Dat is inderdaad ook nog een optie.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ipv een versterker kan je er dan ook voor kiezen een actieve monitor voor jezelf mee te nemen, puur alleen voor je gitaar. Dan klink je in ieder geval op het podium hetzelfde als in de zaal. Dat is ook iets wat ik aan het overwegen ben.
Eerlijk gezegd geen ideequote:Op dinsdag 10 april 2012 09:31 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Hoeveel moet zoiets opbrengen? want het is inderdaad wel interessant
[..]
daarom ben ik zo blij met die M13, ook mooi draaiknopjes
En wat is dat budget ?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:40 schreef Fruscayerdrix het volgende:
He peeps![]()
Ik wil graag wat gitaareffecten gaan aanschaffen, maar v.w.b. electrisch spelen ben ik echt nog n rookie. Kan ik beter rustig aan wat proberen en losse effecten aanschaffen of is zo'n multi-effect ding van Line6 bijv een goede optie?
Over n tijdje wil ik graag in n band gaan spelen, dus misschien moet dat nog meegenomen worden in de overweging
Oh en ik hoop nog altijd de loterij eens te winnen, maar zolang dat niet gebeurt zit ik wel aan n (studenten)budget gebonden
Thx
¤300 á 350 met eventueel een klein beetje rek.quote:
Zit er trouwens ook iets van een handleiding bij?quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geen idee
Kan er weinig over vinden, en al helemaal nergens tweedehands ofzo... Ook geen idee wat ze vroeger nieuw waren...
PM je adres even, dan stuur ik hem binnenkort eens op, kan je in ieder geval eens testen en kijken of het echt wat voor je is.
Kan ik ondertussen over een prijs nadenken. Of je doet een bod, ik had hem ook niet echt duur
Ik begin een beetje als een fanboy te klinken zo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:45 schreef Fruscayerdrix het volgende:
[..]
¤300 á 350 met eventueel een klein beetje rek.
Ik zit ook al allemaal mensen te vertellen dat ze zo'n ding moeten kopen terwijl ik er zelf niet eens eentje heb.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik begin een beetje als een fanboy te klinken zo.
Maar ik zou zeggen doe een Line 6 Pod HD300 (300¤)
Wannabe braddiequote:Op dinsdag 10 april 2012 15:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik zit ook al allemaal mensen te vertellen dat ze zo'n ding moeten kopen terwijl ik er zelf niet eens eentje heb.
quote:
Awesome, daar zit ook nog n looper in.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik begin een beetje als een fanboy te klinken zo.
Maar ik zou zeggen doe een Line 6 Pod HD300 (300¤)
Omdat gitaristen stiekem oude rotten zijn die verkrampt vast blijven houden aan vervlogen tijden waarin er geen digitaal spul bestond.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:00 schreef Fruscayerdrix het volgende:
[..]
Awesome, daar zit ook nog n looper in.
Wat is de reden dat veel toch voor losse effecten kiezen? Omdat je dat iets meer kan finetunen o.i.d.? Of omdat ze 'n specifiek geluid willen?
Precies. Als het niet bromt en korter dan een half uur nodig heeft om op te warmen, kan het nooit goed zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2012 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat gitaristen stiekem oude rotten zijn die verkrampt vast blijven houden aan vervlogen tijden waarin er geen digitaal spul bestond.
Oud spul heeft ook z'n charme natuurlijkquote:Op dinsdag 10 april 2012 17:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Omdat gitaristen stiekem oude rotten zijn die verkrampt vast blijven houden aan vervlogen tijden waarin er geen digitaal spul bestond.
Zo'n setje van 10-60? Dat is een behoorlijk verschil met een setje exl 110 van d'addario.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:00 schreef The_Dean het volgende:
Zo'n setje Zakk Wylde snaren is wel erg lomp trouwens, maar snel weer een normaal setje er op.
Hier nog 1, was er eerst tegen, omdat ik eigenlijk alleen de Spider series maar kende, maar het zijn toch wel toffe bakken.quote:Op dinsdag 10 april 2012 23:44 schreef stefanhaan het volgende:
Ik begin ook wel een beetje een line6 fanboy te worden die pod hd500 is echt bruut
Ja die. En nogalquote:Op dinsdag 10 april 2012 23:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo'n setje van 10-60? Dat is een behoorlijk verschil met een setje exl 110 van d'addario.
Dat vond ik juist het fijnst aan die set. Dat in vergelijking met een normaal setje .011 in drop C vond ik het Zakk Wylde setje toch echt het fijnst klinken.quote:Op woensdag 11 april 2012 03:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja die. En nogal![]()
Goeie snaren, alleen die .060 is me te lomp.
Ja, voor drop C kan het inderdaad wel een leuk setje snaren zijn. Of voor B F# B G B e zoals Karnivool veel gebruikt.quote:Op woensdag 11 april 2012 14:11 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Dat vond ik juist het fijnst aan die set. Dat in vergelijking met een normaal setje .011 in drop C vond ik het Zakk Wylde setje toch echt het fijnst klinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |