De datum van indienen van aangifte maakt niks uit het want een maat van me heeft begin februari zijn aangifte gedaan en nog niks gehoord, ikzelf heb op 7 maart aangifte gedaan maar tot op heden ook nog niks dus er valt geen pijl uit te trekken gewoon geduldig wachten tot de stapel kleiner word kom ik vanzelf aan de beurt!! ;-)quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:04 schreef Niwre83 het volgende:
[..]
Op 2 maart jongstleden, tegelijk met mijn vriendin die het geld al op 19 april kreeg
Soms willen de banken het wel eens iets langer vast houden ivm de rente die ze willen snoepen! ;-)quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:55 schreef dromenvangster het volgende:
[..]
Ik ook met dagtekening van 4 mei, maar nog niks.. wil het ook wel hebben!
Beste YoshiBignose,quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:45 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hij zit in de wajong he, valt niet echt mee te praten met die autistenHet zijn niet allemaal Rain Mans, je hebt ook domme autisten
Niet terzake-doende info, of wil je zielig gevonden worden?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:48 schreef WarrenBuffet het volgende:
(ja, ook ik heb een autistische stoornis!)
quote:
Beste Worteltjestaart,quote:Niet terzake-doende info, of wil je zielig gevonden worden?
That's ok Yoshi !quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Sorry zo bedoelde ik het niet haha maar lokte het wel een beetje uit. Maar autistisch of niet ik vond hem een beetje lui overkomen. Meeste dingen staan heel duidelijk uitgelegd en mensen geven hier dan advies en lijkt ie ook niet echt naar te luisterenNaja, zo lastig is het niet wat betreft de wajong en het lijkt me dat ie er nu wel uit moet komen.
Ik vul al 4 jaar belasting in maar moest voor t eerst betalen, dus gewoon verkeerd begrepenquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Je zit in het verkeerde topicmaar ongelooflijk hoeveel mensen de eerste aangifte vergeten. Staat allemaal toch duidelijk in de aangifte die je krijgt. Met een boekhouder had je nu al 50 bespaard
Nou en.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:08 schreef sproetje18 het volgende:
Ook 29 april brief ontvangen met datum 4 april ,nog niet op rekening hebben rabobank.
aangifte gedaan begin maart.
Denk het niet want 5 mei is en een zaterdag en een feestdag, denk dat het of morgen of dinsdag eropstaatquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Brief ontvangen met dagtekening 5 mei, betekent dat dat er 5 mei een leuk bedrag op mijn rekening wordt overgemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |