzien, maar je kan het altijd proberen!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Het lijkt mij leuk om daarna mijn leven hier van een soort ander perspectief te zien..
Ik heb zo ongeveer mijn hele leven hier gewoond dus een keer wat anders lijkt mij wel leukquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dacht niet dat de maan al van een uni was voorzien, maar je kan het altijd proberen!
De keuze uit flauwe plaatjes is gewoon té grootquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:43 schreef V1z0R het volgende:
zonet in de supermarkt een vrouw die er heel erg groenig uitzag
Awwwquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De keuze uit flauwe plaatjes is gewoon té groot![]()
.
Ik 20quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb tot mijn 17e in het buitenland gewoond.
Dus.
Lijstje!
O: yoghurt, banaan, muesli, honing
T: twee bth kaas
L: twee bth kaas
T: appel
D: 300 gram spinazie, zongedroogde tomaatjes, geitenkaas en geroosterde pijnboompitten(ik denk dat ik de pasta weglaat)
T: trosje blauwe druiven
quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Awww
Maar ze was echt groen!Ik ben nog steeds verbaasd...
*google aanslingert*
Ik ga hier wel genoeg aan hebben, mezelf kennende. Ook geen sport vandaag, morgen weer. En dan eet ik dus een of twee bth extra. Met pindakaasquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik 20
Mooi en overzichtelijk lijstje Vik! Niks meer aan doen en als je nog zin hebt dan kan je altijd nog een stukje fruit of wat yoghurt nemen.
Maastricht dan...Dan heb ik alleen maar in het buitenland gestudeerd, op een jaartje in Zwolle na...quote:
^^quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb soms wel spijt dat ik nooit naar het buitenland ben geweest. Maar goed, had het allemaal zelf moeten betalen, dus dat was een kort weekendje Kleve geworden ofzo.
Ik moet ook alles zelf betalen als ik zou gaan, feest is nu wel overquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb soms wel spijt dat ik nooit naar het buitenland ben geweest. Maar goed, had het allemaal zelf moeten betalen, dus dat was een kort weekendje Kleve geworden ofzo.
Ik heb niet een land wat mij heel erg trekt, dus dan heb ik meer keuze zal ik maar zeggen..quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:56 schreef MarMar het volgende:
whehe dan kan ik stoplichtje spelen met die mevrouw..
* MarMar is rood
met vlekken en bulten
Ik was tussen mijn 17e en 18e bijna een jaar in Frankrijk, paar maanden au-pair en nog een tijdje blijven plakken en in een restaurant gewerkt.
Ik vind het een aanrader, jezelf leren kennen in een compleet andere omgeving maakt je blik idd een stukje wijder denk ik
Waar zou je heen willen? Dat maakt ook nogal verschil voor de kosten (en de mogelijkheid om een baantje erbij te vinden ivm taal enzo).quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik moet ook alles zelf betalen als ik zou gaan, feest is nu wel over
Maar goed ik zou in het buitenland ook een baantje kunnen zoeken, oppassen of zo?
Ik heb geen specifieke voorkeur, moet misschien wel rekening houden met de voertaal etc. Ik heb ook geen problemen met Duitsland of Spanje.. Of juist met hele exotische wat primitievere landen. Ik hoef niet per se naar Amerika of zo. Canada is ook prima.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:20 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Waar zou je heen willen? Dat maakt ook nogal verschil voor de kosten (en de mogelijkheid om een baantje erbij te vinden ivm taal enzo).
Als je je kan redden in een Frans restaurant dan is je Frans vast bijzonder goed!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:56 schreef MarMar het volgende:
whehe dan kan ik stoplichtje spelen met die mevrouw..
* MarMar is rood
met vlekken en bulten
Ik was tussen mijn 17e en 18e bijna een jaar in Frankrijk, paar maanden au-pair en nog een tijdje blijven plakken en in een restaurant gewerkt.
Ik vind het een aanrader, jezelf leren kennen in een compleet andere omgeving maakt je blik idd een stukje wijder denk ik
Au-pair is meestal met kost en inwoning en een zakcentje, zo heb ik het destijds gedaan. Ook ik moest het zelf betalenquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:19 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik moet ook alles zelf betalen als ik zou gaan, feest is nu wel over
Maar goed ik zou in het buitenland ook een baantje kunnen zoeken, oppassen of zo?
Stage in het buitenland misschien? Krijg je vaak vergoeding en soms komen ze je tegemoet met kost en inwoning.. Vorig jaar heb ik gesolliciteerd op een stage/zomerbaan van 3 maanden op de Fiji eilanden, maar ik had niet de juiste scholing gehadquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb geen specifieke voorkeur, moet misschien wel rekening houden met de voertaal etc. Ik heb ook geen problemen met Duitsland of Spanje.. Of juist met hele exotische wat primitievere landen. Ik hoef niet per se naar Amerika of zo. Canada is ook prima.
Ik ben niet zo moeilijk
Ik ben niet echt een talenwonder, had gehoopt dat het Spaans wat vlotter ging maar dat wil niet zo..quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als je je kan redden in een Frans restaurant dan is je Frans vast bijzonder goed!
Dat is ook een idee! Ik wil dit jaar september stage gaan lopen of volgend jaar september (dat is incl een onderzoek(je) ) Wat voor papieren had je dan nodig?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:23 schreef the85mc het volgende:
[..]
Stage in het buitenland misschien? Krijg je vaak vergoeding en soms komen ze je tegemoet met kost en inwoning.. Vorig jaar heb ik gesolliciteerd op een stage/zomerbaan van 3 maanden op de Fiji eilanden, maar ik had niet de juiste scholing gehad
Ik heb wel eens gelezen over stage in Suriname of Curaçao (weet even niet meer welke het wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik heb geen specifieke voorkeur, moet misschien wel rekening houden met de voertaal etc. Ik heb ook geen problemen met Duitsland of Spanje.. Of juist met hele exotische wat primitievere landen. Ik hoef niet per se naar Amerika of zo. Canada is ook prima.
Ik ben niet zo moeilijk
Lag meer aan de opdracht daar. Ging over biobrandstoffen (daar weet ik wel wat vanaf) maar dan echt de scheikundige kant van het produceren. En daar weet ik minder van af. Dus ik was niet goed genoeg in die richting opgeleid. Maar zoiets lijkt me erg gaaf om eens te doen, misschien deze zomer wel.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:24 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat is ook een idee! Ik wil dit jaar september stage gaan lopen of volgend jaar september (dat is incl een onderzoek(je) ) Wat voor papieren had je dan nodig?
Ik zat er toen al een half jaar, dat ging wel goed. Moet wel zeggen dat het inmiddels best een eind is weggezaktquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:22 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als je je kan redden in een Frans restaurant dan is je Frans vast bijzonder goed!
Ja dat weet ik dus niet zo goed.. Misschien dat ik na een stage wel weet wat ik wilquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Probeer eens bedrijven te vinden waar je graag stage zou willen lopen, Prob. Of inderdaad eerst een land vinden, en dan daar bedrijven vinden. Taal is dan natuurlijk wel heel belangrijk!
Pff ja dat lijkt mij wel heftig, wil ook niet bewust 'gevaar lopen'. Ik ken een aantal mensen die in ZA permanent hebben gewoond voor meerdere jaren en ik zou mij niet fijn voelen..quote:Als je eens echt voor een compleet andere kijk op de wereld wil zou ik bijvoorbeeld Zuid Afrika aanraden. Is wel heftig, natuurlijk.
Wat doe jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:28 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus niet zo goed.. Misschien dat ik na een stage wel weet wat ik wil
[..]
Pff ja dat lijkt mij wel heftig, wil ook niet bewust 'gevaar lopen'. Ik ken een aantal mensen die in ZA permanent hebben gewoond voor meerdere jaren en ik zou mij niet fijn voelen..
Als ik nou arts was ging ik naar Kenia of zo, maar daar heb ik nu natuurlijk niets te zoeken
Jammer he, dat dat zo snel weer wegzaktquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik zat er toen al een half jaar, dat ging wel goed. Moet wel zeggen dat het inmiddels best een eind is weggezakt
Mij lijkt Duitsland net zo eng als Fiji eigenlijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:33 schreef Perruche het volgende:
Prob, eerst roep je dat je het te eng vind en nu wil je naar Fiji of Afrika?
Als je serieus bent; er zijn legio potjes om je studie te bekostigen als je dat zelf niet kan. Mijn ouders hebben wel mijn schoolgeld betaald (hbo, master niet) maar voor de rest heb ik alles zelf gedaan, huis, vervoer, boeken, etc. Als je ouders van alles betalen lijkt me dat je nu een leuk spaarcentje moet hebben om een en ander te bekostigen.
Binnen Europa is het allemaal makkelijker wegens geen visum en veel subsidiepotjes. Als ik het over zou doen zou ik naar een land gaan waarvan ik de taal zou willen leren (bijv. spanje/duitsland/frankrijk/portugal) en daarna een bedrijf zoeken in overleg met je opleiding.
Misschien moet je dan maar gewoon in Amsterdam blijvenquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:36 schreef Probability het volgende:
[..]
Mij lijkt Duitsland net zo eng als Fiji eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |