Wat is er mis met die van mij haha.quote:Op maandag 9 april 2012 12:34 schreef Murdera het volgende:
Dit volledige topic zal over het poesje van MFN moeten gaan.
Wut, vind jij poesjes niet lief?quote:Op maandag 9 april 2012 12:47 schreef Bartholomeus het volgende:
Zeg mensen, er lezen ook nog onbedorven zieltjes mee he
Uh-huhquote:Op maandag 9 april 2012 12:47 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik vind poesjes heel erg lievquote:Op maandag 9 april 2012 12:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wut, vind jij poesjes niet lief?
Hej, ik kon het toch proberenquote:
Uiteraard. Een futiele poging, maar dapper zekerquote:
hayquote:Op maandag 9 april 2012 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uiteraard. Een futiele poging, maar dapper zeker
Jij? Tuurlijkquote:Op maandag 9 april 2012 12:47 schreef Bartholomeus het volgende:
De mijne ookquote:
Hiquote:
mijn zus heeft een handicap, is dat waar je op valt?quote:Op maandag 9 april 2012 13:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Weet je dat snarf eigenlijk een knappe zus heeft, is ze nog single snarf?
Wat een rare opmerking.quote:Op maandag 9 april 2012 13:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn zus heeft een handicap, is dat waar je op valt?
quote:Op maandag 9 april 2012 13:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Weet je dat snarf eigenlijk een knappe zus heeft, is ze nog single snarf?
quote:Op maandag 9 april 2012 13:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dit is hilarisch.quote:
Ze is een jongenquote:Op maandag 9 april 2012 13:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Het werpt wel nieuw licht op jouw opmerkingen van gisterenquote:
welke opmerking?quote:Op maandag 9 april 2012 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het werpt wel nieuw licht op jouw opmerkingen van gisteren
jij maakt toch nooit rare opmerkingen? Ik neem je altijd serieusquote:
DG praat nonstop onzin, dus weet even niet over welke opmerkign dit gaatquote:Op maandag 9 april 2012 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
jij maakt toch nooit rare opmerkingen? Ik neem je altijd serieus
Ik lees de post van hem al niet meer.quote:Op maandag 9 april 2012 13:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
DG praat nonstop onzin, dus weet even niet over welke opmerkign dit gaat
zn laatste heb je wel moeten lezen hoor... hij vind mn zusje met handicap aantrekkelijk en vroeg of ze nog single wasquote:Op maandag 9 april 2012 13:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik lees de post van hem al niet meer.
* Barbusse mompelt iets over aantrekkingskracht tussen mensen volgens DGquote:
Hele weekend gewerkt, nu bijna weekendquote:Op maandag 9 april 2012 13:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik moet jou warm houden he, leuk vakantie adres. nog fijn paosen gevierd?
quote:Op maandag 9 april 2012 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hele weekend gewerkt, nu bijna weekend
hm... zijn aantrekkings kracht beperkt zich tot import--bruidjes die geen menign mogen hebben (aangezien ze gekocht worden) en gehandicapte meisjes...quote:Op maandag 9 april 2012 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse mompelt iets over aantrekkingskracht tussen mensen volgens DG
Die heb ik wel gelezen. Ik vraag mij af hoe hij dat bedoeld. En hoe weet hij hoe je zusje er uit ziet?quote:Op maandag 9 april 2012 13:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zn laatste heb je wel moeten lezen hoor... hij vind mn zusje met handicap aantrekkelijk en vroeg of ze nog single was
DG heeft een Olga gekocht?quote:Op maandag 9 april 2012 13:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... zijn aantrekkings kracht beperkt zich tot import--bruidjes die geen menign mogen hebben (aangezien ze gekocht worden) en gehandicapte meisjes...
denk dat hij op facebook heeft zitten zoeken (dg is overigens niet mn facebook vriendje) kan hem alleen maar de tip geven dat hij voortaan.. als hij wil gaan zitten zeiken, wat beter zn informatie moet nagaanquote:Op maandag 9 april 2012 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heb ik wel gelezen. Ik vraag mij af hoe hij dat bedoeld. En hoe weet hij hoe je zusje er uit ziet?
Wat voor handicap heeft je zusje eigenlijk?
En schijnbaar dient het toekomstige koppel bijzonder veel op elkaar te lijken.quote:Op maandag 9 april 2012 13:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... zijn aantrekkings kracht beperkt zich tot import--bruidjes die geen menign mogen hebben (aangezien ze gekocht worden) en gehandicapte meisjes...
nee, zelfs als hij ze kan kopen lukt t hem nietquote:
Het was best wel een hilarische conversatie gisterenquote:
Één? Wel drie!quote:
Heb je een linkje van waar die begint?quote:Op maandag 9 april 2012 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was best wel een hilarische conversatie gisteren
want...? zeg dat ze een handicap heeft, wat zo isquote:Op maandag 9 april 2012 13:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Snarf vindt eerlijk gezegd dat je niet erg respectvol bent tov. van je zus.
Het begon hier ergens geloof ik, en hield een paar topics aanquote:Op maandag 9 april 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb je een linkje van waar die begint?
quote:Op zondag 8 april 2012 13:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Wattt... heb even ingelogd, mijn Russische bruid heeft niets meer vna zich laten horen.
Hilariteit alomquote:
Dan lijk ik zelfs soms normaalquote:
Inderdaad.quote:
Je zei nog wel wat meer "is dat waar je opvalt"... een denigrerende opmerking richting je zus.quote:Op maandag 9 april 2012 13:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
want...? zeg dat ze een handicap heeft, wat zo is
Dank jequote:
ik denk dat jij de enige ben die ervan overtuigd is dat dat denegerden naar mn ZUS bedoelt is....quote:Op maandag 9 april 2012 13:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je zei nog wel wat meer "is dat waar je opvalt"... een denigrerende opmerking richting je zus.
Goed, ik hoor donderdag of ik aangenomen ben.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 9 april 2012 13:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik denk dat jij de enige ben die ervan overtuigd is dat dat denegerden naar mn ZUS bedoelt is....
Jajah, probeer maar recht te praten wat krom is. Anyway wat heeft ze dan?quote:Op maandag 9 april 2012 13:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik denk dat jij de enige ben die ervan overtuigd is dat dat denegerden naar mn ZUS bedoelt is....
ik probeer niets recht te praten en wat maakt t voor jou uit wat ze heeft.quote:Op maandag 9 april 2012 13:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jajah, probeer maar recht te praten wat krom is. Anyway wat heeft ze dan?
ik zal voor je duimenquote:Op maandag 9 april 2012 13:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed, ik hoor donderdag of ik aangenomen ben.
Menselijke interesse, of is dat zo raar?quote:Op maandag 9 april 2012 13:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik probeer niets recht te praten en wat maakt t voor jou uit wat ze heeft.
Wel ik vind het een rare opmerking van je en niet erg respectvol naar je zus toe. Mag ik dat niet zeggen ?quote:en probeert me daarna op de kast te jagen met een kut opmerking. zegt meer over jouw trieste persoonlijkheid dan over de band tussen mij en mn zusje
Gelukkig ben jij het toonbeeld van respect naar vrouwen. Ik maakte me al zorgen.quote:Op maandag 9 april 2012 13:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel ik vind het een rare opmerking van je en niet erg respectvol naar je zus toe. Mag ik dat niet zeggen ?
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 9 april 2012 13:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
menselijke interesse vanaf jouw username is behoorlijk eh... vernieuwend, laat ik t zo zeggenquote:Op maandag 9 april 2012 13:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Menselijke interesse, of is dat zo raar?
[..]
Wel ik vind het een rare opmerking van je en niet erg respectvol naar je zus toe. Mag ik dat niet zeggen ?
quote:Op maandag 9 april 2012 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij het toonbeeld van respect naar vrouwen. Ik maakte me al zorgen.
Waarom reageer je uberhaupt nog serieus op hem?quote:Op maandag 9 april 2012 13:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
menselijke interesse vanaf jouw username is behoorlijk eh... vernieuwend, laat ik t zo zeggen
en zeggen dat ik respectloos ben naar mn zusje vind ik nogal kortzichtig... wat overigens bij je past aangezien je andere posts niet veel minder kortzichtig zijn
ja dat vraag ik me ook regelmatig af...quote:Op maandag 9 april 2012 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
Waarom reageer je uberhaupt nog serieus op hem?
Hoiquote:
Dat vraag ik mij ook af. Ik heb sterk het vermoeden dat het een troll isquote:Op maandag 9 april 2012 13:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook regelmatig af...
edit: kan me gewoon niet voorstellen dat iemand écht zo lomp is...
Bij deze dus: ja, ze zijn er. Ook al moeten we dat met z´n allen niet willen in Nederland.quote:Op maandag 9 april 2012 13:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook regelmatig af...
edit: kan me gewoon niet voorstellen dat iemand écht zo lomp is...
Verbannen naar Malta dat soort types!quote:Op maandag 9 april 2012 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij deze dus: ja, ze zijn er. Ook al moeten we dat met z´n allen niet willen in Nederland.
Wat een onzin, maar wat heeft ze nu?quote:Op maandag 9 april 2012 13:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
menselijke interesse vanaf jouw username is behoorlijk eh... vernieuwend, laat ik t zo zeggen
Neen.quote:Op maandag 9 april 2012 13:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Verbannen naar Malta dat soort types!
hoe heb je t nu opgelost? toch naar hem toegegaan of via sms?quote:Op maandag 9 april 2012 13:59 schreef Stoeipoesss het volgende:
Ik ben nu precies een week single. Dus nu mag ik weer op de versiertoer.
In 3 jaar tijd, toch wel veel moeten afwijzen en nu ik weer single ben zul je zien dat ze niet meer naar me toe komen haha.
Kunnen we ze niet ergens anders dumpen in de VS ofzoquote:Op maandag 9 april 2012 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neen.Terug naar Nederland met dat tuig.
[ afbeelding ]
Je begint na een week al met versieren? Of bedoelde je het niet zo.quote:Op maandag 9 april 2012 13:59 schreef Stoeipoesss het volgende:
Ik ben nu precies een week single. Dus nu mag ik weer op de versiertoer.
In 3 jaar tijd, toch wel veel moeten afwijzen en nu ik weer single ben zul je zien dat ze niet meer naar me toe komen haha.
Of we beginnen een website. Kunnen Oekraïense vrouwen een nutcase uit Nederland bestellen!quote:Op maandag 9 april 2012 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kunnen we ze niet ergens anders dumpen in de VS ofzo
Hij wil een rebound.quote:Op maandag 9 april 2012 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je begint na een week al met versieren? Of bedoelde je het niet zo.
Klinkt als een goed ideequote:Op maandag 9 april 2012 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of we beginnen een website. Kunnen Oekraïense vrouwen een nutcase uit Nederland bestellen!
ghehehehehquote:Op maandag 9 april 2012 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of we beginnen een website. Kunnen Oekraïense vrouwen een nutcase uit Nederland bestellen!
En rijk dat we zullen worden! oioioioioiquote:Op maandag 9 april 2012 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
ALS ze tenminste zon dumbass willen hebben... kunnen er misschien wel een leuke actie bij gooien... 5 halen 4 betalen?quote:Op maandag 9 april 2012 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En rijk dat we zullen worden! oioioioioi
Nee, zo bedoelde ik het niet. Gisteren wel een best boeiend gesprek gehad met een collega van me. Ik zie haar alleen in het weekend. Ik weet nog wel dat ze het jammer vond dat ik een vriendin had een jaar terug.quote:Op maandag 9 april 2012 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je begint na een week al met versieren? Of bedoelde je het niet zo.
quote:Op maandag 9 april 2012 14:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ALS ze tenminste zon dumbass willen hebben... kunnen er misschien wel een leuke actie bij gooien... 5 halen 4 betalen?
Stoeipoesss is een man, en hij had een vriendin geloof ik.quote:Op maandag 9 april 2012 13:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe heb je t nu opgelost? toch naar hem toegegaan of via sms?
oh .. ik bedoel natuurlijk:quote:Op maandag 9 april 2012 14:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Stoeipoesss is een man, en hij had een vriendin geloof ik.
quote:Op maandag 9 april 2012 14:07 schreef Stoeipoesss het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet. Gisteren wel een best boeiend gesprek gehad met een collega van me. Ik zie haar alleen in het weekend. Ik weet nog wel dat ze het jammer vond dat ik een vriendin had een jaar terug.
Het was geen versieren, we gingen gewoon praten.
Volgens mij was dat ook iemand anders.quote:Op maandag 9 april 2012 14:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh .. ik bedoel natuurlijk:
hoe heb je het nu opgelost, toch naar HAAR toegegaa of via de sms?
Garantie tot de deurquote:Op maandag 9 april 2012 14:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ALS ze tenminste zon dumbass willen hebben... kunnen er misschien wel een leuke actie bij gooien... 5 halen 4 betalen?
pfff... je maakt t me wel lastig he hihihquote:Op maandag 9 april 2012 14:18 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook iemand anders.
Volgens mij was het baklap die in dilemma zat over een groepstherapiegenootje en wat daarmee te doen.quote:Op maandag 9 april 2012 14:19 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
pfff... je maakt t me wel lastig he hihih
Ja dat klopt.quote:Op maandag 9 april 2012 14:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Volgens mij was het baklap die in dilemma zat over een groepstherapiegenootje en wat daarmee te doen.
We doen niet agressief, we hebben je er alleen meermaals op gewezen dat het nep is. Toch blijf je het verdedigen.quote:Op maandag 9 april 2012 14:32 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens vind het maar raar dat jullie zo agressief doen tegen het idee van een Russische datingsite. DAt zeg je bij RP of paiq toch ook niet, dat het allemaal hoeren zijn op zoek naar geld.
En dat jij natuurlijk nooit mr Positief?quote:Op maandag 9 april 2012 14:55 schreef DigitalGirl het volgende:
Dat is zo'n pessimistische kijk op de wereld, gelijk uitgaan van het negatieve.
Het spijt me, maar in dit geval ben ik niet negatief, maar ben jij naïef.quote:Op maandag 9 april 2012 14:55 schreef DigitalGirl het volgende:
Dat is zo'n pessimistische kijk op de wereld, gelijk uitgaan van het negatieve.
quote:Op maandag 9 april 2012 15:12 schreef Drommeldaris het volgende:
DG, je hebt gelijk. Deze vrouw wil jouw liefde en affectie.
*proest*quote:
Jij weet ook dat dat geld ongeldig/nep is he?quote:
Denk dat we al wel zo ver zijn, maar jij hebt het nooit overwogen benzin?quote:Op maandag 9 april 2012 16:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij weet ook dat dat geld ongeldig/nep is he?
Naah, waarom zou ik dat overwegen als er nog zoveel Nederlandse meisjes zijn die mij nog niet hebben leren kennen?quote:Op maandag 9 april 2012 16:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Denk dat we al wel zo ver zijn, maar jij hebt het nooit overwogen benzin?
Snel, plunder je spaarrekening!quote:Op maandag 9 april 2012 16:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij weet ook dat dat geld ongeldig/nep is he?
Ik wil ook wel op de foto met zoveel geld, kijken of ik met een gangsterfoto van mezelf wel kan scoren![]()
Je lopende rekening dan. Of trek je creditcard leeg. DOE IETS!quote:Op maandag 9 april 2012 17:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Mijn spaarrekening gaat niet echt indruk maken, tenzij ik het bedrag in centen opneem
Nja, ik denk dat dat meisje vanzelf wel komtquote:Op maandag 9 april 2012 17:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je lopende rekening dan. Of trek je creditcard leeg. DOE IETS!
Kaneeltje!quote:Op maandag 9 april 2012 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Ik ben gearriveerd.
[..]
Hoi Joy. Hoe is het?
Eigenlijk had ik het over mezelf.quote:Op maandag 9 april 2012 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Ik ben gearriveerd.
[..]
Hoi Joy. Hoe is het?
die jongen leert het nooit.quote:
Prima, lekker dagje gehad. 150% verdient dit dat.quote:
Jij staat wel erg laag in de bazenladder. Ik zou er niet op rekenen.quote:Op maandag 9 april 2012 17:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik het over mezelf.
Eh trend? Dat heb ik gemist.quote:Op maandag 9 april 2012 17:16 schreef dawg het volgende:
[..]
die jongen leert het nooit.
wat is die trend dat mannen in hun profiel aangeven dat ze vrouw zijn? een soort nieuwe metromanstijl of zo? of zijn het wijven in mannenkleding? begrijp jij dat?
Lekkah lekkahquote:Op maandag 9 april 2012 17:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Prima, lekker dagje gehad. 150% verdient dit dat.
Nu even een lesje maken voor donderdag maar geen zin.
quote:Op maandag 9 april 2012 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij staat wel erg laag in de bazenladder. Ik zou er niet op rekenen.
Zeg gewoon eens een keer wat je bedoelt ipv die dingen waar we over moeten doorvragenquote:
ik zie steeds meer gasten die hun profiel in vrouw veranderen. volgens mij heeft twi dat ook eens gedaan. ik niet begrijp.quote:Op maandag 9 april 2012 17:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Eh trend? Dat heb ik gemist.
[..]
Lekkah lekkah
Dat was om DMs te krijgen. Het werkte niet, dus ik heb het weer teruggedraaid na 24 uur.quote:Op maandag 9 april 2012 17:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie steeds meer gasten die hun profiel in vrouw veranderen. volgens mij heeft twi dat ook eens gedaan. ik niet begrijp.
Oh, don't know & don't carequote:Op maandag 9 april 2012 17:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie steeds meer gasten die hun profiel in vrouw veranderen. volgens mij heeft twi dat ook eens gedaan. ik niet begrijp.
Je moet het ook goed doen, een nieuw profiel aanmaken met als naam 'Stoeipoes' enzo. Jou kent iedereen al.quote:Op maandag 9 april 2012 17:20 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was om DMs te krijgen. Het werkte niet, dus ik heb het weer teruggedraaid na 24 uur.
He beertje van me.quote:
Gewoon ik haat pasen!quote:Op maandag 9 april 2012 17:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zeg gewoon eens een keer wat je bedoelt ipv die dingen waar we over moeten doorvragen
Voor dat Russische wijf?quote:Op maandag 9 april 2012 17:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon de duurste kopen is het hipste
quote:
2560 x 1440quote:Op maandag 9 april 2012 17:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon de duurste kopen is het hipste
Ik kijk te veel the office, daar maken ze die grap constantquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Korrel 800 is uitermate effectief.quote:Op maandag 9 april 2012 17:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
2560 x 1440... alleen het spiegelt, vraag me af wat ik daar aan kan doen.
quote:Op maandag 9 april 2012 17:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Korrel 800 is uitermate effectief.
Maar dan nog, waarom vind je dat ik dat verdiend heb?quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 17:29 schreef twi het volgende:
[..]
That's what he said
Oh, die grapjes bestaan niet
BENZIN SERIOUSLYquote:Op maandag 9 april 2012 17:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dan nog, waarom vind je dat ik dat verdient heb?
Woorden maar geen dadenquote:Op maandag 9 april 2012 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan je wel iets laten zien dat hard is.
Doe ik ook wel eens:quote:Op maandag 9 april 2012 17:29 schreef twi het volgende:
[..]
That's what he said
Oh, die grapjes bestaan niet
Jaja, jij bent wel nieuwsgierig geworden sinds je weet dat ik AZN ben.quote:
AZN?quote:Op maandag 9 april 2012 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, jij bent wel nieuwsgierig geworden sinds je weet dat ik AZN ben.
AZN explain please?quote:Op maandag 9 april 2012 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, jij bent wel nieuwsgierig geworden sinds je weet dat ik AZN ben.
relax, pak wat te drinken.quote:
Grappig maar serieus.quote:Op maandag 9 april 2012 17:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Korrel 800 is uitermate effectief.
De t is nu weer een d, zoals het hoort.quote:
Ik heb pizza en ben helemaal zen hoor.quote:Op maandag 9 april 2012 17:33 schreef dawg het volgende:
[..]
relax, pak wat te drinken.of een reep chocolade of zo.
na alle adviezen is het de moeite toch niet meer lijkt me?
Volgens mij hebben ze daar wel iets voor, een plasticje dat je erover kan plakken ofzo. Vraag maar bij de mediamarkt og google het ofzoquote:
WAT SCHATTIG!quote:Op maandag 9 april 2012 17:33 schreef benzin het volgende:
[..]
De t is nu weer een d, zoals het hoort.
Eerlijk is eerlijk, het was een onaanvaardbare foutquote:Op maandag 9 april 2012 17:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
WAT SCHATTIG!
Jij behoort echt tot een kleine groep hier die ook echt een editreden opgeeft.
Thats what.. Nee laat maar.quote:Op maandag 9 april 2012 17:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, het was een onaanvaardbare fout![]()
Betrapt.quote:Op maandag 9 april 2012 17:35 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Geloof ik niet dat je dat jammer vind
Ik lust heel geen appelflappers.quote:
Ik lik alleen moorkoppen.quote:
Ik vind appelflappen gewoon smerig.quote:
Het editvakje gebruiken is voor amateurs. Mensen die niet zo hun editreden weergeven:quote:Op maandag 9 april 2012 17:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
WAT SCHATTIG!
Jij behoort echt tot een kleine groep hier die ook echt een editreden opgeeft.
Ik hou van je hoor <3quote:Op maandag 9 april 2012 17:39 schreef benzin het volgende:
Maar ik ga anders wel weer weg hoor, als iedereen toch een hekel aan me heeft hier.
Nee, blijf man, ga eens terugschreeuwen. Dat werkt goed hoor, GODVERDOMME!quote:Op maandag 9 april 2012 17:39 schreef benzin het volgende:
Maar ik ga anders wel weer weg hoor, als iedereen toch een hekel aan me heeft hier.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 9 april 2012 17:39 schreef benzin het volgende:
Je bent geen homo of bi... dus laat de drama eens achter wegenquote:Op maandag 9 april 2012 17:39 schreef benzin het volgende:
Als heloef dit terugleest, dan gaat 'ie een beetje komen.quote:Op maandag 9 april 2012 17:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eerst de chocolade likken, dan de slagroom zuigen.
Als WT een 'quote:
quote:Op maandag 9 april 2012 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]Eng beest dat het isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op hoeveel ingehouden pakjes zit je inmiddels eigenlijk?quote:Op maandag 9 april 2012 17:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als WT een '' gebruikt is het echt erg..
Weet niet.quote:Op maandag 9 april 2012 17:40 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, blijf man, ga eens terugschreeuwen. Dat werkt goed hoor, GODVERDOMME!
Is het ook niet. Het is een jungle hier.quote:Op maandag 9 april 2012 17:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet.
Ik kom binnen, zeg zelfs een keer iets positiefs en krijg dan alleen maar negatieve opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd. En dat zelfs van iemand die beter zou moeten weten. Als ik vervolgens vraag wat ik fout doe dan krijg ik geen antwoord.
Dat voelt niet echt al een warm thuis
Myra die aan chocolade likt en daarna de slagroom zuigt.quote:Op maandag 9 april 2012 17:40 schreef twi het volgende:
[..]
Als heloef dit terugleest, dan gaat 'ie een beetje komen.
Ehm het ging een week goed, dit weekend een stuk of 4 sigaretten gepikt, en nu maar weer zonderquote:Op maandag 9 april 2012 17:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op hoeveel ingehouden pakjes zit je inmiddels eigenlijk?
Door jou posting's ga ik altijd van die depressieve muziek luisterenquote:Op maandag 9 april 2012 17:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet.
Ik kom binnen, zeg zelfs een keer iets positiefs en krijg dan alleen maar negatieve opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd. En dat zelfs van iemand die beter zou moeten weten. Als ik vervolgens vraag wat ik fout doe dan krijg ik geen antwoord.
quote:Op maandag 9 april 2012 17:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ehm het ging een week goed, dit weekend een stuk of 4 sigaretten gepikt, en nu maar weer zonder
Hoevel kruiken Schrobbelèr heb je jezelf hiermee nu toegedicht?quote:Op maandag 9 april 2012 17:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ehm het ging een week goed, dit weekend een stuk of 4 sigaretten gepikt, en nu maar weer zonder
Toepasselijke muziek:quote:Op maandag 9 april 2012 17:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is het ook niet. Het is een jungle hier.
Probeer het viva forum eens.
42quote:Op maandag 9 april 2012 17:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoevel kruiken Schrobbelèr heb je jezelf hiermee nu toegedicht?
Kweek eens een beetje een dikkere huid, of neem het niet zo serieus.quote:Op maandag 9 april 2012 17:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet niet.
Maar dat was het ooit welquote:Op maandag 9 april 2012 17:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is het ook niet. Het is een jungle hier.
Probeer het viva forum eens.
Gemenerikquote:Op maandag 9 april 2012 17:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kweek eens een beetje een dikkere huid, of neem het niet zo serieus.
Of allebei.
Avonden met mij zijn sowieso gezellig.quote:Op maandag 9 april 2012 17:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Damn, dat gaat een gezellige avond worden!
Niet zo hard doen he.quote:Op maandag 9 april 2012 17:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat gemeen dat je me gemenerik noemt.
Dat is mijn schuldquote:Op maandag 9 april 2012 17:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat was het ooit welIk vind het topic hard achteruit gegaan wat dat betreft.
Ik had je wat vriendelijker en minder kattig verwacht.quote:Op maandag 9 april 2012 17:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat gemeen dat je me gemenerik noemt.
quote:Op maandag 9 april 2012 17:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar dat was het ooit welIk vind het topic hard achteruit gegaan wat dat betreft.
Ik snap niet hoe ik dat anders had kunnen doen.quote:Op maandag 9 april 2012 17:50 schreef twi het volgende:
[..]
Ik had je wat vriendelijker en minder kattig verwacht.
Het niet snappen..quote:Op maandag 9 april 2012 17:50 schreef Kloonhommel het volgende:
Wat een pussys hier... De topictitel is gewoonweg passend...
Mooizo! Er is lang gezocht naar een passende TT!quote:Op maandag 9 april 2012 17:50 schreef Kloonhommel het volgende:
Hier een groepsfoto:quote:Op maandag 9 april 2012 17:50 schreef Kloonhommel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links is benzin
quote:Op maandag 9 april 2012 17:51 schreef twi het volgende:
[..]
Hier een groepsfoto:De middelste in de mand is heloef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links is benzinEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
[..]
Hier een groepsfoto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links is benzin
Niet zo gemeen he.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Houd je kenkerbek dan en flikker lekker op waar je vandaan komt stomme kutnicht!quote:Op maandag 9 april 2012 17:50 schreef Kloonhommel het volgende:
Niet alles is lief leuk en aardig, leer daar mee dealen en je bent weer een stap verder.quote:Op maandag 9 april 2012 17:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is niet leuk, maar ze bedoelt het in elk geval niet slecht
Dat lijkt me leuk aan homo zijn, andere mensen gay of nicht noemen.quote:Op maandag 9 april 2012 17:52 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Houd je kenkerbek dan en flikker lekker op waar je vandaan komt stomme kutnicht!
quote:Op maandag 9 april 2012 17:52 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Houd je kenkerbek dan en flikker lekker op waar je vandaan komt stomme kutnicht!
Doe het de hele dagquote:Op maandag 9 april 2012 17:53 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk aan homo zijn, andere mensen gay of nicht noemen.
[..]
Hier een groepsfoto:Dat doet me inderdaad denken aan foto's van de middelbare school jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links is benzin![]()
Joe no itz serieus biznis wen feggets joes 'kutnicht'.quote:Op maandag 9 april 2012 17:52 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik hoor het al -- hier zit een sappig verhaal in!quote:Op maandag 9 april 2012 17:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat doet me inderdaad denken aan foto's van de middelbare school ja
Ik vermoed dat het de oorsprong van de panorama-fotomode is.quote:Op maandag 9 april 2012 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoor het al -- hier zit een sappig verhaal in!
Sarcasme niet herkennen...quote:
Benzin mocht er nooit bijstaan.quote:Op maandag 9 april 2012 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je "kenkerbek" niet houden.quote:
Fag zeg ik dan weer nooit wel ''kenkergordon'' of kenkerjolingquote:Op maandag 9 april 2012 17:54 schreef twi het volgende:
[..]
Joe no itz serieus biznis wen feggets joes 'kutnicht'.
Het is niet sappig, het betekent gewoon dat benzin altijd een paar meter naast alle actie stond of zat. Allemaal mensen bij elkaar en ik stond soms toevallig op de rand van de fotoquote:Op maandag 9 april 2012 17:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En dan begon de fotograaf zeker nog op je te zeiken dat je dichterbij moest gaan zitten?quote:Op maandag 9 april 2012 17:57 schreef benzin het volgende:
Het is niet sappig, het betekent gewoon dat benzin altijd een paar meter naast alle actie stond of zat. Allemaal mensen bij elkaar en ik stond soms toevallig op de rand van de foto
Ik kom net van je moeder vandaan.quote:Op maandag 9 april 2012 17:52 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Was het lekker? Geld terug geven doe ik niet aanquote:Op maandag 9 april 2012 17:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik kom net van je moeder vandaan.
Toevallig, ik zag net op haar facebook dat ze thee had gedronken met een klein flikkertje.quote:Op maandag 9 april 2012 17:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik kom net van je moeder vandaan.
Een enkele keer. Maar ik heb het vooral over live-foto's waarop je gewoon echt kon zien dat ik altijd los van de groep stond.quote:Op maandag 9 april 2012 17:58 schreef twi het volgende:
[..]
En dan begon de fotograaf zeker nog op je te zeiken dat je dichterbij moest gaan zitten?
Ken niet ze het geen facebook...quote:Op maandag 9 april 2012 17:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toevallig, ik zag net op haar facebook dat ze thee had gedronken met een klein flikkertje.
Heerlijk topic he.quote:Op maandag 9 april 2012 18:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Een enkele keer. Maar ik heb het vooral over live-foto's waarop je gewoon echt kon zien dat ik altijd los van de groep stond.
Dit is niet echt iets waar ik het verder over wil hebben nu. Toen ik hier binnen kwam was ik redelijk positief en nu totaal niet meer.
Ik had willen zeggen dat jouw cupcakes de mooiste waren, maar dat zou te lullig zijn.quote:Op maandag 9 april 2012 18:00 schreef Kloonhommel het volgende:
OMG, fireback uit onverwachte hoek ook nog...
Tsja.quote:Op maandag 9 april 2012 18:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Een enkele keer. Maar ik heb het vooral over live-foto's waarop je gewoon echt kon zien dat ik altijd los van de groep stond.
Dit is niet echt iets waar ik het verder over wil hebben nu. Toen ik hier binnen kwam was ik redelijk positief en nu totaal niet meer.
Hebben we je nu al weer over de zeik gekregen?quote:Op maandag 9 april 2012 18:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij hebt wel meer dan genoeg gezegd nu.quote:Op maandag 9 april 2012 18:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had willen zeggen dat jouw cupcakes de mooiste waren, maar dat zou te lullig zijn.
Te makkelijk he.quote:Op maandag 9 april 2012 18:03 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Hebben we je nu al weer over de zeik gekregen?
tering
Maar als je morgen bij mijn mama komt, morgen eten we namelijk bockworstquote:Op maandag 9 april 2012 18:04 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Jij hebt wel meer dan genoeg gezegd nu.![]()
Omnomnom.quote:Op maandag 9 april 2012 18:05 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Maar als je morgen bij mijn mama komt, morgen eten we namelijk bockworst
Mijn taak zit erop, de stad is weer gered.quote:Op maandag 9 april 2012 18:03 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Hebben we je nu al weer over de zeik gekregen?
tering
Jahquote:Op maandag 9 april 2012 18:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn taak zit erop, de stad is weer gered.
Kom Bless, we gaan. We hebben nog een lange reis voor de boeg.
[ afbeelding ]
En waarom doe jij zo tegen ons dan?quote:Op maandag 9 april 2012 18:11 schreef benzin het volgende:
Ik vind het heel jammer dat jullie denken zo tegen mij te moeten doen.
Doe eens niet.quote:Op maandag 9 april 2012 18:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En waarom doe jij zo tegen ons dan?
Ik ook...quote:Op maandag 9 april 2012 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik krijg altijd zin om Dire Straits te luisteren als MFN post.
Vind je dat ik rot tegen jullie doe? Dat is niet mijn bedoelingquote:Op maandag 9 april 2012 18:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En waarom doe jij zo tegen ons dan?
Dat is lekker makkelijk dan, dat je er met enkel een 'dat is niet mijn bedoeling' mee weg denkt te komen. Maar wij moeten ons wel steeds verantwoorden als iets jou niet aanstaat.quote:Op maandag 9 april 2012 18:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Vind je dat ik rot tegen jullie doe? Dat is niet mijn bedoeling
Boks ouwe.quote:
Je wandelt iedere keer hier binnen als een chagrijn hier naar binnen.... En loopt weer naar buiten toe want wij zijn zo hard en oneerlijk en weet ik wat meerquote:Op maandag 9 april 2012 18:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Vind je dat ik rot tegen jullie doe? Dat is niet mijn bedoeling
Maar ik kwam net juist zo positief binnen?quote:Op maandag 9 april 2012 18:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je wandelt iedere keer hier binnen als een chagrijn hier naar binnen.... En loopt weer naar buiten toe want wij zijn zo hard en oneerlijk en weet ik wat meer
Wat doe ik dan precies?quote:Op maandag 9 april 2012 18:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is lekker makkelijk dan, dat je er met enkel een 'dat is niet mijn bedoeling' mee weg denkt te komen. Maar wij moeten ons wel steeds verantwoorden als iets jou niet aanstaat.
I see what you did there.quote:Op maandag 9 april 2012 18:17 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik geef je liever een handje of twee
Zie moeten wij het weer uitleggen. Heb je zelf al gekeken hoe je overkwam?quote:Op maandag 9 april 2012 18:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar ik kwam net juist zo positief binnen?
[..]
Wat doe ik dan precies?
OH NEAU DOE NIET ZEAUquote:
Ga maar weer dat is voor jou makkelijker!quote:
Bekakte trutjesquote:
Dit nummer gaat voor mij over DG.quote:
Jaaa dan kan je leuke schoenen kopen ipv shit.quote:Op maandag 9 april 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik haat marktplaats. Zit ik weer shit te kopen voor 30 euro.![]()
Ik moet mijn pener maar laten verwijderen en rokjes gaan dragen denk ik.
Must not say not what i thinkzzzquote:Op maandag 9 april 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al 8 paar schoenen.quote:Op maandag 9 april 2012 18:23 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Jaaa dan kan je leuke schoenen kopen ipv shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
I know that feeling. Al heb ik nog nooit iets gekocht op mp.quote:Op maandag 9 april 2012 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op maandag 9 april 2012 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al 8 paar schoenen.![]()
Dit is de shit die ik aan het kopen ben:AnimeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |