Ja, maar als je het geld terug hebt gekregen (of dat nou van verzekering of gemeente of wat dan ook is geweest), dan kan je het dus niet aftrekken. Het zijn immers ook geen kosten voor jou.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:58 schreef pazara het volgende:
...
maar die fiets is via gemeente verzekerd.
dus als ik goed heb vaalen de fiets en fysiotherapie onder specifieke zorgkosten?
ik heb geen geld van de fiets teruggekregen hoor?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:01 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ja, maar als je het geld terug hebt gekregen (of dat nou van verzekering of gemeente of wat dan ook is geweest), dan kan je het dus niet aftrekken. Het zijn immers ook geen kosten voor jou.
Je schrijft net dat de fiets via de gemeente was verzekerd..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:04 schreef pazara het volgende:
ik heb geen geld van de fiets teruggekregen hoor?
Dan heb jij dus niets betaald voor de fiets en kun je dus ook niets terugkrijgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:17 schreef pazara het volgende:
ik snap jou even niet
de fiets is verzekerd via gemeente. zij betalen rechtstreeks de verzekering aan het bedrijf.
dus ik heb geen geld van de fiets terug gekregen
Ik schreef al: als je het niet hebt betaald, kan je het ook niet aftrekken. Zo moeilijk is het niet.quote:
okequote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:23 schreef DonJames het volgende:
[..]
Ik schreef al: als je het niet hebt betaald, kan je het ook niet aftrekken. Zo moeilijk is het niet.
Zo dat is lekker snel.. heb je de verlopige of definitieve aanslag gekregen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 06:03 schreef Niwre83 het volgende:
Afgelopen zaterdag de blauwe enveloppe met heugelijk nieuws gehad.
Dagtekening is 4 mei 2012
Vandaag het geld ontvangen!!
Ik kreeg gelijk een definitieve aanslagquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:42 schreef casualguy het volgende:
[..]
Zo dat is lekker snel.. heb je de verlopige of definitieve aanslag gekregen?
Ik heb van beiden nog geen bericht gehad maar goed voor 1 juli krijg je sowiezo bericht.
Ik ook met dagtekening van 4 mei, maar nog niks.. wil het ook wel hebben!quote:Op woensdag 2 mei 2012 06:03 schreef Niwre83 het volgende:
Afgelopen zaterdag de blauwe enveloppe met heugelijk nieuws gehad.
Dagtekening is 4 mei 2012
Vandaag het geld ontvangen!!
Op 2 maart jongstleden, tegelijk met mijn vriendin die het geld al op 19 april kreegquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:23 schreef senseofreak het volgende:
en wanneer ingezonden niwre?
ben benieuwd of k hem dit jaar snel krijg haha. voorgaande jaren altijd pas eind juni;) dus we wachten gewoon af:p eerder is natuurlijk altijd welkom:D
De datum van indienen van aangifte maakt niks uit het want een maat van me heeft begin februari zijn aangifte gedaan en nog niks gehoord, ikzelf heb op 7 maart aangifte gedaan maar tot op heden ook nog niks dus er valt geen pijl uit te trekken gewoon geduldig wachten tot de stapel kleiner word kom ik vanzelf aan de beurt!! ;-)quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:04 schreef Niwre83 het volgende:
[..]
Op 2 maart jongstleden, tegelijk met mijn vriendin die het geld al op 19 april kreeg
Soms willen de banken het wel eens iets langer vast houden ivm de rente die ze willen snoepen! ;-)quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:55 schreef dromenvangster het volgende:
[..]
Ik ook met dagtekening van 4 mei, maar nog niks.. wil het ook wel hebben!
Beste YoshiBignose,quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:45 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hij zit in de wajong he, valt niet echt mee te praten met die autistenHet zijn niet allemaal Rain Mans, je hebt ook domme autisten
Niet terzake-doende info, of wil je zielig gevonden worden?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:48 schreef WarrenBuffet het volgende:
(ja, ook ik heb een autistische stoornis!)
quote:
Beste Worteltjestaart,quote:Niet terzake-doende info, of wil je zielig gevonden worden?
That's ok Yoshi !quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Sorry zo bedoelde ik het niet haha maar lokte het wel een beetje uit. Maar autistisch of niet ik vond hem een beetje lui overkomen. Meeste dingen staan heel duidelijk uitgelegd en mensen geven hier dan advies en lijkt ie ook niet echt naar te luisterenNaja, zo lastig is het niet wat betreft de wajong en het lijkt me dat ie er nu wel uit moet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |