Inderdaad, ik ga alleen met de bus als het heel hard regent of als m'n fiets kapot is. Dit jaar is dat gelukkig nog niet voorgekomen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 09:41 schreef Viezze het volgende:
Hier in Groningen moet ik het doen met de bus, en wel lijn 15 voor de bekenden. Dat is zo'n drama dat is liever ga fietsen
Nice, waarheen? Ik ben de komende 3 dagen weer op de vestiging in Amersfoortquote:Op dinsdag 10 april 2012 10:44 schreef Pizzabodem het volgende:
Spoedritje, weer een hele nieuwe 508sw. En weer een e-hdi 2tronic. Maar rijdt prima
Op de site van EW of ARquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:21 schreef Dimitri_ het volgende:
Zometeen mijn eerste hiker-ritje.. Maar waar moet ik mijn uren invullen?
Dat is wel handig! Alleen zal die wel ingesteld zijn op EW-bedragen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:32 schreef Viezze het volgende:
Ik heb nog een handige Excel sheet waar je begin en eindtijd invult, overige kosten en je ziet dan precies wat je per maand uitbetaald hoort te krijgen. Ooit een keer via iemand van hier gekregen (weet niet meer wie, maar bedankt). Aangezien er weer veel nieuwe hikers bij zijn gekomen, nog iemand die interesse heeft?
Je kan je uurloon invullen. Hij rekent alleen per maand uit dus misschien moet je daar wat in aanpassen. Ik knal hem vanavond wel even online, ben niet thuis nu!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:33 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Dat is wel handig! Alleen zal die wel ingesteld zijn op EW-bedragen.
Ik heb daar best interesse in, dan kan ik hem misschien aanpassen dat hij voor AR klopt, voor mezelf
Oke, graag!quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:34 schreef Viezze het volgende:
[..]
Je kan je uurloon invullen. Hij rekent alleen per maand uit dus misschien moet je daar wat in aanpassen. Ik knal hem vanavond wel even online, ben niet thuis nu!
Ik DM wel ff, lijkt me handiger dan het hier open en bloot neer te zetten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:21 schreef Dimitri_ het volgende:
Zometeen mijn eerste hiker-ritje.. Maar waar moet ik mijn uren invullen?
Van Den Bosch naar Breda in een 318D.. Is mijn eerste hikerrit, normaal werk ik als PC.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:36 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Oke, graag!
En @ Dimitri: waar gaat de eerste rit naartoe (+ welke auto)?
Oh, dan heb je al wel een redelijke eerste hiker-auto (alhoewel de motorinhoud wel overhoudt).quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:43 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Van Den Bosch naar Breda in een 318D.. Is mijn eerste hikerrit, normaal werk ik als PC.
Eikelquote:Op dinsdag 10 april 2012 08:32 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Tsssk, op de fiets naar tentamens gaan. Auto staat al warm te draaien hoor
Ik ook, hou zelfs de begin en eind km's bij en maak van elke auto een fotoquote:Op dinsdag 10 april 2012 13:37 schreef dery1990 het volgende:
Ik heb ook een Excel sheet. Ik hou begin- en eindtijd, auto/kenteken, onkosten en adressen bij
Ach hou op man. BMW 318 is drama.quote:Op dinsdag 10 april 2012 12:44 schreef Jieuwst het volgende:
[..]
Oh, dan heb je al wel een redelijke eerste hiker-auto (alhoewel de motorinhoud wel overhoudt).
Ik heb tot nu toe nog geen enkele bmw gehad bijvoorbeeld
Oneluv!quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:41 schreef S-RS het volgende:
[..]
Eikel
[..]
Ik ook, hou zelfs de begin en eind km's bij en maak van elke auto een foto
Ja, hoe moet ik dat weten? Ik zeg toch dat ik dat nog nooit gekregen heb.quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:05 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ach hou op man. BMW 318 is drama.
Dan is zijn geloofwaardigheid qua auto's insturen wel gelijk naar de klotenquote:Op dinsdag 10 april 2012 14:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Probeer anders eens zo'n Vivaro op te sturen
quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:08 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dan is zijn geloofwaardigheid qua auto's insturen wel gelijk naar de kloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |