Binnenkort kun je het weer doen, 12 mei de 300 van Enschede. Hoef je niet eens ver voor te rijdenquote:Op maandag 9 april 2012 17:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik gok dat ik nog wel eens zo iets doe. Mits groep > 5-6 man. Anders is het geen hol aan.
Maareh, hoeveel hm's, en hoeveel deelnemers?quote:Op maandag 9 april 2012 17:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Binnenkort kun je het weer doen, 12 mei de 300 van Enschede. Hoef je niet eens ver voor te rijden.
quote:Op maandag 9 april 2012 17:41 schreef Oksel het volgende:
Goed, 12 mei volgende Fok! 300km heldentocht. Slapen @ Oksel, 's ochtends met de auto naar Enschede (20 min rijden). Interesse iemand?
Arvid en Gert zijn de organisatoren. Ik zal eens vragen wat de route wordt.quote:Op maandag 9 april 2012 17:40 schreef Oksel het volgende:
[..]
Maareh, hoeveel hm's, en hoeveel deelnemers?
We hebben nog veel meer kansenquote:Op maandag 9 april 2012 17:41 schreef Oksel het volgende:
Goed, 12 mei volgende Fok! 300km heldentocht. Slapen @ Oksel, 's ochtends met de auto naar Enschede (20 min rijden). Interesse iemand?
Ik gok Enschede-Bad Iburg-Enschedequote:Op maandag 9 april 2012 18:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Arvid en Gert zijn de organisatoren. Ik zal eens vragen wat de route wordt.
Alleen als jij ook meegaat.quote:Op maandag 9 april 2012 18:41 schreef marcodej het volgende:
Ik vind dat jullie na een 300 nu eigenlijk een 400 zouden moeten doen.
Hij staat er al jaren hè? Met z'n auto vol banden enzo. In Ekehaar alquote:Op maandag 9 april 2012 18:49 schreef Patroon het volgende:
Vandaag even wat olie gekocht bij Gerke uit zijn kofferbak, de kenners weten wel wie ik bedoel
Grappig, dat hij mij na 9 jaar afwezigheid weer herkende, hij wist zelfs waar ik vandaan kwam
De geur van olie haalt gelijk weer allemaal herinneringen op!
Ja ongelofelijk. De eerste keer dat ik hem ontmoette was als 1e jaars nieuweling in de Wijk. Ik had toen mijn 1e koers en reed nog met schakels op het frame. Hij zei toen tegen mijn pa "die jongen moet schakelen op het stuur, dat is veel veiliger" snel daarna had hij het al omgebouwd.quote:Op maandag 9 april 2012 19:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij staat er al jaren hè? Met z'n auto vol banden enzo. In Ekehaar al![]()
Was je in Ureterp?
Zeker en vast, de lucht die van sommige brevettenrijders afkwam valt met geen klavier te beschrijven.quote:Op maandag 9 april 2012 19:28 schreef cafca het volgende:
Mooie verhalen over die 300, krijg bijna spijt dat ik niet meegedaan heb.
quote:Op maandag 9 april 2012 19:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zeker en vast, de lucht die van sommige brevettenrijders afkwam valt met geen klavier te beschrijven.
Rij je kleine Hein ook? Ben nu de route via google maps en streetview aan het verkennenquote:Op maandag 9 april 2012 19:52 schreef Tommeke het volgende:
@Patroon: Ik zal ook eens wat bij m kopen om dat mee te maken
Neehoor, al heb je er wel types bij die zo'n rit het liefst alleen rijden.quote:Op maandag 9 april 2012 19:46 schreef Patroon het volgende:
Volgens mij moet je als brevettenrijder wel zwaar autist zijn!![]()
Hou nou eens op met zorgen maken over hoe "getraind" je bent, iedereen die een 300 uitrijdt en energie over heeft om te sprinten voor heuveltopjes en demarrages is getraind genoeg voor een recreatief wielrentopic. Als jij over een maand beter ben dan ik gisteren zag, vraag ik je niet meer mee voor de Grippermeet deze zomer, want dan kom ik zeker nergens meer als eerste boven...quote:Op maandag 9 april 2012 18:17 schreef Pritt het volgende:
[..]
Gister zat je nog te mekkeren dat je nooit meer zoiets zou doen!
Ik ben er wel voor in, hopelijk ben ik dan ook een beetje getraind! Moet wel lukken met nog een maand te gaan.
Ik zou dan wel serieus een poging willen doen. Alleen al omdat ik dan in Hengelo kan slapen.quote:Op maandag 9 april 2012 17:41 schreef Oksel het volgende:
Neefje is daar eerste gewordenquote:Op maandag 9 april 2012 19:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij staat er al jaren hè? Met z'n auto vol banden enzo. In Ekehaar al![]()
Was je in Ureterp?
Hehe, welk jaar? Ik ben daar eens 4e geworden bij de Nieuwelingenquote:
Dit jaar? Jeweetwel, je clubgenoot.quote:Op maandag 9 april 2012 21:25 schreef Patroon het volgende:
[..]
Hehe, welk jaar? Ik ben daar eens 4e geworden bij de Nieuwelingen
Laat je niet zo op de kast jagen man. Je fietst 300 km, trapt op 't eind nog even bijna iedereen zoek en gaat hier daarna nog op in?quote:Op maandag 9 april 2012 13:15 schreef kaasplankje het volgende:
En wat soigneren betreft:
Ik heb al eens gezegd dat ik me soigneer in de mate hoe dat mij op dat moment het beste uitkomt.
Ja, mijn fiets is schoon aan het vertrek en ik heb een fris stuurlintje. Lekker belangrijk of ik dezelfde bidons heb en of een draadloze teller. Of een matchend pakje.
Jij denkt dat zo'n fiets (hij moet trouwens een wit stuurlint hebben en een FSA SL-K light crankstel, voor de rest wel een redelijk acceptable karretje) je meteen een goeie wielrenner maakt?quote:Op maandag 9 april 2012 21:32 schreef kanovinnie het volgende:
Andere neef van me heeft sinds 4 weken een nieuwe fiets.
[ afbeelding ]
Dacht ik van die kant van de familie nog wel de beste wielrenner te zijn (andere kant van de familie kan ik wel vergeten).
Niet dus.
Hij heeft in de 4 weken dat hij 'm heeft er al 1300 km op gereden en gaat de amstel gold erop rijden. Dus hij heeft 'm niet voor de sier ofzoquote:Op maandag 9 april 2012 21:38 schreef Gripper het volgende:
[..]
Jij denkt dat zo'n fiets (hij moet trouwens een wit stuurlint hebben en een FSA SL-K light crankstel, voor de rest wel een redelijk acceptable karretje) je meteen een goeie wielrenner maakt?
Moet je eens bij een toertocht rondkijken hoeveel kerels van 120+ kilo er op zo'n ding in een omatempo rondrijden, alleen maar omdat ze het kunnen betalen...
voelde je het niet in je knieën? Ik stootte er net een aan de tafelpoot, en dat was echt een stuk gevoeliger dan normaal wanneer je je knie stoot.quote:Op maandag 9 april 2012 21:38 schreef No-P het volgende:
Benen willen nog wel vandaag. Hardlooptraining ging nog redelijk soepel.
Achillespees voelde ik wat bij sommige oefeningen. Bovenbenen bij hoge knie heffing. Knieën verder niet gevoeld.quote:Op maandag 9 april 2012 21:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
voelde je het niet in je knieën? Ik stootte er net een aan de tafelpoot, en dat was echt een stuk gevoeliger dan normaal wanneer je je knie stoot.
quote:
Als het naar Bad Iburg gaat (wat idd logisch is) dan zijn er genoeg heuvels. Tecklenburg is heerlijk fietsen.quote:Op maandag 9 april 2012 21:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
Hou nou eens op met zorgen maken over hoe "getraind" je bent, iedereen die een 300 uitrijdt en energie over heeft om te sprinten voor heuveltopjes en demarrages is getraind genoeg voor een recreatief wielrentopic. Als jij over een maand beter ben dan ik gisteren zag, vraag ik je niet meer mee voor de Grippermeet deze zomer, want dan kom ik zeker nergens meer als eerste boven...
Aan die Enschede - plaats XX - Enschede is trouwens voor jou geen eer te halen hoor. Geen heuvels om als eerste op te stormen. Dan moet je ook gewoon kopwerk doen, luie uitvreter!
Ja die app noemde ik hier laatst ook. Erg leuk. Hij neemt ook niet veel batterij van je mobiel. Helaas moet ik wel steeds die app aanzetten voor de training en is er in Friesland niet zoveel te klimmen. Ga hem wel gebruiken in Frankrijk of wanneer ik eens in het zuiden van NL ben.quote:Op maandag 9 april 2012 23:42 schreef eentwee het volgende:
Lijkt nu ook wel een beetje los te komen. Bijv. bij de toertocht van afgelopen zaterdag, maak een nieuw segment aan en daar verschijnen er 30 tijden van die dag. Het klassement van de Amerongse berg telt al meer dan 100 deelnemers. De snelste rijdt daar met 33 km/u omhoog.. wedstrijdrenners dus. Ook wat lui vanuit Utrecht (ledig erf) enzo, geen pannenkoeken.
Ik vind 't tof voor hem! Heb je 'm nog gezienquote:Op dinsdag 10 april 2012 00:49 schreef Tommeke het volgende:
@kanovinnie: Haha je neefje is ook wel een straffe gast!
@Patroon: Nee jong, ben sportklasse hè?
Ik ben die dag aan het ATB'en in Tecklenburg!
Klopt, het wordt echt steeds drukker. Zo'n obscuur klimmetje wat ik een tijd geleden heb aangemaakt en waar ik "king of the mountain" was (omdat ik de enige wasquote:Op maandag 9 april 2012 23:42 schreef eentwee het volgende:
Lijkt nu ook wel een beetje los te komen. Bijv. bij de toertocht van afgelopen zaterdag, maak een nieuw segment aan en daar verschijnen er 30 tijden van die dag. Het klassement van de Amerongse berg telt al meer dan 100 deelnemers. De snelste rijdt daar met 33 km/u omhoog.. wedstrijdrenners dus. Ook wat lui vanuit Utrecht (ledig erf) enzo, geen pannenkoeken.
Aangemeldquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klopt, het wordt echt steeds drukker. Zo'n obscuur klimmetje wat ik een tijd geleden heb aangemaakt en waar ik "king of the mountain" was (omdat ik de enige was) is binnen een paar weken ineens 35 keer gereden. Je ziet ook steeds leukere ritjes verschijnen:
http://app.strava.com/rid(...)cjs0PTE4NjUyMg%3D%3D![]()
Voor degene die het ook eens willen proberen, meld je ook even aan bij de fok! groep: http://app.strava.com/clubs/fok-recreatieve-wielrenners
Ik vind het ook al erg leuk om een overzicht te hebben van je gereden kilometers en route's, de klimmetjes zijn alleen een leuke bonus. Bovendien zijn er ook veel vlakke tijdritjes als segment aangemeld, moet je maar eens kijken of in jouw omgeving dit ook is gebeurd (en anders zelf aanmakenquote:Op dinsdag 10 april 2012 09:03 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Aangemeld. Niet dat ik het vreselijk vaak zal gaan gebruiken aangezien hier weinig klimmetjes zijn, maar wie weet
Klopt, ongeveer.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:23 schreef Pritt het volgende:
Hoe doet die dat precies met de klimmetjes? Op basis van GPS bepaalt hij zelf begin en eind van zo'n berg? Lijkt me cool spul!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |