Uhm, volgens mij klopt dit niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:48 schreef get_rich het volgende:
Een verzamelinkomen is het belastbaar inkomen voor de ib.
Een toetsingsinkomen is het bruto inkomen (wat je dus niet in je handen krijgt).
Dat betekend dat jij dus gewoon je bruto inkomen moet opgeven voor de toeslagen.
incorrect,quote:Op dinsdag 8 mei 2012 07:48 schreef get_rich het volgende:
Een verzamelinkomen is het belastbaar inkomen voor de ib.
Een toetsingsinkomen is het bruto inkomen (wat je dus niet in je handen krijgt).
Dat betekend dat jij dus gewoon je bruto inkomen moet opgeven voor de toeslagen.
Ik kan er nog een paar jaar op teren, daarna hoop ik het niet meer nodig te hebbenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:14 schreef Nizno het volgende:
houd er alleen wel rekening mee dat wanneer je aftrekpost weg valt je een te hoog verzamelinkomen kan hebben.
Niet helemaal correct.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 09:19 schreef YoshiBignose het volgende:
Toetsingsinkomen = verzamelinkomen = belastbaar inkomen. Het zijn alle inkomsten uit de boxen bij elkaar opgeteld minus de aftrekposten.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:01 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Heb nog steeds geen briefBelastingdienst gebeld en het mens aan de telefoon zei dat ze dat niet kunnen zien of de brief al verstuurd is.
Zo maar kijken of ik ergens kan inloggen met m`n digi-d om daar achter te komen.
Je weet dat ze nog bijna 2 maanden de tijd hebben he?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:01 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Heb nog steeds geen briefBelastingdienst gebeld en het mens aan de telefoon zei dat ze dat niet kunnen zien of de brief al verstuurd is.
Zo maar kijken of ik ergens kan inloggen met m`n digi-d om daar achter te komen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:01 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Goed zoeken op de site van de belastingdienst!quote:Zo maar kijken of ik ergens kan inloggen met m`n digi-d om daar achter te komen.
ik vond het wel leuk om haar die moeite te laten doenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:51 schreef DonJames het volgende:
[..]
[..]
Bespaar je de moeite, dat kan niet.
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vond het wel leuk om haar die moeite te laten doen
daar houd ik je aan!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:12 schreef Sjeen het volgende:
Echt, ik geef ze nog tot 1 juli... Als ik dan nog niks gehoord heb, ga ik ze platbellen
Dan log ik op 1 juli in met m'n DigiD, kijken wanneer ze de brief gaan versturen!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:12 schreef Sjeen het volgende:
Echt, ik geef ze nog tot 1 juli... Als ik dan nog niks gehoord heb, ga ik ze platbellen
Ik heb begin januari de aangifte gedaan en ook nog geen brief terwijl ik vorig jaar in de 1e week van mei m`n teruggave al op rekening hadquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:01 schreef SuusOetMaiden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |