SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Het heeft in 3 dagen tijd een halve meter gesneeuwd.quote:Op maandag 9 april 2012 11:46 schreef BarrieButsers het volgende:
Moggel
Welkom terug KK. Lag er nog veel sneeuw?
Nice en dat voor aprilquote:Op maandag 9 april 2012 11:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het heeft in 3 dagen tijd een halve meter gesneeuwd.Heel chill dus.
Nog geen datum geplanned en gezien mijn presteren (of liever gezegd; het gebrek daaraan xD) is dat maar goed ookquote:
Ach dan heb je nu in ieder geval geen stressquote:Op maandag 9 april 2012 12:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nog geen datum geplanned en gezien mijn presteren (of liever gezegd; het gebrek daaraan xD) is dat maar goed ook
Dankewohl!quote:Op maandag 9 april 2012 12:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach dan heb je nu in ieder geval geen stressSucces met leren
Geen dankquote:Op maandag 9 april 2012 10:57 schreef Kutstudent het volgende:
Maar 4 topics gemist? Valt me tegen van jullie.Wintersport was konings.
En +1 voor de TT van het paastopic.
redtubequote:Op maandag 9 april 2012 13:15 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik wou aan mohmi zon website vrage die ze laatst had doorgelinkt, maar ik heb m alweer.
En ik tik het nog in ook.quote:
Goddank voor mijn snelle reflexen. CONTROL W, CONTROL W!!!quote:Op maandag 9 april 2012 14:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
xD Die fout maakte ik ook een keer toen een collega het doorstuurde xD
Goed hoor. En met jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |