Inderdaad, maar i.p.v. een filmpje showen konden ze gebruik maken van de nachtelijke slaap erectiesquote:Op woensdag 11 april 2012 09:38 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Bandje om mr Happy, en dan meten ze met dat bandje hoeveel het uitrekt als ze je spannende filmpjes laten zien. Maar dat moet jenatuurijk wel aanpassen aan de doelgroep, als je saaie filmpjes laat zien waar geneukt wordt zonder fietsen naast het bedzijn de resultaten natuurlijk niet betrouwbaar!
Welk programma was het? Even uitzending gemist kijken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he..als het fietsen echt zo slecht is voor je ballen, dan zou daar ondertussen toch al veel meer over bekend zijn? Dan zouden er in verhouding veel meer wielrenners met voorplantings problemen zijn dan niet wielrenners. Aangezien ze tegenwoordig alles onderzoeken zou die link al lang gelegd zijn.
Hoe denken jullie hier over?
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Blikchick krijgt een jongen, bleek afgelopen donderdag uit de 20-weken echo
maar geslacht boeit eigenlijk verder niet, gezondheid is verreweg het belangrijkste
Iets met Filemon in de titel. Op nederland 3/bnn.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:22 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Welk programma was het? Even uitzending gemist kijken.
Ik een biefstukje. Voordeel is dat je bij terugkomst gelijk voorzien bent van filet american.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:28 schreef Pritt het volgende:
Ik doe gewoon altijd een buitenbandje in mijn broekje.
Jij krijgt niks?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Blikchick krijgt een jongen, bleek afgelopen donderdag uit de 20-weken echo
maar geslacht boeit eigenlijk verder niet, gezondheid is verreweg het belangrijkste
Gaaf! Met de nachttrein? Hoeveel betaal je nou voor zo'n ticket?quote:Op woensdag 11 april 2012 11:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Nou, treintickets naar Passau en terug vanaf Wenen worden geboekt voor begin mei...hoop dat m''n knieen snel genoeg reageren op de fysio om iets van 80 km per dag te rijden, maar zelfs als ik maar 50 per dag haal, ben ik van plan er een mooi weekje van te maken. ik zit nu vast, tijd dat ik mezelf eens voor het blok zet. Onderweg heb je geen tijd voor pijntjes.
Je zal het nodig hebben Pritt.quote:Op woensdag 11 april 2012 10:28 schreef Pritt het volgende:
Ik doe gewoon altijd een buitenbandje in mijn broekje.
Haha ze zaten te zeuren dat ik een buitenband in mijn broek had afgelopen weekend.quote:
Lastig bij gemengde tochten.quote:Op woensdag 11 april 2012 11:47 schreef Pritt het volgende:
Mijn oude pakje stuwt mijn broekpaling telkens omhoog.
Ahww... Ventje heeft een goudvisje in zn broekquote:Op woensdag 11 april 2012 11:47 schreef Pritt het volgende:
[..]
Haha ze zaten te zeuren dat ik een buitenband in mijn broek had afgelopen weekend.
Mijn oude pakje stuwt mijn broekpaling telkens omhoog.
Mooi onderzoekquote:Op woensdag 11 april 2012 09:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vraag me dan meteen af hoe dat onderzoek in Boston is afgenomen. gaat dan een zuster voelen hoe hard de erectie is van een wielrenner?
Ahwww dikke heeft een grote bek.quote:Op woensdag 11 april 2012 15:58 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Ahww... Ventje heeft een goudvisje in zn broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |