Wat is er mis met die van mij haha.quote:Op maandag 9 april 2012 12:34 schreef Murdera het volgende:
Dit volledige topic zal over het poesje van MFN moeten gaan.
Wut, vind jij poesjes niet lief?quote:Op maandag 9 april 2012 12:47 schreef Bartholomeus het volgende:
Zeg mensen, er lezen ook nog onbedorven zieltjes mee he
Uh-huhquote:Op maandag 9 april 2012 12:47 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik vind poesjes heel erg lievquote:Op maandag 9 april 2012 12:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wut, vind jij poesjes niet lief?
Hej, ik kon het toch proberenquote:
Uiteraard. Een futiele poging, maar dapper zekerquote:
hayquote:Op maandag 9 april 2012 13:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Uiteraard. Een futiele poging, maar dapper zeker
Jij? Tuurlijkquote:Op maandag 9 april 2012 12:47 schreef Bartholomeus het volgende:
De mijne ookquote:
Hiquote:
mijn zus heeft een handicap, is dat waar je op valt?quote:Op maandag 9 april 2012 13:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Weet je dat snarf eigenlijk een knappe zus heeft, is ze nog single snarf?
Wat een rare opmerking.quote:Op maandag 9 april 2012 13:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn zus heeft een handicap, is dat waar je op valt?
quote:Op maandag 9 april 2012 13:14 schreef DigitalGirl het volgende:
Weet je dat snarf eigenlijk een knappe zus heeft, is ze nog single snarf?
quote:Op maandag 9 april 2012 13:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dit is hilarisch.quote:
Ze is een jongenquote:Op maandag 9 april 2012 13:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Het werpt wel nieuw licht op jouw opmerkingen van gisterenquote:
welke opmerking?quote:Op maandag 9 april 2012 13:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het werpt wel nieuw licht op jouw opmerkingen van gisteren
jij maakt toch nooit rare opmerkingen? Ik neem je altijd serieusquote:
DG praat nonstop onzin, dus weet even niet over welke opmerkign dit gaatquote:Op maandag 9 april 2012 13:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
jij maakt toch nooit rare opmerkingen? Ik neem je altijd serieus
Ik lees de post van hem al niet meer.quote:Op maandag 9 april 2012 13:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
DG praat nonstop onzin, dus weet even niet over welke opmerkign dit gaat
zn laatste heb je wel moeten lezen hoor... hij vind mn zusje met handicap aantrekkelijk en vroeg of ze nog single wasquote:Op maandag 9 april 2012 13:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik lees de post van hem al niet meer.
* Barbusse mompelt iets over aantrekkingskracht tussen mensen volgens DGquote:
Hele weekend gewerkt, nu bijna weekendquote:Op maandag 9 april 2012 13:29 schreef Lot88 het volgende:
[..]
ik moet jou warm houden he, leuk vakantie adres. nog fijn paosen gevierd?
quote:Op maandag 9 april 2012 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hele weekend gewerkt, nu bijna weekend
hm... zijn aantrekkings kracht beperkt zich tot import--bruidjes die geen menign mogen hebben (aangezien ze gekocht worden) en gehandicapte meisjes...quote:Op maandag 9 april 2012 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse mompelt iets over aantrekkingskracht tussen mensen volgens DG
Die heb ik wel gelezen. Ik vraag mij af hoe hij dat bedoeld. En hoe weet hij hoe je zusje er uit ziet?quote:Op maandag 9 april 2012 13:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zn laatste heb je wel moeten lezen hoor... hij vind mn zusje met handicap aantrekkelijk en vroeg of ze nog single was
DG heeft een Olga gekocht?quote:Op maandag 9 april 2012 13:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... zijn aantrekkings kracht beperkt zich tot import--bruidjes die geen menign mogen hebben (aangezien ze gekocht worden) en gehandicapte meisjes...
denk dat hij op facebook heeft zitten zoeken (dg is overigens niet mn facebook vriendje) kan hem alleen maar de tip geven dat hij voortaan.. als hij wil gaan zitten zeiken, wat beter zn informatie moet nagaanquote:Op maandag 9 april 2012 13:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heb ik wel gelezen. Ik vraag mij af hoe hij dat bedoeld. En hoe weet hij hoe je zusje er uit ziet?
Wat voor handicap heeft je zusje eigenlijk?
En schijnbaar dient het toekomstige koppel bijzonder veel op elkaar te lijken.quote:Op maandag 9 april 2012 13:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... zijn aantrekkings kracht beperkt zich tot import--bruidjes die geen menign mogen hebben (aangezien ze gekocht worden) en gehandicapte meisjes...
nee, zelfs als hij ze kan kopen lukt t hem nietquote:
Het was best wel een hilarische conversatie gisterenquote:
Één? Wel drie!quote:
Heb je een linkje van waar die begint?quote:Op maandag 9 april 2012 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was best wel een hilarische conversatie gisteren
want...? zeg dat ze een handicap heeft, wat zo isquote:Op maandag 9 april 2012 13:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Snarf vindt eerlijk gezegd dat je niet erg respectvol bent tov. van je zus.
Het begon hier ergens geloof ik, en hield een paar topics aanquote:Op maandag 9 april 2012 13:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb je een linkje van waar die begint?
quote:Op zondag 8 april 2012 13:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Wattt... heb even ingelogd, mijn Russische bruid heeft niets meer vna zich laten horen.
Hilariteit alomquote:
Dan lijk ik zelfs soms normaalquote:
Inderdaad.quote:
Je zei nog wel wat meer "is dat waar je opvalt"... een denigrerende opmerking richting je zus.quote:Op maandag 9 april 2012 13:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
want...? zeg dat ze een handicap heeft, wat zo is
Dank jequote:
ik denk dat jij de enige ben die ervan overtuigd is dat dat denegerden naar mn ZUS bedoelt is....quote:Op maandag 9 april 2012 13:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je zei nog wel wat meer "is dat waar je opvalt"... een denigrerende opmerking richting je zus.
Goed, ik hoor donderdag of ik aangenomen ben.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 9 april 2012 13:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik denk dat jij de enige ben die ervan overtuigd is dat dat denegerden naar mn ZUS bedoelt is....
Jajah, probeer maar recht te praten wat krom is. Anyway wat heeft ze dan?quote:Op maandag 9 april 2012 13:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik denk dat jij de enige ben die ervan overtuigd is dat dat denegerden naar mn ZUS bedoelt is....
ik probeer niets recht te praten en wat maakt t voor jou uit wat ze heeft.quote:Op maandag 9 april 2012 13:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jajah, probeer maar recht te praten wat krom is. Anyway wat heeft ze dan?
ik zal voor je duimenquote:Op maandag 9 april 2012 13:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Goed, ik hoor donderdag of ik aangenomen ben.
Menselijke interesse, of is dat zo raar?quote:Op maandag 9 april 2012 13:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik probeer niets recht te praten en wat maakt t voor jou uit wat ze heeft.
Wel ik vind het een rare opmerking van je en niet erg respectvol naar je zus toe. Mag ik dat niet zeggen ?quote:en probeert me daarna op de kast te jagen met een kut opmerking. zegt meer over jouw trieste persoonlijkheid dan over de band tussen mij en mn zusje
Gelukkig ben jij het toonbeeld van respect naar vrouwen. Ik maakte me al zorgen.quote:Op maandag 9 april 2012 13:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel ik vind het een rare opmerking van je en niet erg respectvol naar je zus toe. Mag ik dat niet zeggen ?
Ik weet het wel zekerquote:Op maandag 9 april 2012 13:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
menselijke interesse vanaf jouw username is behoorlijk eh... vernieuwend, laat ik t zo zeggenquote:Op maandag 9 april 2012 13:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Menselijke interesse, of is dat zo raar?
[..]
Wel ik vind het een rare opmerking van je en niet erg respectvol naar je zus toe. Mag ik dat niet zeggen ?
quote:Op maandag 9 april 2012 13:49 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij het toonbeeld van respect naar vrouwen. Ik maakte me al zorgen.
Waarom reageer je uberhaupt nog serieus op hem?quote:Op maandag 9 april 2012 13:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
menselijke interesse vanaf jouw username is behoorlijk eh... vernieuwend, laat ik t zo zeggen
en zeggen dat ik respectloos ben naar mn zusje vind ik nogal kortzichtig... wat overigens bij je past aangezien je andere posts niet veel minder kortzichtig zijn
ja dat vraag ik me ook regelmatig af...quote:Op maandag 9 april 2012 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
Waarom reageer je uberhaupt nog serieus op hem?
Hoiquote:
Dat vraag ik mij ook af. Ik heb sterk het vermoeden dat het een troll isquote:Op maandag 9 april 2012 13:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook regelmatig af...
edit: kan me gewoon niet voorstellen dat iemand écht zo lomp is...
Bij deze dus: ja, ze zijn er. Ook al moeten we dat met z´n allen niet willen in Nederland.quote:Op maandag 9 april 2012 13:53 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja dat vraag ik me ook regelmatig af...
edit: kan me gewoon niet voorstellen dat iemand écht zo lomp is...
Verbannen naar Malta dat soort types!quote:Op maandag 9 april 2012 13:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij deze dus: ja, ze zijn er. Ook al moeten we dat met z´n allen niet willen in Nederland.
Wat een onzin, maar wat heeft ze nu?quote:Op maandag 9 april 2012 13:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
menselijke interesse vanaf jouw username is behoorlijk eh... vernieuwend, laat ik t zo zeggen
Neen.quote:Op maandag 9 april 2012 13:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Verbannen naar Malta dat soort types!
hoe heb je t nu opgelost? toch naar hem toegegaan of via sms?quote:Op maandag 9 april 2012 13:59 schreef Stoeipoesss het volgende:
Ik ben nu precies een week single. Dus nu mag ik weer op de versiertoer.
In 3 jaar tijd, toch wel veel moeten afwijzen en nu ik weer single ben zul je zien dat ze niet meer naar me toe komen haha.
Kunnen we ze niet ergens anders dumpen in de VS ofzoquote:Op maandag 9 april 2012 13:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Neen.Terug naar Nederland met dat tuig.
[ afbeelding ]
Je begint na een week al met versieren? Of bedoelde je het niet zo.quote:Op maandag 9 april 2012 13:59 schreef Stoeipoesss het volgende:
Ik ben nu precies een week single. Dus nu mag ik weer op de versiertoer.
In 3 jaar tijd, toch wel veel moeten afwijzen en nu ik weer single ben zul je zien dat ze niet meer naar me toe komen haha.
Of we beginnen een website. Kunnen Oekraïense vrouwen een nutcase uit Nederland bestellen!quote:Op maandag 9 april 2012 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kunnen we ze niet ergens anders dumpen in de VS ofzo
Hij wil een rebound.quote:Op maandag 9 april 2012 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je begint na een week al met versieren? Of bedoelde je het niet zo.
Klinkt als een goed ideequote:Op maandag 9 april 2012 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of we beginnen een website. Kunnen Oekraïense vrouwen een nutcase uit Nederland bestellen!
ghehehehehquote:Op maandag 9 april 2012 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of we beginnen een website. Kunnen Oekraïense vrouwen een nutcase uit Nederland bestellen!
En rijk dat we zullen worden! oioioioioiquote:Op maandag 9 april 2012 14:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
ALS ze tenminste zon dumbass willen hebben... kunnen er misschien wel een leuke actie bij gooien... 5 halen 4 betalen?quote:Op maandag 9 april 2012 14:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En rijk dat we zullen worden! oioioioioi
Nee, zo bedoelde ik het niet. Gisteren wel een best boeiend gesprek gehad met een collega van me. Ik zie haar alleen in het weekend. Ik weet nog wel dat ze het jammer vond dat ik een vriendin had een jaar terug.quote:Op maandag 9 april 2012 14:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je begint na een week al met versieren? Of bedoelde je het niet zo.
quote:Op maandag 9 april 2012 14:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ALS ze tenminste zon dumbass willen hebben... kunnen er misschien wel een leuke actie bij gooien... 5 halen 4 betalen?
Stoeipoesss is een man, en hij had een vriendin geloof ik.quote:Op maandag 9 april 2012 13:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoe heb je t nu opgelost? toch naar hem toegegaan of via sms?
oh .. ik bedoel natuurlijk:quote:Op maandag 9 april 2012 14:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Stoeipoesss is een man, en hij had een vriendin geloof ik.
quote:Op maandag 9 april 2012 14:07 schreef Stoeipoesss het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het niet. Gisteren wel een best boeiend gesprek gehad met een collega van me. Ik zie haar alleen in het weekend. Ik weet nog wel dat ze het jammer vond dat ik een vriendin had een jaar terug.
Het was geen versieren, we gingen gewoon praten.
Volgens mij was dat ook iemand anders.quote:Op maandag 9 april 2012 14:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh .. ik bedoel natuurlijk:
hoe heb je het nu opgelost, toch naar HAAR toegegaa of via de sms?
Garantie tot de deurquote:Op maandag 9 april 2012 14:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ALS ze tenminste zon dumbass willen hebben... kunnen er misschien wel een leuke actie bij gooien... 5 halen 4 betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |