Ja lijkt me gaaf, gaat als een van de weinige tochten richting de Eifel. Ga over twee weken ook Klimmen - Monschau - Klimmen doenquote:
Wat ik me afvraag he..als het fietsen echt zo slecht is voor je ballen, dan zou daar ondertussen toch al veel meer over bekend zijn? Dan zouden er in verhouding veel meer wielrenners met voorplantings problemen zijn dan niet wielrenners. Aangezien ze tegenwoordig alles onderzoeken zou die link al lang gelegd zijn.quote:
Ah, nog een runkeeper gebruiker! Wat is jouw naam daar?quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:53 schreef fetss het volgende:
Voor de iPhone is runkeeper erg fijn als gps tracker.. (weet niet of er ook een android app van is)
Nou, 't kan nooit goed zijn om heel veel in het zadel te zitten lijkt me.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he..als het fietsen echt zo slecht is voor je ballen, dan zou daar ondertussen toch al veel meer over bekend zijn? Dan zouden er in verhouding veel meer wielrenners met voorplantings problemen zijn dan niet wielrenners. Aangezien ze tegenwoordig alles onderzoeken zou die link al lang gelegd zijn.
Hoe denken jullie hier over?
Onze gynaecoloog heeft 3 dochters, en is de snelste arts van Nederland op een racefiets. 'Nuff said.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he..als het fietsen echt zo slecht is voor je ballen, dan zou daar ondertussen toch al veel meer over bekend zijn? Dan zouden er in verhouding veel meer wielrenners met voorplantings problemen zijn dan niet wielrenners. Aangezien ze tegenwoordig alles onderzoeken zou die link al lang gelegd zijn.
Hoe denken jullie hier over?
Maar kan het ook kwaad?quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, 't kan nooit goed zijn om heel veel in het zadel te zitten lijkt me.
Geen idee. Hangt denk ik ook van je zadel af. En wat voor wegen. Denk niet dat je zaakie het fijn vind om op een slecht zadel van Parijs naar Roubaix te gaan.quote:
Geen jongens dus. 'Nuff saidquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:15 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Onze gynaecoloog heeft 3 dochters, en is de snelste arts van Nederland op een racefiets. 'Nuff said.
Dat bedoel ik, als het echt zo slecht is dan was er veel meer over bekend. Het enige wat je tegenkomt zijn van die verhaaltjes met een bron als "een onderzoek in Colobra in Amerika heeft aangetoond dat fietsen impotent maakt"quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:15 schreef Freddeh het volgende:
[..]
Onze gynaecoloog heeft 3 dochters, en is de snelste arts van Nederland op een racefiets. 'Nuff said.
Blikchick krijgt een jongen, bleek afgelopen donderdag uit de 20-weken echoquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:17 schreef Freddeh het volgende:
Ik houd ontzettend veel van m'n dochter. Ik had haar niet willen omruilen voor een jongen.
Precies! Dames wielrennen isquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Blikchick krijgt een jongen, bleek afgelopen donderdag uit de 20-weken echo
maar geslacht boeit eigenlijk verder niet, gezondheid is verreweg het belangrijkste
Mijn dametje wil later ook gaan 'racefietsen'. Jij moet oppassen wat je zegtquote:
Dát!quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:20 schreef Blik het volgende:
[..]
Blikchick krijgt een jongen, bleek afgelopen donderdag uit de 20-weken echo
maar geslacht boeit eigenlijk verder niet, gezondheid is verreweg het belangrijkste
Fets of fetssquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, nog een runkeeper gebruiker! Wat is jouw naam daar?
En juist dit onderzoek was bagger. De arts/onderzoeker liet mannen liggen en drukte dan een zadel tegen hun ballen. Logisch dat dan de doorbloeding minder wordt. Helaas voor hem, bij een goed afgestelde fiets zit je op je zitbotjes en niet op je ballen. Later begon hij speciale zadels te verkopen, leken nog het meest op een rokzadel. Een slechte beheersing van je fiets door de ontbrekende zadelpunt lijkt me pijnlijker voor de genoemde lichaamsonderdelen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:17 schreef Patroon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, als het echt zo slecht is dan was er veel meer over bekend. Het enige wat je tegenkomt zijn van die verhaaltjes met een bron als "een onderzoek in Colobra in Amerika heeft aangetoond dat fietsen impotent maakt"
Ja precies, dat wilde ik ook aangeven met die onderzoeken, ze slaan meestal nergens op.quote:Op dinsdag 10 april 2012 22:44 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En juist dit onderzoek was bagger. De arts/onderzoeker liet mannen liggen en drukte dan een zadel tegen hun ballen. Logisch dat dan de doorbloeding minder wordt. Helaas voor hem, bij een goed afgestelde fiets zit je op je zitbotjes en niet op je ballen. Later begon hij speciale zadels te verkopen, leken nog het meest op een rokzadel. Een slechte beheersing van je fiets door de ontbrekende zadelpunt lijkt me pijnlijker voor de genoemde lichaamsonderdelen.
Vandaar dat je zondag zoveel staand op de pedalen omhoog ging. Net de dag ervoor geschoren zeker, en jeukbultjes van de ingegroeide haren, dan is zitten niet zo fijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:01 schreef Pritt het volgende:
Zolang de ballen maar goed gesoigneerd zijn is er niets aan de hand!
http://www.nytimes.com/20(...).html?pagewanted=allquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja precies, dat wilde ik ook aangeven met die onderzoeken, ze slaan meestal nergens op.
quote:there are only two kinds of male cyclists - those who are impotent and those who will be impotent.
quote:Today's ergonomic saddles have splits in the back or holes in the center to relieve pressure on the perineum. But this may make matters worse: the ergonomic saddles have smaller surface areas, so the rider's weight presses harder on less saddle, Dr. Schrader said. The perineum may not escape injury because its arteries run laterally and they are not directly over the cutouts. The arteries can come under more pressure when they come into contact with the cutouts' edges.
Ik vraag me dan meteen af hoe dat onderzoek in Boston is afgenomen. gaat dan een zuster voelen hoe hard de erectie is van een wielrenner?quote:Op woensdag 11 april 2012 07:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
http://www.nytimes.com/20(...).html?pagewanted=all
Gepubiceerd onderzoek van de universiteit van Boston (artikel in New York Times). Niks met dingen drukken in je ballen. Mannen die veel fietsten hadden minder sterke erecties dan niet fietsers. Hoe meer er werd gefietst, hoe minder sterk de erectie..
[..]
Ook nog wel interressant:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |