Dat mag jij persoonlijk vinden maar bezorgen met HVO is een gangbare vorm van 'bezorgen op het adres'.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:57 schreef Zelva het volgende:
Dat kan alleen met een handtekening en dan vind ik niet meer dat je over 'bezorgen op het adres' spreekt, dan is het persoonlijk overhandigen.
Ik als ontvanger kan ook tekenen met een wildvreemde krabbel en later bestrijden dat het mijn handtekening is (en dus dat ik de zending ontvangen heb).quote:En zelfs dan nog hoeft het niet genoeg te zijn. Als iemand anders ervoor tekent, een huisgenoot of zo, ligt nog steeds de verantwoordelijkheid voor een correcte afhandeling bij de verzender als het pakketje alsnog verdwijnt. De ontvanger kan en mag daar niet de dupe van worden.
Je kan ook laten tekenen met legitimatie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:27 schreef r_one het volgende:
[..]
Ik als ontvanger kan ook tekenen met een wildvreemde krabbel en later bestrijden dat het mijn handtekening is (en dus dat ik de zending ontvangen heb).
Aan de deur?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Je kan ook laten tekenen met legitimatie.
Ja alles kan maar er heeft nog nooit een postbezirger om gevraagd. Zelfs niet bij aangetekende stukken.quote:
Ik heb me weleens moeten legitimeren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:35 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja alles kan maar er heeft nog nooit een postbezirger om gevraagd. Zelfs niet bij aangetekende stukken.
Weleens?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik heb me weleens moeten legitimeren.
'Weleens' in de zin van 'bij wijze van uitzondering'?quote:
Het kan, dus als je per se iets wil bewijzen als vervoerder dan heb je een middel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef r_one het volgende:
[..]
'Weleens' in de zin van 'bij wijze van uitzondering'?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |