Oh, dan heb je al wel een redelijke eerste hiker-auto (alhoewel de motorinhoud wel overhoudt).quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:43 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Van Den Bosch naar Breda in een 318D.. Is mijn eerste hikerrit, normaal werk ik als PC.
Eikelquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:32 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Tsssk, op de fiets naar tentamens gaan. Auto staat al warm te draaien hoor
Ik ook, hou zelfs de begin en eind km's bij en maak van elke auto een fotoquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:37 schreef dery1990 het volgende:
Ik heb ook een Excel sheet. Ik hou begin- en eindtijd, auto/kenteken, onkosten en adressen bij
Ach hou op man. BMW 318 is drama.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:44 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Oh, dan heb je al wel een redelijke eerste hiker-auto (alhoewel de motorinhoud wel overhoudt).
Ik heb tot nu toe nog geen enkele bmw gehad bijvoorbeeld
Oneluv!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:41 schreef S-RS het volgende:
[..]
Eikel
[..]
Ik ook, hou zelfs de begin en eind km's bij en maak van elke auto een foto
Ja, hoe moet ik dat weten? Ik zeg toch dat ik dat nog nooit gekregen heb.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ach hou op man. BMW 318 is drama.
Dan is zijn geloofwaardigheid qua auto's insturen wel gelijk naar de klotenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Probeer anders eens zo'n Vivaro op te sturen
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:08 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dan is zijn geloofwaardigheid qua auto's insturen wel gelijk naar de kloten
Dat komt omdat ik ze niet gemaakt hebquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:15 schreef joppie_saus het volgende:
GodverZelden zulke slechte photoshops gezien, en ik heb er al heeeel wat gezien...
Tot nu toe staan alle Vivaro's op de picca, hahaquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Oneluv!
Enne, die foto's maken stop je ook wel mee na 50+ ritten.. Zeker als jij elke keer Vivaro's krijgt
Heb er al 10 ofzo gehad, van de 30 ritten die ik heb gehadquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Probeer anders eens zo'n Vivaro op te sturen
Ik heb er eentje gehad, maar dat was een 2.5CDTI met 150pk en full-options. Was best te doen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:32 schreef S-RS het volgende:
[..]
Tot nu toe staan alle Vivaro's op de picca, haha
[..]
Heb er al 10 ofzo gehad, van de 30 ritten die ik heb gehad
Nee, eigenlijk kan ik niet photoshoppen. Sterker nog, ik kan helemaal niks met computers, ik weet hoe ik ze aan moet zetten maar technischer dan dat moet het voor mij niet worden.quote:
Beetje overdreven. 318d is een prima auto, de 318i iets minder maar nog steeds heel redelijk in het segment. Dikke blokken zijn altijd fijner natuurlijk....duh.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ach hou op man. BMW 318 is drama.
Nee, geen flits gezien. Alle stoplichten rechtdoor waren ook groen toen ik rechtsaf ging. Dus er was geen kruisend verkeer mogelijk.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:44 schreef Jieuwst het volgende:
niet bekend daar maar aan de situatie te zien lijkt het er op dat je inderdaad gewoon naar rechts mocht.
Die flitspaal is dan misschien alleen voor rechtdoor. Geen flits gezien?
Ja reed prima hoor.. Werd vanaf de grote (zo noemen jullie die toch?) in Breda nog fijn naar het station gebracht door een werknemer van dat bedrijf. Prrima.quote:Op dinsdag 10 april 2012 15:39 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Beetje overdreven. 318d is een prima auto, de 318i iets minder maar nog steeds heel redelijk in het segment. Dikke blokken zijn altijd fijner natuurlijk....duh.
Ja, zie nu ook dat die paal meer naar de rechtdoorgaande rijstroken is gericht. Zag in m'n binnenspiegel die paal staan, dus schrok evenquote:Op dinsdag 10 april 2012 15:46 schreef RTS91 het volgende:
Er staan ook geen stoplichten. Flitspaal kan jou ook nooit flitsen op die manier, je gaat immers een bocht om.
Over Vivaro's gesproken....quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:32 schreef S-RS het volgende:
[..]
Tot nu toe staan alle Vivaro's op de picca, haha
[..]
Heb er al 10 ofzo gehad, van de 30 ritten die ik heb gehad
Haha, sterkte!quote:Op dinsdag 10 april 2012 16:39 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Over Vivaro's gesproken....
Ik moet er morgenavond mee naar Putten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |