Binnenkort kun je het weer doen, 12 mei de 300 van Enschede. Hoef je niet eens ver voor te rijdenquote:Op maandag 9 april 2012 17:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik gok dat ik nog wel eens zo iets doe. Mits groep > 5-6 man. Anders is het geen hol aan.
Maareh, hoeveel hm's, en hoeveel deelnemers?quote:Op maandag 9 april 2012 17:38 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Binnenkort kun je het weer doen, 12 mei de 300 van Enschede. Hoef je niet eens ver voor te rijden.
quote:Op maandag 9 april 2012 17:41 schreef Oksel het volgende:
Goed, 12 mei volgende Fok! 300km heldentocht. Slapen @ Oksel, 's ochtends met de auto naar Enschede (20 min rijden). Interesse iemand?
Arvid en Gert zijn de organisatoren. Ik zal eens vragen wat de route wordt.quote:Op maandag 9 april 2012 17:40 schreef Oksel het volgende:
[..]
Maareh, hoeveel hm's, en hoeveel deelnemers?
We hebben nog veel meer kansenquote:Op maandag 9 april 2012 17:41 schreef Oksel het volgende:
Goed, 12 mei volgende Fok! 300km heldentocht. Slapen @ Oksel, 's ochtends met de auto naar Enschede (20 min rijden). Interesse iemand?
Ik gok Enschede-Bad Iburg-Enschedequote:Op maandag 9 april 2012 18:23 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Arvid en Gert zijn de organisatoren. Ik zal eens vragen wat de route wordt.
Alleen als jij ook meegaat.quote:Op maandag 9 april 2012 18:41 schreef marcodej het volgende:
Ik vind dat jullie na een 300 nu eigenlijk een 400 zouden moeten doen.
Hij staat er al jaren hè? Met z'n auto vol banden enzo. In Ekehaar alquote:Op maandag 9 april 2012 18:49 schreef Patroon het volgende:
Vandaag even wat olie gekocht bij Gerke uit zijn kofferbak, de kenners weten wel wie ik bedoel
Grappig, dat hij mij na 9 jaar afwezigheid weer herkende, hij wist zelfs waar ik vandaan kwam
De geur van olie haalt gelijk weer allemaal herinneringen op!
Ja ongelofelijk. De eerste keer dat ik hem ontmoette was als 1e jaars nieuweling in de Wijk. Ik had toen mijn 1e koers en reed nog met schakels op het frame. Hij zei toen tegen mijn pa "die jongen moet schakelen op het stuur, dat is veel veiliger" snel daarna had hij het al omgebouwd.quote:Op maandag 9 april 2012 19:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hij staat er al jaren hè? Met z'n auto vol banden enzo. In Ekehaar al![]()
Was je in Ureterp?
Zeker en vast, de lucht die van sommige brevettenrijders afkwam valt met geen klavier te beschrijven.quote:Op maandag 9 april 2012 19:28 schreef cafca het volgende:
Mooie verhalen over die 300, krijg bijna spijt dat ik niet meegedaan heb.
quote:Op maandag 9 april 2012 19:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zeker en vast, de lucht die van sommige brevettenrijders afkwam valt met geen klavier te beschrijven.
Rij je kleine Hein ook? Ben nu de route via google maps en streetview aan het verkennenquote:Op maandag 9 april 2012 19:52 schreef Tommeke het volgende:
@Patroon: Ik zal ook eens wat bij m kopen om dat mee te maken
Neehoor, al heb je er wel types bij die zo'n rit het liefst alleen rijden.quote:Op maandag 9 april 2012 19:46 schreef Patroon het volgende:
Volgens mij moet je als brevettenrijder wel zwaar autist zijn!![]()
Hou nou eens op met zorgen maken over hoe "getraind" je bent, iedereen die een 300 uitrijdt en energie over heeft om te sprinten voor heuveltopjes en demarrages is getraind genoeg voor een recreatief wielrentopic. Als jij over een maand beter ben dan ik gisteren zag, vraag ik je niet meer mee voor de Grippermeet deze zomer, want dan kom ik zeker nergens meer als eerste boven...quote:Op maandag 9 april 2012 18:17 schreef Pritt het volgende:
[..]
Gister zat je nog te mekkeren dat je nooit meer zoiets zou doen!
Ik ben er wel voor in, hopelijk ben ik dan ook een beetje getraind! Moet wel lukken met nog een maand te gaan.
Ik zou dan wel serieus een poging willen doen. Alleen al omdat ik dan in Hengelo kan slapen.quote:Op maandag 9 april 2012 17:41 schreef Oksel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |