Qua hoeveelheid was het ook echt veel, maar qua kcal valt het wel mee. Normaal eet ik wel wat minderquote:Op maandag 9 april 2012 19:46 schreef Perruche het volgende:
Jeetje mc wat een diner! Wel goed dat je naar de bloedbank gaat trouwens!
Ik ga zo naar de thai voor nog een lekker soepie of viscurrietje....
Onze Peter rrrrrr de Vries weggegooid.quote:Op maandag 9 april 2012 19:31 schreef An24 het volgende:
He! Er is goed gestofzuigd in het vorige topic. Geen kruimel meer te vinden![]()
5 euro verschil vind ik niks dus die zou ik besteld hebbenquote:Op maandag 9 april 2012 20:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoeveel mb mobiele internet gebruiken jullie?
Ik check Fok, facebook, twitter, email, alle nieuwssites e.d. een aantal keren per dag..
500 mb met 2 mb/sec = 25 e in de maand
1000 mb met 7.2 mb/sec -= 30
Laat maar, besteld met Samsung G 2
Ik hoop dat je een beetje kunt slapen en snel je ritme terug krijgt!quote:Op maandag 9 april 2012 21:17 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ga maar eens slapen. Het is 3 uur 's middags! Ik kijk uit naar m'n eigen eten morgen.
Prive info die word gepost wordt gewoon verwijderd.quote:Op maandag 9 april 2012 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
Toch raar dat stofzuigen. Ik heb de posts niet gezien, maar weet genoeg zonder dat ik iemands doopceel hoef te lichten.snap niet waarom al die posts wegmoeten.
Mjah, ik heb helemaal niets met pasen. Dus waarom zou ik anders eten denk ik danquote:Op maandag 9 april 2012 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
whoops! Mijn ontbijt suckte big timedrie peren bij gebrek aan gewoon brood en beleg.
An het is Pasen! Geen ruggengraat nodig
NS! Welkom! Lust je broccoli?quote:Op maandag 9 april 2012 21:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Prive info die word gepost wordt gewoon verwijderd.
Diegene die het poste mag blij zijn dat er geen ban gevallen is.
Einde dienstmededeling.
Omdat commercie.quote:Op maandag 9 april 2012 21:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, ik heb helemaal niets met pasen. Dus waarom zou ik anders eten denk ik dan
Heeeeeerlijk.quote:
Haha, ook zo!quote:Op maandag 9 april 2012 22:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat commercie.
Ik heb wel wat met pasen, dus waarom zou ik anders eten?
^^quote:Op maandag 9 april 2012 20:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik post geen lijstjes van afgelopen 4 dagen. Laten we het er maar op houden dat er heel wat lesjes RPM nodig zijn om dit weer enigszins te herstellen.
Oh noes, je bent onmenselijk!quote:Op maandag 9 april 2012 22:20 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, ook zo!
Mjah, ik ben sowieso ongevoelig voor commercie en beinvloeding. Hetzelfde met groepsdruk. Totaal geen last van.
En bedanktquote:
Goed dat je duidelijk bent geweest!quote:Op maandag 9 april 2012 22:27 schreef anna82 het volgende:
Even terugkomend op:
Toen mijn superleuke en -lieve, maar wat betreft ouders/ruggengraat karig bedeelde T niets zei, zei ik: een weekend samen. Punt. Dus met z'n tweeën. Punt.
duidelijkheid ging voor vriendelijkheid, best verfrissend!![]()
Ik heb het niet gemist, maar als ik het wel had gemist, had ik het niet gemist.
^^quote:Op maandag 9 april 2012 22:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed dat je duidelijk bent geweest!
Moeilijk soms om nee te zeggen, maar soms ook wel gewoon nodig.
Ik begin er goed in te wordenquote:Op maandag 9 april 2012 22:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
quote:
5 minutenquote:Op maandag 9 april 2012 22:42 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik begin er goed in te wordenzeg ook al weken nee tegen mijn hardloopschoenen (bruggetje!), deze week dus weer beginnen met Evy. Moet wel een stapje terug in het schema. Aurum, hoe lang zijn jouw langste loopstukken?
^^quote:Op maandag 9 april 2012 22:36 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
waarom hap je áltijd? Dan zeg je iets in de trant van hardlopers zijn doodlopers ofzoquote:Op maandag 9 april 2012 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik mag en kan het niet. Gelopen race. Ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
Oh nee hapte niet hoor. Was mooie kans om weer ergens lopen in te fietsen (quote:Op maandag 9 april 2012 23:01 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
waarom hap je áltijd? Dan zeg je iets in de trant van hardlopers zijn doodlopers ofzoD:
Mag ik het zeggen, mag ik, mag ik?quote:Op maandag 9 april 2012 23:01 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
waarom hap je áltijd? Dan zeg je iets in de trant van hardlopers zijn doodlopers ofzoD:
Jup, in een glas met een suikerrandje en een aardbei op het glas.quote:Op maandag 9 april 2012 23:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Geen idee wat het is maar ziet er goed uit, DaDtje! Smoothie oids?
Ik vind het concept van hardlopen ook tof, maar de praktijk is niet zo aan me besteed![]()
Met verfjes gepield, nu zo slapen, morgen weer werken!
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:06 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik voel met je mee Nallie!
Vanuit de file. Wat een hel zeg.
Mijn spinazie mango aardbei munt yoghurt smoothie is overigens best lekker!
Het gedeelte door de regen fietsen heb ik al gehad. Nu nog door de regen wandelen. Afwisseling moet er zijn hè!quote:Op dinsdag 10 april 2012 08:10 schreef Nallie het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Ik moet zo door de regen fietsenZal niet de laatste keer zijn deze week gok ik!
Niet eens. Lekker muziekje op, wat mensen bellen etc. Maar ik sta dan nooit heel vroeg in de file, want ik ben geen ochtendmens. Als ik lang moet rijden is de eerste afspraak echt om tien uur pasquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:21 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Fietsen in de regen is echt beter dan in de file staan.
Alles is beter dan in de file staan!
Ik mis ook Jillian in je lijstjequote:Op dinsdag 10 april 2012 09:16 schreef minilot het volgende:
Zo teruglezen, vanaf gisterenochtend.. Eerst mijn lijstje van gisteren, dat qua pitamientjes niet zo best was, wegens tweede paasdag in de Efteling.
O: Volkoren boterham met roomboter en rosbief. Drie glazen water
T: Espresso, chocomel en bonbonnetje
L: Hamburger op een broodje met tomaat, ui, sla en een lepel cocktailsaus
D: Vooraf een niet al te beste salade niçoise, plus wat happen van een mierzoete crème brûlée van geitenkaas. Als hoofd een entrecote in kruidensaus met een bladerdeedtaarte met aubergine en courgette. Als dessert twee bolletjes pure chocolade-ijs, pistacheparfait en daarna nog een espresso met een kleine kersencupcake.
B: Hele dag in een pretpark gelopen.
Ahem.![]()
Dat hangt van van alles af, en met name van de weersvoorspellingen. Maar het is echt nog wel voorseizoen, dus de kans is groot dat het prima te doen is - de échte drukte komt meestal pas vanaf rond Koninginnedag, en meestal komt het zelf nog later op gang.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:23 schreef Quinazoline het volgende:
minilot, jij weet dat wel: hoe druk is het op een gemiddelde weekend dag in de Efteling? Komende zondag bijvoorbeeld, staan we dan overal een half uur te wachten of is het minder druk dan dat?
Nee.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:16 schreef Quinazoline het volgende:
Zou dat ook lekker blijven als ik de smoothie alvast de avond van te voren maak?
Dat hangt van de hoeveelheid trek af.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:33 schreef V1z0R het volgende:
Is dat 1x toast minilot, of meerdere? Mag wel meerder worden volgens mij...
Naja meer omdat je zo fanatiek wasquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:29 schreef minilot het volgende:
Ik was alleen 's ochtends heel even thuis Nallie, en 's avonds pas erg laat weer. Maar je hebt gelijk!Vanaf vandaag een weekje elke dag proberen.
Kijken of ik mijn lief in gewicht een handvol kilo's neerwaarts kan krijgen, dan past -ie beter in de nieuwe supertoffe achtbaan die we in het laatste weekend van april in Frankrijk gaan testen.![]()
O, en een lijstje lijstje vandaag:
O: Ontbijtsalade! Een zachte, van botersla, veldsla, een appeltje en honing-mosterddressing
L: Volkoren toast met hollandse garnalen en een salade van kerstomaten
S: Kwartiertje hardlopen op hardloopschoenen (meh)
S: Jillian, level 1, voor het eerst met gewichtjes van 3 kg
D: Lamsschenkels, gestoofd in Guinness, met knolselderijpuree (recept uit Jamie's Great Britain)
Bedankt! We gaan ook gewoon, maar ik vroeg me af wat me te wachten staatquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat hangt van van alles af, en met name van de weersvoorspellingen. Maar het is echt nog wel voorseizoen, dus de kans is groot dat het prima te doen is - de échte drukte komt meestal pas vanaf rond Koninginnedag, en meestal komt het zelf nog later op gang.
Gewoon gaan dus. Ik geloof dat de Efteling op de druktekalender de komende weekends als 'gezellige bedrijvigheid' beschouwt en dat zijn eigenlijk de beste dagen.
Hmm.. Mijn vriend is er niet zo'n fan van dat ik 's ochtends herrie maak met de blender en ik geef hem geen ongelijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee.![]()
Wat je wél kunt doen is alles gewoon alvast snijden en in de koelkast/vriezer klaarleggen. Dan hoef je 's ochtends de ingrediënten voor je smoothie alleen nog maar in de blender te gooien: alles bij elkaar dertig seconden werk.
Ik moet al twee weken naar level 2.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:39 schreef Nallie het volgende:
[..]
Naja meer omdat je zo fanatiek was
Ik heb gister gewichtjes van 2 kilo gehaald. Moet eigenlijk naar level 2 vanaf morgen
Maar ik ben niet zo strikt, doe het niet op de dagen dat ik een andere sport doe.
Veel plezier in elk geval.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:42 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Bedankt! We gaan ook gewoon, maar ik vroeg me af wat me te wachten staat.
Och, die paar seconden mogen toch geen probleem zijn?quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:42 schreef Quinazoline het volgende:
Hmm.. Mijn vriend is er niet zo'n fan van dat ik 's ochtends herrie maak met de blender en ik geef hem geen ongelijk. Mijn normale diepvriesbovsvruchten-banaan-kwark smoothie blijft wel altijd lekker, maar met spinazie en munt lijkt het me inderdaad een minder goed idee.
In Ierland kan je echt heel lekker etenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind weinig dingen vervelender dan door de regen moeten fietsen. Alleen als ik op weg naar huis ben, dan maakt het me niet zoveel uit.
En goeiemorgenIk heb een gevuld paasweekend achter de rug. Nu weer even normaal doen, en dan vanaf donderdag eens kijken hoe het eten in Ierland is
Als je rekening kunt houden met de hoeveelheid van je D, kun je dat ook met je Squote:Op dinsdag 10 april 2012 09:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat hangt van de hoeveelheid trek af.Ik plan dat niet zo. Maar gezien het nogal forse avondeten dat erna komt, vermoed ik dat het bij toast van één volkoren boterham blijft.
Dat moet je even uitleggen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als je rekening kunt houden met de hoeveelheid van je D, kun je dat ook met je S
Jij: Aangezien ik een flinke D heb wordt het waarschijnlijk 1x toast.quote:
Een kwartiertje hardlopen en Jillian op level 1? Dat mag geen naam hebben. En vertrouw er maar op dat als ik echt trek heb, ik simpelweg een beetje extra te eten neem. Maar om dat vooraf te gaan plannen lijkt me niet echt nodig - ik ga nou niet bepaald heftig sporten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij: Aangezien ik een flinke D heb wordt het waarschijnlijk 1x toast.
Ik: Aangezien je gaat sporten mag het ook wel 2x toast worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |